Allison: Vozači će ove godine morati biti brzi i štedljivi

James Allison tvrdi da će vozači ove godine vrlo naporno raditi kako bi bili konkurentni, jer će morati drugačije pristupiti utrkama nego prijašnjih sezona. Količina goriva za utrku u 2014. je smanjenja za jednu trećinu, dok je snaga (K)ERS-a udvostručena.

Alonso je koristio simulator te nam je prenio osnovne informacije i detalje koji će biti iznimno važni za trkaći vikend. Tijekom testova će bolid imati više ERS-a i moći će se trošiti 100 kg goriva u sat vremena. Zato će utrka biti potpuno drugačija. Na nekim će utrkama 100 kg goriva biti sasvim dovoljno, dok ćemo na nekima paziti o potrošnji u svakom zavoju. Vozači će ove godine morati biti brzi i štedljivi, jer će se automobil ponašati mnogo drugačije s novim V6 turbo motorima.”

25 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
kimi car

I tako tako sve promjene uglavnom se odnose na bolide,dok s druge strane vozači ostaju barem isti,a kako je većina fanova više vezana za (ne)uspijeh pojedinog vozača siguran sam da će uvijek postojati oni koji će tvrditi da su promjene dobre i oni koji će tvrditi suprotno,shodno rezultatima svoga vozača.Premda cijenim one koji vole ovaj sport iz razloga konstruktorke borbe i napretka, stvari jednostavno tako stoje.

Luka Tunjić

Ljudi vrijeme prolazi.Nismo više u vremenu Schumachera.Godine prolaze,tako dolaze novi ljudi na vlast,uskoro će i njihovo vrijeme proći.To je čar Formule,što nije uvijek ista,uvijek ima neke novitete i iznenađenja.Moramo živjeti s onime što imamo.

F1 Karthikeyan

Pogledajte ovaj video da vidite koliko je F1 nazadovala STRASNO 🙁 http://www.youtube.com/watch?v=vujIsFKF-Ko

Ferrariforever

.ova je usporedba nerealna, ili barem nepotpouna. Prvo..Uspoređuješ bolid Ferrarija iz vremena kad (2003) je to bio najbolji bolid na stazi s prošlogodišnjom verzijom kad je, svi znamo, bio tek tamo treći ili četvrti. da si u tom segmentu htio usporediti bolide, trebao si uspoređivati tadašnji Ferrari sa današnjim Redbullom. Drugo… 2003 je važilo pravilo doljevanja goriva kada su bolidi jurili stazom najčešće s optimalnom količinom goriva dok je danas takvo pravilo ukinuto pa ako je sekvenca bolida iz 3013 snimljena negdje na početku trke (to se iz videa ne vidi) bolid je maximalno opterečen te zbog toga i puno… Read more »

Groff

Zašto je Ferrarijev bolid odjednom postao loš i nekonkurentan? Zbog tehničkih promjena.
Dolijevanje goriva bilo je zanimljivo i utjecalo je na strategiju ekipe. Paljevine nisu bile tako česte.
Umjesto da je danas bolid 4,5 sekunde brži po krugu, on je toliko sporiji. Zar to nije degradacija?
U nadolazećoj sezoni vjerojatno ćemo gledati kako vozači na nekim stazama voze tek 180 km/h na najbržim dijelovima samo da bi sačuvali gorivo. Vrhunski sport pretvara se u vrhunsku lakrdiju.

Schumi1

Zbog tehnickih promjena? Pa svi su imali iste tehnicke promjene. Spori su zbog nesposobnih ljudi, koji su zaduzeni za pravljenje bolida…

ferrari zauvijek 1

pozrav svim forumasima.prvi put se pojavljujem na forumu i zelim samo da kazem da mi je zao da je f1 dosla do te mjere,da vozaci moraju stediti gorivo.Jos malo ce bilo ko,ko posjeduje vozacku dozbolu B kategorije moci voziti f1 bolid,jer ce na zalost svih nas f1 vremenom postati potpuno nezanimljiva.Nadam se da ce neko istupiti i konacno stopirati svu ovu vjestacku “ZANIMLJIVOST”.Misljenja sam da f1 ima mnogo da ponudi svima nama,ali bez svih ovih ogranicenja.

denisg

vozaci će ove godine morati kruziti po stazi, prošle zbog guma a ove zbog goriva.
za 2015g očekujem kazne za prebrzu vožnju po stazi.

croatic f1

Meni to uopće nije ništa negativno.Time će se pokazati oni najbolji – oni koji znaju biti brzi i štedljivi.Neka bude malo teže vozačima da se ne voze 60 krugova bez brige.

Ferrariforever

.prvo moram primjetiti da je pravo zadovoljstvo vidjeti Allisona u crvenoj uniformi.. 🙂 Ograničavanjem potrošnje goriva i povečanjem korištenja (K)ERS-a pravila očigledno idu u smjeru štedljivosti. Iako to nebi smjelo imati nikakve veze s F1, (pošto je ovo ipak elitno natjecanje), nemojmo zaboraviti i razvojni segment F1, kako sa sami sport tako i ta komercijalnu tehnologiju uopće, na što je današnja F1 očigledno usmjerena. ulaganja u KERS ili ERS izgleda da imaju nekakvu svrhu jer bi se inače od toga odustalo a samo ograničenje potrošnje goriva je samo argumenat u tom smjeru. Istina, na samom startu sezone će biti nekakvih… Read more »

Groff

Ovakva pravila samo gurnula su Formulu 1 nekoliko koraka natrag. Sve mi se čini da ćemo za koju godinu gledati e Formulu.

bare

I šta je loše u tome? Prije 150 godina gledale su se utrke konja i kočija, vrijeme ide napred, auti se mjenjaju, normalno da se mjenja i f1.

Alen Šmit

Znači li to da ako Hido fan der Harte bude najštedljiviji postane GP pobednik sa Kejtirhemom¿,videćemo 😆 Ovakva F1 otvara velike mogućnosti za zanimljive trke,a ako neko pretera u vožnji proćiće kao Masa na VN Španije 2009. Wow,niko se neraduje ovakvim potencionalno velikih promena u gidu tokom trkačkog vikenda,zanimljivo.Svi mi delujete toliko pesimistično da biste odvratili čoveka od gledanja f1. Videćete kada budu predstavili “ružne” bolide i kada krene VN Australije 2014 kako će vam se promenuti mišljenje… Jedno su pravila ali drugo su trkanja.Ovde niko negleda na trkanje,jako mi je žao što pravi f1 fan negleda na zanimljivost trkanja,makar… Read more »

windchaser

Ahh Giedo ,za jednog debitanta pokazao se i više nego dobar,podsjeća me na Heidfelda,samo je zgodniji 😉 .. , simpatičan momak,sjećam se kad je na FP2 izletio i strpljivo čekao stewarda koji ga je zamolio da s njim pozira za fotku,samo se nadam da će ostati u formuli u narednim sezonama 😛

Rai78Black

Glede tih”ružnih” bolida , treba poštovati ove “lošije” momcadi , jer mogli su i oni sve drasticno promijeniti , ali nece jer oni vjeruju u ljepotu , ne brzinu i pobjede . Respect !

Rai78Black

A što se tice same zanimljivosti , ja vise vjerujem osobno u slobodu , slobodni izrazaj bolida i ljudi koji iza njih stoje , osobno me interesira vise sirova sposobnost vozaca od njegove prirodne inteligencije(kad koristit kers , pazit na gume , cekat zvuk za drs , pazit gorivo za svaki ulazak u zavoj ) ,preopterecujemo vozace i samim tim oni su sretni kad zavrse utrku i ne pada im napamet ugrozavati svoje sigurno mjesto u zadnjim krugovima jer nije kao prije , kad su se morali jedino koncentrirati na voznju a ne na ostale pizdarije , samim tim im… Read more »

KIMI NS

A,da upregnu neke rage,ne pale agregate,pa čije kljuse prvo do cilja?

r.u.m.

A i ova vijest je već ono lagano stara al dobro…kao i ostalo sve u zakašnjenju od par dana…

QFlash

Štedljivo gurati bolid do maksimuma na kojem se gume raspadaju u drugom zavoju prvog kruga utrke, koja lakrdija….

F1-138

Sad moras paziti kako ulazis u krivinu i kako ces iz nje izaci. Nasto dodje Formula1, sve se svelo na sparanje

Ronin

I to šparanju na krivom mjestu, Baš bi volio da na prvoj utrci cca 70-80% bolida ostane bez goriva.

hattrick

…oko toga se oduvjek vrtila F1. Uvjek je bilo kako što bolje prenesti brzinu kroz zavoj, samo što će to od sada imati jednu dimenziju više. Budemo vidjeli tko će se kako snaći u novonastaloj situaciji. Mislim da bi moglo biti zanimljivo 😉

punisherru
perodeformero

Hmmm

Related Posts