Coulthard vjeruje da će Alonso i dalje biti broj 1 u momčadi

Fernando Alonso i Kimi Raikkonen bit će sljedeće godine najjači vozački par na gridu, a mnogo ljudi vjeruje kako njihov odnos neće biti dobar, te da će tenzije rasti svakom utrkom. David Coulthard vjeruje da će Alonso i dalje bit prvi vozač u Maranellu:

“Svi očekuju neprilike u Ferrariju sljedeće godine, ali ja vjerujem da će Alonso imati prednost. On se već jako dobro uklopio u ekipu, govori talijanski, vozački mu se nema što zamjeriti, izvrstan je. No, činjenica je da je svoje strpljenje izgubio 2007. godine u McLarenu kada je bilo dosta razmirica s Lewisom Hamiltonom. Što se tiče Kimija, on ne sudjeluje u politici, stoga mislim da njihov odnos neće biti napet, jer očekujem da Fernando preuzme kontrolu.”

72 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
arcii98

Ocekujem da ce Ferrari osvojiti iduce godine konstruktorsko prvensto, naravno ako budu imali imalo konkurativan bolid, jer mislim da Alonso i Raikkonen i ne sa najjacim bolidom mogu dovesti Ferrari na 1.mjesto. Za poredak vozaca, da li ce moci Alonso ili Raikkonen moci biti prvi, to je jos pitanje.

Jedva cekam iducu sezonu!
🙂

ice

svi oni koji izjavljuju da će kimi razvaliti alonsa ili obrnuto bi prvo trebali pričekati da im se mozak razvije do kraja pa tek onda valjati bisere i neznam zašto se svi živi drže te 2007 ko pijan plota,davno je to bilo a i niti je kimi neki balonja željan nandovog skalpa,u 7god puno se stvari promijeni u glavi čovjeka tako da je moje skromno mišljenje kako će ferrarijev dvojac koji se netreba nikome dokazivati 2014 pomesti konkurenciju ukoliko budu imali imalo konkurentan bolid a vjerujem da će ga i dobiti.

objektivan

Nema taj Coulthard pojma, ja više vjerujem Kimijevim fanovima ovdje koji tvrde da će Kimi razvalit Alonsa…nekako su mi oni više upućeniji u svijet formule i odnose snaga među vozačima nego neki pijani Škot…

stari lisac

Nije škot pijan, nego Kimi, nemoj lagati ovdje 😉

arcii98

Sve cemo da vidimo! 🙂

objektivan

Odgovorno tvrdim da će Alonso izaći kao pobjednik iz unutar-momčadskog obračuna…

jesus

odgovorno kao ovi u saboru…

Desmosedici

Kimi je bio Ferrarijev svjetski prvak u prvoj sezoni, dok Fernandu to nije uspjelo ni u četvtoj sezoni. To cijene tifozi.

Iceman

Tifosi cijene i jednog i drugog. Prvi je osvojio naslov, drugi je imao šansu za dva naslova ( u oba slučaja drugi su mu zabili kajlu).
Ako Tifosi cijene samo onoga koji im je odmah osvojio naslov, što je onda sa Schumacherom? Pa i ni on nije u prve 4 godine vidio naslova

perodeformero

Ma dobro. Za uzbuđenje i neizvjesnost koje zbog prednosti RB-a u zadnje vrijeme nedostaje, vijest da će voziti dva velika i podjednako dobra vozača za istu momčad je bolja od promjena pravila za slijedeću sezonu.
Možemo biti sigurni u velike dvoboje, neovisno o mogućim razlikama između momčadi.
Sumnjam da će Alonso i Kimi pristati glumiti prvog i drugog vozača.
Slijedeće sezone ćemo vidjeti napokon malo više sportskih dvoboja i unutar momčadi.

JFK

Ja ću prednost na stazi (vrlo malu) ipak dat Raikkonenu – ne zbog dječjih razmišljanja da je on car kralj ili što slično – već upravo radi novih motora i puno većeg proklizavanja zadnjih kotača (veći moment sile) nego što je to dodas bilo. A upravo je to ono što Kimi “voli” i vjerujem da će se u novoj podjeli karata najbolje i najbrže snaći i da će tu njegov “talent” doći do izražaja jer je najosjećajniji na papučici gasa i ima odličan osjećaj za grip. Neće provoditi vrijeme u simulatoru kao Alonso – to je sigurno, ali ionako je… Read more »

Groff

slažem se

luka3344

Ma da,ti si inače razgovarao s Kimijem pa znaš

avalon

luka3344 , luka3344 … ma kako nisi naučija lekciju ? ugledaj se na JFK . onako diskretno pifališ kimija i voala 😉 meni je npr drago šta sam sazna da će novi bolidi imat takav moment i motore da će im zadnji kraj puno više proklizavat nego šta je to bilo sa V8 koje su 100ak KS bile jače jedino ne znam koliki je bija njihov okretni moment ? šteta šta JFK to nije naveja . zatim drago mi je šta sam sazna da je kimi “najosjećajniji na papučici gasa i ima odličan osjećaj za grip. ” kako je napisa… Read more »

ciki-f1

Mora da sam vidovit,svaki put kad vidim temu u kojoj se prica o kimiju,znam da je odma negdje niže komentar voljenog Avolona,Ali,ravnoteža je zdrava,na 1000ljudu koji ga vole,mora se naći jedan Avolon. Evo,od mene 1+,znaš,za ravnotežu.

avalon

ciki-f1…. prije će bit da si nešto drugo , a ne vidovit . baš je čudno da komentiram topic na kojem coulthard ( a i svi drugi forumaši ) priča o potencjalnom odnosu fernanda i kimija u istom timu nove sezone . treba sam te zjbt pa na ovu temu pričat o današnjem referendumu zar ne ? 😉 tip … pokušaj uletit na neku privatnu TV pa iskloristi tu svoju vidovitost na profitabilan način 😉 🙂

Habo

F1V8 motori su razvijali oko 400NM u prvoj sezoni

JFK

(ostali ne čitajte – ovo je povjerljivo!)
Jedan od proizvođača motora mi je dojavio povjerljivu informaciju:
V8 motori su imali cca 800hp sa 350Nm zakretnog momenta, a za V6 će imati 900hp sa 600Nm zakretnog momenta. 😉
Znaš, oni su napravili motor i testirali ga, a još uvijek ne znaju koju snagu i zakretni moment razvija.
To je sad velika enigma pa i Pirelli nagađa koliko će zadnje gume biti šire od dosadašnjih.

P.S. Razmisli malo što pišeš!

stari lisac

@JFK ma daj, čak 900 konjskih snaga? A vidiš, ja čitao da će V6 trubo motori slijedeće godine imati oko 600 konjskih snaga i još 150 do 180 konjskih snaga u ERS-u. Ma kako su me lagali ti inženjeri koji su to izjavljivali po raznoraznim visoko cijenjenim portalima i novinama… Sram ih bilo…. Totalno me zaveli, pa nisam znao da će V6 imati čak 900 konjskih snaga, a 600 Nm zakretnog momenta… Da li znaš pri kojem broju okretaja se ta snaga, a i taj zakretni moment postiže? Pri 3000 ili pri 5000 o/min?… A koliko konjskih snaga donosi ERS?… Read more »

avalon

sve mi se čini da se ovde ili previše buca ili previše zna …čak i one “najintimnije” stvari koje proizvođaći motora znaju kriti 😉 svaka čast momci … forumašu Habi jer je otkrija koliki je okretni moment bija na početku kod V8 i forumašu JFK koji se izrazija u cca podatcima snage 800 KS i 350Nm okretnogt momenta i zna da će novi V6 imat 900 KS i 600 Nm okretnog . a šta je to okretni moment ? možda bi trebalo znat o čemu ovisi ? možda bi trebalo znat je li ovi okretni moment dobiven na radilici ili… Read more »

avalon

stari lisac… kad se ovih 900 KS “uveča” za ono šta donosi ERS bolidi će 1/3 kruga imat debelo više od 1000 KS , a moment će bit bar 600 Nm 😉

jesus

normalno da okretni moment može biti veći bez obzira na KS ako se ugradi turbo punjač, oni iz ovih motora mogu izvući 1500KS samo im je problem izdržljivost i potrošnja (koja bude bila ograničena na 100kg goriva). Jedna stvar su atmosferski motori a drugo su motori s prenabijanjem zato vi koji tvrdite da okretni moment neće porasti malo prosurfajte internetom i naučite nešto novo. S druge strane novi bolidi budu imali i 8 stupnjeva prijenosa to bude zanimljivo za slušati kako mijenjaju, sranje je kaj budu teži od starih jer imaju jači KERS (oko 160KS). Pošto budu novi motori isporučivali… Read more »

stari lisac

@avalon ma da, znam, što djeca i starci znaju što je to 1000 KS, sitnica… ;), ali mene i dalje muči taj “zakretni moment”, nekako mi nije jasno odakle podatci i na kojoj brzini okretaja se on mjeri, jer eto vidiš jedna Subaru Impreza WRX STI (do 2000 godine!) je imala 125 KS pri 5200 o/min i 142 Nm, uz uključen turbo punjač 275 KS pri 6000 o/min i 319 Nm okretnog momenta… Pa me zanima kakve veze ima to sve skupa sa proklizavanjem kotača a što pak ovisi podosta o mjenjaču i diferencijalu, ovjesu i aerodinamici… Za nas starce,… Read more »

avalon

jesus… surfa ti ne surfa ovo ostaje činjenica “okretni moment nemože povečati bez povečanja okretaja ili snage” samo …objasni ti meni šta će se dobit/povečat ugradnom turba ? da se ne mučiš citirat ći starog lisca “Subaru Impreza WRX STI (do 2000 godine!) je imala 125 KS pri 5200 o/min i 142 Nm, uz UKLJUČEN turbo punjač 275 KS pri 6000 o/min i 319 Nm okretnog momenta…” znači sa UKLJUČENIM turbom joj je SNAGA PORASLA za 160 KS , a time je PORASA i OKRETNI MOMENT za 177 Nm 😉 prvo treba znat čemu služi turbo punjač pa onda možemo… Read more »

jesus

dakle (PONAVLJAM!) napisao sam da bude imao u kvalifikacijama 600Nm okretnog momenta i to cijeli sklop, znači motor + električni motor, koliko bude imao samo motor još nitko ne zna jer to drže u tajnosti (to su sve nagađanja). Što se tiče motora, moraš gledati da je obujam smanjen na 1.6 litru sa 2.4 litre, ovaj primjer sa Subaru je motor istog obujma! Druga stvar je ta da turbo benzinac drugačije isporučuje snagu. Kao usporedbu ti mogu dati VW 1.6 benzinac 75kW (102KS) ima 148Nm (3,800 rpm) i 1.2TSI 63kW (86KS) koji ima 160Nm (1,500-3,500 rpm), dakle motor ima manje… Read more »

stari lisac


pa objasni nam onda molim te kako to da motor sa manje KS ima veći okretni moment ili ti moment sile, ako tvrdiš da se povećanjem snage motora automatski povećava i okretni moment?

jesus

moguće je kod motora sa različitim obujmom jer motor koji koristi turbo stvara veću eksploziju kod manjih brojeva okretaja motora i time povećava efikasnost motora (naravno zato trpi izdržljivost).
ako je motor istog obujma onda neće imati manju snagu (to je primjer Subarua) ali u ovom slučaju ima više Nm ali koliko to se još ne zna.
Po ovom primjeru VW motora se može vidjeti da je motor slabiji u KS a ima veći okretni moment a sa rastom snage raste i razlika u okretnom momentu.

jesus

http://www.youtube.com/watch?v=ol-XeSEk1sY

evo vam kad ste lijeni guglati…

stari lisac

@jesus nice video :thumbs: , ali on ne daje odgovor kako to da motor sa manje konja daje veći moment sile ili okretni moment od motora sa više konja (a to je bilo moje pitanje!), i drugo, video jasno pokazuje da je odnos KS prema okretnom momentu donekle nezavisan, pogotovo kad imaš turbo punjač. I tu ti je caka… Zašto motori sa turbo punjačem imaju veći okretni moment od motora bez turbo punjača, čak i ako su iste snage (npr. V6 (3,0 L) sa 245 KS ili boxer 4 cilindra sa turbo punjačem (2,0L)… Oba benzinci, naravno (konkretno Subaru Legacy… Read more »

stari lisac


http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25158104

a da ti pročitaš opvaj članak?

jesus

Recimo da je avalon veći od tebe, tebe spoje na kisik bocu (turbo) i radiš isti posao kao avalon, i jedan i drugi ga najjače možete raditi istom brzinom znači da su isti konji u pitanju ali ti ćeš se manje umarati tj. imat ćeš veći okretni moment.

a kaj da čitam u tom članku? na kaj se točno pozivaš iz tog članka?

stari lisac

@jesus tamo ti govori o snaio (oko 620 HP), a ne o okretnom momentu motora (ili, kako on reče “power train”)… Ti tvrdiš da je turbo punjač taj koji donosi okretni moment kroz povećanu količinu kisika. To nije točno i to ti želim reći. Jer postoji daleko jednostavnije rješenje za povećanu količinu kisika – posti gorivo u cilindre u čistom kisiku. Niti jedan turbo charger ne može dobaviti toliko kisika, kao boca sa kisikom. Uostalom to ti ne objašnjava zašto diesel motori imaju uvijek puno veći okretni moment od benzinskih motora. Po tebi zato jer imaju na raspolaganju više kisika!… Read more »

jesus

620HP? Gdje u kvalifikacijama ili u utrci? Samo V6 motor ili V6 motor + današnji ERS? Daj mi objasni na koji način bi ti njima ugradio bocu s kisikom, koliko često bi mijenjao boce u utrci, na koji način bi to pojeftinilo F1 i smanjilo troškove?? “The new turbo engines will on their own produce in the region of 620bhp or more” Tu piše da će samo V6 novi motor bez ERS sustava imati oko 620HP ili više. “Some insiders have even said total power could be as high as 840bhp at the start of 2014” Tu piše da ukupna… Read more »

stari lisac

@jesus opet me zaje*ava ta matematika – max 620 + max 180 = max 800, a ne 840 ili 900. Znam da je za tebe 100 KS gore dole, sitnica… :prcnjau: Drugo, okretni moment je okretni moment. A ti ne znaš odgovor o čemu najviše ovisi okretni moment pa petljaš i upućuješ me na internet. Hvala, ja znam, ali ne popujem drugima nepouzdanim podatcima dok mi samome još nije jasno koja je razlika i zašto se ta razlika javlja… 😉 Link koji si donio u ovu diskusiju je link koji objašnjava da je okretni moment važniji od snage motora, jer… Read more »

jesus

gle kaj se tiče snage bolida mi se uopće bezveze prepirati jer snagu novih motora još nitko ne zna osim proizvođača a novinari pokušavaju doznati i nagađati koliko će snage motori imati. (koliko vidiš piše oko 620HP to ne znači DO 620HP! isto tako je i za 2 električna motora!). Druga stvar čini mi se da baš ne znaš engleski najbolje jer pišeš neke nepovezane stvari s člankom kojeg meni pošalješ da “si pročitam”. Treća stvar ne da mi se o razlikama dizela i benzinaca jer mislim da to nije važno za ovu diskusiju, objasnio sam ti sve kod benzinaca… Read more »

F1 Karthikeyan

Nije tema al bi volio da mi objasnite ovaj video jel to samo neka maketa,izgled za 2014 ili mercedes ima bolid za gp2????????????? http://www.youtube.com/watch?v=umDm-3CeI3g

croatic f1

😯
Mercedes nema GP2 momčad i stvarno se čudim ovom videu.Izgleda kao bolid za 2014.Nema nikakvog opisa pa da bi znali gdje je snimljeno,ali je to vjerojatno neka maketa.

stari lisac

mora imati izlaz ispušnih plinova na jednom mjestu, nije bitno koliko cijevi ide u zajednički ispuh, već da je ispuh na jednom mjestu i više nema coanda efekta…

SENNA41

Bit će to zanimljiv dvoboj ali prednost dajem Alonsu jer je po meni predaniji i motiviraniji vozač od Raikkonena.

mcstrela

Kimi je veci talenat a Alonso je uporniji i ima vise iskazanu zelju za uspehom.Mislim da su generalno jako blizu po kvalitetu ali nekome treba vise a nekome manje rada da bi uspeo u zivotu!

LokiXTX

Alonso će preuzeti kontrolu u boxu a Kimmi na stazi!

LH Mercedes

Alonso br.1 a kimi kupi bodove

jesus

ahahahahahaha vic godine!

RenatoF1fan

a nadajmo se da ce i riki malo zagorcati zivot njemcu na stazi pa da vidimo dali je vettel najveci vozac u povjesti formule 1 kako se trenutno tvrdi a ja se ne slazem s tim ko i vecina mojih forumasa zivi bili pa vidjeli;)

oldtimer

mozda jos nije nabolji u povjesti ali je najbolji vozac danasnjice oni koji smatraju da su neki koji voze danas bolji jednostavno nemaju argumente

ice

riči nastavlja tamo di je veber stao a to je testiranje pa još malo testiranja za zeba velikog.

RenatoF1fan

hmmm da nevjerujem bas da ce tako i biti coultarde sjetimo se samo sto je bilo s kimijem i grosjeanom ove godine pogotovo drugi dio sezone gdje je francuz pomeo kimija tako da nemora biti da ce alonso biti broj jedan makar bi ja to i zelio da tako i ostane ali…to je najelitniji sport i stvari se munjevito brzo mjenjaju no vidjet cemo samo neka poprave bolid u timu pa da vidimo dali se ta dva vrhunska vozaca mogu pribliziti vettelu uh jedva cekam tu 2014.tu pozdrav ekipa:D

Mario550

Kad je to i u kojoj paralelnoj stvarnosti Grosejan pomeo Kimija, možda si mislio na par Kimijevih loših kvalifikacija, a i zaboravio si da se to tzv metenje kako ga ti zoveš poćelo događati nakon Kimijevog potpisa za Ferrari i nakon iznimno zategnutih odnosa oko Kimijeve plaće.

Možda si zaboravio da je jedino Kimi bio u borbi za naslov sa tim bolidom i da je jedino on pobjeđivao sa istim, i da je iskljućivo zbog njegove briljijante vožnje Lotus bio tu gdje je sad.

Nevjeruješ u riječ genijalnost jednog vozaća, pogledaj zadnje krugove Monaca 2013g možda se razuvjeriš.

stari lisac

A možda se to dogodilo i nakon što je Romain dobio podnicu za 2013 koju je Kimi vozio od početka? Uops, nisam poslušao savjet avalona, reći nešto dobro o Kimijiu… Kimi je car! 😆

jesus

pomeo je Kimija isto kao i Massa Alonsa.

rezervni kotac

ipak je KIMI osvojio sa Ferrarijem titulu a Alonso se još uvijek muči po tom pitanju zadnjih par godina tako da KIMI ima jedan bod plus! Kimi je mrtav ladan za razliku od Alonsa koji je vatren a i ferrari bi trebao biti malo bolji sljedeću godinu( ja barem mislim tako) biti će jako zanimljivo gledati formulu 1 🙂

Luka Tunjić

Kimi je osvojio naslov sa puno konkurentijim bolidom nego Alonso…

Iceman

Pa… Coultard nije daleko od istine. Opće poznato je da Alonso voli da je momčad okrenuta njemu, dok kod Kimija to i nije presudno. Ovo broj 1 ne treba shvatiti doslovno, jer Kimi neće biti broj 2 i slušati naredbe i testirati za Alonsa. Broj 1 vam je npr. to što Alonso danas nije na odmoru već u Maranellu, broj 1 je to što će Alonso pričati na talijanskom recimo u prisutnosti Kimija (koji pak ne zna talijanski), broj 1 znači da će Alonso provoditi više vremena sa momčadi nego što će to raditi Kimi. To je broj 1. To… Read more »

Groff

Sve ovisi o tome kakav bolid će složiti u Ferrariju. Bude li dovoljno dobar ovaj dvojac pružit će nam pregršt uzbudljivih trenutaka. Bude li loš, gledat ćemo kako se muče na stazi.

hollywood

Nisam baš jako siguran da je češće mišljenje da ce Kimi pojesti Alonsa.

Iceman

Ja sam baš takav dojam dobio. Istina je da vjerojatno najveći broj navijača ima Kimi. I velikoj većini koji za njega navijaju Kimi je Bog, Kimi je car, Kimi je kralj i Kimi će svima pokazati, a pogotovo Alonsu koji će pobjeći. Evo otprilike ti ovako komentari idu. Još nisam čuo da se tako nešto govori za Alonsa, a kamoli da će Alonso isprašiti Kimija.

mika

Mislim da Alonso nije u Maranellu kao što prošlu predsezonu nije bio na prvim testiranjima, što se tiče pričanja talijanskog pred nekim koji ne zna taj jezik a svi razumiju i pričaju engleski to bi bilo “malo” nepristojno ali neki bi to povezivali sa vatrenošću, željom itd.
Alonso neće biti broj jedan sve dok Kimi ima teorijske šanse za prvenstvo i obrnuto, ostalo su samo nagađanja.

Iceman

1. Alonso je u Maranellu – treba pratiti Twitter i Facebook (kao što su i recimo Rosberg, Hamilton, Button u svojim matičnim kućama…). Nakon utrke u Brazilu je rekao da će naporno raditi (u Maranellu) sve do 21.12. 😉 2. Pričanje talijanskim jezikom pred nekim koji ga ne kuži se može svakako protumačiti. Onaj tko ne voli Alonsa će to protumačiti na najgori mogući način i popljuvat će ga po 100-ti put. Za mene to ne bi bilo ni najmanje čudno (pogotovo ako nemaš jakog šefa koji zna postaviti pravila, što se bojim da to Domenicali nije). Ako želiš biti… Read more »

mika

Naporno će raditi :)) da mi je znati što to on ili oni naporno rade? Vjerojatno samo smeta. Zna se što i tko treba raditi ostalo je….. kao kad vozač rally-a dođe u svoj servis onda gleda mehaničare kako naporno šljakaju a on ih samo promatra ( i to zna biti naporno ) 🙂
Što se tiče probitka u karijeri ne mora se biti gad da bi se nešto postiglo ali za to se treba imati “šlifa” sa ljudima i sve se da lijepo posložiti i dogovoriti ( iz vlastitog iskustva )

Iceman

Znači i ti si jedan od tih. Grozno. Ja bih rekao vjerojatno da ti nemaš pojma, jer da imaš onda bi znao koliko je vozač bitan pri razvoju bolida, koliko je vozač bitan kada se uvodi novi motor, koliko su bitne povratne informacije. Jesi kad čuo za testiranja? Tko je obavljao ta testiranja? Mehaničar možda? Jesi čuo za simulator? Tko ga koristi? Inženjer možda? Jesi ikad čuo za učenje? Pa ja mislim da vozači sada uče. Možda ne za školskom klupom, ali sigurno da u tvornici gdje uče o novoj tehnologiji i svemu onome što ih čeka već za 2… Read more »

Iceman

Što se tiče gada, nisam mislio da moraš raditi gadosti, udarati ispod pojasa da bi došao do cilja, ali ne treba očekivati da će Alonso brže bolje otkriti Kimiju prednost do koje je ovaj došao (to isto vrijedi obrnuto). Na kraju krajeva prvo što želiš je pobijediti momčadskog kolegu a onda sve ostale. Ako ga želiš pobijediti onda mu ne otkrivaš baš sve podatke, ili barem ne one ključne koje dovode do prednosti. Također ako je biti gad pričati talijanskim jezikom u talijanskoj momčadi, jesti i zafrkavati se zajedno sa mehaničarima i inžinjerima, raditi i proučavati podatke kako bih došao… Read more »

stari lisac

Iceman, ne pjeni se… Pusti ljude da imaju njihova mišljenja… Od prvog sam trenutka (kad je Ferrari objavio da je Kimi potpisao) govorio da će njih dvojica surađivati u svemu i biti podrška jedan drugome, jer su oba teamski igrači… To što ljudi misle da Kimi dođe ujutro u petak 5 minuta prije prvog treninga, u pauzi između dva treninga ode i popije litru votke, pa odradi drugi trening i poslije toga na tulum, to mogu samo djeca koja ne znaju kako se radi posao na ozbiljan način… Sudjeluje Kimi u mnogočemu pri razvoju, testiranju i setupiranju bolida. Vježba on… Read more »

mika

Eh da su to devedesete Sch. bi već sada imao kilometre u novom Ferrariju, naravno mislim na prave kilometre e ne one virtualne. Imput vozača u današnjoj F1 je minimalan ( na žalost ) sve se temelji na komp. projekcijama pa tako i famozni simulatori kod kojih smo vidjeli da NEKE momčadi izvrsno simuliraju zajedno sa svojim vozačima, no da ne duljim nema testiranja nema inputa.
Što se tiče gada mislio sam… kao odnos Prost-Mansell!

mika

Da vozači Rally-a u servisnom centru gledaju kako mehaničari rade, kada imaju kvar na stazi ne zovu mamu da je pitaju kaj ima za jesti nego te zamisli mehaničare koji ZNAJU svoj posao za razliku od njih. Znači zna se tko što radi, mislim da to jako fali našem društvu ali kod nas ima puno pametnjakovića koji ama baš sve znaju 😉

Iceman

Netko je bio tako dobar i postavio našem Jergi upravo to pitanje. Gosp Jergović imam jedno pitanje kolika je danas uloga vozača u razvoju auta? Kao što znamo nema više testiranja, momčadi na utrkama dobivaju sve relevantne podatke o stanju auta, simulatori su…. simulatori. Moje mišljenje je da vozači danas dobe gotov proizvod u kojem su sudjelovali možda 2-3% ostalo je sve na ing. i projektantima, vozaču ostaje ono fino podešavanje i to je to. Hvala. — Uuf, ne možete biti više u zabludi. Vettel i Hamilton, osobito, sudjeluju u enormnom dijelu razvoja bolida. Zato ih inženjeri i vole toliko.… Read more »

stari lisac


pogubio si se… Pročitaj pravila WRC-a, pa onda zaključuj tko koga zove i zašto, a o gledanju mehaničara i ne sudjelovanju u popravkama – samo ti vjeruj u to! :thumbs:

mika

I dalje tvrdim da je sve to prenapuhano i dalje tvrdim da je sposobnost vozača što bolje iskoristiti već dobiveni paket.

Neron

Pa i Coulthard je bio prvi vozač u McLarenu kad je došao Kimi.

Guedes

Jedva čekam 2014-tu…………

KIMI NS

Mislio je Coulthard i da Kimi ništa neće postići kada se vrati u F1,kad ono…

Groff

Kako god bilo, bit će vrlo zanimljivo.

Related Posts