Heikki Kovalainen nije uspio ući u treću kvalifikacijsku rundu na VN Brazila, te se tako kvalificirao na 11. mjesto. Izjavio je kako su vremenski uvjeti na stazi bili nezgodni, no za svoj loš rezultat nije krivio bolid, već isključivo sebe:
“Bilo je razočaravajuće propustiti ulazak u zadnju kvalifikacijsku rundu, ali jednostavno nisam bio dovoljno brz. Uvjeti na stazi nisu bili idealni, no vrijeme je za sve isto. Auto je funkcionirao prilično dobro, te se na njega ne mogu žaliti. Jednostavno nisam dobro odvozio danas. 11. pozicija nije idealna za start, posebno u ovakvim uvjetima, no auto je odličan i nadam se da možemo ostvariti dobar rezultat.”
.još uvijek mislim da je heiki malo teži promašaj za Lotusove dvije zadnje utrke u sezoni.
Ne samoda bi vjerojatnije osvojili više bodova s Valsecciem nego bi dečku osigurali i neprocjenjivo iskustvo za sljedeću godinu..
Nište drugo do li još jedna Boulirieva greška.
you don’t say
Prošlu utrku Kovalainen je završio kao 15-ti, šteta da nije vozio talijan Davide Valsecchi, prvak formule gp 2, na žalost nije imao jake sponzore za te dvije utrke pa je morao preuzeti Kovalainen….
a kovalajnen kao da je imao jake sponzore, to je čista pogreška lotusa što nisu uzeli klinca, moje osobno mišljenje da sponzori tu ne igraju neku ulogu bar ne u ovom slučaju
Heikki, vrijeme je da se povučeš ili se ubaciš negdje kao test vozač.
ha, finu kolekciju minusa sam skupio a samo sam brutalno iskren. iako mi je Heikki simpatičan, kao vozač je samo prosječan.
od 2007. do 2011. osvojio je samo 105 bodova. samo je dva puta bio na pobjedničkom postolju (jedno 1. i jedno 3. mjesto).
haha a evo ti još jedan onda onako kad je bal 😉
Četiri puta je bio na pobjedničkom postolju.
U Japanu 2007. drugi u Renaultu, a s McLarenom 2008. još tri postolja.
Malezija treći, Italija drugi i Mađarska prvi.
ups…moja greška. krajnje je vrijeme da reorganiziram podatke.
a ja razočaran s tobom šefe.
i ja isto,trebali su da ostave Valseki da izvozi ove dve zadnje
Slazem se :thumbs:
Ovo je bila idealna prilika da ga bace u vatru, puno manji rizik nego što je McLaren povukao s Magnusenom.