Marc Marquez, Dani Pedrosa i Jorge Lorenzo prokomentirali su uzroke padova u kojima su zaradili teške ozljede ramena.
Vožnja na limitu, teški padovi i karakteristike četverotaktnih motora, glavni su razlozi čestih ozljeda ramena u MotoGP utrkama prema mišljenju vodećeg trojca kraljevske klase.
Podsjetimo, aktualni MotoGP prvak Lorenzo i Dani Pedrosa ozlijedili su se već ranije ove sezone, dok je Hondin rookie Marc Marquez proteklog vikenda u Silverstoneu isčašio rame. Sva trojica koriste vrhunska Alpinestarsova Tech Air trkaća odijela sa zračnim jastucima koja su u posljednjih nekoliko godina značajno poboljšala sigurnost samih vozača.
„Mislim da ljudi u Alpinestarsu rade odličan posao. Konstantno unaprijeđuju svoja rješenja, podižući razinu sigurnosti na MotoGP stazama,“ rekao je Yamahin tvornički vozač Jorge Lorenzo.
„U MotoGP-u doživljavamo jako teške padove, pa konstantno moramo raditi na unaprijeđivanju naše opreme kako bi izbjegli ozljede ramena.“
Komentirajući svoj pad u Silverstoneu, Marc Marquez je naglasio da su to sasvim normalne situacije kada se ide do samih granica. Podsjetimo, Španjolac je svega nekoliko sati nakon teškog pada u warm-upu nastupio na samoj utrci gdje se sve do posljednjeg kruga borio za pobjedu s Jorgeom Lorenzom.
„Mislim da su ozljede ramena dosta česte jer smo konstantno na granici. Jorgeovi i Danijevi padovi u Nizozemskoj i Njemačkoj bili su još teži.“
„Moj pad je bio nešto drukčiji, no ozljede su neizbježne kod padova pri takvim brzinama. Ipak, zračni jastuci odlično funkcioniraju.“
Marquezov momčadski kolega Pedrosa nastavlja:
„Mislim da su moderni zračni jastuci za motocikliste velika stvar za sigurnost, Alpinestars stalno isprobava nove materijale i izvedbe. Ipak, mislim da je za česte ozljede ramena najzaslužniji sam tip motora s kojim se utrkujemo.“
„Padovi sa četverotaktnih motora uglavnom završavaju ozljedama ramena. Vozači su prije s dvotaktnim motociklima puno češće ozlijeđivali ruke i noge, dok su sada najizloženija ramena. Također, morate imati na umu da su zračni jastuci potpuno nova tehnologija koja će se sigurno usavršavati u budućnosti.“
Na kraju dodajmo da su Lorenzo i Pedrosa zbog operacije bili primorani na dugotrajan oporavak, dok je Marc Marquez srećom izbjegao operativni zahvat, te se očekuje da će već u Misanu voziti bez većih problema.
Vale koristi Dainese, zato mu je rame netaknuto 😀
Tako je a i neznam kad je Vale zadnji put i pao ? bit ce onaj famozni Mugello o kojemu cesto cujemo u prijenosima hahaha Lorenzo je imao najtezi pad i najvise riskirao vozeci u Assenu i svaka mu cast na tome 🙂