Suzukijev testni vozač Randy de Puniet nastavio je razvijati novi prototip japanskog proizvođača na privatnom testiranju u Motegiju.
Testni tim japanske momčadi predvođen iskusnim Randyjem de Punietom uspješno je kompletirao privatno testiranje u Motegiju, gdje su još testirale Honda i Yamaha.
Nakon lošijih uvjeta na prvom danu testiranja, de Puniet je u srijedu ipak odvozio planirani broj krugova testirajući novu konfiguraciju šasije Suzukijeva prototipa.
Francuz je tijekom dana zabilježio najbolje vrijeme kruga od 1:48,60, nešto sporije od vozača konkurentskih momčadi, uključujući i bivšeg MotoGP prvaka Caseyja Stonera koji je u Motegiju testirao aktualni Hondin prototip RC213V.
„Ovoga puta nismo imali previše sreće s vremenskim uvjetima. Jučer smo cijeli dan proveli u boksu, a danas je na stazi bilo jako teško pronaći odgovarajući grip. Ipak, pronašli smo neka poboljšanja i odabrali najbolju konfiguraciju šasije za daljnji razvoj,“, rekao je Randy.
„Jedna od varijanti koje smo isprobali osigurala je bolji kontakt s površinom i bolji grip na ulasku u zavoje, pa ćemo u tom smjeru nastaviti testiranje u Misanu idućeg mjeseca. Nažalost, zbog kiše na kraju nisam mogao popraviti svoje najbolje vrijeme, no mislim da možemo biti zadovoljni obavljenim poslom.”
Testni program Suzukijeve tvorničke MotoGP momčadi koja se sprema za povratak 2015. nastavlja se idućeg mjeseca u Misanu, gdje će testirati sve MotoGP ekipe.
1981. YU GP – Grobnik (isto 500cc): Randy Mamola Suzuki Marco Lucchinelli Suzuki Kenny Roberts Yamaha Graeme Crosby Suzuki Barry Sheene Yamaha Giovanni Pelletier Suzuki Boet van Dulmen Yamaha Seppo Rossi Suzuki Guido Paci Yamaha Kimmo Kopra Suzuki Dominique Pernet Yamaha Bernard Fau Suzuki Alain Röthlisberger Suzuki Willem Zoet Suzuki Franck Gross Suzuki Børge Nielsen Suzuki Josef Hage Yamaha Marco Greco Suzuki Carlo Perugini Sanvenero Jochen Schmidt Suzuki Jack Middelburg Suzuki Sergio Pellandini Suzuki Gianni Rolando Lombardini Marc Fontan Yamaha Philippe Coulon Suzuki Sergio Bertocchi Suzuki Christian Estrosi Yamaha Franco Uncini Suzuki Graziano Rossi Morbidelli Jon Ekerold Solo Kork Ballington… Read more »
Nije igrica …. 1979. godina – GP YU – Grobnik – qvalifikacije 4 Yamahe, jedan Morbidelli i jedan Paton: Kenny Roberts Yamaha Jack Middelburg Suzuki Boet van Dulmen Suzuki Gianni Rolando Suzuki Marco Lucchinelli Suzuki Barry Sheene Suzuki Philippe Coulon Suzuki Christian Sarron Yamaha Franco Uncini Suzuki Virginio Ferrari Suzuki Giovanni Pelletier Suzuki Didier de Radiguès Suzuki Carlo Perugini Suzuki Willem Zoet Suzuki Rafaelle Pasqual Suzuki Börge Nielsen Suzuki Johnny Cecotto Yamaha Werner Nenning Suzuki Ikujiro Takai Suzuki Michel Rougerie Suzuki Seppo Rossi Suzuki Max Wiener Suzuki Sergio Pellandini Suzuki Wil Hartog Suzuki Carlos de San Antonio Suzuki Graziano Rossi… Read more »
iskreno neznan nikog 😀
Graziano rossi mislim da covijek ima onog sina zaboravio sam kako se zove… :)))
jel se neko možda sjeća one igrice moto gp 2 tko je bio tad vozio suzuki ? jel možda Tetisuji Harada znam da ovo veze nema sa člankom al se ja odmah sjetim te igrice čim se suzuki spomene 😀
Gibernau i Roberts jr. prvak iz 2000.g.
ali cekaj bar po igrici istu odoru ( sponzore ) su imali i nakano i oliver jaque
Ne nisu cini ti se Suzuki je imao Telefonica movistar spozor a Yamaha Gaulosies 🙂
Nemojte biti smiješni,Randiju uopče nije mjesto na MotoGp prototipu nego na bikijadi u Radošiću,pa taj lik nije sastavio 3 dobre trke u svojoj cijeloj karijeri,ako Suzuki zaista misli ozbiljno trebao je uzeti zaista vrhunskog pilota poput Caseya Stonera i platiti čovjeka (MASNO, AKO MISLE OZBILJNO) i onda bi to bila sasvim druga priča,jer nemože se ulupati novce samo u motocikl ako nemaš zaista relevantnu povratnu informaciju o motociklu,ponašaju se kao Ferrari u doba dok je još bio živ Commendatorre koji je izjavio da njima ne treba aerodinamika bolida nego samo snaga da bi pobijedili na utrkama a vjerujte mi da… Read more »
Zato De Puniet pada u formi, malo se privikava na Suzuki pa Aspar pa Suzuki pa Aspar… hehe salim se. Steta sta je daleko 2015