Marussia će 2014. koristiti Ferrarijeve motore

Marussia je potvrdila da će za iduću sezonu, kada se mijenjaju tehnička pravila, koristiti Ferrarijev motor i mjenjač umjesto dosadašnjeg Coswortha.

Glavni izvršni direktor, Andy Webb, vjeruje da to potvrđuje Marussijine dugoročne planove za Formulu 1.

“Važnost ovakvog razvoja ne može biti dovoljno naglašena”, izjavio je.

“Ne samo da ćemo imati benefit od najuspješnijeg proizvođača motora u povijesti Formule 1, već to ujedno i potvrđuje naše namjere i našu dugoročnu predanost ovom sportu.”

Zanimljivo, Marussija će nastaviti s tehničkim partnerstvom s McLarenom, koji im pomaže na području aerodinamike.

Istovremeno, u paddocku kruže glasine da je upravo Ferrarijev paket motora  za 2014. najjeftiniji na tržištu Formule 1. Mercedes je na drugom mjestu, a najskuplja ponuda dolazi iz – Renaulta.

34 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ferrariforever

.nije definiano u članku pa me zanima, ako tko zna, dali je Ferrarijev motor za “tržište” istovjetan po specifikacijama onom koji se bude ugrađivao u ferrarijeve bolide ili se razlikuje.
Ako se razlikuje, koje su to specifikacije i dali postoji kod takvih motora za prodaju definirano maximalno odstupanje od performansi. (s obzirom na to da bi Ferrari ipak trebao štititi vlastito mjesto u prvenstvu).
Hvala.

NinekF1

ako misle da ce bit bolji nek uzme

prosti

obzirom na tradiciju malih turbo motora renault bi mogao biti najjači

F1ALONSO

Bitno za Marussiu i za Ferrari zbog razvoja motora

paalfi

Ono što mene zanima taj 1,6L ferarijev motor na šta bude to izgledalo? Moje mišljenje je da se nebudu baš usrečili oni sa novim pravilima. Nekak ferari i 1,6 nejde mi to skupa u jednu rečenicu mislim da će Alonso imati grdih problema u budućnosti.

JopaF1

mislim da će Renaultovi motori biti najbolji

F1ALONSO

Ok ali vi samo nagađate a to vaše mišljenje se zasniva na ničemu tako da pričekajmo 2014. 🙂

paalfi

da gore i stoji da je to moje mišljenje i predviđanje što ne mora biti istinito, ali moraš priznati da ferari i 1,6L motor nekak nejde u istu rečenicu. Više mi odgovara močni ferarijev agregat v10 ili v12. To je činjenica koja bude uskoro dobila svoj epitet naravno več na prvim pravim testiranjima. Mislim da Renault tu bude ipak prednjačio baš radi veče spoznaje malih kubikaža.

avalon

zašto bi renaultov motor prednjačija i šta to znači spoznaja malih kubikaža ??? na početku turbo ere renault je bija uspješniji od feraria , pri kraju te ere je ferari bija uspješniji , a u “sredini” su bili tu negdje …jedne sezone su bolidi sa renaultovim motorom bili bolji , druge sa ferarijevim . prema tome mislim da je za 2014. sve otvoreno . šta npr reč za mercedesov turbo motor iduče sezone jer oni nisu ni radili turbo motore kad su ih od 1980. – 1988. radili renault i ferari . 8 godina je ferari radija te motore malih… Read more »

Blackhawk

Ovo je bilo očekivano još od dana kada je Bianchi potpisao za Marussiju. Uzimanjem Bianchia vjerojatno su dobili i popust na motore, što je za male momčadi značajno, a plus su dobili odličnog vozača. Ferrari je već neko vrijeme izrazio želju za svojom B momčadi, s obzirom a se Sauber koliko je god moguće držao neutralnim, pa bi je sad mogli i dobiti. Marussia sad ima sve preduvjete za napredak, međutim odlazak Symondsa je veliki udarac!

Cuky

Marussia se lijepo skompala, surađuje sa dvije najveće momčadi u povijesti F1…to nikako ne može loše za njih završiti

perodeformero

Na žalost sve momčadi koje nisu tvorničke, moraju kupovati motore.
Što se tiče šasije, Ili kupe gotova rješenja od tvorničkih momčadi ili se bore više ili manje neuspješno sami (Lotus………Williams)

stari lisac

Zabranjeno je kupovati šasije starih modela od drugih momčadi… Tako piše u pravilima. Svatko mora imati svoju šasiju… 😉

perodeformero

Mali lapsus. Mislio sam na aerodinamička rješenja – poboljšanja – mjerenja……. na šasijama.
Marusija je bila jedina momčad koja se sagradila bolid bez zračnog tunela. Samo softwer. Nije išlo.

McFast

Možda bi dogodine mogli završit koju utrku u bodovima

perodeformero

Zanimljivi su ti oligarsi. Gurali bi 17-godišnjeg klinca u bolid, a nemaju muda gurnuti Ladu, Tatru, Moskwic ili već neki drugi ruski motor u igru.
Očekivao bi čovjek od rusa, da naprave svoju nacionalnu svetinju u F1.
Na žalost oni su više za robusne i teške mašine, spojene zakovicama.
Lakše im je iscijediti nešto nafte i kupiti gotov sendvić, nego ulagati u razvoj svoje autoundustrije.

srakar

pero svaka ti čast na komentaru koji je stvarno na mjestu kao i gro tvojih komentara…Svaka ti čast

Lambo

Svaka ti čast na komentaru . I ja sam se pital par puta zašto ne uđu sa svojom momčadi i svojim rješenjima, Imaju love na sve strane , ako mogu kupovat nogometaše za ogromne novce . zašto se ne okušaju u oktanskom sportu odnosno f1, Dali se netko sječa zar nije neki srbin kupio toyotinu momčad i najavljivao ulazak u f1 svijet ili sam ja nekaj pobrkal, ???

MARSHALL100ac

Nisi pobrkao, ali taj plan je propao ili je to samo medijska packa bila 😉

stari lisac

Citat: “Pa nitko ovdje ne može sa sigurnošću tvrditi da taj mladi Rus ne valja. Možda je Peter zato i pristao jer je vidio ogroman talent u njemu… Sve je to još kibi dabi… A što se tiče povijesti Saubera, njih je kupio BMW (BMW Sauber), pa kad je BMW otišao, Sauber je ostao. Uopće ne sumnjam da se Peter znao zaštititi, uostalom to je vrlo vjerovatno razlog zašto su pregovori tako dugo trajali… S druge strane većina se ovdje ismijava sa tehnologijom koju Rusi posjeduju, a zaboravljaju da je najnapredniji svemirski program imala i ima upravo Rusija (npr. osnov… Read more »

perodeformero

Griješiš. Prvo ne pljujem ni po kome nego iznosim svoje mišljenje.
Drugo. Vidim da nisam usamljem u svojem mišljenju. Baš sam negdje pročitao nešto slično. Ček da nađem, pa stavim link.

stari lisac

i čuj, pa ja te cijenim više od ovog argumenta – imam više istomišljenika… Analogno Nikola Tesla se morao ostaviti izmjenične struje, jer je u njegovo doba velika većina znanstvenika, ne samo fanova, tvrdila da je izmjenična struja opasna po zdravlje za razliku od istosmjerne… To ti baš nije argument. Navikao sam ja na bolje od tebe… I znam da ću to opet dobiti (mislim – to bolje!) 😉

perodeformero

Ajmo se ne svađati. Ne ocjenjuje ja nikoga. Iznosim mišljenje i sumnju. Ove sam članke usput naknadno pročitao i nisu od T1 portala. Oni su ih samo kopirali. Momak je premlad i preneiskusan za dobivanje superlicence. Uostaloim kada bi svatko mogao dobiti superlicencu, čemu onda sve to? F1 je vrh dijela motosporta (na zatvorenim stazama) Najbolji vozači iz drgih serija konkuriraju za mjesta, a ako imaš 17 godina jednostavno si premlad i preneiskusan, bez obzira na rezultate (koji mu i nisu neki) Uopće ne razmišljam o tome da li momak može biti dobar ili ne. Po meni je cijeli problem… Read more »

perodeformero

Lisasc, opet bi se svađao. Pogrešno si protumačio ili pročitao moj komentar.
Napisao sam da moje mišljenje i nije usamljeno. da sam pronašao slična mišljenja.
Nije stavr kojih je više, nego da postoje, što mi znači da to nije samo moja fix ideja, nego još ljudi razmišlja na taj nači.
A pošto su to samo mišljenja, istinitost istih može samo vrijeme pokazati. Istina ide uvijek uz prošlo vrijeme.

perodeformero

Još nešto. Ti si stavio linkove na oficijelne vijesti o dolasku mladog vozača, a ja reakcije na tu vijet.

stari lisac

Nećemo se svađati. Slažem se. Ne namjeravam. Ima jedna istinita priča o tome kako su se razvijali pojedini dijelovi svemirskog programa… Problem je bilo napraviti olovku koja je mogla pisati u bestežinskom stanju, jer nije bilo sile teže da vuče tintu prema vrhu olovke i kuglici. NASA je potrošila 4 godine i nekoliko milijuna dolara (novaca poreznih obveznika!) i našla rješenje i danas imaju olovku koja piše u bestežinskom stanju. Rusi nisu imali tolika sredstva i, što su napravili – domislili su se jeftinijeg i efikasnijeg rješenja. Upotrijebili su grafitnu olovku. Onu našu običnu olovku. Mnoga rješenja su bila takva.… Read more »

perodeformero

Vidim da smo sličnog godišta. Rješenje koje su napokon smislili za pisanje u bestežinskom stanju je koštalo gadno, pa su je pustili i u prodaju. Popularna “Parkerica”. Piše i na plafonu. hehe

avalon

perodeformero…a koje je tvoje mišljenje i na čemu je naglasak u njemu ? ako je na “guranju” momčića onda nisi usamljen ali ako je naglasak na “nemaju muda gurnuti Ladu, Tatru, Moskwic ili već neki drugi ruski motor u igru.” onda ne vidim vezu ovoga sa člankom čiji si link stavija . vjerovatno rusi nemaju muda gurnit moskwich tj njegov motor u svoju formulu jer moskwich je 2006. bankrotira i ne postoji više . lada ? postoji ali je sad dio grupacije Renault-Nissan-Lada pa bi možda taj motor bija renaultov 😉 a šta se tiče tatre ..znaš tatra ti nije… Read more »

stari lisac

Ajmo mi zaključiti ovu diskusiju… Sačekajmo, jer po izjavama Rusa nije to uvjet, već želja, a i sami priznaju da će biti teško dobiti licencu… Osim toga Sauber bi dobio pristup Ruskom Institutu za avionske tehnologije (“National Institute of Aviation Technologies”) što bi mu moglo pomoći da svlada i poboljša aerodinamiku. meni osobno puno zanimljivija vijest… Živio ti meni, pa se budemo postali i u budućnosti 😉 :pivo:

perodeformero

Opet ti o mojem ismijavanju. Na moskvicu sam naučio voziti, na Ladi rasturati po off road-u, tamo negdje u prvoj polovici 80-tih.
Jako dobro znam kakvi su im auti. “Zakovica” je pojam koji se koristi za robusne pile koje nisu baš opterećene s visokom tehnologijom i završnim premazom.
Ja više volim općenito razgovarati, ti više voliš nabrajati detalje.
Zato moje usporedbe tako shvaćaj, a ne doslovno. (tatra, zakovice….). To koristim umjesto nabrajanja godina, cilindara, sekundi i centimetara. Kratko i sažeto. Lako štivo za čitanje. Ti si više Dostojevski tip.

FelipeMassa_

Da li je ovo naznaka da Ferrari od temelja kreće da surađuje sa Marussijom,a na krovu je Bianchi? :mrgreen:

Meni je bilo žao Marussije prošle godine.Imali su bolid koji je bio bolji od Caterhama,plus nisu imali kers za razliku od ostalih..

Related Posts