Hamilton: Čekajući dobar bolid potrošite svoje najbolje godine

Lewis Hamilton izrazio je žaljenje zbog neosvajanja još pokojeg naslova nakon svog jedinog, 2008. godine. Ističe kako je za to bio potreban bolji bolid kojeg on nakon te godine više nije nikad imao.

Sada je u Mercedesu i vjeruje da je to pravo mjesto za uspješnu budućnost.

“Vrijeme polako bježi. Pet godina je prošlo otkad sam osvojio svoj naslov. Kad sam bio u nižim kategorijama osvajao sam ih svake ili svako druge godine.”

“Puno vozača uopće nema naslov svjetskog prvaka pa sam bar sretan da imam taj jedan. Iako to i nije tako prestižno jer je puno ljudi došlo do tog uspjeha.”

“Dva ili tri naslova vas već čine posebnima”, aludirao je Lewis na tri naslova Sebastiana Vettela i dva naslova Fernanda Alonsa, svojih suvremenjaka.

No, istaknuo je kako je za to u prvom redu kriv bolid koji kroz te godine jednostavno nije bio dovoljno dobar:

“Došao sam u Formulu 1 i skoro pobijedio u svojoj prvoj godini, a onda sam pobijedio u drugoj. Od tad više nisam imao bolid s kojim bih se zaista mogao natjecati. Bolid čini tako veliku razliku i na taj način trošite svoje najbolje godine.”

“Ja starim i neću biti zauvijek u ovom sportu”, zaključio je.

94 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Alen_HAM

bogami tako je, godinama već čekam kad će Lewis ovako nešto izjaviti jer ovo što on sad govori ponavljam u sebi već godinama iz utrke u utrku gledajući kako gubi i kako ga godine gaze. Sreća ga nije pratila, najbolje godine prolaze a tako je da izvinete je*en vozač i gledaš kako ne osvaja ništa a sam nije kriv zbog toga… stvarno mi ga je žao ali ću ga uvijek do kraja života pamtit kao jednog od najtalentiranijih i kvalitetniji vozača na gridu ovih godina iako ne ispisuje povjest kao vettel. No, ima još godina pred njim u F1, nikad… Read more »

Lewis_ZG

Potpuno se slažem… 🙂

legenda

još jedna potvda da je sve u dobo posloženom bolidu, a ne u nekom izvlačenju 120% ili već koliko posto iz nečega

schumacher7

Pa sada,svatko ima svoje mišlenje.Po meni je velika greška što je Hamilton prešao u Mercedes.Ako je mislio ići u ekipu koja se može boriti za naslov,onda je to Ferrari ili Red Bull.A pošto su obje momčadi imale popunjeni kapacitet,trebao je ostati u McLarenu.Jest da bi se možda mučio ove godine,ali bi se to vratilo kroz koju godinu,kada će motori biti odlučujući faktor.

sennacher

Donio je u F-1 veliki talent i na tome ostao. Po meni je njegova najbolja sezona bila ona prva, sve dalje je nazadovao i gotovo ništa novo nije naučio u F-1. Ima svoje trenutke (vrhunske) ali nikad nije došao do konstante dobrih rezultata. A sezona je duga i konstantom se osvajaju naslovi. Ne mora se uvijek pobijediti jer nije to uvijek ni moguće, ali u takvim situacijama treba doći do trenutno najboljeg mogućeg rezultata ako su konkurenti taj vikend jednostavno bolji. Mnogo više bi na ovaj način mogao reći Kimi o svojim danima u McLarenu. Masu puta je odustao kad… Read more »

Viper

S obzirom da je samo 32 vozača osvojilo naslov prvaka, skromnost mu očito nije vrlina, a očito ima i manjak poštovanja prema Buttonu, Kimiju, Hillu, Huntu, Mansellu… koji su isto osvojili samo po jedan naslov.

stari lisac

Možda bi želio potvrdu jer je svjestan da je njegov naslov Bernie-jevski kontroverzan

inspector morse

navijam za lewisa ali trebao bi malo manje pričati i slikati se , napustio je McLaren na vrijeme ovu sezonu treba iskoristiti za prilagodbu a iduće pokušati biti ozbiljan konkurent za naslov…

DMX

Hamilton je dobar vozač ali i taj naslov koji je osvojio 2008 je bio doslovno na krumpire … Massa je bio dominantat u toj godini!

Dani

Misliš ferrari? Pogledaj di je Kovalainen po bodovima i vožnjama te godine. Naslov je osvojen ipak kroz čitavu sezonu, a pogotovo u kini gdje je pobijedio dominantno. Te za kraj, treba imati snage u zadnjem krugu, zadnjem zavoju osvojiti naslov.

jesus

u Top gearu je rekao da želi napraviti nešto kao Schumacher, tj. da želi osvojiti naslov s Mercedesom tj. podići ga na vrh nakon što je osvojio naslov u Mclarenu… Ali po meni on nije digao Mclaren na razinu prvaka (kao Schumacher Benetton) nego je Mclaren bio već bolid koji je bio sagrađen za prvaka. On kroz pet godina nakon naslova nije napravio ništa po tom pitanju, Mclaren i dalje tone… Scumacher je Benetton digao i pobijedio s njim 2 puta za redom (na kakav način jbg pobijedio je) i onda je otišao u usrani Ferrari i digao ga na… Read more »

KOve

Schumacher digao Ferrari na neviđenu razinu!?!?! Veći BS nisam čuo nikad. Kad je takav vanzemaljac, zašto nije Mercedes digao na neviđenu razinu. Rosberg ga je pregazio i još donio prvu pobijedu Mercedesu. Gdje je Šumi bio? Još su Rosberga prcali jer su svim silama prilagođavali bolid Schmčlfevj-om stilu vožnje.
Schidhzgu i Vettel dijele jednu zajedničku stvar i to je jedino neviđeno kod njih, a to je nenormalna sreća da imaju bolide kakve imaju tj. su imali!
Ne bi da je Schumasvfsg sam dizajnirao i izradio bolide koje je vozio.
Svašta!

perodeformero

Lupetaš i trolaš po Šumaheru jer ga ne voliš. Bolje piši o vozačima koje voliš. Ovako iritiraš ljude.

Kustelaar

KOve prati f1 zadnje 4 godine..hahahahahahaha

Dani

Vettel i hladna glava? Na čemu si ti? Samo se sjetim Turske.

Explorer

To je bilo prije 3 godine Dani, danas je druga priča potpuno.
U 2012. godini ima takvih primjera koliko hoćeš.

Dani

Baš i nije, primjer je Malezija.

Explorer

To je druga stvar, ne miješaj kruške i jabuke.
Vettel tu nije bio pod nikakvim pritiskom već je htio pobjedu.

Alen Šmit

Čoveče taj Meklaren koji Hamilton pominje nije osvojio titulu konstruktora 15 godina!!!

ostoja

Zato što je u najboljim godinama McLarenovog bolida kada su najviše uložili i imali najbolji bolid zbog nenormalne sujete i želje za povratom para koje je uložio u Hamiltona,pričam o Ronu Denisu.Upornim forsiranjem Hamiltona,koji je bio mlad i nezreo,nekažem da je bio loš vozač upravo taj pritisak koji je Denis stvorio oko njega da bi što više para izvukao iz njega ja mislim da ga je i uništio kao vozača,a to je najveća greška koja je dovela do toga da ne osvoji naslove tad kad je imao najbolji bolid na gridu i pored svog talenta.Najveći krivac za neosvajanje titula je… Read more »

stari lisac

@ostoja slažem se u svemu s tobom, osim u tome da je Ron Denis sam gurao Lewis-a. Gurao ga je i Bernie, jer ne zaboravi puno je godina prošlo od kada su britanci (a još englezi) imali svjetskog prvaka u F1 (hrpa love), pa još globalna razina – hej, prvak pilot crnac (okice su Bernie-u bile kao $$$$$$)… Lagano je Timi Gloku platio par sezona u najslabijim ekipama i to je to… A to je i razlog zašto ne voli Fernanda… Tko želi biti objektivan, neka pogleda podatke iz 2007 godine o dužini pit stopova u McL box-u… Vrlo su… Read more »

ferraristazg

Moram priznati da mi se ovaj covjek sve vise svidja.iskreno,mislim da je uz alonsa i kimija naj vozac.sad ce se odmah pobuniti vettelovci,ali badave njemu naslov kad ga osvaja sa uvjerljivo boljim bolidom i ono najgore, prijevarom vlastitog kolege.srecom vettel nije presao u ferrari,jer bi se iste sekunde odrekao istih i poceo navijati za hamiltona.covjek je fighter,kao i alonso.forza ferrari…

Martin Senna

Daj molim te nisam vettelov fan, trenutacno ničiji, ali vettel je jedino 2011 imo vanzemaljski bolid 2010 i 12 nije bio nista bolji od ferarija , to sto je Alonso smotan, nema sreće ili neki treći razlog al tako stvari stoje nemoj lagat ovaj napaceni narod. Osobno ne volim vettela uopce i volio bi da je alonso osvojio te dvije titula al jbg tako je kako je.

fernandof1

slažem se za 2010. ali reci da je ferrari 2012. bio blizu red bullu po brzini, pa tu se bas ne mogu slozit..

gbo1982

Ham i Alo su trenutno vrh u F1, bar sta se izjava tice :facepalm:
Button je ceka svoj bolid dulje nego je Ham u F1. Lewis uvjek ima konkurentan bolid, ima naslov, ima talent, a ima i odredjenu dozu peha i gluposti.

Ronin

Nije dovoljno biti brz treba imati nešto i u glavi što je Hamilton više puta i dokazao.
Prvaci ne postaju talentom nego radom (Dražen Petrović…)

elmedin

Lewis je veliki vozac i sigurno je zasluzio vise od tog 1 naslova ali se neslazem sa njim da nije imao bolid za naslov odkako je osvojio taj 1,mislim da je mclaren bio itekako konkurentan u nekoliko sezona…

audi r8

…dio krivice snosi i Lewis sam….a 2008 naslov može zahvaliti,osim samome sebi i i ogromnoj sreći velikim dijelom….2011 je imao jedan od najboljih bolida na gridu ako ne i najbolji…no nije baš bio najbolji vozač na stazi usprkos tome….2012 su mu vjerojatni naslov odnijeli kvarovi….a 2013 i Mercedes….vidjet ćemo

ostoja

Koji je on licemjer,uvijek su drugi krivi samo ne on.Naš bolid je svake godine bio konkurentan i mogao je da je bio sposoban bar još dva naslova osvojiti.To što nije nije bolid kriv.Bolje mu je neka ide snimat reklame,to mu bolje leži nego da se ovako provaljuje.

Dani

Jel kao “gospodin” Button, džentlmen, uvijek fin i u rukavicama, nikada ne govori protiv svoga tima?

McFast

2012 godine McLaren je imao najbrži bolid ,ali su imali puno kvarova.Hamilton je vodio u par utrka i odustajao bi zbog kvarova.

F1ALONSO

Ako je neko zaslužia više naslova onda je to hamilton a alonsa netriba ni spominjat da mu je rasporedit u 2007 2010 2012 samo 10 bodova danas bi se samo čeka dan kad će prestić schumachera 😀

McFast

Alonso baš nema sreće da je tih godina imao 10 bodova više bio bi legenda ovog sporta.

stari lisac

Fernando si je sam kriv za 2007. Bio mlad, uzavrele krvi i nepromišljen. Da je startao iz prvog reda na Hungaroringu (a ne sa 5 pozicije, zbog kazne) 2007 bi imao naslov… Ali, ta škola mu je, zapravo omogučila borbu za naslov 2010 i 2012, jer je tada naučio da se bodovi zbrajaju na kraju (kako rekoše kinezi: “Iz strpljenja proizlazi savršenstvo!”). No, njegovi trkači inženjeri nisu naučili ništa, pa ga je to stajalo naslova 2010… 🙁

Formulas

E moj Hamilton imao si ti 2007,2008 avion od bolida! 2010 si mogao biti prvak da si u par utrka bio onaj pravi, i da nisi malo malo ljubio massin bolid kao i 2011! No ok tu se zna tko je letio i dominirao (Vettel) ! No i 2012 je Mclaren po proracunima bio najbrzi ali za tri kvara kriviti Mclaren a nepogledati druge je glupo! Pa odustajali su i Vettel i Alonso a ne samo on! Bolje bi se na njegovom mjestu upitao sto je samnom bilo kad bi s bolidom bilo sve ok a ja zavrsim 7,8 itd!… Read more »

arcii98

Slazem se, Hamilton nije konstantan vozac, samo ga pobijede interesiraju, sto je dobro, ali nemozes uvijek doci do pobijede. Hamilton je stavrno dobar vozac, sjetimo se 2007 protiv Alonsa, i da u Kini nije sletio u onaj sljunak prije boksa, i da je ulovio koji bod, bio bi prvak, i bolid mu je bio super. 2010 je isto imao dobar bolid, dosta je vremena bio 1. na ljestvici, i onda ono sa Webberom u Singapuru i dosta drugih nekih Crashova, ali imo je dosta i tehnickih kvarova. A za 2011, samo Massa i on ispadaju. A za 2012 dobar bolid… Read more »

Explorer

u 2010. godini je imao jedan mehanički kvar.

Dva puta je bio prvi i odustao u 2012. godini.

arcii98

Uglavnom znam da je imao sanse za titulu vise puta. Dosta je godina imao konkurentan bolid.

kimi-fan

u zadnji 15 godina najveca dva talenta koja su dosli u F1 su Kimi i Lewis,ali steta sto nisu znali svoje talente usmjeriti ka uspjehi a ne glupostima koje su njih dvojica pravili.

perodeformero

Prerano su postali prvaci. Tek dolazi njihovo vrijeme.

perodeformero

Blago njima. Sa 30 godina se osjećaju dovoljno stari za mirovinu i hedonističko tulumarenje do kraja života.
Trebao bi mu netko reći da voziti brzno ne znači nužno i živijeti brzo.
U F1 čovjek može osvojiti titulu i s 40 godina bez problema, samo da je sreće sa bolidom.
Ipak je u tom sportu potrebno iskustvo osim brzine.

Redbulovac

Hamilton je po meni drugi najbolji vozac na gridu poslije Vettela ,da mislim da je bolji I od Alonsa I od Kimija.Ali ovo Sta on prica ne drzi vodu ,jer cim je dosao u Formulu 1 sjeo je u McLaren Koji je tada bio najbolji bolid.U svojoj rookie sezoni zamalo osvaja svoj prvi naslov Ali Kimi je tada zasluzeno slavio.Druga sezona mu je bila najbolja u karijeri I osvojio je taj svoj jedan naslov.Ali neznam sto se poslije dogodilo ,nekako je izgubio fokus ,agresivnost I nekako se smeksao.Znam da je frustriran Ali nije u redu kriviti McLaren ,pogotovo ako Su… Read more »

Dani

McLaren u najboljoj varijanti bio jednak ferrariju, nikako bolji. Vidimo to po Massi.

Dani

Alonso i Hamilton su izvlačili ono najbolje da bi pobijedili ferrarija.

Igor Jere

Mislim da treba prestat kukat, dič glavu i hrvat se s bolidom!

Ovo mu je škola i sada sazrijeva kao vozač, nakon ove sezone može biti samo bolji nikako lošiji, jer vozi loš bolid (ajmo to tak sročit ukratko bez zamjerke) i bude shvatio neke stvari, mislim da mu dobro ide samo mora prestat kenjkat!

Ayrton Mclaren

Iskreno ljudi ne znam kako bih se postavio na ovu izjavu Lewisa…razumijem da je frustriran činjenicom da već 5-6 godina ima ulogu jednog od favorita za naslov pa nije uspio. Ali, već prve godine Lewis je mogao uzeti naslov no on se odlučio “igrati” sa svojim momčadskim kolegom, napravio je i nekoliko rookie grešaka na zadnjim utrkama i to je iskoristio Kimi. Onda je imao vrašku sreću 2008. i uzeo je titulu, ali jedva…i to ispred Masse koji ipak ne spada u sam vrh ako gledamo vozački talent. E sad od 2009.-2012. Lewis nije uvijek imao top bolid, ali prošle… Read more »

arcii98

Ljudino, 2008 Massa je skoro uzeo titulu, pored svog momcadskog kolege Kimi-a, i nekuzim zasto Massu smatras losim vozacem.

stari lisac


Felipe je top pilot kad ima posložen bolid. Može se utrkivati sa svakim. Od najboljih pilota ga odvaja to što kad nema dobro posložen bolid, tada ga nema nigdje ili bolje rečeno, tada se gura za 12 – 13 mjesto u poretku. 2008 godine je trebao biti prvak, ali Bernie je već bio odlučio svoje… :palica:

Alen Šmit

Što se tiče Mase,on je postao žrtva zahvaljujući Baričelovom federu.Zbog gubika kondicije počeo je da bude spor pa su Alonsu dali Šumaherov status i pravili bolid prema njegovom brku.Nisam Masin fan ali voleo bi da ga ponovo gledam na najvišem stepeniku(-to neće biti moguće sve dok se ne desi Alonsu Silverston 99 i lom nogu).Inače Masa nemože pošteno ni da se naspava zato što mu se usred sna pojavi glas-Felipe,Alonso is faster then you.

Ayrton Mclaren

Dragi arcii98, ja u svom komentaru nisam napisao da je Massa, po meni, loš vozač. Pročitaj komentar i pronaći ćeš sljedeće: “i to ispred Masse koji ipak ne spada u sam vrh ako gledamo vozački talent.” Dakle ne piše “loš vozač” i sl. Pojašnjenje: kad sam ovo napisao govorio sam u odnosu na Lewisa i ostale vozače (Kimi, Alonso, Vettel) za koje 99% ljudi misli kako su ipak malo iznad drugih po vozačkim kvalitetama. Dakle Massa je odličan vozač, ali Lewis ga je jedva pobijedio iako je imao u većem dijelu sezone 2008. top bolid. Na to sam mislio, nipošto… Read more »

Bernyf1

A kad on to nije imao najbrži bolid osim 2009 i 2011.Drag mi je,ali nekad stvarno zna pričati bedastoče.Prošle je godine po meni trebao osvojiti,ali kvarovi te Alonsova i Vettelova sreca su mu oduzeli naslov.

LH Mercedes

A sta su kvarovi? Dobar i kvalitetan bolid?

paalfi

Veliš alonsova i vetelova sreća su mu oduzeli naslov. Daj mi molim te reci gdje je alonso imao sreće kad je dobio onu kantu koja se nije dala normalno voziti na početku sezone tamo do 5 utrke, a vettel gdje je on imao sreče pa da je naučio tako dobro voziti i marljivo raditi da bi bolid bio isto tako uspješan kao i on, mislim da ti teza ne stoji.

silovana veverica

nisam fan meklarena, ali ovakav hamiltonov stav zaista ne razumem… ja sam misljenja da je tokom ovih godina u meklarenu imao jako dobar auto, i ne razumem cemu ovo prebacivanje krivice…, da mogao je osvojiti jos neki naslov ali i sam je pravio greske, nisu to bile samo greske tima… kada se ima u vidu kakav auto su imali kimi i hakinen, onda je ova izjava hamiltona zaista detinjasta

budaa

slazem se s tobom u dosta stvari…. nisam ga volio u početku jer je bio uobraženi playboy… napuhan do bola… sada je došao dosta do sebe i ima moj respect….. dobar je vzac bez daljneg ali onakav mclaren kakv je imao tih godina mogao je još barem jedan naslov komodno osvojiti… ali nije….. jer je mclraen ustinu bio moćan….

Scuderia Ferrari

Hmilton bi ga osvojio…prošle godine da mu se nisu desili kvarovi…motora u zadnjim utrkama u kojim je debelo vodio…ali eto opet je sreća bila na strani Vettela tako da šteta za jednog vozača poput Hamiltona da nema više naslova u Formuili 1 zbog toga što ih zaslužuje !!!

perodeformero

Bezvezna ti je konstatacija i logika. Pa svakome od njih se dešavaju kvarovi.
A što bi bilo da se ovome ili onome porvario ili nije pokvario motor……… to su priče luzera.

Scuderia Ferrari

Pošto si ti Vettelovac i nikad prije Vettela nisi pogleda utrku Formule 1 zato tako pričaš a kad bi se Vettelu nešto desilo u zadnjim utrkama onda bi srali godinama iza toga…o tome…zato se pokrij ušima i kad budeš ima više od dvi , tri sezone iza sebe onda mi se javi a do tada šuti !

Explorer

Pa desilo mu se u zadnjim utrkama svašta, pa nitko nije žalio.

Btw. pero ti može biti tata.

Scuderia Ferrari

Mislim da baš i ne ali ako ti tako kažeš Marko onda da…Ja iako sam navijač FERRARIA isto ću reći da je Kimi imao sreće 2007 kad se desio kvar Hamiltonu sa mjenjačem u zadnjoj utrci iako sam navijao tada za Ferraria i Kimia…Kimi je imao sreće…tko zna što bi bilo da se Hamiltonu nije desio kvar na početku utrke…tako da mrzim kad neće da priznaju neke stvari…i ne žele biti realni budi realan i gotovo a ne pričat kako tebi paše…takve ljude ne volim…

Explorer

Pa upravo ti nisi realan čovječe….gdje ja to pričam kako meni paše, ajde mi to citiraj molim te. Citiraj!

perodeformero

I dalje tvrdim da su priče i kukanje o kvarovima, naknadna pamet luzera.
F1 je spoj dobrog bolida i dobrog vozača. Samo kada oboje radi savršeno dolaze do cilja.
I da, mogu ti biti tata. (ne ponosim se tom konstatacijom, ali jbg, idu dani)

Scuderia Ferrari

Mislim da ne možeš ali nema veze…

Ross Brawn

Istina, Vettel već 4 godine ima bolid s kojima bi i moja baba osvojila naslov dok ga Hamilton čeka još od 2008.

Buljac

ee kad on ne zna na kojem mjestu treba čekati, možda da mu Vettel šapne..
P.S. ja sam čuo da ti svemirski bolidi dolaze sedamnaesticom u smjeru Borongaja, ali sad mu je već kasno, Vettel je već na stanici..

paalfi

neznam baš da bi ti baba osvojila naslov jedino ako ti baba bolje vozi od alonsa a slabije od vetlla za koliko je ono vetel bio u prvenstvu bolji od alonsa?Mislim da u toj razlici koliko je bilo između njih nema mjesta za tvoju babu jedimo ako voli biti u sendviću 🙂

Viper

Zamisli situaciju da 2010. i 2012. Vettel nije osvojio naslov, nego recimo Alonso, i Vettel bi mogao imati iste argumente kao i sada Hamilton…

mala od piste

Zašto onda nisu zvali tvoju babu da vozi taj bolid, defintivno bi uštedili na novcima.

Viper

Već vidim glavni sponzor na bolidu: Urosal Lady.

avalon

od 6 sezona u McL LH je 5 čeka konkurentan bolid ?!?! bar bi se to dalo zaključit iz izjave . a ima li nešto krivice i u njemu jer bolid je svih godina bija dobar no njegov peh je i njegovo pojavljivanje na sceni F 1 . malko ga je ukopa tajming tog pojavljivanja ( na koji on istina nije moga uticat ) točno u vrime pojave boljeg RB i vettela koji vozi ka stroj učeći se na greškama ( koje obično ne ponavlja ) i na kojeg ništa i nikakvi događaji iz “vanjskog” života ne mogu uticati .… Read more »

budaa

eto ga sve namistu….

matebalota

a lipi moj, a šta napisat nakon tebe. bravo.
ja mislin da bi te gp1 treba angažirat ka novinara. nije zafrkancija. ozbiljno. :thumbs:

kimi-fan

avalon ti kad dosjes napises komentar svaki drugi komentar je suvisan sve opises sta bi i mi svi drugi rekli.svaka rijec je na svom mjestu

lollipop

Njegov problem je bio taj sto je odmah dosao u jaku momcad,iako je jedan od najboljih vozaca vidi se da mu fali iskusto koje bi dobio da je vozio slabije bolide bez gripa i brzine.Zelim mu sve najbolje i ne zelim da zavrsi karijeru kao J.Villeneuve koji je isto bio dobar vozac koji je puno obecavao,koji je takodjer osvojio naslov i od pocetka bio u jakoj momcadi,ali jednostavno dalje nije islo.Nazalost cini mi se da je Hamilton na tom putu.

Explorer

2007 najbrži bolid 2008 tu negdje s Ferrarijem, kako koju utrku 2009 prvi dio sezone krš i lom, poslije solidan bolid. 2010 odličan bolid, dostojan borbe za naslov, samo eto imao je malo nesreće i nešto vozačkih pogrešaka. 2011 jedini bolid koji je ponekad mogao konkurirati Red Bullu, ali Hamilton te godine nije dobro vozio. 2012 kažeš solidan bolid. Neznam koju si sezonu ti gledao ali McLaren je prošle godine bio često najbrži auto na stazi. Kvarova je bilo nešto ali je Hamilton imao dosta nesreće, nekoliko sudara u kojima nije bio kriv i greške u boksu. Stoga, ja ne… Read more »

Bernyf1

Istina,Hamilton i Button su prošle sezone 4 puta startali zajedno u prvom redu i najčešće pobjeđivali ako oduzmemo Japan,Koreu i Indiju

Dani

Marko trebaš gledati malo bolje jer se po tome i bolid iz 2009 može nazvati pobjedničkim, pogotovo nakon Mađarske. Ako se čita malo pažljivije vidi se da on govori o bolidu koji je jednak ,ako ne i najbolji bolid. prošlogodišnji bolid koji je bio dobar u prve 3 utrke i zadnje 4 od 20 se ne može nazvati pobjedničkim. To se najbolje vidi po Buttonu kojeg neki ovdje uzidžu među najbolje vozače. danas vidimo da to nije tako.

Explorer

Za 2011. sam napisao da je ponekad mogao konkurirati, to ne znači stalno i to ne znači borba za naslov.
2012. bio je McLaren brz kao i Red Bull, i to u dva navrata. Red Bull je to bio samo jednom, od Japana do Abu Dhabija.
Hamilton je, ako se dobro sjećam, imao 3 mehanička kvara (Njemačka, Singapur i Abu Dhabi).

– Ma kako da ne, a što je onda McLaren bio od Mađarske do Singapura?
Nisam nigdje rekao da je mp4-24 bio bolid za naslov.

vettel

izjava koja mu nije trebala,vrlo lako bi iz mclarena mogli počet nabrajat njegove greške,njegove sudare i prosipanje bodova..onaj vozač koji u f1 želi ostavit dublji trag mora svaku utrku vozit maksimalno dobro i onda je to to a ne kao hamilton sad ima takve probleme sad ću malo razbijat po stazi onda kad se on smiri bolid se počne kvarit itd..on mora biti stalno na vrhuncu i onda mu nitko nemože ništa reč ali ovako nije baš da je vozio u nekoj slaboj momčadi daleko od toga,morao je osvojit još barem jedan naslov u mclarenu,ja sam uvjeren da je alonso… Read more »

sec107

Mislim da baš nije u pravu.Kako su neki kolege spomenuli,baš taj bolid mu je i donio naslov prvaka,a sam si je zeznuo prvi na početku i možda uvjetno još jedan.Mclaren mu je bio i više nego fer i još se ne sjećam da je netko od vozača u prvoj godini sjeo u konkurentan bolid kao on,tako da je bolje da nije to uopće spominjao.A što se tiće kvarova prošle godine,neka pogleda kakve su pehove imali Kimmi i Hakkinnen zadnjih svojih godina u Mclarenu.Ja sam siguran da Mclaren nije bio onako nepouzdan da bi još Mika odvozio par sezona,a možda niti… Read more »

VictoriousBoy69

Članak star barem tjedan dana ako ne i više. Probudite se…nemojte si raditi zalihu “za crne dane” !

Supermarkovk

Nije ni bolid bio loš koliko je on zeznuo 2007. izlijetanjem u Kini i 2010. sudarima u Italiji i Singapuru dok je bio vodeći u poretku, 2012. je druga priča, zaostao je skoro 100 bodova za prvakom na kraju. Valjda će “pokupit” još jedan ili dva naslova…

budaa

valjda…

Melipe Fassa

Hamilton je imao cijelo vrijeme dobar bolid ali je nakon “posranog” osvajanja naslova 2008 vise nije vozio dovoljno dobro za osvajanje naslova.

Majki2111

2009. nije imao dovoljno dobar bolid, a 2012 mu se bolid kvario, ali je dobro odvozio.
Sve u svemu, slažem se s tobom.

FelipeMassa_

Pa bilo je i očekivano da ćemo se mi,Massini fanovi buniti na 2008. :mrgreen: :pivo:

Luka_M

Timo Glock…

FelipeMassa_

Sanjam ga već 4 i po godine..

antevalenta

e pa i massa je bio prvak.. doduše, samo na par sekundi.. dosta mu je to…
http://www.youtube.com/watch?v=mlJWwuV9eBw

FelipeMassa_

Po meni on previše pljuje po ruci koja ga je držala sve ove godine.Možda griješim,ali on se ”uzdignuo” u ovakvog vozača baš u McLarenu,i sada priča priče da mu je postajalo teško,da bolidi nisu bili dobri,da se više nije slagao sa ekipom… Da,slažem se da je mogao uzeti još barem jedan naslov,a da nije zbog bolida.McLaren je protekle dvije godine imao u prosjeku najbrži bolid.Tehnički kvarovi su se dešavali,i to u trenutcima kad ih nisu ni najmanje željeli. Ali sve u svemu,stojim da bi neka mišljenja trebao zadržati za sebe,jer ovako je samo popišo McLaren (izvinjavam se na izrazu).Vjerovatno ću… Read more »

junuz

Ovo je sport koji odvaja dječaka od prvaka.Ako nemožeš sa prosječnim bolidom biti prvi razmisli i o drugim kategorijama.

Majki2111

U ovim vremenima, razlika u bolidima je najbitnija i niti jedan vozač nebi mogao biti 1. s prosječnim bolidom. Ako je i on uopće vozio prosječne bolide.

stari lisac

Pa sad, nije baš tako…. Bilo je u povjesti F1 puno sezona gdje pilot sa najboljim bolidom nije osvojio i naslov svjetskog prvaka. Ne puno, ali bilo ih je…

fernandof1

u zadnje vrijeme, kimi 2005. i schumi 2006., otprilike to..

Related Posts