Kada je krenuo, priznajem, ostao sam zatečen. Malokad mi ponestane riječi, još rjeđe – stava, ali ovaj put, priznajem, sve je lebdilo u zraku. Osuditi? Pohvaliti? Promucao sam nešto o tome „kako to rade veliki prvaci“, ali ni sam nisam bio uvjeren u svoje riječi. Baš sve, finale jedne odlične utrke Formule 1, razgovor u prostoriji uoči proglašenja, izrazi lica i atmosfera na pobjedničkom postolju, izjave Martinu Brundleu nakon toga, još vruće i nabijene emocijama, nisu mogle ostaviti hladnim nikoga tko voli sport, a posebno Formulu 1.
Ishod VN Malezije uzdrmao je do temelja svijet Formule. Tri dana nakon što su bolidi prošli ciljnu crtu još se uvijek vode žučne rasprave o potezu Sebastiana Vettela, a pridodaje se uzgred i još malo soli s Rosbergom i Lewisom. Zašto nisam odmah jasno i glasno izabrao stranu ( kao što sam to učinio barem tisuću puta u raznim prijenosima )? Jesam li, stareći, ili, utješnije, sazrijevajući, potpao zaista pod dojam snage korporativne discipline? Ili su me rascijepile simpatije koje podjednako dijelim za mlađahnog Nijemca, kao i za autoritativnog Ozija? S Vettelom sam razgovarao prije nekoliko godina, kad je osvojio prvi naslov, na proglašenju u Monacu. Priveo mi ga je, u lobiju Hotela de Paris u Monte Carlu, osobno Bernie Ecclestone na intervenciju Zrinka Gregureka. Vettel je baš onakav kakvu je sliku godinama gradio javno – otvoren, duhovit, srdačan. Kada radi intervju, svakom je novinaru najvažnije da uspije „doći“ do sugovornika, iako, vjerujem, niti jedan novinar ne gaji lude nade da će svjetske super zvijezde baš njemu otkriti nešto čudesno bitno u tri minute razgovora. S Vettelom sam osjećao da razgovaram, za razliku, primjerice od Michaela Schumachera, s kojim to u tri službena intervjua nikada nisam osjetio – on je uvijek bio negdje drugdje. Mark Webber bio je prije nekoliko godina u Zagrebu. Neven Novak bio mu je domaćin, a ja sam napravio veliki intervju. Sve što sam očekivao od Australca, ostvarilo se. Vrlo otvoren, „outspoken“, rekli bi Englezi. Pričali smo dosta i bez kamere – zanimljiv je i zahvalan sugovornik.
Vozački, mislim da je Vettel bolji, ali strahovito cijenim i simpatiziram Webbera. I možda zato nisam mogao prelomiti stranu. U međuvremenu, u ova dva i pol dana, o Vettelu ( i Rosbergu ) sudile su stotine tisuća fanova Formule, tisuće novinara, stotine ljudi duboko povezanih s Formulom. Čitam danas riječi Johna Watsona. Watsonu je 66 godina, ima 5 GP pobjeda, bio je veliki vozač krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih ( i prva velika faca koju sam upoznao u svijetu F1, na svojoj prvoj utrci uživo, 1990. u Hockenheimu – komentirao je tada Formulu 1, vjerovali mlađi ili ne, za Eurosport ).
“The only purposeful way to bring him to book is to say ‘you will stand out one race’,”
“I know that if other drivers in other teams disobeyed a team order they would be suspended or even fired.”
Watson traži kaznu za Vettela. Tvrdi da je potkopao autoritet Christiana Hornera i da bi neki drugi vozač – lako je pročitati – npr. Mark Webber, za takav potez možda dobio otkaz. „Bring him to book“, naučiti ga pameti, to traži veteran koji je vozio u vrijeme kada je pamet, ona korporativna, bila posljednja stvar o kojoj su vozači brinuli!?
Za konačni osobni sud potražio sam pomoć najvećeg. Što bi napravio Ayrton? Bez ikakve dvojbe, siguran sam da bi napravio isto što i Vettel. Isto bi napravio i Schumacher, vjerojatno i Fernando Alonso, a želim vjerovati da bi istu kartu odigrao i Kimi Raikkonen. I zbog čega sam sada toliko licemjeran da ne mogu javno pohvaliti Vettela, a tako sam, godinama, gorljivo branio sve bezobzirne poteze Ayrtona Senne? Odgovor se krije u jednom obrascu ponašanja, nikada zapisanom, ali dobro znanom svakom tko je rastao na periferiji velikih gradova. Senna se gurao, izbacivao je sa staze, a kada je izašao iz bolida i kada se establishment svim silama bacio na njega i pokušao ga uškopiti, pljunuo je u lice tom sustavu i ostao svoj. Bio je jednako bezobziran na stazi, ali i u obračunu s najmoćnijim čovjekom svjetskog auto sporta, predsjednikom FIA-e, Francuzom Balestreom. I postao je suvremeni „junak našeg doba“. Vettel je napravio isto ono što su radili najveći prvaci i što će, ako ih novovjeki korporacijski sport ne kastrira ugovorima i prije no što dođu u sličnu situaciju, i dalje činiti najveći vozači. Voziti će utrke s ciljem da prvi prođu ciljem.
Međutim, nakon što je na stazi napravio točno ono za što je plaćen, Sebastian Vettel se „pokakao“ u gaće. Umjesto da stane čvrsto iza svog poteza, da kaže – ok, društvo, mi se ovdje borimo za naslov – Alonso je ispao, Kimi je bio daleko, Mark nije materijal za prvaka, to nam je, valjda, svima jasno, ovo je šansa koju smo morali zabiti i uopće ne kužim kog ste ga vraga i držali ispred mene…..“, mladi, 25. godišnji prvak, počeo je štucati i mucati, ispričavati se i posipati pepelom. I odigrao je potpuno pogrešnu kartu. Ayrton je imao 29 kada je u Suzuki poslao Balestrea u vražju mater, ali, siguran sam, napravio bi isto i sa 25. Vettel je napravio samoubilački potez – izvadio je pištolj, ali nije bio spreman pucati. A to ne prolazi, ni na Pešćenici, niti u bijelom svijetu i zato ga sada čereče zvani i nezvani.
Nažalost, dragi Seb, da si imao muda i odigrao svoje karte do kraja, ma koliko to apsolutno nikom na svijetu ništa ne značilo, dobio bi od mene palac gore. Ovako, drž’ se, neće ti biti lako.
ipak se ne bih složio da gos, Blažičko za bilo koga kada su utrke navija nego profesionalno,odrađuje svoj posao na najbolji mogući način i na tome mu svaka čast,a privatno za koga on navija to je njegova osobna stvar neki govore Vettela,neki Hamiltona,a ne mogu se oteti dojmu da privatno osobno mislim navija ta Alonsa,naravno to nećemo doznati,jer je profesionalan u svome poslu i objektivan šta je najvažnije,i to mu služi na čast
praviti uspredbe Vettela sa pokojnim Sennom u najmanju ruku je ne moguće jer su druga vremena jer Brazilac je bija u svoje vrime,najbolji vozač i nije imao momčadske odredbe,jer on je taj kako kaže gos. Blažićko imao muda za sve pa da je i napravija ovakav potez kao Vettel,sigurno bih ostao dosljedan sebi,jer pok. Senna je daleko najveći i najbolji vozač F1 da Vettel je odličan vozač i ima najbolji bolid ali ipak se ne mogu složiti,ponavljam moje osobno mišljenje da je bolji od Hamiltona ili Alonsa da ne zaboravim čovjeka koji je spreman pomutui račune svakome odlični vozač koji… Read more »
Mislim da je bilo dosta omalovažavanja i vrijeđanja M. Schumachera. Znamo da g. Blažićko preferira Kimija i Hamiltona ali što je previše je previše! G. Blažićko Vi ste komentator a ne učitelj i Vaše privatno mišljenje nas ne zanima.
Vettel je štreber ubačen u dobar bolid koji je postao nezasitan (pohlepan),dobro je netko napisao ,kad je pritisak on je gotov zato što nema nešto ono šta imaju pravi vozači (Senna,Prost…).Danas je to Alonso,Kimi,Hamilton…Napokon može zanemariti ono “we did it!”, sada ostaje samo “I did it!” Dugo vremena mu je trebalo.Momčadske odredbe tijekom utrke bi bilo super izbaciti ,jer vjerujem da bi svaka godina imala drugog svjetskog prvaka.Komentar na predhodni: Škorpion (Vettel) i Žaba ne uspjevaju doći do druge strane obale pojede ih Aligator (Alonso)
Postoji jedna zanimljiva priča koja na najbolji način, slikovito opisuje primarni karakter, ćud, ponašanje i strasti jednog Škorpiona.(Vettela) To je priča o žabi i škorpionu. Jednoga dana škorpion zamoli žabu da ga na svojim leđima prenese preko močvare, jer je to bio jedini način da pređe na drugu stranu. Žaba, koja nije imala povjerenja u škorpionovu „mračnu“ prirodu, počela se nječkati, ali on ju je uvjeravao govoreći joj kako ovisi od njene pomoći, te kako joj neće nauditi jer kada bi naudio njoj osudio bi i sebe, jer mu bez njezine pomoći neće biti spasa. Žaba naposljetku pristane te sa… Read more »
je, dobra i razumljiva priča s obzirom na situaciju. međutim iznio si jedan krivi podatak: Vettel je RAK, a ne ŠKORPION
Moje mišljenje je da momčadi trebaju imati utjecaj tek od polovice sezone, a do tada ostaviti prostora za ovakve i slične poteze .
G.Blažičko, Neznam kako Vas energično upozoriti a da nebudem neugodan. Vi (i Vaš kolega g.Novak) ste osoba koja će “Urbi et orbi” preporućiti svoje viđenje odvijanja sportskih natjecanja. Čini mi se da je i F1 “dijelić” tog sportkog svijeta. U tom svijetu vladaju određena pravila zahvaljujući kojima se sport i zove sport. Timska pravila, pravila protiv varanja, davanja svega najboljeg od sebe, prijateljstva i međusobnog poštivanja, da ne nabrajam dalje, su pravila koja ne isključuju jedno drugo. Ta pravila su zato da možemo sa veseljem reći da je sport, zaista sport. Naprotiv, Vi iznosite svoje žaljenje što vozač, izvadivši “pištolj,… Read more »
potpis
”Ayrton je imao 29 kada je u Suzuki poslao Balestrea u vražju mater..”… ….” Senna se gurao, izbacivao je sa staze, a kada je izašao iz bolida i kada se establishment svim silama bacio na njega i pokušao ga uškopiti, pljunuo je u lice tom sustavu i ostao svoj”… jako llijepo i poučno 🙂
Još uvijek neznam zašto ljude privlaći nasilje (naravno u sportu). To je možda recidiv iz “kamenog doba” kada je to bilo važno za biti i ostati živ.
aku su prekrsena neka pravila neka fia slobodno kazni!
Osobno se ne slažem s pravilima koja određuju vozaču kako da se utrkuje. Svi su dobri vozači i ako mogu, zašto ne bi na siguran način pretekli timskog kolegu (pogotovo sad kad imaju DRS)? Ovo ipak nije biciklizam gdje je sve podređeno jednom vozaču i drago bi mi bilo da tako u F1 ne bude.
Treba vozačima ostaviti njihovu individualnost, a ne raditi robote od njih.
Zapravo… samo trojici vozaca povezanih sa F1 bih nabacio spontani aplauz odobravanja da ovako preteknu: Kimi, Kubica i Montoya. Vettel je probao biti takav karakter ali nakon utrke se stavom potkopao… ili priznaj gresku ili stani iza svog djela a ne nes izmedju. Za Rosberga bi pak bilo totalno cudno da je i probao pretec, ovako je samo iz protesta do kraja utrke vozio u hamiltonovom mjenjacu (yeah, real class)… i samo potvrdtio brawnovu hipotezu sa kakvim vozacem raspolaze. Dakle, suma: preticanje ovog tipa DA, ali samo za frajere koji se znaju nosit sa njegovim posljedicama, na i izvan staze.
Kako “nes izmedju”? Pa zar nije Vettel na kraju priznao grešku?
Isto sam se i ja pitao… Zašto sam osjećao da je Vettel pogrješio dok mi je Senna radi toga bio car? Problem je što Vettel NIJE TAJ TIP VOZAČA… Senna je točno znao što hoće i svi oko njega su znali da protiv njegovog instinkta ne mogu. Vettel, sa druge strane, u prošloj sezoni pokazuje da je on jedan tip prvaka koji osluškuje što tim radi i očekuje od Webbera da mu čuva leđa a sad se odjednom probudio sennin instinkt “if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver” u vozaču… Read more »
Ajme meni koja s ovo nevješta opravdavanja dvostrukih aršina.
Nije me briga za Vettela ali podržavam njegov potez, znam što bi napravili Alonso ili Hamilton ili svaki Vrhunski vozać F1 prvak. Zato dva prvaka nemogu voziti u istoj ekipi dokaz su Alonso-Hamilton McLaren. Vettel se nemora brinuti jer ako naude Vettelu naudili su i sebi bez Vettela nema Red Bulla, jer alonso,hamilton,raikonen imaju čvrsta mjesta u svojim ekipama,a ostali su odlični vozaći ali ne i Prvaci sa karakterom prvaka
ova slikapovise naslova di je vettel iza webbera, lipse bi izgledala ona di mu webber pokazuje prst 🙂
Ako je Vettel “veliki prvak” i vozač koji je zaslužio usporedbu sa Sennom onda se nije smio složiti sa kruženjem poslije zadnjih boksova na timskom sastanku nego utrkom do kraja, a složio se sa kruženjem i na kraju je ispao malo razmaženo derište. Pogled s Črnomerca.
Po meni, vozače momčadi Red Bulla, kao i vozače bilo koje druge momčadi, u takvim bi situacijama trebalo ostaviti na miru! Jedini i pravi krivac za nastalu zbrku je vodstvo ekipe Red Bulla, pa i Mercedesa, koje se ogriješilo u osnovno pravilo sporta. Naime, svi smo spremni, u trenucima emocionalnih izljeva vezanih uz sport, ponosno ponavljati onu čuvenu rečenicu “BRŽE, više, jače!”. Ne sumnjam da je isti slogan često na usnama vodećih ljudi u Red Bullu i Mercedesu, iako nam je poslijednja utrka pokazala kako isti ti autoritativno napuhani šefovi pričaju u vjetar kad je u pitanju stvarnost. Rivalstvo dva… Read more »
Ajde Ivice, napiši sada jedan”sjetno-objektivan” članak o Senni(spokoj mu duši) i kako bi on cijeli današnji grid ostavio za dva kruga a usput se onako neformalno “očeši” o prljavom Schumacheru koji bi ih sve izgurao sa staze.I molim te,nikako nemoj spominjati Michaelovih prvih pet godina u Ferrariju kada je čistom slučajnošću dolazio do pobjeda.Napravi to onako znalački,kako samo ti znaš ;-)….
Napisite ga ti i @Manderly zajednickim snagama na forumu 😉
Je,mogli bi, ali fali nam objektivnosti 😉
Ma da, subjektivni smo mi do jaja, a ne kao ovi kraljevi objektivnosti Blažičko, Fulcrum i uz njih čopor adolescenata koji su se na Sennu, koji je za njih isključivo You tube/Google pojam, zalijepili kao muhe na govno, pa se sad koprcaju u kojekakvim dvostrukim mjerilima tipa, karikirat ću, ubije Vettel i ubije Senna, što, logično, obojicu čini ubojicama, zar ne? E jest šipak! za njih Vettel neprijeporno jest ubojica, a Senna ipak nije, jer… pa krenu s kojekakvim empirijski nedokazivim pričama svojstvenima umjetničkom klizanju, ili pak “plesu sa zvijezdama”.
Manderley – ti si istinski kralj imaginarnog svijeta. Imali smo na forumu vagon takvih nadobudnih golobradaca od srpnja 2011. i zamisli gdje su sad – nema ih nigdje više…
Pozvao sam te na forumsku raspravu, iznesi svoje “argumente” i dobit ćeš adekvatne odgovore. Ajde, budi Baja do kraja.
@ivanh – 😉
Neka moj Fulcrume, radije nebih. Evo, unaprijed te proglašavam pobjednikom. Većina Sennoljubaca su mitomani koji što god im kažeš u svoje mitove neće prestati vjerovati, tako da su velike rasprave s njima samo gubitak vremena. Znaš ono: Schumacher 7 naslova, Fanghio 5, Prost 4, Senna 3, pa kad ih pitaš tko je najbolji ikad oni kažu Senna. Pa kad im kažeš da brojevi tako ne pokazuju počnu ti trkeljati da statistika više pokriva nego što otkriva. Onda im kažeš da je Matematika egzaktna znanost, a oni ti krenu lamentirati o tome kako se ne može uspoređivati vozače iz različitih razdoblja.… Read more »
Iznio si poznate “stihove” prodavača magle. Od dokaza, argumenata ili nekih detalja niti traga – samo zrak. 4/5 grida (i svih znanih i neznanih profesionalaca u i oko Formule 1) mitomani su, Jako “pametan” izraz, čestitke s moje strane. Inače, način pisanja neodoljivo podsjeća na nekoga tko je poodavno prestao pisati… samo me zanima tko se krije ispod nicka!? Da zaključim: nisam očekivao od nekog tako “slatkorječivog” i brzog na obaraču (do duše – samo s ćorcima) da će odustati od rasprave i branjenja svojih teza – ma kakve one bile. Lijep pozdrav do neke druge prilike… ako se ne… Read more »
Moje teze sasvim dobro brane matematičke discipline, tako da se ja osobno niti ne moram oko toga previše zamarati. One naime vrlo precizno govore da je 2+5 u pravom svemiru =7, a to što neki ljudi žive u nekim svojim svemirima u kojima se matematika rasteže do te mjere da ispada da je 3 > 7 nije moja krivica i ja tu ništa ne mogu, no mogla bi možda štogod učiniti večernja, kad već svojedobno ništa nije uspjela osnovna škola.
I, jel ovo sve što ćeš iznijeti??
Kada, kako, gdje, s čim, protiv koga, ishod…???
Može li egzaktna matematika objasniti vožnje protiv Prosta 1988. i 1989.? Što matematika kaže na 1993. ili 2005. uzimajući u obzir; kako, gdje, s čim, protiv koga, ishod?
Kako ovu matematiku komentirati Manderley?
Iskreno, ne znam. Radije pitaj gospođu Milku Babović, možda bi ona znala.
Ljudi moji. Nema raspravljanja o ovome vise.
Sve u svemu, Blazicko, fenomenalan sastav.
Seb je materijal za prvaka i učinio je neophodno za osvjanje titule, u istim su cipelama i Alonso i Kimi i Lewis, jer sve su to osjetno brži vozači od svojih momčadskih kolega i sve drugo bi bio čisti kretenizam od strane njih samih i momčadi za koje voze. . .
vau čovjek ima krivnju savjest i nije kvaran čovjek, te nije ego-prepotentni-kreten kao npr. super brzi Schumi . . .
drž se Seb biti će sve ockay ako ti Alonso ne otme naslov, . . .
Sebastian je kriv za ovu neugodnu situaciju. Nije postupio dobro. Ja sam mišljenja da mu Mark kroz ostali 17 utrka može više odmoći i odnjeti više od tih 7 bodova. Tko još želi glavnog konkurenta i neprijatelja na neki način, u svome taboru??? Ovo bi mu se moglo osvetiti. Po meni je trebao pobjediti Weber, ali da su htjeli/mogli narediti mu da pusti VETTELA naprijed, to bi bila klasika, momčadska odredba i gotovo. to je dozvoljeno. svajetovati jednome štednju motora i guma, a drugi juri i prestiže ga, nije dobro rješenje. teško sad mogu bilo kakve isprike pomoći.
Svaka čast Ivice! Apsolutno dijelim tvoje mišljenje glede Vettelovog postupka. Kad sam ga u nedjelju u jutro poslije trke komentirao s frendovima svi su me “popljuvali” ali znam da sam u pravu i da bi Senna i Schumacher napravili isto, samo bi umjesto isprika pokazali srednji prst luzeru…
Ovo je potez kukavice-udarac u leđa ,a Senna i Schumacher to nisu bili….. 😉
tko god napravi ovo je kukavica, a koliko ja znam vettel je jedini ovo napravio i rasprave što bi šumi ili senna napravili su bespredmetne…malo je smiješno da bilo tko od nas pa i blažičko ide u analize što bi senna napravio…kao da smo svi sa sennom kućni prijatelji bili te znamo kako razmišlja…vjerojatno i on sam ne bi znao što učiniti u ovoj situaciji
a ne znam baš… Schumacher je imao bratoubilačkih poteza sa Barrichellom samo što je tamo to ekipa i zahtjevala od Schumachera a i o tome se nije znalo kao danas gdje se sve čuje live. Red Bull je tu kao htio ispasti fer dok Ferrari na A1 ringu 2002. godine nije…
Cekaj malo…. jesam li to nesto propustio ili kaj… zar nije najprije Vettel doletio do Webera i probao ga prijeci i onda kada nije uspio odmah kontaktirao box u stilu kaj se Webber ne mice, te tek onda drugi put napao istog i prosao jer je Webber prema dogovoru mapirao motor da ga cuva… Tu nikakve usporedbe sa Sennom ne dolaze u obzir; kada je to Senna moljakao box da mu suvozaca ispred maknu?
dobar članak i podržavam ga, jedina greška vettela je ta šta nije stao u svoju stranu, jebat ga mlad je mora uzeti nekoliko satova diplomacije i umjeća ratovanja pa če se drugi put snaći, očito je bolji vozač nego govornik. Uglavnom za osudu je svakakvo namještanje pa tako i ovo po meni seb je sve napravio kako treba osim što se je išao ispričati. Samo vas pitam prije nego što krenete po minusima dal bi htjeli gledati f1 u kojima se budu namještali rezultati pa makar oni bili i u samim momčadima ja znam da nebi.
spominje se da su imali dogovor o ne napadanju. ali pravo pitanje kad je taj dogovor postignut. prije utrke, za vrijeme utrke …. ako je prije utrke ona OK nije trebao pogaziti dogovor. ALI koliko sam razumio na presici odnosno u blažičkovom simultanom prijevodu to je bilo nakon posljednje promjene guma. e sad nek mi neko objasni vetel ide prvi u box i njemu stavljaju mekše gume (zašto?) – po meni da bude brži pri tome zaostaje cca 5 sec (da li su mu tada rekli da je trka gotova odnosno da nema pretjecanja – sumnjam) sljedeći krug ide weber… Read more »
Webber prije zadnjeg ulaska u box. Team radio je isao i pitali su ga koje gume ce uzeti. On je odgovorio bolje se osjecam na tvrdoj komponenti.
ok to ali kad su vetelu rekli NE, prije ulaska ili kad je borba počela, po meni je tu kvaka
S obzirom na reakcije svih, pa i Vettela očito je da su svi dobro bili upoznati sa situacijom na terenu,ok?
ja tebe ne razumijem, pricas o komponentama guma itd kako vettel skida 5 sec po krugu.. pa ne skida zbog toga sto su gume bolje već zato sto je webber bio na drugačijoj mapi motora u kojem se trebao cuvati motor, a vettel je, svi znamo, obavjescen prije napada da zadrzi poziciju, kao i mark, koji je to ucinio mjenjajuci mapu motora, tako da prestanite s glupostima pricati kako je vettel bio brzi i kako ga je “pomeo” kad ustvari nisu bili na istoj opciji. mali nije ispostovao dogovor teama i to je to!
malo mi smrdi ovo ”dogovor tima” jer mislim da je to sve predstava za javnost, pa Seb je ”dijete” RBR-a
alem_hm “zato sto je webber bio na drugačijoj mapi motora u kojem se trebao cuvati motor, a vettel je, svi znamo, obavjescen prije napada da zadrzi poziciju” – ako je weber bio na drugačijoj mapi rada motora otkud mu onda 5 sec prednositi – kad? je prešao na drugačiju mapu rada motora (kod vetelovog ulaska u box ili svog ulaska u box tj. krug nakon vetela) – i najbitnije da li su vetelu rekli da pređe u drugačiji rad motora u box-u ili kad je počela borba (odmah nakon izlaska i 2 sljedeća kruga). – ako weber nije bio na… Read more »
Blažičko puno bolje piše članke nego što komentira, kada piše barem zna ko je koga prestigao za razliku od prijenosa, pa taj čovjek tokom utrke nema pojma što se događa na stazi, koji je čiji bolid i čim neko uspori, da li zbog taktike, guma ili nečeg drugog, počne vikati ……… je u problemima !!!
možda bi ti trebao početi komentirati umjesto Blažička. Novak i Gof, idealna kombinacija
Masivni PR ne dozvoljava da se vozaci ponasaju kao sto Senna i ostale legende F1. Mozda je Kimi jedini koji kaze sto mu je na umu bez muljanja. Vettela su uskropili pa smo dobili to sto smo dobili na podijumu u Maleziji. Odlican teks.
Evo mozda nesto sto ste svi sigurno cekali a to su F1 MINI DRIVERSI :))) (ima samo australija malezija ce vjerojatno doci) a ovaj drugi link morate pogledati presmjesno je:http://youtu.be/4w3eH4GNpr4
http://youtu.be/idLgQ_A4Epo uzivajtee!!! :))
Dobro razrađeno, užitak za čitanje. (Y)
Sad će se skočiti, ali Senna je bio divljak koji je šamarao ljude koji su se usudili prestići “najvećeg” kako bi se vratili u isti krug. To nije bilo u afektu, u žaru borbe, to je bilo čisto divljaštvo koje nikako ne može raditi netko tko bi trebao biti “najveći”.
Prva glupost od Red-bulla je to da Vettela zadrže iza Webbera. Webber neće osvojiti naslov dok Vettelu tih 7 bodova može oduzeti naslov. Normalno da je Vettel zaštićen, pa čovjek ima 25 godina i 3 naslova prvaka!
Druga stvar je uopće glupost da se Vettela razapinje zbog isprike, isprika je bila reda radi to svi znamo, ono na što bi se novinari više trebali angažirati je napraviti pritisak da se ovakve odluke o zadržavanju pozicija i kruženju po stazi sankcioniraju i ja da sam na mjestu FIA-e bi oduzeo bodove Red-bullu i Mercedesu a vozačima bi ostavio.
Ne možeš to očekivati da će se dogoditi jer momčadske odredbe su nažalost dozvoljene.
znam, ali bi ih zabranio na bilo koji način ili ako bi bilo koja sumnja bila ili nagovještaj odmah bi dobili kaznu
sad bi ti uzo bodove red bulu zato što seb nije poštovao odredbe a bile su, a mercedesu bi uzo bodove št je nico poslušao odredbe, nebi bilo fer prema vozačima ja bi da se rađe kazne i red bul i mercedes sa 10 miliona eura svaki jer oni su krivi a ne vozači.
uzeo bi red-bullu i mercedesu bodove zbog momčadskih odredbi, rekao sam da bi vozačima priznao bodove tako da ne znam o čemu pričaš…
da ok nisam pročitao zadnje dvije riječi ali ja bi im svejedno spičio svakome kaznu od 10 miliončeka pa dao u dobotvorne svrhe a drugi put ako ih ulovim uzimam duplo 🙂
Bravo Blažićko, napokon dobra…
Dodao bih da osim Senne isto bi napravio Villeneuve( Gilles ne sin), Peterson, Hunt, Arnoux… Pokusavam se jos kojeg sjetiti mozda Irvine?
Ha ha ha 🙂 “ukakao u gaće” i “nije imao muda” 🙂 🙂 Ma to Ivica care!!!!!!!! Fantastičan tekst i iskren do boli! Svjestan je Ivica da će Vettelovi fanovi “napasti” ovakvu iskrenost, ali čovjek je rekao činjenice!!! Nemoguće je usporediti Sennu i Vettela, jer Ayrton je UVIJEK i na i izvan staze bio “fajter”! Svi su to znali i jednostavno on je bio takav karakter da mu se puno toga opraštalo (nešto slično imamo s Kimijem danas, svi smo spremni “oprostiti” mu nešto jer ipak je on Kimi). Vettel to nema u sebi, pokazao se izrazito dvoličnim, odmah sam… Read more »
Hamilton neće nikad sazreliti, jednostavno nema taj IQ potreban da bude top vozač, ima brzinu ali on je jednodimenzionalan vozač. A što se tiče usporedbe Senne i Vettela, to su druga vremena, znaš uopće koji su razlozi zašto se Senna ljutio? I zbog čega se Vettel morao ljutiti i svađati sa svima?
Pa u biti, ne vidim zašto bih “napao” ovaj članak kad je vrlo realan i stanje stvari je uglavnom tako kako je i opisao legendarni Blaž. Članak u cjelini mogu samo pohvaliti, jedino što je moje mišljenje da nije problem u tome da Vettel “nema muda” nego on jednostavno nije takav tip. Na stazi je oštar, beskopromisan, borac na sve ili ništa, mislim da ga sav taj adrenalin potpuno “obuzme”, ali po naravi nije prgavac i tip osobe koji bi sve stjerao u “vražiju mater”. Iako je i moje mišljenje da je trebao jasno reći na radio, a i poslije… Read more »
Hm, možda se Vettel sjetio trenutka kada su sa Weberovog bolida skinuli prednje krilo i stavili na njegov bolid ili nekih drugih trenutaka sa kojima nismo upoznati .., a možda i sam Vetel ima dovoljno savjesti pa mu neugodno zbog nepoštivanja dogovora.. tko zna…?
potpisujem
zar bi se diglo ovoliko frke da je ovo u maleziji bila samo beskompromisna i bezuvjetna borba…i zašto misliš da pravi ljubitelji formule 1 podržavaju ovakvo zabijanje noža u leđa kolegi…
slažem se u potpunosti
Sad je to bez predmetna rasprava. Tko bi? Što bi? Kako bi?
Ne zaboravite da je prošla sezona završila samo tri boda prednosti.
Tako da će se sve vidjeti na kraju sezone
Ili su ovi iz RB toliko samouvjereni da imaju premoćan bolid ove godine pa su malo Webberu mislili pustiti da se ne bi bunio tko bi znao što im je bilo u glavi.
Odlićan članak. Svaka čast!
Ma gadi mi se ova formula 1 u kojoj trebaš komentirat preticanje zbog nekih naredbi iz timova !!! Ljudi, F1 je sport kao i svi drugi sportovi u kojem je cilj pobjediti. Neki će riskirati više neki manje i to je njihova odluka i timovi se nemaju šta mješati u to ! Vettelu svaka čast. I ja bih uradio isto da sam na njegovom mjestu jer zapamtite: Cilj F1 je pobjediti a ne puštati suvozače samo zato što ti je netko nadređeni tako rekao.
ti ne vidiš bit problema…pa ne misliš valjda da si samo ti na utrkivanje, a mi ostali smo za naredbe iz boksa…ponavljam prmomašio si uzrok problema
Tako je i ja sam za da se vozaci utrkuju do cilja a ne na papiru i nekakvom dogovoru prije trke. GO vettel.
u celom slucaju je najmanji problem to sto je vettel pobedio!!!!! problem je u tome sto je ocigledno u RB postojao dogovor o nenapadanju izmedju vettela i webbera, ali i to opet nije veliki problem, problem je u tome sto se on izvinuo na kraju trke kao fazon zao mu je, e tu je pucao sam sebi i noge, jer se pravi sampion nebi izvinuo, senna je na primer posle onog sudara sa prostom u zadnjoj trrci rekao da je on tu da pobedi i da mu nije ni malo zao sto je izbacio i prosta iz trke, i zato… Read more »
Nakon što sam pročita naslov i prvi dio teksta mislija san bezveze tekst al Blažičko svaka čast posebno za zadnji dio teksta nemogu vas nahvaliti kolko sam oduševljen iskrenošću i stavom svaka čast pozdrav
Potpuno se slažem sa Blažičkom a pogotovo u ovom zadnjem da Vettelu nisu trebale ove isprike nakon svega ali i to je možda samo predstava za van u dogovoru sa RB. Htio bih samo dodati da mislim da nema govora o Weberovom smanjivanju broja okretaja i čuvanju guma nakon zadnjeg odlaska u box jer borba njih dvojice je počela odmah nakon Weberovog izlaska iz boxa http://www.youtube.com/watch?v=uCdH9RbE3Io gdje su i jedan i drugi prekršili dogovor da nema borbe nakon zadnje izmjene guma-ako pogledate ovo Vettel i Weber su bili izjednačeni u tom prvom zavoju i Weber se itekako borio za svoju… Read more »
odlican video,sad je puno toga jasnije.jos da je ubacen i team radio…
aha znači po tebi je webber iz čiste dosade napravio ovakvu frku i strku…pa gubio je od vettla 100 puta i nije probleme radio…da je sve čisto ne bi se ovo dogodilo
Fantastičan video al kad se sjetim da je Webberov motor bio u slabijem režimu rada onda je po meni tu Webber heroj ovog dvoboja a Vettel pičkica koja ga nije mogla prestić u normalnim uvijetima.
pa vidi se da im je motor na istom rezimu rada,pogledaj ubrzanje i jednog i drugog,isto i max.brzina. Jedina stvar je da Vettel nije postovao dogovor o nenapadanju,ali posteno ga je presao.
nema govora o slabijem režimu rada, Vettel ga je prestigao uz pomoć DRS-a sa istim režimom rada motora.
a i Vettel je imal mekse gume.
Vidim da neznas nista o f1,broj okretaja kod smanjenja snage motora se ne smanjuje,ostaje isti,samo sta nejde brzinom kojom bi trebao,
NPR… 1 130KM-125
2 157-153
3 190-187
4 225-221
5 257-253
6 296-291
7 321-317
To ti je tumac o smanjenju snage motora,znaci da nema jednaku kranju brzinu,a 5km,u formuli puno znaci tek toliko da znas