Nakon prva dva dana testiranja: Optimizam u Red Bullu i u Ferrariju

Nakon što je prvog dana testiranja na stazi u španjolskom Jerezu Jenson Button odvozio impresivnih sedam desetinki brže vrijeme od drugoplasiranog Marka Webbera u Red Bullu, drugog dana je Romain Grosjean pokazao da će i Lotus, na veselje svih njegovih i Raikkonenovih navijača, igrati važnu ulogu u idućoj sezoni. Iako je poznato da prvi dani testiranja služe uglavnom za provjere sistema, ekipama je dragocjena svaka minuta i neočekivani problemi mogu dovesti do neostvarivanja zadanog plana i zaostatka u razvoju. Gledajući iz te perspektive, od vodećih momčadi prva dva testna dana nisu prošla idealno ni za McLaren ni za Mercedes. Lewis Hamilton i Nico Rosberg odvezli su ukupno samo 33 kruga od početka testiranja, dok je situacija u McLarenu ipak nešto bolja – Jenson Button imao je problema s pumpom za gorivo i odvozio je 37 krugova.

Prošlogodišnji konstruktorski prvak, momčad Red Bulla, zrači optimizmom. Mark Webber je odradio prva dva dana i dojmovi su prilično pozitivni. Australac kaže da je vidljiv napredak u odnosu na prošlu godinu, te da su ostvarili sve što su planirali za početni stadij testiranja. Treći dan bit će i prva prilika za aktualnog svjetskog prvaka, Sebastiana Vettela, da isproba novi bolid.

Optimizam vlada i u Ferrariju za kojeg prve provjere obavljaju Felipe Massa i Pedro de la Rosa. Fernando Alonso uopće nije u Jerezu, pa će nešto više vremena za volanom dobiti na drugom testiranju u Barceloni. Massa je već nakon prvog dana priznao kako je bolid značajno bolji od onog kojeg je točno prije godinu dana vozio na ovoj istoj stazi.

“Definitivno je drukčija situacija nego prošle godine. Sad smo u puno boljoj formi. Naravno, još je puno izazova i posla ispred nas, ali barem smo na pravom putu. U 2012. smo izgubili puno vremena pokušavajući shvatiti ponašanje bolida, što sada nije slučaj.”

Podsjetimo, jedina momčad bez novog bolida u Jerezu je Williams. Oni će ga predstaviti na drugom testiranju u Barceloni, 19. veljače.

Danas su u bolidima idući vozači:

Sebastian Vettel    Njemačka          Red Bull-Renault 
Felipe Massa        Brazil            Ferrari-Ferrari 
Jenson Button       Velika Britanija  McLaren-Mercedes 
Kimi Raikkonen      Finska            Lotus-Renault 
Nico Rosberg        Njemačka          Mercedes-Mercedes 
Esteban Gutierrez   Meksiko           Sauber-Ferrari 
James Rossiter      Velika Britanija  Force India-Mercedes (jutro)
Paul di Resta       Velika Britanija  Force India-Mercedes (poslijepodne)
Valtteri Bottas     Finland           Williams-Renault 
Jean-Eric Vergne    Francuska         Toro Rosso-Ferrari 
Charles Pic         Francuska         Caterham-Renault 
18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ElitaPero

Šteta za Wlliams…

Scuderia Ferrari

To se traži…

Rastaman82

Imas slike di se vidi kako gume nakon par krugova izgledaju ,na to se i button pozalio , pireli veli da je to do staze koja je dosta gruba za gume , a najbilje se vidi na mercu graining na prednjima gumama..

fernandof1

zato sto se na toj stazi bas i ne vozi, pa je dosta “zelena”.

Rastaman82

Imaju tri tipa guma , massa je bio na softu najmekanijoj verziji , inace te gume dva kruga brza izdrze di dalje performanse drasticno padaju

Tuzlak

Da, ali ipak su performanse tokom duzeg broja krugova trenutno najbolje od sviju. Izgledaju jako konzistentni na stazi, bez obzira koje gume koristili. A dobra stvar za sve Mercedesove navijace, to da je bolid izvrstan na stazi, drugo vrijeme sa 10 krugova goriva u njemu, tvrdjoj komponenti. Ali i dalje ista boljka kao i prosle godine, gube i po 0.8sek po krugu, ocito gume se trose jako brzo. Navodno, imaju staro prednje krilo, cekaju novo za sutrasnju voznju Hamiltona koje stedi gume.

fernandof1

ferrari je bio jako konstantan i prosle godine, zbog toga su bili tako dobri u utrkama, falilo im je vrijeme po jednom krugu, za kvalifikacije, ali ako su to rijesili, uz onakvu pouzdanost kao i prosle godine, biti ce odlicno za njih. za mercedes se nadam da ce rijesiti te probleme s gumama, jer ih je to prosle godine jako jako kostalo.

Rastaman82

ferrarijev je problem prosle godine bio prenervozan straznji kraj i dok su to uspijeli rijesiti na kraju su zaostali za vodecima u potrazi za pure ferformansama.

fernandof1

naravno da imaju razloga za optimizam. ako gledate live timing vi koji pljujete po njima imate sta vidit. a ne odma nakon jednog ili dva dana govorit da su opet profulali sezonu. 🙂

dario93

jel moze netko dat link za gledanje testiranja live ili samo rezultate gdje izbacuju

Tuzlak
dario93

Hvala

Rastaman82

da ,bas gledam live timing prvi ispod 1 18 , ferari je on the track

Tuzlak

I to jako jako konstantan, vremena ne prelaze 1:21.00 😀

Tuzlak

Massa: 1:17.879 Woooohoooo 😀 Neko rece da nema brzine u Ferrariju 😉

Viper

Koliko sam uspio pohvatati, Ferrari testira kompletnu aerodinamiku, zato vjerojatno i nema Alonsa, no unatoč tome rade odlična vremena. No imaju problema sa potrošnjom prednjih guma, kao i Red Bull.

Luka Tunjić

Super,žao mi je što nema Fernanda a svih ostalih ima,bilo bi fer da vozi više u Barceloni.FORZA FERRARI !

F1ALONSO

Ok valjda ce ferrari nesto danas napravit sta se tice brzine dosta je vucaranja po stazi mislin da je bilo dosta vrimena za provjeravanje sistema

Related Posts