Ferrari je blizu postizanja dogovora sa kupcima V6 motora koji će iduće sezone biti u upotrebi u Formuli 1.
Trenutno opskrbljuju Toro Rosso i Sauber, a sve je izvjesnije da bi Toro Rosso mogao prijeći na Renaultov pogon, baš kao i sestrinska momčad – Red Bull. Što se tiče Saubera, dogovor nije zaključen, ali se pretpostavlja da će oni ostati s Ferrarijem. U slučaju gubitka Toro Rossa, u Maranellu bi se mogli utješiti mogućim dolaskom Force Indije koja je trenutno u suradnji s Mercedesom.
Ferrarijev šef odsjeka za motore i elektroniku, Luca Marmorini, priznaje da je izuzetno bitno opskrbiti što više timova njihovim motorima, obzirom da bi ih tada mogli bolje razviti i dobiti više povratnih informacija.
“Ekipe koje kupuju su bitan faktor za dobavljače motora”, kazao je Marmorini.
“Prije svega jer tada možemo testirati više. Ne možemo testirati tijekom sezone jer to je zabranjeno, a na taj način možemo sakupiti što šire informacije i važne podatke.”
“Važno je imati poveznicu sa drugim automobilima koji imaju vrlo dobru relativnu brzinu. Zato želimo dobavljati motore razlilčitim ekipama.”
Vezano uz Toro Rosso, Marmorini kaže da bi Ferrari bio zadovoljan ako zadrže partnerski odnos.
“Ne znam hoće li Toro Rosso biti uz nas iduće sezone, ali zasad s njima vrlo dobro radimo”, dodao je.
“Oni su vrlo važni u doprinosu razvoja naših motora, ali ja također mislim kako mi njima isporučujemo vrlo kompetitivan materijal.”
Ne razumijem kako to može biti dobro za Ferrari ako isporučuju motore i tehnologiju momčadi koja sve informacije sigurno proslijeđuje RedBull.
Al ko zna, možda RedBull poželi “crvene” motore, a onda bi ovo “Red” u njihovom imenu imalo više smisla. 😀
tako ce ferrari imat neku minijaturnu prednost u 2014. godini kad dolaze novi motori i moci ce vidjeti kako im funkcioniraju i kod ostalih momcadi koji imaju njihove motore to je odlicna stvar za ferrari
možda za nJih i bolje da su bez TORO ROSSA. VJEROJATNO red bull ima sve moguće dobavljive podatke oko motora FERRARIJA.
Jel 2014. i dolaskom V6 motora prestaje i trenutno pravilo o zabrani razvoja motora, nema mi logike da ostane