Iz Pirellija obećavaju da će se momčadi iduće sezone manje boriti s razumijevanjem rada guma, ponajviše zbog pravila koja se ne mijenjaju bitno. Također, od sljedeće sezone nas čeka agresivnija komponenta talijanskih guma.
“Bolidi su relativno stabilni, a momčadi su počele razumijevati ono što rade,” kaže Paul Hembery, Pirellijev direktor.
“Mi mijenjamo strukturu guma mijenjajući sve četiri smjese u nešto agresivnije pa ćemo odmah u početku stvoriti određene izazove. Ne predviđamo probleme koji su bili u 2012., kada su razlike u bolidima bile dramatične.”
Hembery je priznao da je stabilnost pravila kumovala Pirellijevim agresivnijim gumama.
“Pravila se nisu mijenjala, tako da nećemo pratiti potpuno isti format. Želimo biti agresivniji ove sezone. Ima nekih utrka na kojima nas se kritizira, vjerujem sa dobrim razlogom, da smo prekonzervativni. I često kada smo konzervativni, to ne pomaže momčadima iz Q2. Stvara im više problema jer im fali downforcea,” završio je Hembery.
Očekujem da gume ipak neće biti toliki faktor u rezultatima kao što su bile 2012. Nema većih promjena u pravilima, a ekipe su se sad već privikle na ove nove gume. Nadam se kako će glavni faktor za pobjedu biti kvaliteta bolida, a ne kako se bolid odnosi prema gumama.
“Bolidi su relativno stabilni, a momčadi su počele razumijevati ono što rade,” kaže Paul Hembery, Pirellijev direktor.
Pa ne mogu da vjerujem… ispada da timovi uce od Pirellija kako da naprave bolid i sta da rade… kao da je Pirelli neki gigant…. eto, svi su do sad radili napamet pa je dosao odjednom nekakav Pirelli da im kaze kako da naprave bolid… odvratno da gore ne moze biti….
To su rekli i prošle godine.
Manje ce se boriri s razumjevanjem rada guma!? Nije mi jasno,kazu pravila se nisu bitno mjenjala,tako da momcadi mogu,eto kao iskoristiti iskustva iz prosle sezone. To obecanje planiraju ispuniti tako sto ce uvesti gume sa jos agresivnijim smjesama. Ko je ovdje lud!
pa sve je jasno, kaj ti pak ne razumiješ. Ne smije biti dosadno. gume će biti agresivnije tak da se ipak malo bar trebaju potruditi da ih shvate. i da bude zanimljivija koja utrka npr. TEXAS. Ne žele samo proizvoditi već poznate gume, a opet razlike neće biti dramatične.
Do pola sezone 2012 nije se znalo ko pije,a ko placa. Nakon toga su se ekipe malo bolje snalazile,a niti to nije bilo bas tako sjajno. Neznam mozda je tebi napeto gledati jedan vikend neku ekipu kako rastura,a zatim iduci na jedvite jade ulazi u q3. Meni to i nije bas nesto cime bi se ovako sofisticiran sport trebao hvaliti!
I bolje vam je,Pirelli,i bolje vam je.
Ove izjave iz pirellija ne shvacam ozbiljno vec na prvim testovima ce vozaci i ekipe iznjeti svoje videnje o
gumama aprava slika ce se vidjeti u australiji
Citiram Neweya “…problem nije u gumama, problem je u užem području rada na bolidu” (npr. manje downforce-a odmah u startu bez EBD-a). Kad su se bolidi već razvili gume nisu bile problem.
Tako očekujem i ove sezone. Ne tako puno kao ove, ali prve 3-4 utrke se ne bih iznenadio da Sauber ili Force Indija bude jako dobra.
Šta znači da će gume biti agresivnije? Da će se moći brže voziti na njima ili da će se jače trošiti?
Valjda oboje. 😛