Iako će mnogi obožavatelji kolutati očima na to, vozači ipak ne žele cijelu godinu provesti putujući s jedne na drugu utrku. Kalendar je dosegnuo brojku od 20 lokacija, a vozači za sve napore moraju biti spremniji no ikad. 2012. je bila najduža sezona u povijesti F1 te, kako Mark Webber kaže, ovo je granica.
“Ljudi su pričali o Nascaru (36 utrka u sezoni), ali to je sve u jednoj zemlji.” kaže Webber koji se trenutno oporavlja od operacije noge.
“Problem je i s putovanjem, moramo biti u formi od početka veljače pa sve do kraja studenog. To je dio profesionalizma i to razumijem. Ne plačem. Ali svima je teško.”
Webber se okrenuo na manje napornu prošlost.
“U prošlosti smo imali 16 utrka, ali više testova. Međutim, bilo je deset utrka u Europi. Sada praktički nema testiranja, ali ima jako malo utrka u Europi, a sve više na dalekim mjestima.”
“I ne podcjenjujte vožnje koje moramo odraditi na simulatoru.”
“Mislim da bi idealno bilo 18 utrka, ali više u Europi.”
ako misliš weberu da si star ustupi mijesto nekom drugom mislim da se barinjo nebi s tobom složio .
slažem se s njim za europu da bi trebalo više, ali ako ne može podnijeti kalendar nek se povuče i da mjesto mlađem ili onome tko je u stanju pratit tempo, a ne da mi ljubitelji budemo zakinuti s pauzama od 3 tjedna ili mjesec dana, ima prostora za bar još 4 utrke, ne mora se ići iz europe u kanadu pa se ponovo vratit u europu pa opet na kraju u SAD, ono što je blizu to treba biti tjedan za tjedan pa napravit stanku..
Razumijem Marka. Ovi dečki zarađuju veliki novac, ali treba uzeti u obzir da i nije baš lako biti vozač F1! To zahtjeva krvavi rad tijekom cijele godine. Mi ih vidimo za vikend kada voze utrke, ali oni se moraju fizički pripremiti (treninzi), moraju testirati (na stazi i simulatorima), raditi u tvornicama i naravno baviti se PR-om! To nije lagano….uz to javna ste osoba čiji svaki korak prate novinari, nema odmora ili privatnosti 0-24h čisti presing i pritisak! Ponovit ću, oni uistinu zarađuju ludo veliki novac i sami su izabrali ovu karijeru, ali dajmo im za pravo kada kažu da nije… Read more »
joj citam ovo i nevjerujem,covjek koji toliko zarađujem i ima svjetsku slavu,a i zasigurno radi jedan od najboljih i najzabvavnijih poslova na svijetu on se žali…kako je tebi sinko tako je i svima zato budi sreta što imaš uopce priliku biti u F1 jer mnogi bi pristali i bolji od tebe da rade ovaj posao
Po tvojem nicku se vidi koliko si upućen u f1.Mnogi bi pristali raditi njegov posao samo je pitanje koliko bi njih moglo ga zamjeniti i nadmašiti ko i u nogometu ronalda ili mesija.A ako ti misliš da je “zabavno” svaki vikend u 1,5 sat izgubiti 2-3 kg i više,onda si stvarno “biser”.
nez sto bi ti uopce to trebalo znaciti da se po mom nicku vidi koliko ja znam o F1,samo sam iznio svoje mišljenje i po meni je ovo sto mark prica cito preseravanje.pa ljudi razmislite malo koliko god da im je teško zarađuje ogromne novce što mi nikad necemo zaraditi,još uz to rade posao od koje mi obicni ljudi necemo nikada imati koristi.a zamislite sta bi rekao na njegovu izjavu jedan bauštelac,doktor,vojnik,ili vatrogasac kakve oni teške poslove rade i odgovorne a sve za neke minimalne place u odnosu na F1 vozace
za tolke pare nebi mi bilo ni mrsko ni tesko,a jednog dana kad bi mi postalo tesko i kad vise nebi mogao pratit tempo,jednostavno bi se povukao iz utrke
volio bi da webber dogodine dobije bolji bolid nego ove i da se bori i on za naslov,2010 je bio rat njega i seba .mislio sam da ce bit nesto od njihovog rivalstva kao u turskoj 2010 … ali ništa od toga webber je do silverstonea bio bolji u bodovima od seba i neobjašnjivo pao ,netko ne zeli rat u red bullu
I vise para.. 🙂
Razumijem sve što je rekao, ali svaki sport je napredovao.
Gledajte nogomet danas i prije 20 godina. Sada se puno više trenira, svaka 3 dana utakmica. Treba taj tempo izdržati. Posljedice su česte ozljede sportaša kojima je to previše naporno, a prestaju s karijerom mnogo ranije nego sportaši prije 20 godina.
Ovo za seljakanje je zbilja istina. Još samo da se vratimo u Afriku 🙂
Točna svaka riječ u potpunosti se slažem sa Webberom u formuli 1 ne pali izreka od viška glava ne boli…mislim da bi se svi složili da se više vozi po Europi nego na sve strane svita…čovik je 100% u pravu mislim da bi idealno bilo 18 utrka gušt je gledat formulu cilu godinu ali ipak je to malo naporno za vozače…tako da se Webberu nema šta reć na ovo…
vidim da ovde ima onih koji bi se rado minjali sa webberom jer putuje , vozi sofisticirane bolide , malko trenira na simulatoru , u teretani i dobro zarađuje . a ima li ova medalja i drugu stranu ? na to niko ne misli 😉 ne misli se na opasnosti koje vrebaju vozače na treninzima , Q , trkama , na psiho- fizičke napore ( G sile npr. ) kojima su izvrgnuti , naporima koje srce podnosi zbog navale adrenalina prije svakog starta ( 200 i više otkucaja ) , na stalna putovanja u različite vremenske zone i privikavanje na… Read more »
Tako je nažalost svim profesionalnim sportašima.
Samo bi te ispravio, 200 i više otkucaja nema ni jedan vozač na startu.
Ja sam sa 17 godina max. puls imao 203 jednom prilikom, nikad više poslije toga nisam išao preko 200. Razlog je što si stariji, max puls je manji. Uzmi u obzir da ti vozači imaju odličnu kondiciju, tako da se nađemo u istim uvjetima kao oni, mi bi vjerojatno imali za 30-40 veći puls.
avalon ne izmišljaj, ako ne može podnijeti nek se povuče, ne mora se utrkivat do 40-ete, nek ode s 30 u mirovinu
sti_zu… hahahahaha kako me zna nasmijat komentar na ovom portalu . pazi ovo šta si napisa “avalon ne izmišljaj, ako ne može podnijeti nek se povuče,” vidiš/razumiš li kontradiktornost ovog citiranog dila svoga “komentara” ? ja izmišljam sve napore i otežice života vozača i ostalih ljudi u timovima , a ti negiraš kazavši da lažem da bi nadoda da ako ne mogu podnit ( šta ? napore o kojima ja lažem ili ..? 😉 ) neka odu sa 30 u mirovinu 🙂 sad mi je neugoda šta sam laga po forumu 🙂 🙂 🙂
Volio bih 40 utrka godišnje 🙂 , realno gledajući 20 utrka je ok.
Umjesto Indije i Koreje dvije utrke u europi i to je to
Meni je problem samo ova zimska pauza… :gaah:
I to što kažeš. Ne mogu se dočekati. Kad će proći tih 92 dana? 🙁
“Ali više u Europi” – u potpunosti se slažem s tobom Webberu.
Sve ove utrke Indija,Koreja,Abu Dhabi nije to kao nešto posebno poput Monze,Spa,Hockenheima, Nurburgringa,A1 Ringa…
moja ideja neka bude što više utrka ali neka se ukjuče treći vozači, znači ako je nekome previše neka jednostavno nevozi, al će gubiti dragocijene bodove pa nek si misli…!
20 utrka na 10 mjescei 2 mjesecno
idealno 24 i ljetna pauza od samo 3 tjedna
te po 3 mjeseca s po 3 utrke
na ovih 20 upacit-nurborgring,instambul,red bull ring i francusku
Slozio bih se sa tobom!!!A Veberu poruka:”Cuti i vozi”!!!Na ovim prostorima radi se za nekih 300 eura skoro svaki dan…Mark,ako si raspolozen ne bih imao nista protiv da se menjamo!!!
racer zaboravio si imolu 🙁
Po mojem misljenju 20utrka je idealno,ali slazem se stime da treba sto je vise moguce utrka u Europi.
Neka bude i 25 utrka ali od toga bar 16 u europi bilo bi uzbubdljivo opet gledati f1
na nordschlifeu zolderu jerezu brands hatchu a1 ringu imoli i ostalim slavnim trkalistima
a ne u koreji abu dabhiju ili bahrainu
radi najbolji posao na svijetu a žali se