Norbert Haug, čelni čovjek za Mercedesove motorsport aktivnosti još od 1990. godine, napustio je Mercedes zbog loših rezultata tijekom sezona. Međutim, Hans-Joachim Stuck tvrdi da je glavni kriv za loše rezultate Ross Brawn te je on trebao otići.
Bivši vozač Formule 1 i sadašnji predsjednik Njemačke motosport federacije (DMSB) brani Hauga, a prebacuje krivicu na Brawna.
“Poraze u F1 možemo prepisati jedino Brawnu,” kaže Stuck. “Bolid nije bio dovoljno brz.”
“McLaren je pokazao da rezultati nisu loši zbog Mercedesovih motora. Čak i male momčadi poput Force Indije imale su uspjeha sa Mercedesovim motorima.”
Stucku je neizmjerno žao što je jedna od ikona ovoga sporta otišla.
“Odlazak Hauga bit će veliki gubitak za sport. Naposljetku, on nije bio onaj koji je dizajnirao bolid.”
“Bolid je obveza Rossa Brawna. On ga je trebao napraviti boljim,” završio je Stuck.
Nekako mi izgleda sve loše i lošije za Hamiltona… hmmm…. vidjet ćemo…
Otišao zbog loših rezultata? Nisam to pročitao kad su pisali da odlazi!?! Nevjerojatno! Jedini “krivac”, ako ga tako uopće možemo zvati, je Brawn! On vodi ekipu i mora se brinuti o bolidu. Haug je samo mogao biti odgovoran za motore, a svi znamo kakav je Mercedesov motor! Totalna glupost! Odlazak Hauga je veliki (osobno mislim nenadokandiv) gubitak za Mercedes. Mislim kako je cijela ekipa odgovorna za loše rezultate…ovo ne “miriši” na dobro za 2013., a bojim se i kako će to izgledati čak i 2014. kad bi upravo Mercedes trebao “napredovati zahvaljujući novim motorima”. Evo nelogičnosti: odlazi čovjek odgovoran za… Read more »
Brawn ima iskustvo, znanje i rezultate iza sebe. Imao je i Michaela…Što im se točno desilo možemo samo nagađati. Nekako mi je teško povjerovati da je zabrljao.
Ako ne postignu neki zapazeni uspjeh iduce sezone i ne naprave korak naprijed a ne unazad
onda treba smijeniti brawna i cijelu tehnicku ekipu ispadaju smijesni jer vec dvije sezone ne mogu rijesiti problem prevelike potrosnje guma na mercedesovim bolidima s obzirom koga sve imaju u ekipi to je velika sramota
ako im se desi nesto ovakvo, onda sumnjam da ce sponzori htjeti ostati u Mercedesu… a to bi vjerovatno bio kraj za cijeli tim..
Haug nije dobio nogu samo zbog f1 već i zbog dtm-a gdje je izgubio od rookie-a bmw-a. A to boli više nego kada ih pobijedi audi. Pored toga mercedesovi motori su imali nekoliko kvarova tokom sezone koji su koštali i merc i mcl bodova. Tako da i tu leži dio odgovornosti mercedesa.
mislim da nisu imali problem sa motorom, nego sa komponentama van motora.. ko je proizvodjac mjenjaca, nisam siguran, ali mislim da se on kvario, pumpa goriva, ddrs… kocnice… i najvise gume… motor je inace najvise “jeo” gume u srednjem rezimu obrtaja.. mislim da je motor bio pouzdan sto se za ostale komponente nije moglo reci…
Očito postoji problem u Mercedesu. Jer njihov motor se pokazao dosta dobar. Možda bi se trebali usredotočiti na razvoj bolida umjesto da se međusobno optužuju tko je kriv. F1 je momčadski sport,iako se glavni uspjesi i neuspjesi pripisuju vozaču i dizanjeru bolida. Izgubili su Hauga,trebaju naći adekvatnu zamjenu i nastaviti raditi. A tko je bolja osoba za to nego Michael Schumacher.
a šta ti misliš zašto je MS oteza sa potpisivanjem ugovora za 2013. ? zato šta zna šta se događa , kako tim funcionira i kakva mu je perspektiva u sezoni 2013. ili zato šta je osjetija teret godina ? ne znam zašto je oteza ali sam siguran da to nije zbog godina 😉 ako su ga navukli obečanjima da će imat konkuretan bolid ne virujem da bi ga mogli još jedan put navuč pa da se prihvati neke ( haugove ) funcije u MGP-u … to je nemoguče .
Vrlo častan potez-majstore skidam kapu…..
Šteta da jedan Norbert Haug napusti svijet Formule 1 na ovakav način možda i je jednim dijelom kriv Ross Brawn pošto se samo fokusira na DDRS pa je zapustio ostale djelove koji su mogli igrati veliku ulogu u borbi za postolja no ne treba ga sada napadat zbog toga čovjek je htio najbolje za ekipu jedini problem je što je kasno shvatio da je previše vremena uložio na DDRS a sezona je već bila gotova tako da mu je ovo bila jedna lekcija u kojoj se nadam da je neće ponovit iduće sezone sa Lewis Hamiltonom…
Lewisa čeka puno posla u Mercedesu.
Definitivno!
Mercedesu je ovdje bilo lakše otpustit Hauga nego Brawna te se apsolutno slažem da je on skupa s plejadom vrhunskih stručnjaka u Mercedesu kriv za neuspjeh, Haug je samo predstavnik Mercedesa u motorsportu ne dizajnira on bolid.
mozda i ima istine… mozda Brawn jednostavno nema vise ni resurse ni logistiku koju je imao sa MSC u Ferrariju.. ako kompetentni ljudi kazu da je trebao i Brawn ici jer je najvise kriv onda se i ja slazem… licno mislim da je upropastio povratak MSC jer su se mnogi nadali da ce uspjeti dizajnirati nesto sto odgovara MSC… neko ce reci da i MSC nije vise na svom nivou, je se necu sloziti jer Nico Rosberg je tkdj dobar vozac i da je Mercedes bio bolji, u tom slucaju bi bio mnogo uspjesniji u sezoni…. osim toga MSC je… Read more »
kad procitam ovaj clanak cak bi se i slozio sa njim,ali nekako Brawna veoma postujem zbog svega sta je uradio u proslosti a ako je Haug dobio samo otkaz zbog Mercedes GP mislim da ga je trebao dobiti i Brown mada gdje naci nekog inzinjera kao sto je on….
Mozda je u pravu. Brawn je i u toku 2009. godine poceo da pada, ali je nekako uspio da privede sezonu kraju. Znao sam da nista nece uraditi u 2010. i to je bio glavni razlog zasto sam bio protiv Schumacher-ovog povratka. Mozda je ipak Brawn precijenjen. Ko to zna.
af1812… hm interesantno . mislim da sam zadnjih miseci 2-3 X spominja da je brawn “najzaslužniji” za “uspjeh” MGP-a i spomenija da bi s obzirom na nedostatak ideja on treba u mirovinu . ali ovo mi se čini interesantno s obzirom na tvoj komentar i zapažanje u njemu . ovo sam napisa ( između ostalog napisanog ) na ” velikom” forumu 03.09.2012. ” kad sumiram nekakav schumijev put i povežem bitne ljude oko njega ne mogu se otet dojmu da brown i nije neki bog kako se misli . u benettonu je ima byrna ka inžinjera i dizajnera bolida ,… Read more »
Koliko se sječam, večina nas je već poslije Kanade htjela “skalpirati ” Browna zbog neobjašnjivog broja kvarova bolida MS-a, kada je ustvrdio da su iznevjerili Michaela….
Avalon-onda je Brawn trebao u mirovinu, prvog momenta kada se pojavio u formuli1. Prema tvojim tvrdnjama on nikada nije imao inovacija i pripisao si je slavu ostalih. Neki jednostavno nemogu shvatiti da nemože biti 5-6 top momčadi, nije niti Red Bull svojim dolaskom bio odmah u vrhu. Pričekajmo još neko vrijeme, a Mercedes nije samo Ross Brawn u toj ekipi ima puno sposobnih ljudi, a od neki dan imaju i jednog od najboljih vozača na gridu.
Respect za komentar. Sve objasnjeno. Mnogo mi je zao Schumachera jer nije ovo zasluzio. Do poslednje trke je vozio kao da ima 23 godine. Njegova brzinau krivinama je bila bolja nego Rosberg, ali jbg kada toliko trka ne zavrsi (naravno ne svojom greskom). I negdje sam procitao, previse je “glavesina” u MGP. Brawn, Haug, Costa… Ko je tu vise kriv, vidjecemo od sledece godine. Ali ne ocekujem neko veliko cudo.
James Hunt… mokri jesenji dan bez sunca je skoro pa idealan za komentiranje i razglabanje . nigdi nisam napisa da je brawn odma treba u mirovinu tj. ni ne pojavljivat se u F 1 zar ne ? ako se pogleda životni put rossa vidi se da je u moto sport krenija daleke 1976. , posli 2 godine ( 78.) “uletija” u williamsa ka mehaničar . williams je bija mladi tim ( od 1975. u F 1 ) brawn mladac koji se brzo uspinja u timskoj hijerarhiji doguravši do research and development odjela ka aerodinamičar radeći u zračnom tunelu . nadam… Read more »
Da moze, 100+ bih ti dao. Svaka cast 🙂