Vlasnik momčadi F1 momčadi Marussije, Nikolai Fomenko, je potvrdilo ono o čemu se mjesecima nagađalo – Max Chilton, mlada nada britanskoga autosporta, sljedeće će sezone voziti za Marussiju.
Fomenko, koji je kupio Marussiju 2010. godine od Virgina, sve je otkrio ruskim medijima, a detaljnije informacije očekuju se uskoro.
Chilton sa sobom će donijet ugovor vrijedan 11.5 milijuna eura. Jedan od glavnih Chiltonovih sponzora je njegov otac Grahame, predsjednik uprave Aona.
Fomenko je također spomenuo i dugove koji su se nagomilali.
“Imamo dugove, ali ne 125 milijuna dolara kao što sam čitao,” kaže Fomenko.
imamo dugove pa cemo pozvati tatinog sincica da nas izvuce iz dugovaanja.jadno baš jadno
sretno
Puno mladih dolazi….bit će zanimljivo gledati što mogu! 🙂
prosle godine 10 vozaca i 12 morona, evo ove 9 vozaca i 13 morona!!! i don’t like where this is heading 🙂
MAX(imalno) losa odluka za marussiu
pored buemi,algesuari i ostali krastavac
KOLIKO ONI PLAČAJU???? TO SE PITAJMO, nemaju ni ovi iz sredine poretka luksuz uzimati provjerene vozaće, moraju mladima davati šansu , tj. PRODAVATI
ma nek vozi za ove dvije glupe ekipe koje ničemu ne služe tko god hoće i bolje da dođu neki bezvezni vozači nego da se dobar vozač pati kao kovalainen u caterhamu..treba ih ukinuti..
Prije nego sto ostavis ovakav komentar pogledaj vozače koji su vozili prosle godine i u kojim momčadima su počeli. Onda se zapitaj da nema malih momčadi gdje bi itko počeo svoju sezonu. Slučaj Hamilton se događa jednom u dvadeset i vise godina
pa šta im vrijedi, odvozili jednu sezonu i pojave se veći novci pa lete iz formule 1 bespovratno …
http://i.imgur.com/QAykj.jpg
.
http://www.okgoal.it/wp-content/uploads/2012/07/tumblr_m6bm243DD21qicht8o3_1280.jpg
.
Takve male momčadi su odskočna daska za vozače, ne treba ih ukinuti nego učiniti F1 pristupačnijom. Ne u smislu da kao do sada imamo tri ekipe prikovane za dno, nego smanjiti troškove pa da i one za godinu ili dvije mogu konkurirati za sredinu poretka.
Da se vratim na ove dvije slike, dva vozača koji su ušli u F1 preko male momčadi, navedite im imena (za one koji malo duže prate Formulu 1 ne bi trebalo biti problema).
ma kakvo smanjivanje troškova? F1 je najglamurozniji sport na svijetu i tko nema para da nastupa u njemu nek se nađe gdje može podnijeti troškove, a ne ovako da se ove tri ekipe od ulaska u formulu nisu pomakle ni milimetra, samo smetaju u borbi za naslove..
oba iz minardija, ali to su bila druga vremena, minardi baš i nije bilo totalno smetanje na stazi i svi žale za minardijem, a ove tri sadašnje momčadi veze s utrkivanjem nemaju..
Schmeksiman – Upravo tako. Alonso i Webber, koje si naveo, su tako počeli. Dodaj i Schumachera, Massu, Raikkonena… Samo to neki nikada neće shvatiti.
sti_zu – zbog tih troskova su otisli Toyota, BMW, Honda… Tim tvojim razmisljanjima, pogotovo u doba ekonomske krize koja će potrajti, će brzo F1 spasti na par imena, a za povratak će biti kasno.
blackhawk, šta imaš od ove tri ekipe? jesu li karthikeyan, petrov talenti? ne, samo brdo para donose i smetaju na stazi, kao i ostali iz tih momčadi..
Schmeksiman… to su neka prošla , završena vrimena koja se teško mogu ponovit . jedini talenti koji zaista besplatno mogu dobit šansu u F 1 su oni “kaparirani” tj koji su od malioh nogu u nekom timu ka npr . lewis ili seb . ostali će plačat ma koliko talentirani bili uz moždaaaaaa poneku iznimku …ako se pojavi neki “novi” MS pa to neko odma primjeti . osim toga , nije sti_zu potpuno u krivu , a ni Blackhawk potpuno u pravu 😉 sti_zu je u pravu kad kaže da vozači ka npr heiki pate u ovakovim momčadima , a… Read more »
avalon, uživao sam u svakoj riječi koju si napisao, sve si u pravu, ja ne zaboravljam odakle dolaze današnji momci ili neki prijašnji velikani, ali to su bila stvarno druga vremena, tad je razlika bila puno manja, a ovi sad otkako su došli nisu se pomakli s mjesta i smješno ih je gledati na stazi, ja bi volio da se vrate mali kao Jordan, Minardi, to su ekipe sa srcem i sigurno da ne bi sudjelovali u prvenstvu da se blamiraju kao što ove tri sadašnje, čuj marusia pravi bolid na osnovu računalne simulacije pa šta im (virginu, isto s*a*e… Read more »
Moja je poanta bila da se ovakve male ekipe ne smiju ukidati, istina da nisu pokazale gotovo nikakav napredak kroz ove tri godine (ako se ne varam), a sad o razlozima možemo još dugo diskutirati. Sigurno je jedan dobar dio krivice i na njima (F1 bolid ne radi se samo na temelju računalne simulacije) ali ni današnja ekonomska situacija im sigurno nije pomogla da uhvate priključak. Istina je Avalone da velike ekipe drže sve karte u svojim rukama i nije im u interesu ih pokazati, zato ponekad treba sezona kao 2009. kada su se pravila promijenila i oni koji su… Read more »
sti_zu – Petrov uopće nije loš vozač, i u drugom dijelu sezone, kada se valjda privikao na Caterham je čak bio i bolji od Kovalainena. Glock je odličan vozač a Pic je Boga mi pokazao da mu je mjesto u F1. Karthikeyan je smiješan, ali de la Rosa je zbog svog iskustva u testiranjima i razvoju bolida izvrstan izbor za novu momčad. Kad već pljuvaš male momčadi sjeti se da su one u biti prevarene. Rečeno im je da će budget biti 40 milijuna funti i oni su računali na to. A Marussia je sasvim solidna momčad koja je u… Read more »
tata predsjednik multinacjonalne kompanije koja je bogata ( ka i svi šta se bave osiguranjima 😉 ) pa si može priuštit sponzoriranje sina …neka momačić ostvari svoje dječaćke snove pa makar oni bili i u F 1 . malko sam “prelista” maxove rezultate i ne izgledaju mi baš MAXimalni . ako i je mlada nada ( a mlad je …21. god ) teško da bi se moga dokazat u marussiji . kad ga nije najušija stari peter sauber ( a ima jedan od najboljih noseva za mlade talente ) …onda sam malko skeptičan 😉
Bio je 4. prošle godine u GP2 seriji, dvije pobjede i konstantno sakupljanje bodova. Ono što mu ne ide u prilog je da mu je ovo već treća sezona u GP2 i prvi zapaženiji rezultat, prošlih godina bio je 25. i 20. u ukupnom poretku.
Vidjet ćemo kakav će biti vozač, da li stvarno ima talenta za F1 ili vrijedi ona stara “Tata kupi mi auto…”
Sasvim očekivana odluka kada AON-ovi novci stoje iza njega. A da je neki talent – i nije, iako se trznuo u drugoj polovici sezone