Ferrari je, kao što se i predviđalo, u Austin stigao sa novim dijelovima za Alonsov i Massin bolid – jedan od njih je i novi difuzor. Novi dijelovi isprobani su na stazi Idiada u Španjolskoj gdje su rezultati bili zadovoljavajući. Međutim, izgleda da su podaci bili krivi. Alonso je ipak odlučio koristiti novi difuzor, suprotno od njegovog momčadskog kolege koji se odlučio za stari.
”Sve je bilo isto na mom bolidu osim difuzora” kaže Massa. ”Imao sam ga dostupnog, no odlučio sam se za stari. To je jedina razlika.”
Alonso je bio razočaran novim Ferrarijevim neuspjehom.
”Nije uvijek slučaj da su nove stvari najbolje,” kaže Španjolac.
Iako je Massa na kraju završio iza Alonsa, pitanje je koliko brzo je smio ići Brazilac. Na kvalifikacijama i treningu smo vidjeli da je bio brži.
I što je tu čudno ?
Alonso je silom htio nove dijelove i dobio ih je…
I?
U Ferrariju cijelu sezonu “lutaju” s tim poboljšanjima. Nešto tu nije u redu i kako god da završi ova sezona u Ferrariju se moraju ozbiljno zapitati kako dalje da im se ovakve stvari ne događaju.
Slažem se. U drugom dijelu sezone nešto ne valja sa razvojem. Pisalo se da im zračni tunel ne izbacuje dobre podatke. Ali mi u tom slučaju nije “jasno” kako su do Barcelone napravili odličan posao u odnosu na testiranja, a sad, kao nešto ne valja. Većina novih dijelova nije dovelo do poboljšanja perfomansi. U RB-u čista suprotnost. Iako navijam za Ferrari,sumnjam da mogu na polju aerodinamike napraviti nešto posebno,bez obzira na promjenu pravila 2014. Od odlaska Rossa i ekipe stvari idu konstantno na gore,bez obzira na Kimijev naslov. Pri vrhu su,ali teško da će osvojiti u dogledno vrijeme.
ko zna koji je Alonso koristio.Ako je Massi pomoglo da dode do 4.mjesta onda ce vjerojatno ga koristiti i u Brazilu
Ma mislim da se tamo od sredine sezone previše ekperimentiralo u Ferrariju. Dobro su krenuli i onda nisu tako nastavili ? Mislim da bi pod hitno,a tu mislim na iduću sezonu trebali promijeniti nekoliko ljudi. Trebali bi dovesti Johna Ileya na mjesto šefa dizajna,ta nekog iskusnog na mjestu glavnog stratega,nakog tipa Pata Symmondsa.
Sam bog da im je došao Pat Fry “pravi” majstor aerodinamike. Njegovim odlaskom je McL profitirao, a Ferrari će ga vrlo brzo sprašiti iz momčadi.
masu za prvog vozaca!!!jedina sansa im je on
Odličan zaključak! Sjedi 5
Prosla testiranja za Massu, pa se novi dijelovi odmah stavljaju na Alonsov bolid za koje se nezna dali ce donijeti korist na stazi ili ne.
Nevjerojatno šta u Ferrariu rade, prave nove djelove koji su sporiji od starih. Mislim da bi Ferrariu trebalo nekoliko novih strucni ljudi, jer vec par godina nisu sastavili najbrzi bolid barem za 1 utrku.
ovo je navodno alonsov neobjavljeni(zabranili mu) tweet iz indije:
“I want my 1.2 million followers to know that the key aerodynamic components at the rear of the Ferrari are still the same as they were in May”.
A pazi sad taktike kad se Alonso odluči za najstariju specifikaciju bolida iz Australije i bude al pari Red Bullu i Mclarenu 🙂 očito u Ferrariu što god više novih dijelova stave to sporiji bolid, pa bi trebali obrnutom logikom krenuti 😀
ali je zato imao “novi” mjenjač 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Massa se kao pravi majstor odlučio za star, vidi se da je iskusan.
Eto Alonso nema iskustva u formuli 1 ccc…
Očito ccc….
isuse nemogu DOCEKATTTTTTTTTTTT
Previše eksperimenata oko prednjeg i zadnjeg krila je u Ferrariu i tu dolazi do zbrke, imam osječaj kao da su imali pravu kombinaciju negdje na sredini kalendara ali da su se onda negdje pogubili u svim tim inovacijama.
Bravo Ferrari
kakva nesposobnost
Vidjelo se da je Massa brzi upravo zbog toga.
Je eto, jasno se vidilo da je strujanje zraka iz Massinog stražnjeg dijela bilo usmjerenije i manje raspršeno…