SEBASTIAN VETTEL pobjeđuje na VN Japana!

Sebastian Vettel pobjednik je VN Japana! Nakon krša u Belgiji, još smo jednom gledali nekoliko sudara na startu. Romain Grosjean je prekasno kočio u prvom zavoju i zabio se u stražnji dio bolida Marka Webbera, nakon čega se Australac okrenuo i završio na kraju poretka. Kimi Raikkonen i Fernando Alonso također su imali bliski kontakt, uslijed čega je Fernando završio pokraj staze i njegova utrka je bila gotova. Sve to stvorilo je gužvu u kojoj Bruno Senna nije dobro reagirao i zabio se u bolid Nice Rosberga koji je morao također završiti svoju utrku.

Po prvu promjenu guma u 14. krugu otišli su Button, Raikkonen, Hulkenberg i Di Resta. Nakon njih odlazi drugoplasirani – Kamui Kobayashi, a dva kruga kasnije i njegov momčadski kolega – Sergio Perez. U 18. krugu po promjenu guma odlazi i vodeći čovjek – Sebastian Vettel. Nakon prvog stinta najviše je profitirao Felipe Massa koji je došao do druge pozicije.

U 19. krugu Sergio Perez pokušava proći Lewisa Hamiltona s vanjske strane i gubi kontrolu nad bolidom. Utrka završava za budućeg vozača McLarena.

U 31. krugu Kimi Raikkonen otvara drugu rundu odlazaka u boks, i to sa šestog mjesta. U idućem krugu to obavljaju i Kobayashi, Hamilton i Hulkenberg. Lewis izlazi bok uz bok s Kimijem Raikkonenom i ipak izvači tanji kraj. Dvojac na vrhu, Vettel i Massa, to obavlja nešto kasnije.

U 34. krugu gubimo i četvrti bolid, Narain Karthikeyan se parkirao u garažu.

U trećem stintu jedino pitanje bilo je hoće li Jenson Button stići Kamuija Kobayashija i izboriti najnižu stepenicu podija, ali to se, na sreću velikog broja japanskih navijača, nije dogodilo.

 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1h28:56.242
 2.  Massa         Ferrari                    +    20.639
 3.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    24.538
 4.  Button        McLaren-Mercedes           +    25.098
 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    46.490
 6.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    50.424
 7.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    51.159
 8.  Maldonado     Williams-Renault           +    52.364
 9.  Webber        Red Bull-Renault           +    54.675
10.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:06.919
11.  Schumacher    Mercedes                   +  1:07.769
12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:23.400
13.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +  1:28.600
14.  Senna         Williams-Renault           +  1:28.700
15.  Grosjean      Lotus-Renault              +    1 krug
16.  Kovalainen    Caterham-Renault           +    1 krug
17.  Glock         Marussia-Cosworth          +    1 krug
18.  Petrov        Caterham-Renault           +    1 krug
19.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +    1 krug

Najbrži krug: Vettel, 1:35.774

Nisu završili:

Pic           Marussia-Cosworth            39
Karthikeyan   HRT-Cosworth                 34
Perez         Sauber-Ferrari               19
Alonso        Ferrari                      1
Rosberg       Mercedes                     1

Stanje u prvenstvu nakon 15. utrke:                

 1.  Alonso       194        1.  Red Bull-Renault          325
 2.  Vettel       190        2.  McLaren-Mercedes          283
 3.  Raikkonen    157        3.  Ferrari                   263
 4.  Hamilton     152        4.  Lotus-Renault             239
 5.  Webber       135        5.  Mercedes                  136
 6.  Button       131        6.  Sauber-Ferrari            115
 7.  Rosberg       93        7.  Force India-Mercedes       81
 8.  Grosjean      82        8.  Williams-Renault           58
 9.  Massa         69        9.  Toro Rosso-Ferrari         15
10.  Perez         65       
11.  Kobayashi     50       
12.  Di Resta      44       
13.  Schumacher    43       
14.  Hulkenberg    37       
15.  Maldonado     33       
16.  Senna         25       
17.  Vergne         8       
18.  Ricciardo      7
376 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
klaudiuo550

Ne znam po čemu je Alonso tako dobar vozač recite mi bar jedan razlog što je on učinio tako dobro u f-1 osim što vozi ferari nažalost.

zlatac

Prije 5,6,7 godina,ne znam točno,Mladen Jergović je napisao kolumnu o tome kako bi A. Newey trebao doći u Red Bull,kako bi mogli doći i Ross Brawn i M. Schumacher i još neki genijalci iz F1 svijeta,i kako bi,ako se sve to dogodi RB mogao postati vrhunska momčad i osvajati naslove.Znamo kako je ispalo na kraju,ali me zanima da li se još netko toga sjeća i htio bih ponovo pročitati tu kolumnu da vidim što je to sve Mladen predvidio pa ako netko zna gdje…

Memphis

Massa u naletu … Sauber također, malo se Perez hoće pravit važan ali ok … al ovaj žujan ima sreće ko nitko nikada … kad ima dobar bolid zna vozit ostalo je sve li-la

sandi

sretan sam zbog Masse i nesretan zbog Alonsa. ipak bi žrtvovao Alonsov naslov prvaka za Massin ugovor za sljedeću godinu. btw utrka je bila super. nadam se da će Grozni koji puta naletjeti i na Vettela

cici

Sva trojica na postolju,svaka čast a pogotovo Massi.Oduševio me današnjom vožnjom a Kobayashi svojom upornošću!Dečki,kapa dolje!

Jacky

Evo da i ja bacim koji komentar,cestitam po najprije Masssi jer se odlicno drzao i cuvao drudu poziciju,Kamuyi vrhunski odvozena utrka kada se blizio kraj mislio sam da ce ga Button prestic al se Kamuyi odlicno borio cestitke i Vettelu malcu su napravili vrhunski bolid,kad ce vise slozit taj ferrari,kad sam vec kod ferrarija,neki dan je bio clanak Grosjean izjavljuje da je spreman pomoci Kimiju,u tom clanku sam dao komentar da neka se Grosjean drzi dalje od Alonsa,dobio sam brdo minusa mada mene to ne dira,vec je netko komentirao da neka ja procitam tekst u clanku,na sto sam mu ja… Read more »

Mario K.

šta to nije bio kimi, a roman se zabio u rosberga?! gledao sam snimku ali nisu puno ponavljali te situacija

Mario K.

aha skuzio sam pogledo sam 😉

Jacky

Ne grosjean je blokirao Alonsa,kad je ponovo ubrzao dok se Alonso vrtio po stazi grosjean se zabio u Webbera a Seena nije mogao prikocit pa se zaletio u Rosberga

pero

ko je to Grozajean.. mhmmm

Iceman

Moram još jednu stvar komentirati tj jednu osobu – Alonso. Navijam za Ferrari, navijam za njega, najveći sam njegov navijač, ali jednostavno treba prestati srat što je Kimi napravio, prestati govoriti o najbližim pratiteljima i njihovim odustajanjima. Jedinu kritiku koju on mora upustiti je prema njegovim poslodavcima. Oni su jedini odgovorni zašto auto nije na razini tj barem približno na razini RB-a i McLarena, zašto su ušli katastrofalno u sezonu, zašto je Q3 imao samo jedan pokušaj za najbolje vrijeme, zašto mora startati sa 6, 10, 11 mjesta …. Kimi mu je danas najmanje kriv. Zato Alonso prestani kokodakati o… Read more »

IGOR

Slažem se….teško je u takvoj situaciji šutjeti kad se boriš za prvaka ali definitivno upitna je kvaliteta Ferrarijeve garaže, gotovo je nevjerojatno da uz takvu financijsku pozadinu ali i tehničku podršku postižu osrednje rezultate. Ja bi ih sve smijenio…i opet ovom prilikom pozdravljam mojeg “kolegu” Avalona koji se našao uvrijeđen kada sam (pokazalo se opravdano) napisao da je počelo Ferrarijevo prosipanje bodova….joj često poželim opet pronavijati sezonu f1 2000-2004…..To je bio Ferrari!

avalon

ma da , naravno da si u pravu . ferarri prosipa bodove . a od kada je počela ta rasprodaja ? ili je rasprodaja svaka trka u kojoj alonso nije na postolju ? u 15 odvoženih trka u samo jednoj je fernando ima lošiji plasman od startne pozicije ( kanada ) P 3 i na kraju 5. u svim ostalim završenim trkama je ima na kraju bolji plasman od startne pozicije osim u kini ( 3. trka sezone …P 9 i na kraju 9. ) nije prosipanje bodova kad te neko na samom startu “unakazi” ka šta mu je grosjean… Read more »

Iceman

Avalone – nisam pročitao na ovom portalu da je Alonso srao ili ajmo ipak biti pristojniji i reći govorio protiv Kimija, već čitam strane portale. Ja neću sada analizirati što je on rekao Kimiju, ali moje mišljenje je da se previše priča bilo sa njegove strane, bilo nekog iz tima, a rezultata ima ili nema ili djelomično ima. Sve što si naveo u svom postu je istina. Massa je odvozio odličnu utrku, stvarno samouvjereno, dugo to nisam vidio od njega, ali ono na što je moja pažnja usmjerena je na prošlih par godina, na prve utrke pojedinih sezona itd. Ok… Read more »

avalon

ma dobro , ti si fan pa možda malko neracionalnije gledaš na događanja ove sezone , a naročito sad kad sve ide prema moguče infarktnoj završnici . alonso nije bija dobar u Q pa je zna startat iz 3, 4, 5 pa i 6 reda ali je 4 trke starta i iz prvog reda . i seb je ima startova iz 3 , 4 pa i 5 i 6 reda i 5X iz prvog ) znači samo 1X više od alonsa ) . LH je najviše puta starta iz prvog reda pa šta ? 42 boda zaostaje za fernandom (… Read more »

Iceman

Sve OK, nisam zaboravio Hockenheim, Silverstone itd. Bile su to lijepe utrke za Ferrari. Ja sam zadovoljan kako se momčad izvukla iz gova….a spram početka sezone, ali opet ponavljam, sad kad je najpotrebitnije razdoblje, oni pričaju o zračnom tunelu. Ovo ljut sam je bilo više pod navodnike, ajmo reći da sam nezadovoljan onime što vidim od Mađarske pa do sada (osim Monze). Znači jedan McLaren napravi dar mar nakon onih katastrofa u 5-6 mj i onda onako uvjerljivo Button opelješi konkurenciju u Spa, Hami u Monzi, pa skoro u Singapuru + Vettel, pa sad Suzuka za Vettela. Volio bih vidjeti… Read more »

Blackhawk

Pa zna se odavno tko je krivac u Ferrariju – Luca di Montezemolo. Njegov ego uništava Ferrari još od 2006. kada si je utuvio u glavu da je on veći od Schumachera, Brawna i cijelog tima zajedno. U 2007. je još nešto i funkcioniralo zbog inercije a nakon toga počinju problemi. LdM je doveo Kimija i masno ga platio želeći oko njega stvoriti novu dinastiju za koju će on biti zaslužan. Nedugo nakon toga tom istom vozaču okreće leđa, i ne bi me iznenadilo i da Alonsa zamjeni Vettleom. A koliko je sposoban govori i ovo što je dopustio da… Read more »

Intercooler

Sličnog sam mišljenja, pogotovo ovoga što se tiče Alonsa. Ukoliko ne digne ove ili slijedeće godine naslov leti iz Ferraria sto posto. Imaju toliko novaca da mogu raditi što hoće a, kako ti kažeš, da si je LdM umislio da je veći i od Schumachera moglo bi biti i istinito. Samo LdM zaboravlja jednu stvar niko nije od živućih ljudi iz formule veći od MSC-a. Za njega je čula i zadnja baba iz uzbekistan a Montezemolo nije te sreće 🙂 Naprosto je smiješno kako se taj čovjek rješava iznimno velikih ljudi.

campo

To je sasvim razumljiva ljudska reakcija. Sve donedavno prednost u prvenstvu je bila velika , naslov prvaka nadohvat ruke, ne najbrži ali vrlo dobar i pouzdan bolid u rukama… kako sada izgleda snovi o naslovu padaju u vodu. Naravno da je to dovoljan razlog da Alonso opali po svima. Kako čovjek ne bio pun frustracija . U jednom trenutku imaš sve u svojim rukama, u drugom ti sve ispada.

miha

Ubojica djecjeg lica.

Vettel-Mostar

http://www.youtube.com/watch?v=yhSjjrvJsf4&feature=related Video dana 🙂 kako glava leti naprijed kad koči ihihihi

Viper

Newey ga je hipnotizirao pa vozi ko luđak, siguran sam, pogledaj mu oči samo 🙂

l l

Solidna utrka! 🙂 Dao bih ocjenu 7/10. Vettel u svojem stilu brutalno dominantan s čime nisam presretan, ali ako je čovjek tako dobar, onda je to tako…ja ga sigurno ne mogu nikako usporiti. 🙁 😉 No, ono što mi je posebno drago je povratak Felipea Masse na pobjedničko postolje! 🙂 S njegovom pobjedom u Brazilu 2006. godine ušao sam u svijet Formule 1 i zato mi ga je stvarno izuzetno drago vidjeti među trojicom najboljih. Well done, matey! 🙂 Kobayashijevo 3. mjesto je dobrodošlo osvježenje i baš mi je drago zbog njega. 🙂 S druge strane…prava šteta za Alonsa i… Read more »

Vettel-Mostar

čestitke 🙂

l l

Hvala ti!!! 🙂
Btw…čestitke i tvojem predominantnom vozaču. 😉

Vettel-Mostar

hvala 🙂

gero

“Vikend za mene jednostavno nije mogao biti bolji, imao sam sjajno pripremljen auto, odlično se ponašao, što je jako čudno jer nikakve nadogradnje nismo radili” by vettel

IGOR

Bye,bye Ferrarijev vozački naslov! Jednostavno tamo nema čovjeka koji bi prilagodio bolid stazama, ovaj Newey fakat zna to posložiti i stvarno svaka mu čast…digići moraju još od njega puno učiti. Dotaknut ću se malo i Vettela, moje je mišljenje da je dobar vozač, ali bolid i cjelokupni ljudski resursi u Red Bullu su stepenica iznad svih ako ne i dvije. Fernando Alonso je za mene čisti genijalac, pravo je čudo što je s takvom kantom tako visoko u poretku….Ferrari je za mene veliko razočaranje…

oto

Nije Ferari bas tolika kanta!

redfull

Bravo Vetel Bravo Adrian-e slozio si bolid na kraju sezone ,Napred Redbull

f193

Svi govore kako Alonso ima IZNIMNO PUNO sreće, da ne zaslužuje da vodi u ukupnom poretku, svi su protiv njega, a on s prosječnim bolidom radi čuda, trudi se maximalno i stalno se nalazi u vrhu te skuplja bodove. A na koji će sad POŠTEN način Vettel osvojit naslov prvaka? Zahvaljujući tome što su 2 lotusa(Belgija i Japan) sredila Alonsa u prvom zavoju i omogućila Vettelu 43 boda viška. Bilo bi mi puno lakše da je izgubio bodove radi neke svoje pogreške ili kvara motora. Zato redbullovci možete zahvalit lotusu što ćete opet osvojit naslov.

redfull

ajde ne lupaj majketi to je trka ….

meho

Ne dipr,alonso je pakšu i to ti je ko iz musafa.Ali sinjora fortuna ima još 5 prilika ove godine.Kako sada izgleda mogao bi ga masa pocjepati u sljedećim trkama.

Vettel-Mostar

A Vettel nije odusto u Valenciji kad je bio ubjedivo prvi (25 bodova) , nije se sudario sa kartekijenom u Maleziji kad je bio četvrti (12 bodova) nije odustao u Monzi kad je bio četvrti (12 bodova) , nije dobio kaznu u Njemačkoj (8 bodova) , nije dobio kaznu u Španjolskoj ( 10 bodova) , nisu mehaničari pogrijesili u Kanadi ajmo reci 10 bodova, pa zbroji sada ko ima sreće …. 77 momče

hunter

..ma bravo majstore, svaka ti čast kaj si mu nabrojal ove argumente i to bez da ikoga vrijeđaš, ima između nas i sportaša koji stojički podnosimo i poraze ali znamo pošteno islaviti vrijeđanja , kao ovi drugi ?!!!!!…bravo, bravo !!!..

michael schumacher

buraz to sto je dobijao kazne,ne ide ti u prilog,to su njegove greske,a za bolid sto se kvario,pregorice njemu jos koji put alternator

f193

pa ti izgleda nisi skužio o čemu ja pričam??? sve što si ti nabrojio je točno, ali je sasvim drugo izgubiti bodove svojom krivnjom i svojim greškama, a sasvim je drugo dok netko tebe počisti na startu utrke i uništi ti sve što si gradio cijelu sezonu.

michael schumacher

kralju svaka ti brate cast,kapa do poda,a ove minuse sto si dobio,to su ti red bullova govna dala

f193

ne veze, istina ih boli, samo neznam gdje su svi ti bili prije par godina kad je Vettel vozio “slabiji” bolid i kad se za njega uopće nije čulo.

SefoRBR

f193 jos gore je kad se sam izvrtis (u ovom slučaju alonso)

GT

Vettelu svaka čast… Bil je ovaj vikend u svom elementu ( pole position, najbrži krug, pobjeda), da bi riječ rekel…
Massa mi uljepšal nedjelju nakon šoka u prvom zavoju poslije starta. Siguran sam da bi se Alonso nekak dokopal postolja da nije bilo udesa, ali kaj je tu je, to je F1, strast, uzbuđenje, veselje, razočaranje, nepredvidivost… Zbog toga je i volimo!
Forza Ferrari!

AanVettel

rekla sam BIT ĆE i BILO JE 😉

bole

-TAJ MALI IRITANTNI (EGO) ŠVABO ĆE BITI PRVAK, SVAKU UTRKU…SJE*E (ON JE TIPICNI PRVOMJESTAŠ KOJI KAD STARTA IZ 3 STARTNOG NEMOŽE POBJEDIT I ZATO MISLIM DA NIJE NI BLIZU FINCU I ŠPANJOLCU) -MASA LIJEPA UTRAKA PUNOPUNO SREĆE, OSTANAK U FERARIJU TKO BI VOLIO BITI VODONOŠA UNJESTO NJEGA NIJE, NI DO KOLJENA FINCU I ŠPANJOLCU TO SVI ZNAMO… -KAMUUUUUJJJJI SVAKA TI DALA ON JE JEDAN OD ONIH KOJI DAJU ŽAR OVOM SPORTU TOLIKO NAS JE PUTA RAZVESELIO VOZI SA SRCEM 99% I 1% MOZAK, ALI TO JE SIMPATIJA PRAVOG VOZACA BORCA KOJI ULAZI U SVE I NEBOJI SE NIKOGA (JEDAN OD… Read more »

ivan

tebe malo gramatika jebe…

bole

istina
gramatika ili sarkazam

SefoRBR

zato on najbolje vozi kvalifikacije.

bole

najbolji auto (da) prazna staza (da)
ali f1 je vise nego samo taj jedan krug bez izravnog utrkivaja
-znam da sam vam uvrjedio vetela, ali ja nemam nista protiv vas koje svaki njegov spomen nadraži ko gole sise….

SefoRBR

pa sto ne izađe alonso kad je prazna staza?

damir76

Naravno, opet su jedini “argumenti” Alonsovih navijača (čast iznimkama kao što je F12012) da Red Bull ima nelegalan bolid, da su 5 sekundi brži od drugih, ostali valjda voze “Kremenko style” bolide, eto samo ima sreće, uopće ne zna voziti… E pa ako su vam to najmoćniji “argumenti” neću niti pokušati odgovarati na njih… A drugih nemate i ne možete ni imati… S druge strane, neki Vettelovi (i ne samo njegovi) navijači vće najavljuju veliki preokret i treći naslov kao “gotovu stvar”, ja se kao vjerojatno jedan od najvećih Vettelovih navijača ne bih samo tako složio s tim, a pogotovo… Read more »

F12012

Hvala kolega 🙂

hunter

..hvala kolega, vrlo korektan komentar a pogotovo da je sezona riješena, bit će neizvesno do samog kraja i zato sam u ovom sportu !!!!!..

michael schumacher

buraz veze ti nemas,nemoj ni komentirati nista ovde,koji seb style,idiote jedan
koja povijesna knjiga,majmune,gdje ti je red bull bio do danas,pobijedi jednu utrku nakon 8 mjeseci i odmah ste prvaci odmah vi pisete povijest,imas buraz srece za onaj incident u prvoj krivini,i onaj incident u belgiji,imas srece za kanadu i za ono sto su gume popustile,da toga nije bilo,vettel nebi zaostajao 4 boda vec 84,i de nemoj pisati gluposti ovde

SefoRBR

nemoj se vrijeđat ti,vidi se da ti je iq jednak vettelovom zaostatku,a malezija,kad si je nabio gumu na nesposobnog indijca koji kad nema nikog oko njega završi u ogradi i izazove žutu zastavu,kad je u hockenheimu izgubio 2 mjesta bezveze nisu trebali 20 sek nabit nego ga vratit na trece mjesto,a monza kad je isto izgubio 12 bodova,i da ne spomenem valenciju kad je razvaljivo i izgubio 25 bodova??

Filip

Newey zna što radi. Itekako zna što radi. Je li to što radi ilegalno ili ne, ne znam. Ali zna što radi. A Vettel je samo klinac koji je sretan što vozi RB u doba Neweya. Jako sretan. Toliko sretan da u ovom sportu nikad nisam vidio sretnijeg.

fox

Morat ću ubuduće smislit neku odštetu kako bi zaštitio svoja autorska prava, s obzirom da vidim da se moje umotvorine itekako šire.

Filip

Oprosti, morao sam, jer je to tako dobro rečeno.

mari0111

alonso polako ali sigurno gubi titulu 🙂

hattrick

Sram te bilo, kak moš reći za njega “polako”. Ma brz je on dečko, bude on to brzo izgubio. 😉

dražen

igra dolara više nitko ne zna za koga vozi i tko ga plaća

Mp4-27

Živio Kimmi i Petrov.

fox

Tužno je. Tužno je što će vozač poput Vettela imat tri naslova prvaka. I najveći navijač Vettela mora priznati da Vettel nije vozač te kvalitete, da se on ne može uspoređivati s velikanima. Kojih ima i oko njega. Alonso, Hamilton, Kimi, svi redom veći vozači, s manje naslova. Nažalost, RB je miljama brži od ostalih i zaista ne vidim što može spriječiti Vettela da uzme titulu. Još jednom, tužno je.

Blackhawk

Zašto je Vettel zaslužio titulu manje od npr. Alonsa? I kad bolid nije bio dobar Vettel je izvlačio koliko je mogao. Alonso ove godine potvrđuje svoju kvalitetu ali da nije bilo odustajanja drugih ne bi imao ovoliku prednost koju sad topi svojim odustajanjima.
Zar ju je zaslužio manje od Raikkonena koji još nema pobjede i koji se zadnje vrijeme vuče po stazi jer Lotus očigledno pada u formi?
Zar ju je zaslužio manje od Hamiltona koji je isto imao toplo-hladno utrka?
Tko je uopće zaslužio ovogodišnji naslov? Mislim da nitko ne može dati realan odgovor

fox

Ako seciraš sezonu po sezonu, možda ćeš nekako i naći slabašne argumente zašto je Vettel zaslužio pobjediti u svakoj. Ali gledajući njihove karijere ukupno, i Alonso i Hamilton i Kimi su bolji vozači od Vettela. Ponovit ću još jednom: Nitko nikada, otkad ja gledam F1 nije bio te sreće da je tako prosječan vozač a sjedi u tako dobrom bolidu. Velikim vozačima mjesto je u moćnim bolidma, onim lošijim u lošijim bolidima. Vettel je imao neopisivu sreću.

josipF1

mislim da je alonso zaslužio jer ima daleko najlošiji bolid a on je s njim čuda radio… vele svi prati ga sreća nebih to nazvao srećom već vozačkim umijećem…

Blackhawk

Fox – idemo malo u povijest. Po tvom tumačenju znači da Button 2009. nije zaslužio titulu, kao ni Schumacher sve svoje, Hill 1996., Prost 1993., Mansell 1990., Senna svoje tri titule… Svi su oni imali nadmoćne bolide. Ali imali su i timske kolege koje su većinom ostavljali daleko iza sebe iako su vozili iste bolide. Priče o sabotiranju Webbera su pričice za malu djecu. Sjeti se samo 2010. kada je Webber imao priliku za naslov prvaka pa je propao kao što Asafa Powell kiksa u svakom finalu. Nije mu nitko iz Red Bulla kriv što se razbio u Koreji i… Read more »

bole

utrka više nema na stazi gotovo je
sada se utrke sele u garažu
ovo je prva runda iduci vikend duga
a ostale 4 runde ce biti jako neizvjesne
s tim da je redbul u svojoj garaži napravio max
a ostali ili nisu stigli ili nisu mogli,zalupili “haube” treutnih bolida.

dražen

ma da on ima sreće kaj ima dobar auto i kaj ga gazda podržava,inače ?

fox

Točno. Kvalitetni bolidi su za kvalitetne vozače, oni lošiji su za lošije bolide. Veći omjer (ne)kvalitete vozača i bolida nikada nisam vidio.

ivan

Vettel i Webber godinama voze indentični bolid (više-manje.) Zašto onda Vettel ima 2 skoro 3 naslova a Webber hmm… 0?

fox

Kao što sam već napisao, Webber je sabotiran od strane RB-a, tko to ne vidi obična je neznalica.

SefoRBR

fox,priča se da će u koreji rb namjerno webberu sjebat kočnice,tak da ovaj pogine,daj molim te uozbiljise,sabotirali te…

Crveni bikonja

Jedino kaj je tuzno je citat tvoja jadikovanja

hattrick

Tužna je jedino tvoja tupost, sve redom veća od drugih. Sigurno ti to govore i tvoji najveći navijači. hhhhh
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Dado

Aj onda objasni zasto i Webber nije pri vrhu svaku utrku?
Ako Vettel nije dobar vozac.
Ne pricaj gluposti, da je sve u bolidu i Webber bi sad bio u utrci za naslov

fox

Webber je sabotiran od strane RB-a . Tko to ne vidi, obična je neznalica.

avalon

čak su RBlovci u sebovom boxu počeli koristit i usluge vozača drugih timova da bi sabotirali webbera . danas je red na uslugu vettelu zapao grosjeana 🙂 🙂 🙂

adabl

A kako po tebi vozaci postaju ti tvoji kako ih nazivas “velikani”???

fox

Svojim kvalitetnim vožnjama.

danijel

fox daj neseri nemas pojma sta govoris

fox

bitno da ti imaš jake argumente

Ronin

Jesi nadrobio hrpu gluposti 🙂 Čudim se čudom zašto baš Ferrari želi tog prosječnog vozača?

fox

Nemoj širiti neistine. Odakle to da Ferrari želi Vettela?
Iako bi ja to iskreno jako volio jer bi to bilo šamaranje kakvo dosada nije viđeno. Alonso bi ga išamarao više nego Massu.
A najjače mi je kad ljudi komentiraju kako govorim gluposti, serem, lažem, a ni jednom rječju ne znaju argumentirati što sam to krivo rekao i koje su to moje gluposti.

Furai


Evo odakle da Ferrari zeli Vettela:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102478

mika

“Nemoj širiti neistine. Odakle to da Ferrari želi Vettela?
Iako bi ja to iskreno jako volio jer bi to bilo šamaranje kakvo dosada nije viđeno. Alonso bi ga išamarao više nego Massu.
A najjače mi je kad ljudi komentiraju kako govorim gluposti, serem, lažem, a ni jednom rječju ne znaju argumentirati što sam to krivo rekao i koje su to moje gluposti.”

Zašto Weber nije osvojio prvenstvo 2010, a imao je puno više šanse od Vettela? U krajnjoj liniji zašto ga nije osvojio i Alonso on je imao daleko najveće šanse?

redfull

slusaj bre druze ,mnogo gresis u ovome da su svi oni bolji od njega bili bi trenutno ko on,od kad im se pojavio Vetel nemogu mu prici ,a sto zna mali voziti ,i to voziti , a weber je duze od njega na gridu pa isti bolid voze pa nije uspeo za 2 ipol godine stici do naslova.

zato kad vidite Vetela na tv i na bolidu slobodno recite ,SLUSAJ MALI ti si CAR.

oto

Ne mozemo omalovaziti njegove titule zato sto je vozio najbolji bolid.

Blackhawk

Nastavlja se luda sezona puna preokreta. Red Bull je u strašnom naletu i ukoliko Vettel ne napravi kakvu glupost, s obzirom na formu Ferrarija, titula je njegova. Šteta za Alonsa, dvije utrke ispao u prvom krugu ni kriv ni dužan. Ovo danas je, po mom skromnom mišljenju, bio trkaći incident u kojem je možda Kimi mogao malo popustiti, ali trkaći vozači nisu tu da popuštaju. Grosjean je stvarno posebna priča. Momak je brz ali koncentraciju ne može držati duže od deset sekundi. Ovakav je isti bio u GP2, očigledno nije ništa sazreo. Sve u svemu još jedna zanimljiva utrka (barem… Read more »

scarpetta

Napokon Kamui na postolju:))) i to u Japanu
Bravo, bravooooo!!!!!

Vettel-Mostar

Toliko patetičnih komentara Ferarijevaca i Alonsovaca-brzi bolid, neleaglan pa jel dosta vise sa tim sranjima ,zasto nepriznate da Newey zna što radi ? da vettel i webber znaju sta rade ?

fox

Newey zna što radi. Itekako zna što radi. Je li to što radi ilegalno ili ne, ne znam. Ali zna što radi. A Vettel je samo klinac koji je sretan što vozi RB u doba Neweya. Jako sretan. Toliko sretan da u ovom sportu nikad nisam vidio sretnijeg.

Vettel-Mostar

uredu je tvoj komentar je toliko bezličan da necu nistaaa pričat

Filip

fox svaka čast!! To je to.

Dado

Aj onda objasni zasto i Webber nije pri vrhu svaku utrku?
Ako Vettel nije dobar vozac, ajde molim te, neizmisljaj toplu vodu.

Vettel-Mostar

Pa Webber ima svojih mana ali volim njegovu voznju i 155 bodova nije malo zato dado izvini al …

fox

Webber je sabotiran od strane RB-a, ako to ne vidiš obična si neznalica.

adabl

Nadao sam se da ce prednost spasti na 4 boda i eto dogodilo se, cija je krivica tesko je suditi gledajuci snimke, po meni trkaci incident… Isto tako sam nekad napisao da slijedi dominacija RB i Vettela, tako ce i biti. I opet se nadam 3. uzastopnom osvajanju prvenstva… 😀 Nagledacete se jos tog prsta 😀

mariofi-li

mene taj prst uopće ne živcira iako ne volim vettala svako ima svoj stil slavlja

SauberFan

Kobayashiiiiiii!!! Bravo za Japanca, I Massa nam se probudio!! 😀

Crveni bikonja

Prstic je stisnul alonsa..bas me zanima kak ce odgovorit na to..mislio sam da je titula ziher alonsova al nakon danas moze se samo nadat da ce se vettelu nes slicno desit da mora odustat..vec ga zamisljam kak razvaljuje apartman u japanu..al nema veze jos mi je i draze da se prstic vratio..koba odlican..massa jos bolji..grozdjan kretencina

hattrick

Red Bul je danas bio toliko “ilegalan”, za popizdit.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

f1_fan

Fetel ne zasluzuje sa ovako slabim kvalitetom da osvoji 3 titule,definitivno mnogo za njega,nadam se da neko drugi osvaja.A i na kraju se radovao kao neko deriste,stvarno to izgleda jadno.

F1 Neutral

Tko je po tebi onda zaslužio titulu ove godine?!

hattrick

Najbolje i najpoštenije da titulu preuzme .
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Crveni bikonja

Jadan si ti od tolko zavisti i te vjerojatno alonsove metle u guzici..vidio bi tebe da si se vratio u utrku za titulu prvaka..i to 3cu..zaredom…zato ne cmizdri vec budi malo realniji

buby0706

Kako znaš da mu je Alonsova metla u guzici!!

mika

Niti približno kao ti sada.

akinpolen

jadan je tvoj komentar

Tea L

Kaj se malac ne smije sad ni veseliti kad pobijedi.?!
Ako ima odlicno podesen bolid, sto ga treba parkirat sa strane i odustat?
Naravno da ce iskoristit tu pogodnost “bolida iz snova” kako ga je sam nazvao.
Covjece, daj pogledaj sto si napisao..

SefoRBR

pa drugi inače razmišljaju o samoubojstvu poslije pobjede,pa naravno da ce bit sretan vratio se skroz u trku za naslov prvaka.

klaudio550

Alonso je do sad imao dosta veliku sreću,svaki se puta provlačio na uštrb drugih,dobro kažu vozači mi vozimo a on skuplja bodove drago mi je za Massu.

vettel

jutarnji termin,pospano gledanje dosadne utrke 🙁 al rezultat odličan za vettela a samim time i nas koji navijamo za njega 😉 grosjan je ili malo glupav ili se nemože kontrolirat
alonso-raikonnen rizik nešto niže startne pozicije
mclareni su razočarali oni kao da u treninzima samo ganjanju najbolje vrijeme umjesto da rade postavke za utrku
massa konačno nešto iako smatram da je to više slučajnost
hamiton i mclaren odrađuju te utrke na obostrano nezadovoljstvo

CuberF1

Kretaor, jel ste vi to danas imali manje reklama ili sam ih ja prespavao?

buby0706

E moj Ferarri zar je trebalo do ovoga doči da vi sad morate strepiti dali če se drugi konkurenti sudariti ili izletjeti da bi mogli uzeti naslov,,,ne Vi kao Ferrari nego samo Alonso jer ovo do sad je jedino zasluga Alonso što ste i dalje prvi u pojedinačnom poretku… Ako nešto ne učinite u narednim danima ( u što čisto sumnjam jer je J.Koreja več za 5 dana ) padat če glave u Italiji i u Ferrariu… Žalite se na zračni tunel..pa jebemu mater pa vi ste Ferrari institucija Formule 1 i vi si ovo dopuštate da ovisite o drugima…Jadno… Read more »

goran

Fantasticni driver Alonso gentlman čije je ponašanje u odnosu na druge vozace primjerno.Ipak je on as par exelans.Sa onakvim timom, koji je i meni najdrazi,ima rezultat kakav ima.Nebi davao epitete vozacima jer oni su ipak moderni gladijatori postuj mo ih!

F1ALONSO

Massa ostaje u Ferrariju a Alonso neka ide jer sa njima nece nikad nista osvojit bolje mu je da ode u Sauber umisto Pereza

zoran

Tetkica popušila svoju umišljenost u prvom krugu. Taj poima F1 kao ulično nadmudrivanje i utrkivanje. U F1 postoji i kolegijalnost, tehnički limiti, pravila i sl. Ferrari je “slavu” stekao dok je za masna “sponzorstva” dobivao tehnički pravilnik godinu dana prije ostalih. Po potrebi konkurencija je neutralizirana izmjenom tehničkog pravilnika u toku sezone čak i više puta. Isti kriminalni sklop kao HDZ. Eklston kao Sanader.

goran

A ti si odlutao.Nepodnosljivost osobina je neukih,nepristojnih i opakih ljudi.Saberi sta si napisao administrator ocito spava.

BRANKO VREBAC

naj dosadnija utrka do sada ali ima dva zadovoljstva a to su da se Alonso katapultirao yesssssss i da je Kobayashi na postolju završio a ako bude sreče još če alonso da kiksa a i vettel nadam se yeeees

F1ALONSO

blago tebi ako ti od cijele f1 to cini zadovoljstvo

luka

Massa čestitam !

F1 FENBOJ

Alonso je sam kriv za svoj sudar,zatvara je Raikkonena do trave a sa svoje desne strane je ima dovoljno prostora.Ovo ce ga skupo kostat,ne dajen mu velike sanse za naslov pored ovakog Red Bulla.

luka

Ne slažem se,pogledaj snimku,nije ni Fernando ni Kimi kriv za sudar,kriv je Button !

F1ALONSO

istina fenboj

luka

Pogledajte snimku,Button je krenuo prema lijevoj strani,pogurnuo Alonsa i Alonso je učinio što je morao

F1 neutral

Mislim da je kriv safety car…

nenad4

ja mislim da si ti glup

CuberF1

A ja mislim da ti nisi čuo za sarkazam

Dario Gabrić

nenade vidi se po plusevima ko je gluplji od vas dva… točno što f1 neutralu govori ime, on je neutralan i zato mu paše ovaj komentar da je kriv safety car.. je svatko ko nije neutralan već subjektivan i navijač za nekog, njemu je uvijek ovaj drugi kriv, bravo f1 neutral.. imaš plus od mene, komentar ti je na mjestu plus je i duhovit, a ti tupane nenad imaš minus…

F1 Neutral

Nenade,hvala na komplimentu.Neznam kako drugačije ovo prokomentirati.Dario,hvala što si zaključio značenje mog nicka.Pokušavam sve gledati sa neutralne,objektivne strane. A uvjek će biti kritičara i protivnika.Ne želim se spuštati na njihov nivo niti vrijeđati ikoga na ovom portalu jer je jedan od rijetkih koji ti dozvoljava raspravu,komentiranje, bez pljucanja prema ikome…al u svakom žitu ima kukolja… Pozdrav. 🙂

nenad4

dario stari ti je tupan.

F1ALONSO

predlazen svim momcadima da u sljedecim sezonama rade polulegalne bolide jer ce sa tim napravit poprilicnu prednost i prije nego se takve stvari zabrane

Tuzlak

RedBull ima DDRS i savitljivo prednje krilo, ali niko nije kriv sto Ferrari ne zna napraviti nesto slicno ili bolje… Inace sam veliki navijac crvenih, ali nisu nista vise zavrijedili, s obzirom na zastario zracni tunel i lose konstruktore…

F1ALONSO

pa zato i kazen da kopiraju znalce

hrvoje

evo pratim ferrari otkad znam za sebe vec jedno 6- 7 gledam f1 i za njih sam i nemogu shvatit da oni nemogu sastavit konkurentan bolid(otkad je doso alonso) jednostavno su prejadni jebeni talijani!

mika

Nisu ga mogli sastaviti 21 godinu, valjda se nebu ponovilo.

F1 FENBOJ

kolko godina imas 7?

hrvoje

16

mariofi-li

eto vidiš,uvijek sam mrzio ferrari osobito zbog schumachera a oduvijek sam navijao za alonsa i sad on prijeđe u ferrari i ja moram za tu odvartnu ekipu navijat

SefoRBR

tako ce i meni bit ukoliko vettel ode u ferrari

Ronin

Grozni treba na još jedno hlađenje jer onakvo napucavanje Webbera je samo njemu slično.

mika

A ne znam kaj da velim da je završio i pola utrka na kojima je odustao bili bi treći u momčadskom poretku. Valjda bu bolje.

Tuzlak

Na F1Racign clanak sa naslovom: “Alonsova prednost se topi kao ‘Snjeguljica’ na podnevnom suncu!” Hahaha po ko pise ove gluposti, novinar ocito ne :/

mika

Dobar članak

CuberF1

Vidio sam da je netko dolje komentirao kako je Grosjean opet sve zakuhao i da se zbog njega dogodio incident Alonso-Kimi. Pretpostavljam da ste prespavali start, jer se taj incident između Grosjeana I Webbera dogodio dosta kasnije, kada je Alonso već bio okrenut na stazi…

Kajzer

Žalosno je kako Alonso nije sačekao kraj utrke kako bi čestitao Felipeu. Umjesto toga on se pokupio usred utrke.

mika

Ma da, a kad je to Kimi napravio onda su srali kako ne sudjeluje u “razvijanju” bolida, kako on nije za momčad, kako ne daje podršku i ostale gluparije.

m_driver

pa uvijek je bio pizda, zar ne?

SefoRBR

podla pizda…

bilivoj

a šta ga ima čekati, mislim čovjeku je upropaštena utrka i možda upravo izgubljena titula, i sad mu treba massa biti bitan…

SefoRBR

pa ako ništa drugo bilo bi to sportski

bilivoj

sportski, ok, sigurno, ali nije sada za osudu tipa da je podla p.. i tak

SefoRBR

a nije al sta je ekipa sve nadrobila o vettelu pa moramo i mi malo njihove argumente…

Marcos

Kako nisam prije 4 utrke proglasio alonsa prvakom,neću
ni sad vettela.Sezona je duga,jedno vettelovo odustajanje i opet ispoočetka.
Sve usvemu prokleto zanimljiva i napeta sezona,još da je lewis malo bliže bodovima
bilo bi ludilo

Mehmed Baždarević

Alonso si je sam uništio utrku. Već je bilo ovakih startova ove sezone gdje vozi kao da je sam na stazi, ali sreća ga je i previše mazila…

goran

Lupas gluposti,koga je on ikada udario odpozadi i izbacio iz utrke.Pogledaj snimak!

Iceman

Jucer sam htio nakon kvala ostaviti komentar vezano uz RB i Ferrari, ali eto prilike. Prvo cestitam Vettelu. On je danas bio jednostavno spojen sa to stazom, njegov RB je radio i funkcionirao na toj stazi kao svicarski sat. vettel je danas bio u svom univerzumu, bio je nedodirljiv. Svaka cast. On sto sam jucer htio napisati a to je, bojim se da je ovo pocetak sezone 2011. Dominacija, dominacija i samo dominacija. Vettel je trenutno jedini i prvi favorit za naslov i mislim da ga nista nece zaustaviti prema njemu, naravno osim ako se pojavi kvar ili nesto drugo.… Read more »

Ayrton Mclaren

Odličan komentar.

goran

Pisao sam ranije o svom foto simulatoru.Ferrari ima nekompaktan aerodinamicki profil.Zato mu je ceoni otpor vrlo veliki.Oblik mora da bude uzi i elegantniji u smislu poprecnih presjeka svih djelova bolida.Na brzinama vecim od 220 km/h Ferrasri ne nema dobro laminarno opstrujavanje i njegovo probijanje kroz vazdusnu masu je otezano.Uporedite na fotografijama ceoni oblik energetskog napitka i Ferrarija.Tu svakako ima i drugih geometrijskih faktora kuji bi trebalo pomoci DRS-u Prednje krilo koje je duplo vece od RB-a je stvar koja kompenzira “debelu svinju”(Ferrari 2012)da ne poleti.Dakle sve je to vidljivo okom kamere.Da ne govorimo o zracnim prolazima za hladjenje motoa,kocnica i… Read more »

mika

Istina o tom tunelu se pričalo kako ne valja još 2008 stvarno ne kužim kaj oni rade?

Lich

traže žrtveno janje kojem će pripisat “nesposobnost” svojih inženjera da naprave pobjednički bolid.
ne kažem da su nesposobni ali nažalost nisu na razini najboljih.
imaju sreću što je Alonso odličan vozač sposoban pobjediti s autom od kojeg to nije realno očekivati.
Moram pohvalit Icemana s odličnim komentarom na realnost ferraria. Ako Alonso i osvoji naslov to će biti isključivo zbog njega samog ali ne očekujem da se to dogodi jer bih imao osjećaj da je to nekako nezasluženo s obzirom na formu, više vjerovatno je očekivati Vettela 3. godinu zaredom s titulom.

F1 neutral

Čestitke na komentaru Iceman,plus od mene

Dario Gabrić

mislim da ako je Masa bio drugi.. da je Alonso ostao.. bio bi zreo za osvojiti utrku.. ili barem nadmudrivati se s Vettelom za prvo mjesto, tako da ga nebi baš tako brzo bez zadrške otpisao…

Related Posts