Rossi: WSBK motocikli moraju biti jednostavniji

Talijanski vozač smatra da Dorna mora dobro razmisliti o budućnosti WSBK serije, naglasivši da bi trebalo napraviti korak unatrag u razvoju WSBK motocikala kako ne bi postali preslični MotoGP seriji koja se bazira na trkaćim prototipovima.

MotoGP i WSBK, dvije najpopularnije motociklističke serije odnedavno su pod kontrolom istog promotora, španjolske tvrtke Dorna Sports. Carmelo Ezpeleta već je najavio promjene WSBK pravilnika i potvrdio da će inzistirati na smanjenju troškova, no teško je pobjeći dojmu da WSBK motocikli s godinama postaju sve sličniji tvornički prototipovima, a posljednje promjene u MotoGP-u poput uvođenja CRT pravila učinile su seriju sličnijom WSBK prvenstvu.

Ezpeleta želi MotoGP učiniti zanimljivijom serijom, ali istovremeno mora paziti na WSBK pravilnik kako bi zadržao karakter obiju serija. Podsjetimo, MotoGP motocikli temelje se na trkaćim prototipovima, dok su WSBK motocikli puno sličniji cestovnim varijantama. No, mnogi se boje da će dvije serije postati preslične, a s time se slaže i Valentino Rossi koji smatra da MotoGP mora ostati vrhunac motociklističkog sporta, elitno natjecanje tvorničkih prototipova, a WSBK prvenstvo jednostavnijih motocikala baziranih na serijskim izvedbama.

“Sviđa mi se WSBK serija i veliki sam ljubitelj. Kada imam prilike, uvijek pratim utrke i to činim već desetak godina. No, mislim da MotoGP mora ostati prvenstvo prototipova, a WSBK prvenstvo normalnih, cestovnih motocikala.”

“Sada imamo problem jer su motocikli slični. Mislim da bi trebali napraviti korak unatrag sa tehnologijom WSBK motocikala. Vrlo je važno regulirati mogućnosti razvoja jer WSBK motocikli mroaju ostati slični serijskim verzijama. Važno je zadržati dobre performanse, ali i poveznicu sa običnim uličnim motociklom.”

“Carmelo sada ima puno veću moć i može postavljati uvjete proizvođačima u MotoGP-u. No, mislim da je to pozitivno jer ljudi koji stvaraju pravila ne smiju biti pod prevelikim utjecajem proizvođača.”

Related Posts