McLaren je potvrdio da će Jenson Button u Japanu nastupiti s novim mjenjačem, što znači da će dobiti kaznu od pet mjesta na gridu.
Britanski vozač očekivao je dobar rezultat u Japanu gdje je prošle godine osvojio veliku pobjedu, no iz McLarena stižu loše vijesti. Nakon što je problem s mjenačem izbacio Lewisa Hamiltona na posljednjoj utrci u Singapuru, britanska momčad ne želi riskirati još jedno odustajanje, pa će prije nastupa u Suzuki zamijeniti mjenjač na bolidu Jensona Buttona, što znači da će bivši svjetski prvak biti kažnjen pomicanjem od pet mjesta na gridu.
“Provjerom mjenjačke kutije u Jensonovom bolidu otkrili smo da isti kvar koji je uzrokovao odustajanje Lewisa Hamiltona i zbog toga smo ju odlučili zamijeniti uoči nastupa u Japanu,” rekao je McLarenov tehnički direktor Paddy Lowe.
“Sigurno je da smo jako razočarani zbog Jensona i cijele momčadi, no pozitivno je što smo pronašli i u potpunosti otklonili kvar, omogućivši našim vozačima sigurnost koja će im biti potrebna u borbi za postolje.”
odlićno
a što je onda s hamiltonovim mjenjačem tu nešto smrdi
ne smrdi nista nego je odustao i zbog toga moze dobiti cijeli novi bolid
ma naravno sad budu mu sabotirali sve, a isto tak isvoje prvenstvo.
samo da se osvete Hamiltonu.
nevjerojatno da iko može to opće pomisliti, da se unutar momčadi daje lošija oprema. pa to bi značilo da momčad radi protiv sebe.
ovaj mclarenov bolid je gori od vw as kvarovima!
HAHAHAHA…… Ne diraj VW ako neces milijun minusa . Vrijedjas 90% ovdasnje populacije . Od mene osobno plus .
čudno je to sa mjenjačima…i kod Buttona i Hamiltona gearbox otišao….hm,a ww ha,ha,ha…osobno se slažem s kolegom…ww je smeće od auta
zato si sebe prozval audi r8.
VW na steroidima.
hm, VW spadaju među najpouzdanije aute. tak da ne znam o čem pričaš.
Tek utorak a tradicija se nastavlja: Pehovi Mclarena i kazne…postaje frustrirajuće!
Sta li ce reci u Meklarenu ukoliko Luis osvoji pol a Baton zbog kazne bude oko 10. pozicije?Pogotovo ako Luis pobedi,da li ce ga podrzati,obzirom da sledece sezone Hamilton prelazi u Mercedes…
Nije još ni počeo GP vikend a već kazne 🙁 …
nevezeno za temu, ovaj vikend bi mogao konacno biti lotusov, kimi pobjedjuje 😀
Daj Kimijevci smanjite malo dozivljaj . Pa pred svaku utrku najavljujete pobijedu Kimija ili Lotusa . Nadam se da se ne kladite jer bi dosad hodali gologuzi .
kaj te muči to da se neko nečem nada.
a između ostalog Lotus bi ovde moral imati DDRS, pa se možda okrene na njihovu stranu.
ja čisto sumnjam da budu i na podiju, ali nada umire zadnja.
Da već malo naporno. Ono, uoči svake utrke komentari tipa; “Sada će Kimi pobjedit”, “Sada će Schumacher pobjedit”….
–
Ali ako djecu veseli neka pišu nebuloze..
nevezano uz temu i ja mislim da bi kimi moga pobjedit . očito je da mu staza “leži” jer u karijeri je ima čak jednu pobjedu ( 2005. ) , a fisika je ostavija iza sebe dobrih 1,6 sec . očito da je favorit 🙂 🙂 🙂 a sad malo ozbiljno … kad bi ovogodišnjega pobjednika gledali/tražili kroz broj pobjeda na ovoj stazi najviše šansi bi ima MS sa 6 pobjeda ( ali sa ovakovim MGP možda ni ne završi trku ) , a onda vettel sa 2 pobjede i to friške ( 2009. i 2010. ) kimi , alonso… Read more »
ne vjerujem da kimi moze pobjedit u suzuki, ali te 2005 je odvezao jednu od majstorskih voznji i utrka, to je bila jedna od boljih predstava koje sam gledao u F1… http://www.youtube.com/watch?v=yGAwDlAsY4w
To je bila F1 “slusaj samo zvuk tih motora iz 2005 god. Nekako su bolidi bili luđi “ljepsi za oko ono nabrijani muski” Od te sezone idu samo restrikcije u pravilima i u ogranicenjima! Mislim da se Mercedesov motor u toj sezoni vrtio u utrci na 19000 o/min i da se iz njega izvlacilo preko 1000 KS mislim!? Također sesjecam da je te sezone Bmw imao motor jaci u kvalama koji se vrtio i preko 20000 o/min o ferrariju da ne pricam,,,, To je bila neka druga F1 bome meni LJepsa i draza od ove danjasmje!!!
Ivan… blizu si ..mercedes 930 KS i 19 000 o/m , BMW 950 KS i 19 000 o/m , ferarri 900 KS i 19 000 o/m …. sve V10 motori od 3000 ccm 🙂 a vidi ovo BMW iz 1987. ( 16 godina prije ovih “monstruma iz 2005 .) 4 cilindra ( redni ) turbo sa 1500 ccm 900 KS na 11 200 o/m 😉 za ovaj majušni motor kažu da je na Q ( vjerovatno sa povečanim pritiskom turbine možda sa 4 bara jer na trkama je pritisak bija negdje 2,5 bara ) razvija 1300 KS ..
Avalon ja i ti uvijek u nekoj raspravi! Znam ja sve sto zelis reci!
Ali V10 nikada nece zvucati kao V12 isto kao sto taj prdavac od motora moze imat 1500 ks kad nema zvuka onoga muskog jebes tooo!!!
I jos nesto te podatke imam i sam! To su podaci na otvaranju sezone…Sve su ekipe imale 3 pa čak i 4 nadogradnje na motorima koje su im digle konjazu na blizu 1000 ks na kraju sezone!!! Oprosto za mene je taj Mclaren iz 2005 jedan od najljepsih bolida u povijesti! I najnepouzdaniji :))))
turbo motori su bili zvijeri, i oni koji sada kukaju da ce motori biti slabiji kad (ako) se vrati turbo era bas i ne poznaju povijest F1… jedino po cemu su atmosferski motori pogotovo V12 bolji je zvuk, evo dva linka za usporedbu…. http://www.youtube.com/watch?v=2jMkI9S83T4&feature=related…. http://www.youtube.com/watch?v=zNbgqBnHrMQ&feature=related
Ivan…u raspravi mogu bit sa svima ali i s nikim . izvini ako sam taka tvoju taštinu navodeči neke podatke ali nigdi nisam napisa da imam exluzivu na njih i da ih samo ja znam . osim toga ako je i odgovor na tvoj komentar ne čitaš to samo ti ..pročita valjda još neko koji za razliku od tebe na zna SVE šta želim reč 😉 slažem se da snaga nije u KS , snaga je u zvuku . šta ima veze šta su turbo motori za par stotina konja jači , šta su brži kad nemaju zvuk zar ne… Read more »
Avalon! Kako god da krenemo sa raspravom na kraju se slazimo ako nista u jednom.To jest da smo veliki zaljubljenici u tu F1! Stvarno nemam nista protiv “Malih motora” i slazem se da je manje nekad i mnogo vise.., u ostalom zivot nas uči tome! Samo mislim da restrikcije koje radi FiA a sve je pocelo sa zabranom aktivnog ovjesa ” Williams” pa ako se sjecas 2000 kada su mercedesu zabranili koristenje “belirij” ako se ne varam neki sastojak koji se u proizvodnji motora koristio da bi Alminij dobio na vecoj otpornosti! “ispravi me ako grijesim”… Noviju povjest da ne… Read more »
Znam da je to više šala nego ozbiljno mišljenje.Ako će bilo gdje lotus pobijediti do kraja,možda bi bio to Brazil.Počinju sve hladniji dani i Lotus tu nema teoretske šanse,on je najbolje funkcionirao na suhoj i toploj stazi,a sada više toga neće biti.A za Brazil mislim da jedino tamo bude najtoplije,pa je jedino tamo šansa,ali ako bude kiše onda ništa od toga.A druga stvar slabo su napredovali u odnosu na druge,tako da ako ne bude tuđih pehova ili znatnog poboljšanja,ne vjerujem,mada bih želio vidjeti Kimija na najvišoj stepenici.Čak ne vjerujem da bude i Alonso prvak,Red bull je dobio konstantu i u… Read more »
kimi nikad nece imat velike sanse za pobjedu u ovom usranom lotusu kad se sjetim nekih njihovih taktika na utrci mala djeca bi to bolje odradila,a sad im je i bolid spor,zao mi je kimija jer je klasa za sebe po meni jedan od najtalentiranijih vozača ikad
Kimi the Iceman…pita bi te šta bi priča da je kimi vozija schumijevoga MGP-a ili prošlogodišnjeg renaulta kad ti je lotus usran 🙂
uuu bolje po vettela i alonsa 🙂
ako pada kisa zna se tko dobija
lewis ili kimi 😉
kimi nije ništa poseban po kiši
A bome ni lewis nijenist bolji po kisi!
nije ni michael ništ bolji po kiši sa 19 pobjeda najmanje 😀
oke, zakljucak je da su svi u k*rcu osim alonsa. dajte molim vas 😀 da se bolje izrazim, eto sanse su po kisi da osvoje utrku ALONSO, msc, kimi i lewis.. a mozda i kartikeyan koji na startu bude imao drugaciju strategiju 😀
Vettelova prva pobjeda je bila po kiši i to u torro rosu.
Zna se na koga je covjek mislio . Massa i niko drugi .
ovo je loše i za alonsa….
Buttonova pobjeda ili eventualno samo bolji plasman u utrci od vettela bi pomogao…
slažem se s tobom.
nadam se da bu Vettel najmanje dva mesta ispred alonsa.
nazalost na ovakvim stvarima je mclaren ove godine izgubio konstruktorski i vozacki naslov. sta vrijedi najbolji bolid kad svaku utrku odustane jedan od vozaca.
mala ispravka. najbrži nije isto ko i najbolji bolid.
udanašnjoj F1 pouzdanost je jednako važna ako ne i važnija od čiste brzine.
sjeti se samo 2005-te.
McL ima najbrži bolid u ovom času.
istina, krivo sam se izrazio
pa smiju li timovi ikakav dio motora promijeniti a da ne popiju kaznu?
sme, kako ne, neke sarafe.. pa imas pravilo koje se odnosi na pouzdanost, ili napravis ili ne napravis, ili ce biti kazna ili nece.. svima je isto.
mogu oni minjat ali samo ako je po rasporedu …pravilima . npr mjenjač mora izdržat 5 trka ( ove godine 20 trka = 4 mjenjača ) ako se minja posli pete trke onda je to bez kazne ali ako se minja ranije onda je to + 5. isto i sa motorima .. 8 po sezoni . znači skoro svaku 3 ( 2,5 😉 ) trke tim može minjat motor . svaki motor iznad tih dozvoljenih 8 je + 10 . pravilo je isto za sve i za No 1 alonsa i za No 24 de la rosu . nije mi… Read more »
Da ali vozač ne mora biti kriv za ranije promjene motora ili mjenjača a njega se najviše kažnjava.
Trebali bi samo lupit po džepu ekipu ili im ostavit mogućnost izbora; masna kazna ili grid penalty.
Zamisli ako se prvenstvo odluči u zadnjoj utrci jer je jedan od kandidata morao promjeniti motor 🙁
Da i onda si ferrari mcm rb i merc mogu priuštiti promjenu jer imaju love, a sauber i williams neka pate.
za sauber ne znam ali zašto bi williams patija ? pa imaju sennu i maldonada koji su donili “nešto” novčića , a williams je proda svoj KERS porcheu koji će ga ugrađivaz u svoje sportaše pa se i tako nešto zaradi . uostalom nisu ni williams ni sauber od jućer u F 1 pa da ne znaju koiko je to skup sport . no money no honey….
Mislim da Dani hoće reći da McL, Ferrari i RB imaju tolko para da bi mogli motor menjati svaku utrku, a Williams nema bas tolko duboki džep. Kolko god dugo bili u F1, to ne znači da su puni para, čak dapače Williams je jedno vreme grebal po dnu.