Zanimljivosti o VN Singapura

Kako bi skratili čekanje do prvog slobodnog treninga, nudimo vam nekoliko statističkih i numeričkih podataka vezanih za VN Singapura.

  • McLaren ima priliku pobijediti četvrtu utrku za redom. Posljednji puta kada im je to uspjelo bilo je 2005. godine kada su Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya pobijedili šest puta za redom.
  • VN Singapura do sada su osvajali samo svjetski prvaci. Fernando Alonso 2008. i 2010., Lewis Hamilton 2009. i Sebastian Vettel 2011. godine.
  • Alonso je bio na podiju tri puta u četiri do sada održane VN Singapura. Nedostaje mu još jedno kako bi pretekao Ayrtona Sennu za treće mjesto na ukupnoj ljestvici s 81. podijem.
  • VN Singapura je najduža utrka u godini, 61 krug traje nešto manje od dva sata.
  • Kako bi se osvijetlila 5.073 km duga staza, korišteno je oko 1500 halogenih svjetiljki koje daju luminiscenciju od 3.000 luksa, ekvivalentno danjem svjetlu.
  • Staza je druga najsporija u kalendaru Formule 1, odmah iza staze u Monte Carlu. Prosječna brzina je samo 157 km/h.
  • Za razliku od VN Italije, gdje se punim gasom vozi 75% kruga, ovdje je taj iznos samo 45%.
  • Svake godine na stazu je izišao sigurnosni automobil barem jednom. Ukupno 6 puta.
  • U tri od četiri utrke pobjedio je osvajač pole pozicije. Jedina iznimka je pobjeda Fernanda Alonsa u kontroverznoj utrci 2008. godine, s 15-te pozicije.

VN Singapura u brojevima

2.5: Najveća G-sila koju vozači iskuse u periodu od 3 sekunde u zavojima 22 i 23
9: broj zavoja voženih sporije od 100 km/h
20: % kruga provedenog u kočenju
23: broj zavoja
40: % kruga koji se sastoji od ravnih dijelova
45: % kruga pod punim gasom
61: broj krugova voženih u utrci
65: najmanja brzina kruga u zavoju 13
81: promjena brzine po krugu
100: % vjerojatnost za izlazak sigurnosnog automobila
300: najveća brzina u zavoju broj 6
300: udaljenost u metrima od starta do prvog zavoja
305: najveća brzina na ravnici
650: najveća udaljenost vožena pod punim gasom, između zavoja 5 i 7

Izvori podataka: Lotus media, Mercedes media, DailyMail

37 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
dražen

ove lete bu Kimi pobjednik zato jer je on uz Jensona jedini vozač u celom cirkusu,ovi ostali su napuhane zvijezdice

JBT

Sanse da on slavi 92 pobjedu su kao Dinamu da ce pobijediti Porto u gostima 6 razlike .

Ross Brawn

A zašto nebi bilo moguće? Ova staza je po mnogim elementima slična Monacu a Mercedes na ovu stazu donosi veliki upgrade koji bi im baš trebao donijet brzinu u tim sporim zavojima kojih u SIngaporu ima bezbroj te bi ima taj upgrade navodno trebao donijet po 0.4 sekunde po krugu a i kažu da će kiša padat, zapravo dok sve to zbrojim Schumacher može vrlo lako pobjedit.

Ross Brawn

Čini mi se da bi netko ovdje mogao slavit svoju 92. pobjedu.

alonso5

nije ni to iskljucivo on je majstor na kisi jos ako bude imo srece 😀

Kimi Br.1

19 pobjeda Kimija….

alonso5

bude li kisa bit ce jedna od najinteresantijih utrka ove sezone jedva cekam utrku bit ce pakleno na startu ako kisa bude DRAMA
procitajte ovo
http://www.autoportal.rs/auto-sport/formula-1/fetel-nagovestio-prelazak-u-ferari-/

sta kazete?

F1ALONSO

ok ali me zanima kako se ovi srbi snađu kad idu u inozemstvo ispadaju nepismeni FETEL hahahah 🙂

alonso5

nezz

miha

Jergovic je Vettela najbolje opisao.Ubojica djecjeg lica.

miha

Malo cu zacoprat situaciju pa cu rec kako mislim da se na ovoj utrci nitko nece bacati na glavu.

Alen_HAM

stavljam na kladionici da ce izaci sigurnosni automobil, uplacujem manje masne a dizem mnogo masne pare 😀 vrlo zanimljivi statisticki podaci.. vozac 4941. put promjeni brzinu u cijeloj utrci,a svaka greska se skupo placa. toliko o koncentraciji i dobrom poznavanju utrke od strane vozaca.. mozda dosadna utrka ali jako zanimljiva jer covjek,kao i u Monte Carlu, tek tad moze osjetiti pravu moc F1 i njene brzine pokraj svih onih zidova i voznje do limita. zivi bili pa vidjeli. jedva cekam! 🙂

perodeformero

Maldonado je naša šansa (za podizanje atmosfere)
Mogli bi ga zaposliti umjesto D.J. Našarafe mu na bolid mix pult………….. ionako ne gleda baš previše oko sebe.

perodeformero

Jedino kiša može tu utrku napraviti zanimljivom.
Mislim regularno zanimljivom. Tu ne ubrajam namjerna parkiranja i sudare vozača.
Inaće, u Singapuru je sve zanimljivo osim same utrke. okruženje, noć, osvjetljenje, neboderi………
kada bi imali jednu ravnicu dugačku 1.000 m i staza bi postala zanimljiva.
Ajmo kiša i eto ludnice.

adabl

A ne mora znaciti, svi su i za Valensiju pricali da ce biti uspavanka, pa eno jedna od zanimljivij trka ove sezone, ipak se nadam da ce ovo biti spektakl, samo da je docekati nekako 😉

perodeformero

Nadam se, nadam se. Valencija je isplala dobra, Spa loša utrka, ali generalno, uličnim utrkama treba 5-6 sezona da jedna bude zanimljiva. Dobro, neću coprati više. Najavili su i kišu, pa to podiže vjerojatnost da nam se neće prispavati na pola utrke. Znaš ono kada je utrka nedjeljom, a ti se pališ i išćekuješ. Dođe podne, obilan ručak……… počne utrka, a nivo šećera u krvi rapidno skakuće, raste i pada od mesine u želucu…..
Ova utrka nije nakon ručka, ali nekako mi se zadesi da klopam prije od nervoze iščekivanja starta.

Vettel-Mostar

spa ti je losa zato sto je maldonado ispo u prvom krugu,a vecina ih je rekla da je medu zanimljivijiima u sezoni

perodeformero

Ispalo ih je malko više od Maldonada. Ako navijam za njega ne znači da želim da se sam vozika po stazi.
Puno veća je glupost što sam napisao da ova utrka nije nakon ručka.

Ferrari power

mirise na moto utrke ali ljepa priprema od Vas za utrku

Hyinen

Ako bude kiša, sigurnosni auto izlazi 200%!

CRT

Sumnjam da će se Massa dobrovoljo zabit kako bi Alonso pobjedio, ovdje, realno gledano pobjeđuju McLaren ili RedBull

Groff

S obzirom na sezonu, realno gledano može pobijediti i Sauber.

CRT

Naravno, svatko može pobjediti, al ističem one koji imaju najviše šansi.

alonso5

predviđaju kisu i u petak i u subotu i u nedjelju
Nadam se najboljem
Pobjedi ALONSO
Idemo FERNANDO

iced16

U svim dosadašnjim Gran Prix-ima, Nico Rosberg je bio brži u kvalifikacijama od svog team kolege.
Isto tako, Vette je bio brži od Webbera.
Najveća razlika između prvog i drugog na kraju utrke je 9sec, a najmanja 0,2sec.
U prosjeku 6 vozača odustaje zbog kvara ili sudara.
2008g. Alonso je pobjedio startavši sa 15. mjesta.
Od 4 utrke, 3 su pobjedili vozači koji su imali pole position.
Alonso je u Singapouru svaki put bio najmanje 4. u utrci.
Svaku utrku na podiju je bio bar jedan njemac.

To je to od mene, nešto malo sam pogledao pa imao inspiracije… 🙂

VODO 1995

ja mislim barichelo a ja mislim da ovaj pu će dobit netko drugi

F12012

Samo pitanje , možda glupo :
“Nedostaje mu još jedno kako bi pretekao Ayrtona Sennu za treće mjesto na ukupnoj ljestvici s 81. podijem”
Schumcher je predpostavljam prvi , a tko je drugi ?

avetma

Alain Prost.

Andrija Domitrović

Koliko imaju njih dvojica?

F12012

Hvala na odgovoru 🙂

Andrija Domitrović

Malo se poklapam 😛 Schumi ima 155, Prost 106.

F12012

Idem se onda i ja poklapati 😀
Alonso 80 podija , kao i Ayrton Senna .

F1ALONSO

Kad cu ja dizajnirat kacigu pa put pod noge i – SINGAPUR

adabl

Jos se Alonso nije javio da mu dizajniraju kacigu 😉 😀

F1ALONSO

Hahaha 🙂

TanaSiC

prejako,ali i zato je i psihički teška utrka i sama staza…FORZA ALONSOOOOO !! <33

Janko Mikac

Još samo 4 dana ljudi!

Related Posts