Talijanski proizvođač guma traži zamjenu za Jaimea Alquersuarija, a jedan od mogućih kandidata je i Robert Kubica.
Nakon sezone testiranja Pirellijevih guma, Jaime Alquersuari najavio je mogućnost povratka na grid s Force Indijom, a kao jedan od kandidata za njegovo mjesto spominje se i Robert Kubica koji se nedavno vratio aktivnim nastupima u reli automobilu.
Poljak se još uvijek oporavlja od posljedica teške nesreće iz 2011., kad je na reliju di Andora gotovo izgubio život za upravljačem Škode Fabije S2000. Koncentrirajući se na oporavak, bivši Renaultov F1 vozač izbjegvao je pojavljivanje u medijima, no nedavno se vratio za upravljač reli automobila, pobjedivši na reliju Ronde Gomitolo di Lana nakon impresivnog nastupa u Subaru Imprezi WRC.
Kubica je proteklog vikenda nastavio pripreme u Italiji na mnogo zahtjevnijem natjecanju, reliju San Martino di Castrozza koji se bodovao za talijansko asfaltno prvenstvo, pa se 27-godišnji Poljak našao u društvu najboljih talijanskih asfaltnih specijalista poput Paola Andreuccija, Umberta Scandole i Mattea Gambe, no nažalost, morao je odustati nakon prevrtanja na brzinskom ispitu.
No, unatoč odustajanju, mnogi su ostali iznenađeni Robertovim povratkom i prilagodbom nakon samo godinu dana od teške nesreće. Komentirajući mogućnost povratka u Formulu 1, Kubica je naglasio da se još ne osjeća spremnim, što se moglo zaključiti po njegovim pokretima i vidljivo slaboj pokretljivosti desne ruke koja je najviše stradala u kobnoj nesreći.
Pirellijev Paul Hembery priznao je da bi Kubica bio idealna zamjena za Alquersuarija. Talijanski proizvođač guma za testiranje koristi Renaultov bolid iz 2010. s kojim se Kubica utrkivao prije dvije godine, pa se Pirellijeva ponuda čini idealnom za provjeru njegove fizičke forme i spremnosti za povratak na F1 grid.
Ipak, s obzirom na probleme s ozlijeđenom rukom, puno je vjerojatnije da će Kubica testirati proizvode iz Pirellijevog reli programa, što je Hembery i potvrdio.
“Vjerojatno ćemo prije započeti suradnju u našem reli programu, no još ništa nije dogovoreno. Ne znam je li Robert spreman za povratak u F1 bolid. No, recimo da bi nakon godinu dana testiranja za nas mogao konkurirati za povratak u bolid. Mislim da bi to bile odlične vijesti za Formulu 1.”
“Nakon posla redovnog F1 vozača, mislim da je uloga Pirellijevog testnog vozača najbolja prilika.”
Hembery je na kraju otkrio da će Pirelli vjerojatno nastaviti koristiti Renaultov bolid iz 2010., naglašavajući da nabava novijeg bolida nema smisla budući da od 2014. na snagu stupaju potpuno drukčija pravila i bolidi.
“Ako ćemo iduće sezone testirati gume za 2014., vjerojatno ćemo koristiti poboljšani Renault iz 2010. Ni najnoviji F1 bolidi ne mogu poslužiti kao referentna točka za evoluciju koja nas čeka 2014., tako da nabavka novije specifikacije jednostavno nema smisla.”
Sezona je zanimljivija nego ikad( skoro) . 🙂 Na žalost, uvelike tome doprinose gume, a to mi se sve manje sviđa. F1 JE i treba biti vršna točka utomobilizma, vrh tehnologije, brzine, svega. A mi dragi fanovi, moramo gledati trke i ramišljati hoće li nova guma izdržati 10 ili 14 krugova, ili možda nakon 6 -og već nije to to…. ma molim vas, hebo gume. Do prije par sezona su gume trajale cijelu trku, a sad je ovo ekstremna razlika. meni je glupo gledati i kvalifikacije u kojima se već mora taktizirati radi guma. to nije jednostavno u duhu utrkivanja,… Read more »
u jbte , mnogima omraženi pirelli se trudi da reinkarnira mnogima omiljenog kubicu 🙂 znači li to da će ako se kubica jednog dana vrati u F 1 dio zasluga za to imat i pirelli ? 😉 naravno uz ogromnu i nesalomljivu robertovu volju i upornost da se vrati največem oktanskom cirkusu ….
Vrati se Roberte, pa makar i kao test vozač.
Kako bi ja volio vidjet Kubicu ponovno na gridu..taj mi je covjek bio jedan od najdrazih vozaca i stvarno je imao svijetlu buducnost u f1
slažem se,jedan od najboljih na gridu
gp1 ispravite grešku nije nastrada 2010 nego 2011 🙂
2014. zatvoreni cocpit ajme
je, a 2015. uvode 4×4 pogon, 2016. Lada Ulazi u F1, 2017. ukidaju kotače i uvode gusjenice, 2018. počinje se vozit po snjegu i ledu, 2019. Vozači voze s povezom na očima, 2020. bolidi F1 postaju autobusi sa 40 mjesta za putnike da bi bogataši mogli potpuno uživat u utrkama.
Uglavnom, skužite da od tih zatvorenih cockpita nema ništa još jedno vrijeme , a sigurno ne za dvije godine.
hahaha, dobar si 😀 samo, nisi rekao kad ce nakon gusjenica poletit, to me samo jos zanima 🙂
e ta 2018 ce bit Kimijeva godina 😉
weee ,a di je video dana danas
bude na net.tv i traje jedno sat i pol do dva.
A sta ce se to dogodit 2014. 🙂 pls odgovor
ono što mi se čini najbitnije je da neće više biti 2.4 v8 motor nego 1.6 v6 turbomotor, kao u mojem fiat puntu :-)… drugo još neznam, ali skupljam informacije…
evo linka, na engleskom je ali vjerujem da većina sve razumije, bitan je ovaj dio ‘Rule changes’
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Formula_One_season
eeeee otkad F 1 nije više F . di su ona dobra vrimena V 12 motora i 3,5 L . da je nastavilo u tom smjeru danas bi imali motore od bar 5 L ( a možda i više ) sa 1200 KS ( bar ) i možda V 24 ili čak zvjezdaste motore . dobro , možda bi bolidi malko čudno izgledali ali ko bi na to uopće obratija pažnju ? jer sve bi došlo na ono šta je enzo reka … ko nezna napravit dobar ( = šta više kubika , cilindara , konja ) motor , prčka… Read more »
mislim da je kubica na dobrom putu i sretno mu bilo.
To što se je prevrnuo ništ zato znači da tjera do maksimuma i da nema straha, a to je ono bitno jer badava mu se vratiti u f1 ako bude imao straha nikad nebi bio onaj stari.
Samo nek nabija kondiciju i nek ima hladnu glavu, gledat ćemo mi njega još i u f1 sigurno
sretno
Ljudi moji.Treba imat jaja to sve izdurat..
Vraća se Kubica!!! 🙂 Odlično za F1! Nadam se kako će biti u dobroj ekipi kad se vrati, tko zna Ferrari ima jedno slobodno mjesto, RB nagodinu ima jedno slobodno….ima tu prilike za Roberta. Sretno mu i neka se što prije vrati!
2014. god dolazi turbo motor,a to znaci ra bi red bull mogao biti tamo gdje je bio do 2008 godine tako da nebi bilo dobro za kubicu da ode u red bull…
to ne mora biti, jer za 2014 oni mogu uzeti neki drugi motor, a kroz povijest je renault bil jako dobar sa turbo motorima.
bumo vidli.
e moj kubice, sudeci po svemu nacekat ces se ti da se vratis na grid u trkacoj namjeni.. izvrni se jos koji put malo zesce i za tebe ce vrata f1 biti zatvorena..fascinantno mi je to da se gume testiraju prema 2 godine starijem bolidu, jer ipak kroz dvije godine su se neke stvari promjenile na bolidima f1 po pitanju aerodinamike i motora,tako da rezultati mogu biti zavaravajuci za bolide 2012 o potrosnji i kvaliteti guma.. pirelli je ove sezone unio pravu zbrku u cijelo natjecanje, bas ove osjetljive gume su cudesa stvarale na stazi i zbog toga je ovakav… Read more »
slažem se s tobom 😉