Ross Brawn vjeruje da će novi ispušni sustav donijeti rezultate na idućih nekoliko utrka.
Mercedes je na testiranju mladih vozača u Francuskoj prvi put isprobao s novi ispušni sustav, a u Singapuru je uslijedio i pravi debi u natjecateljskim uvjetima. Novo rješenje inženjera njemačke momčadi slično je sustavima koje već koriste vodeće ekipe. Sustav u praksi koristi ispušne plinove za postizanje većih količina potiska na stražnjem kraju bolida.
“Na testiranju u Francuskoj proveli smo nekoliko usporednih testova, no u Singapuru je uslijedilo pravo testiranje i trebalo nam je dosta vremena da sve podesimo kako treba. Nažalost, nismo bili u pravoj formi, no momci su odradili veliki posao i na kraju smo vidjeli prednost novog sustava. Iz iskustva drugih momčadi znamo da mora proći nekoliko utrka dok sustav profunkcionira u potpunosti.”
Brawn naglašava da će se sva nova poboljšanja koristiti u razvoju bolida za 2013.
“To je bio jedan od glavnih faktora prilikom donošenja odluke o uvođnju novog sustava. Odlučili smo testirati sustav prije kraja sezone kako bi ga mogli ukomponirati u razvoj novog bolida.”
volija bi da ni boda ne osvoje vise ove sezone.pokvarenjaci…..
Ništa od napredka, bojim se.
Gore od Singapura i ne može! Tako da je “napredak” logičan 🙂 Još jedna godina prođe, a Mercedes tabori u sredini poretka…očekivao sam puno više od “švaba”.
Jeb…,Lotus razvija dupli DDRS sistem nekoliko meseci unazad,koji ce – mozda – koristiti u poslednje dve – tri trke i sta s tim?!Koja je svrha svega ako je iduce sezone zabranjen?!Ili Mercedes nije uspeo ranije videti prednosti novog ispuha,pa su se setili u zadnjim trkama to koristiti – ok,oni ce barem novi ispusni sastav koristiti i na novom bolidu.Osobina velikih ekipa je da na vreme donose inovacije,Mercedes trenutno nije…Bar za sada…
prije početka sezone Lotus je imao gotov inovativne prednje amortizere prvo je Fia odobrila pa poslije zabranila. Dvostruki DDRS možda pomogne u konkurentnosti, možda se upletu u sam vrh. vjerojatno si poslije sezone ne žele ništa prebacivati.
Koliko sam ja skonto, Mercedesov DDRS ce biti zabranjen slijedece godine, dok ce se Lotusov uredjaj moci koristiti i naredne godine, jer je pasivan i ne aktivira se pomocu DRS-a kao Mercedesov. Zato i Mercedes testira slicno rijesenje kao i Lotus.
Mercedes ide stopama BMW-a. Tko je kriv za rezultate? Vozači? Ing? Imaju sve a godinama nemaju ništa.
Mercedesu je ego prevelik, čim ih malo popljuješ odmah te blokiraju!
TO STARI !!!!!! između ferarria i brawna si u F 1 napravija kur , sa brownom si sve iznenadija prvih 6-7 trka , a kad su tekužnili više postolje No 1 nisi ni primirisa . srića šta je buton u startu prvenstva sakupija dovoljno bodova pa si ispa mačak . u MGP-u se jbš već 3 godine ( i nas navijače ) i u 52 odvožene trke ste 1X bili No 1 . i ti sad pričaš priče o napredku u idučim trkama ? a kažeš “Iz iskustva drugih momčadi znamo da mora proći nekoliko utrka dok sustav profunkcionira u… Read more »
ross je veliki strucnjak i inzenjer u f1 od sredine 80-tih godina.. cudno mi da nije mog’o okupit dovoljno kvalitetnu ekipu inzenjera i s toliko strucnjaka napraviti pravi bolid koji ce biti konkurentan za osvajanje pobjeda pa i ne mora i pobjeda, bar za naslov prvaka (vidimo kimija bez ijedne pobjede a u borbi je za naslov) .
Istina , i da nisu imali 10-ak kvarova na bolidu i Schumi bi bio tu negdje oko KImmija ali hebi ga, tako je kako je…zbog lošeg bolida i kvarova proizlazi da je Schumi loš i da je za penziju….. 🙁
Žalosno je da tolika hrpenina genijalnih umova nemože cijelu sezonu podesit bolid prema gumama …( na žalost ,to je današnja F1 da se cijela konstrukcija bolida mora podešavati prema gumama- umjesto da je obrnuto)
slazem se s tobom u potpunosti iako bih glavnu inacicu dao na tome da se danas tehnologija razvija eksponencijalno, stalno dolaze mladi obuceni strucnjaci, inzenjeri s novim fiks idejama u glavu. rade se skupa istrazivanja, pogledaj/te da se svaku utrku donose nove neke preinake koje nisu samo dekoracija nego stvarno kvalitetan dodatak za brzinu bolida. kako je dominicali iz ferrarija rekao, 5-6 (nisam siguran) je utrka do kraja, moramo razvijat bolid da bi bili pobjednici, sto znaci da se stalno neki novi paketi donose u momcadi, tvornice radi neprestano..danas imas najbrzi bolid, sljedecu utrku imas vec neki zastario sistem i… Read more »
Kasno Marko na Kosovo stiže!
Žao mi je gledati dedu da se tako muči u slabašnom bolidu koji ima mali milion stručnjaka ali ne znaju izgleda napraviti pravi bolid ali ajde bolje ikad nego nikad da su se trgnuli.
…ma cobani..ko da su jucer usli u formulu…cak i sauber koju utrku zna bit dobar..al mercedes bas nijednu….
moj kreso mercedes ima jednu pobjedu i pole position za 0,5sec ispred svih,zaboravio si? o da bilo je na početku sezone.. treba malo i razmislit o nekim stvarima prije nego što se napišu!