Pedro de la Rosa i Hispania Racing Team ove sezone ispisuju povijest španjolskog motorsporta. Naime, ovo je prvi put u povijesti Formule 1 da španjolski vozač vozi čitavu sezonu u španjolskoj ekipi. 41-godišnjaku je ovo ujedno 14. sezona, a tvrdi da je glad za rezultatima i utrkivanjem jaka kao i prvog dana.
Ipak, poznato je da u HRT-u ne cvjetaju ruže. De la Rosa i Karthikeyan stalni su gosti začelja poretka.
“Nije lako biti stalno na začelju i završavati posljednji. No, ono što nas motivira jest vidljivi napredak. Prema tome, vjerujemo da nećemo zauvijek biti tamo gdje smo sad. Iako je teško – optimistični smo.”
Komentirao je i ovogodišnji bolid, F112:
“Snažnija strana ovog bolida je mehanička platforma – ovjes i šasija. Također, bolid je prilično pouzdan. Što se tiče lošijih strana – tu je downforce. Tu zaostajemo u odnosu na druge bolide. Točno znamo gdje i kako gubimo vrijeme u krugu i moramo poraditi na tome.”
Naš cilj je 103%
Španjolac je pojasnio kako je ove sezone vidljiv napredak po rezultatima iz kvalifikacija. U Australiji su bili izvan 107% vremena pobjednika prve runde kvalifikacije. U Monaku su se poboljšali i došli do 103.6%, dok je najbolja runda zasad bila ona u Valenciji. Tamo je njihovo vrijeme bilo 103.4% vremena najbržeg.
“Ako se uspijemo kvalificirati unutar 103%, to bi bio potpuni uspjeh za nas i tome težimo do kraja sezone. Očito, mi nemamo KERS, a DRS je puno manje efikasan nego kod drugih momčadi. Ipak, realan cilj bio bi ulazak unutar 104% s aerodinamičkim paketom kojeg ćemo dobiti u Singapuru.”
Pedro je u McLarenu dokazao da nikad nije bio vozac ‘za baciti’ 😉
Nije lako ni stalno pobjeđivat pa sljedeću godinu se mučit za postolje.Pitajte Vettela kako je to ili mu pogledajte izraze lica iz utrke u utrku. Milina 🙂
E moj Pedro…a što da ti kažem, šuti pokupi još koju kunu i bježi brate u penziju!
ocigledno da je hrt jako los cim je tako zadnji. siguran sam da su de la rosa i baricelo koji su u tim najlosijim momcadima,dovoljno dobri da u nekom boljem bolidu naprave nesto. treba razumjeti de la rosu. kako je netko nize rekao, ruzno je to kad te se samo jednom spomene u utrci i to kad si izletio sa staze. svi su oni vrhunski momci,vozaci.. i mislim da trebamo gledati stanje hrta a ne de la rose ili kartykeana. garantiram da izvlace maksimalno iz ovih bolida koji su im u rukama.. tako da, samo naprijed decki,ima godina, doci ce… Read more »
mozda za de la rosu ne, ali za kartykeana ili nekog drugog vozaca,da ..
Pedro de la Rosa. Uz Webbera jedan od najinteresantnijih na gridu. I u 41. godini ima brzinu, ima iskustvo i konzistentnost sto je kljuc za ovaj tim. Nadam se da ce barem jos jednom zavrsiti u bodovima prije penzije.
Samo naprijed HRT, dug je put pred vama!
Nije ni bitno koji si 23 ili 24 kada te se režiser utrke jedino sjeti kada se zabiješ u ogradu pa te čisto radi reda da se ostatak svijeta uvjeri dali si živ pokaže te na telki u mahovima od 4 sekunde 😀
Ali čudo da su se na GP1 portalu sjetili pokazat tvoju intimnu ispovjest kao najboljeg šofera, ali od zada 😛
Zasto nemaju kers ?
šta će im KERS ionako su sporiji od marusije 1 sekund
Ma ovaj laže, virujte mi. Najlakše je stalno završavat posljednji pa ja bih to moga izvest bez većeg napora…
nikome ne čuva leđa hahahhahahah,,jedino je problem što mora naučit kako propuštat ostale koji zaobilazuju za krug hahhhahahha
vrlo jadno od tebe..ocigledno da imaju najlosiji bolid i ne mogu konkurirat ni za za 22 poziciju a sigurno je nakon toliko godina dovoljno sposoban s toliko iskustva da u nekom kvalitetnijem bolidu napravi nesto..
za to treba imati poseban talent. 🙂
barem si ispred Karthikeyana 😀
Kako??kartikeyan je 23. a de la rosa 24.
Bilo bi zanimljivo da HRT napreduje 😀
Da vozi u Red Bullu borio bi se za naslov, vidjeli smo njegov talent u Mađarski 2006.
Nije lako .
da i to pogotovo kad mu sunarodnjak vodi u poretku
😉
Hhahahahah , to mu je otežavajuća okolnost 😀
Pa vrati se u McLaren, bar budeš pobjeđivao na simulatoru i hrana je dobra.
penzija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!