Video dana: Incident između Hamiltona i Alonsa (Mađarska, 2007.)

Pogledaj video arhivu

219 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mika

Alonso je Dennisu zaprijetio da će upropastiti cijeli McLarenov bude li Dennis favorizirao Hamiltona na njegov račun. Dennisu je rekao da posjeduje brojne poruke elektroničke pošte u vezi s Ferrarijevim tajnim dosjeom i da će tu elektroničku poštu dati na uvid javnosti, čime će dokazati da nije istina da je samo Coughlan znao za Ferrarijev dosje, nego su to znali i vozači. Alonso je razmijenio brojne e-mailove o Ferrarijevu dosjeu s McLarenovim rezervnim vozačem Pedrom de la Rosom. Dennis je shvatio da je Alonsova prijetnja opasna, ali je dobro procijenio njegovu narav, shvativši da od tog mladića ništa dobro ne… Read more »

klepesina

eto o kakvom covjeku je ovdje rijec egoista pravi daj meni i samo meni pritom ne birajuci sredstva da bi ostvario svoje licne ciljeve.Sve sto vise saznajem neke stvari to mi se Alonso sve vise gadi.Taj covjek moze bit prvi jedino kad citav tim+momcadski kolega rade samo za njega pridajmo uz to jos i nesebicnu podrsku fia-e koja odradjuje kaznjavanje drugih vozacia i timova eto dobitne kombinacije za uspjeh

luka3344

Gadiš se ti meni,koliko ljudi voli Alonsa i mclaren je bia uz hamiltona a ne uz i Alonsa

a

mika a ti si baš tamo bio i sve znaš tko i kad, gdje, kako i zašto… daj ošamari se dva tri puta čovječe i probudi se.

klepesina

ovo je samo jedna u nizu bezobraznih poteza u karijeri nikad mi taj alonso nije sjeo kao covjek o vozackim kvalitetama necu pricat.njegova karijera je puna ovakvih incidentnih situacija pocev od renoa pa mcm pa ferari vazda mu je nesto namjestano od sudara do kvarova na bolidu timskog kolege pa sve do nepropisnih propustanja od tim kolege koji je 7 puta brzi bio u tom trenutku(massa team radio..Alonso faster then you)i ponavlja mu da massa skonta da treba da ga pusti al za cudo nema kazne iako su zabranjene otworene naredbe al oni ne jebu zivu silu ferari je to… Read more »

Dani

Gorane pa zar moraš toliko spamati? A za one kojima nije jasno zašto lolipop čeka. Jeste se možda zapitali, da li radi prostor da Alonso ne zaglavi iza nekoga u letećem krugu? To je prilično često i lako se uoči. Samo treba skinuti navijačke naočale.

given2drive

hmm dani zanimljiv komentar
pogledavsi jos jednom snimku primjetila sam da je lolipop cekao dosta dugo (od kad je bolid spusten) da prodje neki bolid
strana “brakes” lolipopa pa do “throttle” strane lolipopa proslo je 17 sekundi do prolaska tog drugog bolida
0:31-0:48s
pogledaj jos jednom ali detaljnije moze
😉

Šumi Fan

Da sam ja bio sef i da se meni desi takva situacija Alonso bi dobio nogu iz tima odmah nakon izlazka iz bolida. Upropastio je Meclaren te godine hem sto su izgubili naslove afera sa podatcima iz Ferrarija ,,,Alonso kriminalac veliki 😀

Goran

El si vidjeo mozda na tom videu gdje hamiltona koji se nakon sto su javili iz boksa da se makne alonsu je to odbio? Dali si vidio tog tipa sto drzi palicu stop i 1th gear i da mu je drzao cijelo vrijeme stop? Zato takvi kao i ti nece nikadni biti sefovi momcadi niti sefovi icega drugog!

ducko

– hamilton mu se nije maknuo i to je istina, ali daj molim te pogledaj video jednom ozbiljno (iako tvrdis da si ga gledao) i izbroji koliko je sekundi proslo od kada mehanicar dize palicu pa do kretanja alonsa…na 0:52 se dize palica, a na 01:03 izlazi alonso, znaci cekao (blokirao) je 11 sekundi

a

Šumi Fan,
ako ičija karijera smrdi onda je to od čovjeka kojeg imaš na slici zato šššššššššššuti 😀

perodeformero

hehe, hehe, hehe, hehe, hehe, hehe, hehe, hehe, hehe, hehe,

LukaZovko

Trolololo 😀

damir76

I dalje oni koji pomalo slijepo, neargumentirano i gotovo zabrinjavajuće “sektaški” obožavaju Alonsa neće shvatiti i vidjeti njegovo pravo lice i njegov karakter… Ali to je on i njegovo pravo lice, ziheraški (enough points bla bla), pomoću ovakvih “klocni”, ili ponekog Briattorčića i Piquetića do krajnjeg cilja…
Znam što slijedi ali to su činjenice… Tko ne želi vidjeti pokraj (valjda) vlastitih zdravih očiju, ne mora…

given2drive

damire imas –
ne zato sto sam njegov fan nego zato sto si baljezgnuo a da ni sam nisi svijetan toga

Goran

po njemu je Vetel odlicje pravog ponasanja! Vidite kak je vetel odbar decko on se utrkuje i usput mase malo malo gledateljima! A vozace druge tak ljepo casti s komplimentima da mu svi zavide na njegovom ponasanju! pravi zaltni decko zar ne damire?

Grayowl

Onda Ti imaš grdu dioptriju.Pogledaj malo koliko dugo mu je lolipop – men držal lizaljku kad je lewis već ušel u boks.A da ne govorimo o stvarima koje su se događale na stazi.
Bitno da je Alonso jedini pokvarenjak u f1.Pogledaj si malo svojeg seba,kakva je “sranja” on radil (u svojoj “bogatoj” karijeri),pa se onda javi za komentirati poteze alonsa.Zbog tvojeg “nepogrešivog” seba,čovjek je dobil otkaz.Ali,ne.Nije seb niš kriv u tome.Njegov gazda je “glavni” (isto kak i brijatore-pike-alonzo – režija udesa koji stavljaš alonsu na dušu) i “on” nema ništa sa tim(osim cviljenja svojoj momčadi i tužakanja “tatici”).

Ferrari power

bas ga je fino alonso odj………

:)

🙂 Zajebavali su Alonsa zbog Hamiltona,ali im je Alonso “uvalio” ,e neka je svaka mu cast!!!

Rose

🙂
žalosno što ovako rezoniraš stvri 🙁

Pantera

Treba je Ron opalit jedan kopun Alonsu i kraj priče.

Like A Boss

u čemu je problem.. Hamilton isprovocirao Alonsa a ovaj mu vratio, i? kaj sad, hoćemo se tuči?? Ante Vetma standardno glupava videa stavljaš i ne razumijem zakaj je gore Schumacher na wallpaperu kad nije pobijedio prošlu trku.. koliko sam skužio po tome principu se uvijek stavljalo wall na GP1. kad već očito ne voliš Alonsa bar budi fer pa ga stavi na pozadinu jer je to i zaslužio.

miki

la

Rose

Like A Boss,
samo ću reči da nemam konentar na ovaj tvoj komentar.

Rose

AD314,
tnx i za taj jedan 😉

Rose

komentar 36.2.1. ” uletio na krivo mjesto 😉 sorry.
Trebao je biti ispod 36.3.3. 😉

Andrija Domitrović

Da ti pojasnim, nakon svakog GP vikenda ide novi wallpaper i ne žele se previše ponavljat, dosad su prema adminima bili svi osim Glocka i Pica, po tvojoj logici prošlu utrku je trebo Webber bit stavljen ali je stavljen Grosjean. Nije nužno pobjednik prošle utrke na wallpaperu.

EDIT – Minus si od mene dobio ko prvo za nerazumijevanje portala, ko drugo za suprotnost nicka sa tekstom koji pišeš, da mogu dao bi ti dva.

Rose

AD314,
ipak na ovmom portalu ima i onih koji realno i objektivno gledaju stvari.
Da mogu ja bih ti za ovaj komentar dala 100 pluseva, ovako si na žalost dobio samo jedan, ali vrijedan 😉

Like A Boss

nick sam stavio koji savršeno paše uz moj prvi komentar 😀
dao si mi minus 😮 ma zbilja? Hahaha

Andrija Domitrović

rose,
hvala, razumijemo se.

Kao zahvalu bi ti rado dao 100 pluseva, dobila si eto nazalost samo jedan, ali vrijedan :zub:

Rose

Ante Vetma,
pozadina baš po mom guštu, milina za gledati 😉

Like A Boss

problem je u tome što Alonsić sve više bježi u bodovima i sve radi bez greške, bez ikakvog skandala niti ljude naziva krastavcima pa hejteri crveni od muke nemaju pametnijeg posla nego iskopat neki incident iz 2007 ne bi li se bar malo osladili.

Ttejac

a vidi ron denisa na 1:20 “daj vam slušalce j..em ti kru,sad ću malo ja snjim da pričam” hahaha

ducko

hahahahaha cim sam vidio naslov videa znao sam da ce biti hrpa (moj tata je jaci od tvog) komentara…ljudi shvatite vise da su F1 vozaci vjerovatno najegoisticniji sportasi na svijetu, jer jednostavno moraju bit takvi, tako ih odgajaju od malih nogu i drugacije vjerovatno ni ne znaju…u videu se vidi da hamilton ne pusta alonsa i ovaj mu onda vraca, glupost su napravili obojica i tocka…alonso je to ipak napravio malo gluplje i popio je kaznu, ja razumijem i frustraciju alonsa, jer on je vozac koji nije naviko i ocito ne trpi imat konkurenciju u momcadi (vecinom i zato sto… Read more »

mp4-22

ducko apsolutno se slažem u svemu

Rose

ducko,
dobar komentar.
Meni se najviše te sezone svidjelo što je Kimi odnio naslov svjetskog prvaka, zasluženo naravno 😉 🙂

AlonsoRenault4 ever

Alonso is the king!

Brzi9

Navijam za alonsa od kad je u minardiju??? Ma daj molim te!!! Ja navijam za ronalda a ne za real! Kakvi biseri se ovdje izvaljuju! Vrh vrhova!

m

nando cry

šalabajzer

da, ja naviijam za michaela od kad je došo u jordan 😉 (kak da ne)

Gaga

oprosti molim te, ali zašto neko nebi mogao navijati za vozača, ne za momčad, iako jedno drugo u određenom trenutku podrazumjeva.

Poznajem dosta ljubitelja F1 koji navijaju za određene vozače i ne vidim tu ništa čudno, štoviše to mi je pohvalno.

by the way, ja sam navijač Renaulta koji je “mrtav” ali se ipak uspio par reinkarnirati 😉

Rose

Brzi9,
navijam za Schumachera (još od kada je odvozio svoju prvu utrku u SPA), Kimija i Ferrari, ali ne za Alonsa, što je tu čudno?!

given2drive

rose
covjeku ocito nije jasno kako netko moze navijati za nekoga od samog pocetka
on se ocito salta kako tko osvoji svj prvenstvo tako navija za vozaca/ekipu

😉

Rose

given
+5 😉

brzi9

G2d: navijam za jednu ekipu od kada pratim f1. A tko kaze da navija za alonsa od njegove prve utrke – ja kazem da laze!

given2drive

jbg brzi9 tvoj bad
ima i takvih ljudi koji prepoznaju talent kuzis
a ti ocito nemas nos za to

😉

Goc

NE MJEŠAJ SPORT SA NAGANJANJEM LOPTE

gaga

možete me natrpati minusima, i priznajem ovo što je napravio je stvarno idiotski, ali SVAKA MU ČAST za ovo stvarno treba imati čelična m..a,
jednostavno je pokazao da je također “prvi pilot” McLarena i ja mu zbog toga skidam kapu

m

glupo od tebe čeličn mu,, dali su mu otkaz jer hoće da se sve vrti oko njega buaaaaaa

given2drive

nije dobio nego je dao otkaz
buaaaaaa

m

još bolje buaaaaaaaaa:)))))))

given2drive

vidis za to je trebalo imati muda iz boljeg bolida u losiji za skoro pa duplo manju placu
tvoji hami to nikada ne bi napravio inace bi vec odavno potpisao
i smajlic na kraju
😉

m

dobro nije mclren bio loš 2007 samo se plakalo puno 🙂

given2drive

s obje strane!!
😉

m

given ne može se protiv tebe vidjet cemo sutra tko će plakat buaa idem na more, uživaj alonsovko

given2drive

adio amigo!!
😉

Gaga

kolegica (mislim da je kolegica) sve rekla nema potrebe da išta nadodajem

given2drive

dobro mislis

😉

Koma

Alonso je čisti primjer KRETENA!!!!

m

recimo i massu je u nugbugringu odgurnuo i svađao se s njima tada

Goran

e….a ajmo malo o hamiltonovim ispadima na stazi sta kazete na to? dali ih ima da se nabroje na prste ruke ti ispadi? hmmm….mislim da sam stonoga da ih nebi nabrojao sve !

m

zato je i otišao iz mclarena nije se ponio u redu kao timski vozač nego kao plačkonja a da je lewis njemu ovo napravio

given2drive

m
lewis i je njemu to napravio samo na stazi i zato mu je alonso odmah i vratio
kako se ono kaze “oko za oko, zub za zub” ili “sve se vraca, sve se placa” a ti izaberi koja ti je draza
😉
hehe

m

a tad si navijala za mclaren? alonso ga je i kočio u monacu 2007 i nije bio kaznjen

given2drive

ja navijam za alonsa ne za ekipu
ali je kaznjen na hungaroringu
ja se slazem da nije bio fer ali niti hamilton nije bio fer na tim kvalifikacijama
😉

m

žestoka si na alonsa :)))) jasno ali treba priznat unfair potez

given2drive

ja to i govorim da niti jedan niti drugi nisu bili fer
😉

m

hamilton nije napravio nikakvi unfairprema njemu čak su snimali spot zajedno on jednostavno nije komunicirao s njim jer muje predstavljao opasnost slično kao prost s sennom,očito ga se počeo bojati jer je bio bolji nego što je mislio givenice:=’,počeo je plakati da su se sefovi okrenuli njemu,zato zbog njihovih duela su izgubili naslov 2007

given2drive

prijatelju na tim kvalifikacijama (na hungaroringu) alonso je bio u brzom krugu ispred njega hamilton kojemu su javili da se makne jer mu je kolega u brzom krugu ali hamilton to nije napravio i di je tu fer potez
alonso se odlucio vratiti mu istom mjerom
obojica su napravili glupost
to sa spotom nema nikakve veze sad s ovim o cemu raspravljamo
😉

m

bar si 2007 navijala za mclaren 😉

given2drive

nisam
navijala sam za alonsa
a ekipa pod takvim nazivom ne postoji
postoji samo vozac FERNANDO ALONSO DIÁZ
😉

m

vidiš ja sam za lewisa i ako ode ja nisam za njega ja sam za crne nisam kako vjetar puše kao ti:)))

given2drive

ok ti navojas za ekipu ja za vozaca i di je tu vjetar???
hehe
😉

m

kako misliš???

given2drive

i sam si rekao “ja sam za lewis i kad ode ja nisam za njega” a meni govoris da navijam kako vjetar puse
prijatelju JA NE NAVIJAM ZA EKIPU jel razumijes
ja uopce ne gledam ekipu ja sam za alonsa od 2001 kad je dosao u minardi cijelo vrijeme sam za njega gdje god bio sto god vozio
😉

m

a ja ne gledam vozača vozači se mijenjaju tim ostaje ,isto kao barcelona ako mesi ode ja sam za barcu ne zbog njega nego zbog tima

given2drive

nogomet ne gledam ali to nije isto
tamo imas 11 igraca (koliko ja znam a ne znam puno ;)) koji igraju zajedno i nemaju se sta boriti jedan protiv drugoga u ekipi
u formuli imas 2 vozaca koji se bore za konstrukcijsko prvenstvo ali i da jedan od njih (vozaca) bude i svj prvak
u tome ti je razlika
😉

m

čovječe nema to veze 2 ili 11 radu za tim i osvajaju prvenstva za tim imašodgovore na svako pitanje, čemu uvijek;)? ok ti si za alonsa ja za mclaren i lewisa nadam seda ce ostat i dogodine

given2drive

rade za ekipu ali se i medjusobno bore za prvenstvo
a u nogometu toga nema
kuzis
😉

m

kuzim ja to kraljice ali to se desi 1 put u 1o godina da se 2 boru za 1 mjesto iz iste ekipe,uvijek momčad ima 1 vozača,

given2drive

ajde osim ferrarija i rbr nabroji 3 ekipe sa br 1 i br 2

m

williams maldonado,sauber kobayashi,lotus kimi

given2drive

sauber nije i kobayasi i perez su isti
kimi je bolji jer mali grojean radi greske

😉

m

misliš ove sezone jesu ali oni tipuju više na japanca perez će otići

given2drive

pa o ovovj sezoni pricamo trenutno zar ne??
😉

m

oooo u ovoj su isti a sad oni se ne boru za naslov ako to misliš

given2drive

tek je pola sezone proslo mozda se i sauber bude borio nikad ne znas
😉
ja sam mislila na svih 12 ekipa da mi osim ferrarija i rbra napises 3 ti si 2 ok a treca??
😉

m

pa………….čekaj mclaren lewis je tamo br 1, i šumaher u mercedesu

given2drive

pa kad cemo o zutim i crvenim trakicama
onda je button vozac br 1 u mcmu
ali netko je nedavno govorio da jedino mcm ima izjednacene vozace
schumi i rosberg su izjednaceni
😉

m

moram ić zaustavila si me opet :))) button nece nikad bit br 1 u mclarenu, lewis je tamo 5 sezona ako ode lewis jenson je br 1, rosberg je bio br 1 zadnje 2 godine bez obzira što su izjednačeni mislim da šumi ove sezone je dobar i da je on br 1 ,previše naših komentara givenice ajd bok

m

alonso se ponašao kao mali dječak tada spomenuo sam ti nugbugring 2007 s masom incident bilo pa prošlo samo mi je žao što njih dva se ne boru ko prijeda bar startaju iz 1 reda u nedjelju

given2drive

ok ajmo reci da se “ponasao” kao mali djecak, kako ti vec kazes, kakav je bio hamilton, odrastao??, zasto je onda sve islo na ruku hamiltona, domaceg djecaka koji je JEDINI dosao direktno u konkurentni bolid
zamisli da li bi on bio svjetski prvak da je dosao u ajde renault 2007 ili u hondu
ok ti navijas za mcm ali priznaj da hamilton nakon onog osvojenog svj prvenstva nije AMA BAS NISTA napravio i tada je slucajno pobijedio jer je glock bio na intermedijama i u zadnjem krugu ga je uspio preteci
😉

m

oooooo vidi te nje da ništa nije napravio on ima 18 pobjeda draga i 2009 imao je loš bolid 2010 je krivac za neke svojegreške a i alonso je 2010 izgubio naslov glupo, a lanije bio izvan sebe griješio ove godine loš bolid i glupi mehaničari naslov iz 2008 je čist ,kiša je pala nije mu nitko poklonio naslov:(

given2drive

ove godine los bolid???
2009 los bolid???
2009 i ferrari i mcm su imali solian bolid ali su brawn gp i rbr imali puno nadmocnije bolide
😉

m

pa sve si rekla imali su bolje od njih:))))))))))))

given2drive

2009 mcm je bio 3 a ferrari 4 u poretku
😉

m

sve je to li la blizu ali n možeš očekivat od nekoga da svak e godine bude prvak pa čak ni tvoj nando cry cry

given2drive

hahaha
ne kuzim zasto svi skracuju njegovo ime a ima svoj nadimak
ps niti ne ocekujem ali ni ne ocekuj da ce tvoji uskoro
😉

m

givenice samo ti mrzi mclaren , :)))) pitanje je hoće li alonsić osvojit i ove godine

given2drive

ne mrzim mcm ali ne volim kad netko pljuje po bilo kojem vozacu a svi znamo da su vrhunski vozaci
ps ti ne volis alonsa vidi se iz aviona ali ne mozes govoriti da je cry cry cry kad ni tvoj hami nije nista bolji
😉

m

volio bi da starataju oba iz 1 reda da ti lewis to pokaže:)))))

m

given pratiš li moto gp?

given2drive

nekada jesam sada vise ne toliko zasto
ps i ja bih htjela pa bi vidjeli koji je bolji
😉

m

tamo sam za lorenza veceras treninzi na laguna seci odlična staza. voziš kawasaki?

given2drive

zbog zdravstvenih problema ne smijem voziti nista cak ni bickl (sama)
😉

m

????? ma daj kakvih?

given2drive

nije vazno ako hoces napisem ti u inbox necu javno o tome
😉

m

nadam se da ceš ozdravit pozdrav

given2drive

tesko
😉

m

stvarno mi je žao :(((

given2drive

ajde poceli smo offtopic
uzivaj

😀

given2drive

ante
primjetila sam da stavljas samo alonsove lose stvari
ajde i jedna schumijeva
ali zasto po tvom dragom vettelu ili hamiju??
zar mislis da su oni savrseni bezgrijesni i dobri
pokazi kako je vettel karikeyana (hladne glave) nazvao krastavcem i sto je na to kartikeyan rekao
stavi tava videa
moze??
nemoj se ljutiti na ovo, ali to je moje vidjenje
😉

mika

Pa kaj ako ga je nazvao krastavcem? Nije nikog oštetio kao dotični.

given2drive

mika
kao profesionalni vozac HLADNE GLAVE ne smijes tako pricati o kolegi i to pogotovo pred kamerama
a gdje je alonso ostetio hamiltona tamo je i hamilton alonsa
😉

mika

A da dijeca gledaju. Ti bokca reagirate kao da mu je mamu opsoval. Očito je Hamilton imao više brzine a i živaca. Pobijedio Alonsa u njegovoj igri.

given2drive

ne znam bas hamilton je alonsa zadrzavao u brzom krugu
sto mislis da je alonso bez veze napravio to sto je napravio
obojica su se pokazala ne fer vozacima u tom trenu
😉
vettel se pokazao tada da je jos uvijek (bio) dijete

Brzi9

Od tog dana Fernando je odlucio biti protiv svih, pa i svoje ekipe. Od tog dana je svima jasno da je on jedan zajeban covjek. Za mene pizda.

Flavio

Nije Fernando kriv što mu je baš Macarena bila na radiju dok je bio u boxu pa se zanio.

Dani

Mogao si staviti naslov Hungaroring: Massin Waterloo. Tu je doživio dvije utrke koje su unazadile njegovu karijeru.

zekohonda

ma, ni 2007. mu nije bila neka u mađarskoj. nije mogo prestić sata u utrci, na radost malobrojnih sa fanova! 🙂

driver

molio bi nekoga da mi objasni koja je korist ovoga da je alonsos blokirao lewisa?

given2drive

ovako kad su shvatili u mcm-u da hamilton moze biti podjednaki kao i alonso okrenuli su se naravno domacem djecaku hamiltonu
alonso je pametno izracunao taman koliko treba vremena da hamilton ne stigne u brzi krug dok je on stigao
inace bi hamilton imao pole
😉

Goran

a ti si vidovit pa znas da bi hamilton odvezao brze od alonsa?

Brzi9

LH nije stigao u brzi krug

given2drive

to sam i napisala
procitaj jos jednom
😉

Brzi9

Kad sam ja pisao tvog komentara nije bilo. 3 min razlike + spori mobilni internet, pa si racunaj.

iop

haha koja carčina

Dani

Ante, Ante. Jesi zakuhao situaciju. Malo da zaboravimo na Vettela. A komentari tipa Alonso je sabotiran ili bravo za potez su više nego djetinjasti. Ti isti danas kude Vettela zbog prolaska van staze i sl.

Teflonso

Tu je Alonso pokazao kako je razmažena beba. Nema više Flavija da mu čuva leđa.

SmokE

pokazuje alonso iz utrke u utrku da nije razmažena beba vec majstor

Ttejac

kolko god je veliki majstor tolka je i plačipička kad ga neide

Goran

ha ha ha……vidim iz utrke u utrku ko mase stazom i druge naziva glupima kad mu neide!

Rockatansky

Trebali su Hamiju javiti samo: FERNANDO IS FASTER THAN YOU!

Goran

ili su trebali javiti alonsu da uspori da nema dovoljno goriva da ganja hamiltona!

Goran

ovo sto je ovaj gore npisao nezna kako bi drugacije osporio alonsa i njegove vozacke kvalitete! neznam sto je onda ono bilo javljeno weberu da drzi razmak ili buttonu da nema dovoljno goriva i da odustane od napadanja na hamiltona! To je decko ista stvar! samo drugacije recena…

MCFerrari

Konacno da pored mene jos neko ovo iznese! Drago mi je da nisam sam. Ljudi, objektivan sam koliko mogu, mislim da je dovoljno, ali ajte, da vas pitam, jel mozete da osporite Goranov komentar? jel vise ljudski reci “smetas, gubimo vreme, nisi u trci sa njim” ili “znas… nemoj zbog goriva, cuvaj gume..” a o propustanju ne treba tupiti zube jer bilo je i sa McL strane toga, pocev u Valensiji pre dve tri godine, s tim sto sam tada to postovao. Uostalom, i sami su odlucili ukinuti to “pravilo” koga se NIKO nije drzao, bilo to na stazi ili… Read more »

sec 107

Razumijem Alonsovu frustriranost,ali mu potez nije bio u redu.Na kraju taj potez ga je vjerojatno i koštao svjetskog prvaka 2007,jer je bio kažnjen sa 5 mjesta na kvalifikacijama i startao 6,a završio 4.U normalnim okolnistima bi startao 2 i vjerojatno bi završio 3,što bi mu na kraju donijelo titulu.Ispravite me ako griješim,ali mislim da bi na kraju tako ispalo,tako da mu je to bio najskuplji potez do tada.Zanima me što ostali misle o tome.

silovana veverica

mislim da ga ovaj potez nije kostao titule, jednostavo mclaren ga je tokom cele sezone sabotirao… ali donekle je to i normalno, dati prednost domacem vozacu u odnosu na stranca, slicno je bilo i u Brawn-u 2009 kada je sve bilo podredjeno dzensonu a rubens bio samo potrcko…

McKruno

Da da, tako skup vozac ko Alonso je sabotiran od momcadi koja ga (skupo) placa. Koje idiotarije citam …!

given2drive

jedno pitanje
od kud tebi tolika vjerojatnost da bi zavrsio 3??
mozda bi bas onda napravio neku gresku i zavrsio utrku, ne znam, bez bodova, ili bi pobijedio
😉

elmedin

Relacija Hamilton-Alonso je bila veoma napeta i losa tokom cijele sezone dok su vozili obadvojica za mclaren tako da mi nisu cudni ovakvi potezi,tako je to kada imas u timu dva veoma kvalitetna vozaca,obicno stvar ne zavrsi dobro,sjetite se vozackog dvojca Montoya-R.Schumacher i njihovih incidenata na utrkama,jos se sjecam kada se montoya zapuca u ralpha jer ga ovaj nije htio propustiti pa obadva zavrsise pored staze…inace svi u timu vole imati jednog dobrog vozaca i drugog solidnog koji ce skupljati bodove za tim i ne smetati previse onom prvom samo sto im se to nekada obije od glavu…

Goran

startao bi prvi jer je osvojiopole i sigurno nebi bio ispod 3 mjesta! JEdnostavno konkurencija mu je bila kimi i hamilton! Nije bilo kao danas! I vrlo vjerovatno je zbog toga izgubio titulu!

_RAIKKONEN_

komentari, Alonsovi fanovi protiv Hamiltonovih i obratno 🙂

Goran

tako nekakko samo oni hamiltonove nezele priznati da je sve zakuhao onaj okome se najmanje prica a pljuje se po alonsu!

bikeRR

U pravu ste, Schumacher je JEDINI I NAJPRLJAVIJI vozač u F1! Jadnici jadni!

šalabajzer

da ga je.eš, čistiji i uredniji je od tebe.

bikeRR

šalabajzeru jesi ti glup ili se tako osjećaš????

Luxo

Meni dan danas nije jasno zašto je Alonso išao u McLaren (in the first place).

zekohonda

mclaren je mclaren, a renault u trenutku alonsovog prelaska nije mogo jamčit mu što će s njima bit 2007.

Goran

renault je u tom trenutku imao dve god dvostruku krunu a mclaren je bio krama koja se malo malo kvarila!

zekohonda

potpiso je na kraju 2005.
montoya je isto tako slično (godinu unaprijed) potpiso za mclaren 2003.

ninof1

TU SE MOZE VIDJET DA SU MEHANICARI ZADRZAVALI ALONSA SVE DOK HAMILTON NE DODE..STO NIJE U REDU…PA IM JE ALOSNO VRATIO TAKO STO JE ON ZADRZAVAO HAMILTNA

buljac

OMG razmišljanja..

Andrija Domitrović

A di su mini vozači? Ajmo sutra MiniDrivers!

http://www.youtube.com/watch?v=VwYR8yYfu4c&feature=g-u-u

given2drive

kasno palis vec su 2x stavljeni
😀

Andrija Domitrović

Ka video dana?

mclaren tooned

malo je bio ocajan u ovoj situaciji, mislio je da ce imati puno vecu podrsku od ekipe i da ce biti bolji od hamiltona ali nije mu to uspijevalo.

zekohonda

imo je on sasvim dovoljnu podršku od tima do tad, istu ko i hamilton. ali to mu nije odgovaralo, ćeo je bit službeno broj 1.
. pa je prijetio zabezeknutom dennisu da će otkrit fia-i sve o špijuniranju ferrarija. i od tada, od hungaroringa, se tim okreće protiv njega. s razlogom, đubre jedno!

mika

” pa je prijetio zabezeknutom dennisu da će otkrit fia-i sve o špijuniranju ferrarija. i od tada, od hungaroringa, se tim okreće protiv njega. s razlogom,”

U koje je bio umješan ali nikada nije sankcioniran kao ni za onu izrežiranu pobijedu kada se Piquet zabio. Ha, kaj lova radi.

zekohonda

što bi rekli ‘teflonso’.
pun afera, ali se ne lijepe za njega. 🙂

Goran

kazes ocajan? A hamilton je bio sta? mislim na nedozvoljavanje alonsu da prode naprijed! to je bio potez cega? al cete vi mclarenovi navijaci uvjek sratpo nekome a upravo je hamilton sve zakuhao s tim svojim krugom ispred alonsa! Sam hamilton je bez ikakvog povoda to izveo! To dovoljno govori o njegovom karakteru! i onda je kao alonso los zbog onog u boksu! Ja bi mu vratio istom mjerom!

Goran

A Alonso sigurno ovakve stvari nebi radio bez povoda kao hamilton! No cudno je kako ce ljudi napasti alonsa ali hamiltonov cin sve i jedan navijac mclarena ovdjenije ni spomenuo! S takvima senevrijedi ni raspravljati!

mclaren tooned

takve stvari se rjesavaju na stazi, ako si brzi prodi a ne tako kukavicki u boksu.

Goran

a sto je hamilton rijesio na stazi u brzom krugu je kocio alonsa? to je tebi rijesenje? moj savjet tebi…pogledaj video jedno 100 puta pa procitaj svoje komentare!

Mario K.

n isam pratio zbivanja, šta je točno bilo u ovoj utrci. što je zapeo u boksu ili.

Goran

Hamilton je namjerno usporavao Alonsa u brzom krugu u kvalifikacijama a onda mu je Alonso vratio s time sto se nije htjeo maknuti iz boksa! Cin i jednog i drugog nije ok ali idu mi na zivce ovi sto samo pljujualonsa a nevide sto je hamilton radio dok su bili nastazi!

Goran

tocnije video pokazuje sve ,nisu potrebne rijeci! Hamilton stopa Alonsa a nakon toga covjek koji drzi tablu stop i 1st gear mu drzi i dalje stop tako da to nije samo Alonsova odluka! Pogledajte malo bolje kad priblize tu tablu! A rijeci druge nisu potrebne! Pamentom je dosta da pogleda i zna o cemu seradi! i na kraju je taj ocajnik bio prvi! A to znaci da je mogao brze od Hamiltona……

SmokE

gorane upravo tako alonsu covjek u boxu drzi stop i nakon promjene guma..

mclaren tooned

a moj savjet tebi je da ne pisaras gluposti, bolje da si gledo slobodni trening. 🙂

given2drive

a sto im to vrijedi kad ce na trci biti kise
😉

Goran

given2drive…hahaha nece ih biti medu prvih 5 na kisi!

Goran

i daj mi reci kakve veze ima trennin s ovime od prije 5 god? Koliko ja znam i u njemackoj su mclareni dominirali treningom! Ali kvalifikacijama i utrkom bas i NE!!

aaancy

Cak mu ni ne zamjeram iako je potez stvarno los, u toj ekipi forsirali su pobjede za Hamiltona pa nije bilo drugog nacina da se izbori, svi su oni imali svoje lose momente ali vecina ih je sazrela, to se vidi po Alonsovim rezultatima i izjavama.

Memphis

kakav car

Marko

potez očajnika!
nemre biti brži od hamilton, pa onda ga blokir ada ovaj nemre voziti.

Sir Drinkalot

Je, vidjeli smo ove sezone kak’ ne može biti brži… hehehe

biga

Sir, dodao bih ” i to još u sporijem bolidu”

Marko

samo naivci misle da je Ferrari spor.

biga

ne, Massa je uvjek slovio za vozača koji pokazuje koliko je dobar bolid. tj vozi brzo koliko može bolid, nije u stanju da izvuče ništa više. iii vidimo gdje je Massa ove sezone. upotrjebiš logiku i eto ti gdje se Ferrari nalazi… 😉

edit: Button je bio brži od Alonsa na zadnjoj utrci, Hamilton ga je dobro pritiskao nekolika kruga, Vettel ga je stizao, ali Hamilton ga je omeo…

darijo

Ako se ovaj ”car” ovako ponasao prema hamiltonu koji nije cvecka i to pored rona denisa kako li se tek sad ponasa prema Massi to je samo jedna od mnogih stvari koje mi ne vidimo i neznamo

TeaKong

Taj car se redovno druži sa Massom, što se može vidjeti po slikama sa twittera. Uvijek su zajedno u restoranu, igraju fudbala zajedno itd.. Tako da ne bih baš reko da bi se družio s Massom ili Massa s njim, da mu tako radi 🙂

https://twitter.com/alo_oficial/status/227848410894594048/photo/1/large

comment image:large

Mikalo

Sta reci za Alonsa ? Pa sigurno najbolji vozac danasnjice , ali kao sto rece jedan poznati knjzevnik kud god on prodje tragovi mu smrde .

Sir Drinkalot

Koji je to književnik? Nije mi poznat citat, a baš bih ga volio pronaći…

darijo

P.P.Njegos Gorski vijenac

Sir Drinkalot

Aha, zato nisam to pročitao…

Chik

E trebalo bi biti više ovakvih stvari danas, jer su same utrke pomalo dosadnjikave.

Jacky

Vi ste samo pogledali ovaj video,a ubiti niste gledali utrku a ni kvale zato bezveze komentirate a neznate sta se ustvari dogodilo na tim kvalama i na samim treninzima te davne 2007god.
zato nemojte pricat gluposti,i u samoj utrci

zekohonda

mali predah od teške teme:
to subotnje popodne, bezbrižno se šetah paddockom, nisam ni bio svjestan koja drama slijedi…
http://www.youtube.com/watch?v=05MtY0ukk2o&feature=player_embedded 🙂

dacho65

u čemu je poanta???

zekohonda

pa nema neke poante, samo se kurčim. 🙂
pih, niko nema smisla za humor ili barem off topic.

Alen_HAM

sve se bojim kakvih ce komentara biti..al prokomentirao bih samo ovaj video i rekao da alonso nije bio posten. hvala 😉

Alen_HAM

i taj bezobrazni podsmjeh, vrati me u 2007 i kneglu u grlu od bjesa 😀

djula

Čekaj tko tu nije bio pošten hamiu su naredili iz boxa da pusti alonsa ali ovaj nije to napravio i normalno da je alonso poludio a točno se vidi na ovom videu da je alonso bio autsaider i da je hami imao veću podršku od ron dennisa nego alonso!!!

Marko

da je Hamilton imal veću podršku od Alonsa su samo insinuacije alonsovih navijača.

Marko

i gore Goran jos veli da je Hamilton vozil auto po Alonsovu set-upu te godine, kaj bi značilo da je McL posložil bolid po Alonsu a ne po Hamiltonu. ta kda tolko o tome kome su išli na ruku.
problem je nastal kad je ispalo da je Hamilton brži od njega.

ferrarista

prijatelju pa po kome bi imali setup? po dvostrukom svjetskom prvaku kojeg su i doveli da osvoji naslov ili po rookiju???

Istra F1

Ovo ko da gledam kada su Ayrton Senna i Alain Prost bili momčadski kolege 😀
jednom drugom su si krali bodovo, zabavno za nas gledatelje no neznem baš koliko je to bilo zabavno šefovima ekipa 🙂

666

Da samo s jednom razlikom a to je da su Senna i Prost uzimali naslove, malo jedan, pa druge godine drugi, dok su Hamilton i Alonso sve ispušili i Kimi odnio naslov.

Like a Boss

bravo Alonso! kakva legenda 😀

mclaren01

idiot!!!- like a boss

Marko

to je bil jedini nacin da pobjedi Hamiltona, koji je te godine bil očito brži od njega.

mclaren tooned

ako je tebi alonso car zbog ovakvih poteza onda se nesto cudno desava sa tobom.

Goran

a sto svi pricate o alonsovom potezu? A hamiltonov potez je herojski cin ili sta ?

SmokE

da ima hamilton vise svojih specijalnih pozeta..da sam bio na alonsovom mjestu i da je on blokirao mene zasto ne vratiti? 😉

Hardcore F1 fan

Dvije umišljene primadone plus Dennis koji je izgubio kompas u vođenju momčadi.

ferrari-F1

svaka cast alonso

Goran

nije to bilo ok od Alonsa ali ni od Hamiltona! Ali to nisutrebali oni suditi nego ostaviti da fia procjeni a ne ovako sjediti u boksu! Svaki los cin bilo kojeg vozaca kasnije bude osuden i samim time svaki vozac steti svom ugledu s ovakvim stvarima!

mclaren01

svaka mu čast !!! TO JE SPORTSKI NEMA ŠTA !!!!!!!!!!!!!!HAMILTON JE KRIV KAJ JE BOLJI U PRVI SEZONI BIL???

Sir Drinkalot

Ne deri se…

Vettel-Mostar

ahahahahhahahahahaaahahah

Goran

koliko se ja sjecam na kraju je bio najbolji kimi a ne alonso ni hamilton! a da na ovoj stazi hamilton nije >>prcao<< alonsa i da nije dobio tu kaznu vrlo vjerovatno bi te sezone alonso bio prvak! Te uz te gluposti jos je imao i odustajanja koja su ga na kraju skupo kostala!

Vettel-Mostar

kao prvo : hamilton kukavica sto nije pustio alonsa da odveze krug a kao drugo alonso jednim vrlo prljavim i nepostenim potezom donosi svojoj ekipi 0 konstruktorskih poena i ne samo to nego i nelagodu cijele F1 obitelji! stvarno ne fer! neka je dobio kaznu! p.s. (nadam se da Alonsovi navijači shvaćaju što je uradio i da mi nece dati minus)

Goran

ja shvacam sto je uradio i necu ti dati minus…po meni ovo je njegova jedna jedina mrlja u karijeri ali opet isprovocirana od hamiltona tako da mi je glupo pricati opet o tome! Nisu ni jedan ni drugi pokazali ponasanje vozaca koji zasluzuje sjediti u mclarenu! A mislim ipak da tokom te sezone je hamilton trebao malo bar respektirati alonsa jer je vozio bolid po setupu alonsa i bez njega nebi sigurno imao toliki uspjeh u prvoj sezoni! Alonso je od onda jako sazrio i kao vozac i kao osoba i nije ni slika te osobe iz mclarena ! A… Read more »

Vettel-Mostar

Slazem se sa svime sto ri rekao!

sarafciger

Hamilton vozio po setupu alonsa? Massa to isto radi pa ga nema nigdje. Hamilton je vozačina koji je bio prijetnja alonsu te godine i osvojio bi ga da je bilo zrelosti više. Mislim da nije bezveze dobio naziv od talijana ‘Il Phenomeno’ .

Goran

da upravokao sto sad Button vozi na setupu hamiltona i drasticno je popravio rezultate! A massi nebi pomogao ni setup dragog nam boga!

Memphis

ne kenjaj zašto su ga držali u boksu? Da bi Hemač bio prvi jel?

mclaren01

ma da

Related Posts