Nakon još jednog razočaravajućeg nastupa i odustajanja na VN SAD-a, Talijan je priznao da sve teže pronalazi motivaciju.
Unatoč optimističnim najavama uoči utrke u Laguna Seci, Ducatijeva momčad nije uspjela smanjiti zaostatak za vodećim ekipama. Valentino Rossi i Nicky Hayden nastupili s najnovijom evolucijom Desmosedicija, no talijanska momčad nije ostvarila očekivani napredak.
Nakon potpisivanja novog ugovora s talijanskom momčadi, Nicky Hayden odvozio je solidnu utrku, plasiravši se na šesto mjesto ispred njemačkog rookieja Stefana Bradla. Valentino Rossi, s druge strane, od početka vikenda nije uspio pronaći pravu formu. Kvalificirao se na deseto mjesto, a većinu utrke proveo je sam, iza najvećih konkurenata. Talijan je na kraju odustao dva kruga prije kraja nakon pogreške na prilazu zavoju Corkscrew.
“Iza nas je jako težak vikend koji je završio na najgori mogući način – neočekivanim padom,” rekao je Valentino za MotoGP.com
“Čim sam pritisnuo kočnicu, izgubio sam prednji kraj motocikla. Ostao sam prilično iznenađen jer se sve dogodilo pri vrlo malim brzinama. Od početka vikenda nismo mogli adekvatno zagrijati prednju gumu, pa je guma nakon 30 krugova izgledala kao nova.”
“Žao mi je jer se ovaj problem ponavlja već dugo vremena, a mi još nismo pronašli rješenje.”
Rossi i Ducatijeva momčad sada imaju tri tjedna pauze prije nastavka sezone u Indianapolisu. Talijan je na kraju priznao da sve teže pronalazi motivaciju znajući da ne može konkurirati za postolja.
“Mislim da smo u prvom dijelu sezone bili gori nego prošle godine. Jako je teško zadržati koncentraciju znajući da se boriš za nevažne pozicije. No, pred nama je još najmanje osam utrka. Moramo zadržati koncentraciju i dati sve od sebe na preostalim utrkama.”
Podsjetimo, Rossi je najavio da će u idućih nekoliko tjedana objaviti odluku o nastavku karijere. Talijan je prije nekoliko dana javno progovorio da još ne zna hoće li ostati u Ducatiju ili će posljednje godine MotoGP karijere odraditi na Yamahinom tvorničkom motociklu. Čelnici Ducatija najavili su da će učiniti sve kako bi zadržali sedmerostrukog svjetskog prvaka, no iako budućnost talijanske momčadi izgleda obećavajuće uz novog partnera – njemački Audi, pitanje je želi li Rossi još čekati na konkurentan motocikl. Sudeći po posljednjim komentarima i izjavama, prelazak u Yamahu čini se kao vrlo izgledna opcija. Pričekajmo još nekoliko dana…
bježi iz tog Ducatija dok je vrijeme!!!!!!!!!!!!!!
Da je korektan prema svojim kolegama iz klase (i šire) prelomio bi i donio odluku gdje će nastaviti karijeru. Na ovaj način zafrkava cijeli niz ljudi i ekipa iza sebe koji još uvijek ne znaju napraviti kadrovsku križaljku i posložiti timove za na godinu. A ako ne može naći motivaciju neka osnuje vlastitu ekipu (nije važno koja klasa-sponzori ne bi trebali biti problem), tako će ostati u sportu o kojem zna najviše, a pomoći će mladim talentima da nađu put do tvorničkih ekipa. Mislim da bi to trebao biti smisao sportaša koji je uzor mnogim mladim vozačima.
Neka Rossi ode negdje gdje ce osvajat naslove..
nek ostane.meni bi u ovoj situaciji motivacija bile žene:)))))))))))))))
Ducati mu nudi 17mil eura da ostane, ne znam hoce li ga motivirat tolika lova ili ce prijeci u yamahu,hondu pa uzet jos koji naslov.
Prije da ce otici iz Ducatia jer love ima.
rossi vrati se u hondu