FERNANDO ALONSO osvaja VN Njemačke

Fernando Alonso pobjednik je ovogodišnje VN Njemačke nakon što je vodio gotovo cijelu utrku. Sebastian Vettel nakratko je preuzeo vodstvo tijekom ulazaka u bokseve ali je Alonso brzo vratio stvari na svoje mjesto i do kraja zadržao vodstvo. Jenson Button završio je kao treći nakon što ga je Sebastian Vettel pretekao u posljednjim zavojima.

Button se požalio da ga je Vettel pretekao van staze, što su suci odlučili istražiti ali do pisanja ovog članka nije objavljena nikakva odluka te će se za konačne službene rezultate morati pričekati.

Sama utrka obilovala je događanjima i pretjecanjima. Felipe Massa, Romain Grosjean i Bruno Senna morali su u boks odmah nakon starta na promjene prednjih krila i probušenih guma dok je ubrzo nakon njih i Lewis Hamilton morao zamijeniti probušenu gumu. Sva četvorica su imala tešku utrku i nisu uspjela osvojiti bodove dok je Hamilton odustao nekoliko krugova prije kraja. Pastor Maldonado startao je relativno dobro ali je nakon prvih ulazaka u bokseve usporio i pao sve do 15. mjesta. Michael Schumacher odvezao je i najbrži krug utrke dok su Kimi Raikkonen i oba Saubera odvezli odličnu utrku s puno borbe na stazi. Nico Rosberg odvezao je možda i najbolju utrku te sa 19. mjesta na startu stigao do jednog boda.

PRIVREMENI REZULTATI UTRKE

VN Njemačke
Hockenheimring, Njemačka;
67 krugova; 306.458km;
Vrijeme: Sunčano.

Poredak na kraju utrke:

     Vozač	   Momčad 		      Vrijeme
 1.  Alonso        Ferrari                    1h31:05.862
 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +     3.732
 3.  Button        McLaren-Mercedes           +     6.949
 4.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    16.409
 5.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    21.925
 6.  Perez         Sauber-Ferrari             +    27.896
 7.  Schumacher    Mercedes                   +    28.960
 8.  Webber        Red Bull-Renault           +    46.900
 9.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    48.100
10.  Rosberg       Mercedes                   +    48.800
11.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    59.200
12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:11.400
13.  Massa         Ferrari                    +  1:16.800
14.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +  1:16.900
15.  Maldonado     Williams-Renault           +    1 krug
16.  Petrov        Caterham-Renault           +    1 krug
17.  Senna         Williams-Renault           +    1 krug
18.  Grosjean      Lotus-Renault              +    1 krug
19.  Kovalainen    Caterham-Renault           +   2 kruga
20.  Pic           Marussia-Cosworth          +   2 kruga
21.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +   3 kruga
22.  Glock         Marussia-Cosworth          +   3 kruga
23.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +   3 kruga

Najbrži krug: Schumacher, 1:18.275  

Odustali:

Vozač         Momčad                       U krugu
Hamilton      McLaren-Mercedes             58


Poredak u svjetskom prvenstvu nakon 10 utrka:                

Vozači:                      Konstruktori: 
 1.  Alonso       154        1.  Red Bull-Renault          238
 2.  Webber       120        2.  Ferrari                   177
 3.  Vettel       118        3.  McLaren-Mercedes          157
 4.  Raikkonen     95        4.  Lotus-Renault             156
 5.  Hamilton      92        5.  Mercedes                  105
 6.  Rosberg       76        6.  Sauber-Ferrari             78
 7.  Button        65        7.  Williams-Renault           47
 8.  Grosjean      61        8.  Force India-Mercedes       46
 9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari          6
10.  Kobayashi     31
11.  Maldonado     29
12.  Schumacher    29
13.  Di Resta      27
14.  Massa         23
15.  Hulkenberg    19
16.  Senna         18
17.  Vergne         4
18.  Ricciardo      2
334 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel 0308

Fantastico!!!

AlonsoGirl

“Alonso walks on water”!!! 🙂

Rose

Meni baš drago što je Button napokon pokazao da nije posta svjetski prvak slučajno kao što se često piše na ovom portalu.
Eto, i Button pokazao da zna voziti. Bravo Button!

Jacky

Nikada to nisam rekao za Buttona,ali zato sam to rekao za Vettela

i to je istina Vettel sada pokazuje da nezna voziti i ostajem pri tome

lanaGP1

slažem se!!!

simbaSS

hoce li biti reprize mozda?????

given2drive

istraTV i KanalRI u 22:30
za ostale programe ne znam
😉

simbaSS

tooo hvala lega!

given2drive

i drugi put

😉

Rose

simba ss,
i ti si lega?

Ferrari power

to se trazi svaka cast fernando !!!

xxx01

vettel da je pravi vozač ne bi okrivljiva druge za svoje pogreške

avalon

op , op …pazi šta govoriš da to šta pričaš ne ispadne kontra produktivno 😉 siti se bahreina i susreta alonsa i rosberga . na koga se alonso raspizdija i tražija da ga se kazni jer je navodno smeta da ga fernando pređe ? i lewis se nešto bunija zbog susreta sa nicom na istoj trci ali nije tražija da se nico kazni . jesu li oni za tebe pravi vozači ? šta su suci zaključili nakon trke ? ko je pogriješija i nastoja drugoga okrivit za to ? nico ? 😉 btw , jedino pozitivno u tom slučaju je… Read more »

Grayowl

Pogledati incident lewis-alonso-nico u bahreinu i button-vettel u hokenhajmu,pa onda potegnuti paralele.
Sasvim različite situacije.Button je sebu ostavil dovoljno mjesta u zavoju,dok ovaj nije izašel sa staze i u zavoju je bil ispred seba,dok je seb još bil na stazi.
Nico je “izgural” i lewisa i alonsa van(na sličan način ko i maldonado lewisa na prošloj utrci) samo bez posljedica po bilo kojeg od njih.A da im je,nico, ostavil mjesta-nije.Ili sam nekaj krivo videl?

avalon

pa šta mene pitaš jesi li ti nešto krivo vidija ? da ne opterečuješ vid promisli logično…zašto je seb danas kažnjen ? zato šta je preteka buttona van staze . na osnovu čega su ga suci kaznili ? na osnovu događanja u bahreinu kad su i alonso i lewis pokušali preči nicu van staze . je li nico nekoga izgurava minjajući smjer ? suci su zaključili da nije = ad acta . je li button danas sebu ostavija dovoljno mista ? nisam siguran … jesu li suci na osnovi bahreinske trke nadopuni pravila i zaključili da je seb kriv ?… Read more »

Grayowl

Za početak.Pravilo je postojalo u bahreinu ali ga nisu odlučili primjeniti do danas.Isto kak je i lewis za prvo zaustavljanje na stazi poslje kvala dobil ukor,a kad je ponovil stvar ,dobil kaznu. Zašto je seb kažnjen-jer je prekršil pravilo 2.3.3.4.Razmatrali su incidente iz bahreina i odlučili nikoga ne kazniti.Sjeti se ovoga komentara kad netko sljedeći put izvede kaj i nico u bahreinu,pa mu opletu kaznu.A kaj se samog izguravanja tiče,potraži malo po netu naguravanja pa vidi koliko ih je zbog “guranja ala nico” dobilo kazne. A za buttona mogu samo reći jedno – u trenutku ulaska u zavoj i do… Read more »

xxx01

aj ti meni sad objasni kako je hamilton kriv što vettel završia peti

fernando alonso

Vettelu vec lagano pucaju živci. jesteli vidjeli kako je odlazio široko kada su se Alonso i Button odljepljivali pa to je zato što je previše forsirao i nije bio hladne glave. A da ne pričamo o onom mahanj s rukama kada ga je Hamilton prestigao i neznam zasto se ljutio pa oni se utrkuju. Hamilton je bio brzi a da je dosao saefty car bio bi u istom grugu i mogao bi biti u bodovima.

fernando alonso

Alonso je danas Vettelu i društvu odrzao”malu školu vožnje”. Još samo mogu reči gracias Frnando i forza Alonso.

Rose

Čestike Alonsu!
Ali nije on jedini koji je danas dobro vozio.
Startao je s PP i zadržao ga, svaka čast, ali meni ipak veći junak utrke Button, koji se ove godine (izuzev prve utreke) i te kao mučio s bolidom.
Danas napokon pokazao da da zan voziti. I kad ga je Vettel onako obišao, nije na team radiu histerizirao, već smireno rekao boxu da provjere jeli to sve bilo ok.

given2drive

po meni su to perez i rosberg 11 mj gore obojica
button se konacno dignuo “iz mrtvih” sto je i meni drago
😉

Rose

given,
ok i perez i rozberg, ali oni su uglavnom u granicama svojih mogučnosti ove sezone, jedino je baton, “zaronio” debelo iznad svojih mogućnosti, napokon se izdigao iz pepela.
Meni i dalje junak utrke Button.

fernando alonso

totalno se slazem s vama

Rose

fernando alonso,
pa naravno da se sležeš s nama, to su činjenice 😉 🙂

Alex

O tome ja stalno pričam,konkurentan bolid u Alonsovim rukama i to je to!

given2drive

ma i kad nije bio konkurentan!!
kakav god bolid alonso dobije, napravi cudo!!
😉

Alex

Zato i navijamo za njega.

AlonsoGirl

Alonso!!!! The BEST!!
Vettel,malo je puk”o s živcima pa je tako i reagirao. Sad mu je valjda bolje na 5-om mjestu…

mickey

To se trazi 😉

dejo

I sad neka netko kaže da Alonso nije najbolji vozač na gridu…Daleko najbolji!!!

Rose

dejo,
ja kažem da nije daleko najbolji!
Ddobar je, ali ima JEDNAKO dobrih vozača na gridu kao i Alonso.

Jacky

nabroji 5 vozaca

Rose

Ako baš moram,
Alonso, Hamillton, Kimi, Schumacher, Button, ne nužno tim redoslijedom, ali mislim da su tu negdje po talentu, Button možda malo ispod njih, ali mi je drag jbg.
Ove mlađahne momke nisam uzimalo u obzir, moram još vidjeti tko od njih bi eventualno danas sutra moga nakon ovih velikana doći u kategoriju “big five”.

Rose

Jacky,
očekujem komentar, znam da nećeš biti zadovoljan, ali Vettela sam svrstala u kategoriju onih mlađahnih, bez obzira što ima 2 naslova 😉 🙂

poljo

Mislim da je nakon 10 utrka jasno tko je ipak tata-mata na gridu ! Svi koji imaju nesto protiv alonsa da bi konacno sami sebi trebali priznat ! Dobro je novak rekao,odrzao im je skolu voznje 🙂

Alex

Po ko zna koji put.

SF

extra, ode alonso još dalje

wodoo

opet lekcija Alonsa…vrhunska voznja i uz kaznu Vettelu jos se vise odvaja…Zao mi je Hamiltona,veliki borac,ali nesreca ga je udaljila od borbe za naslov.
Vettel danas dosta nervozan i puno gresaka,a i dozvolio da ga Hemi prodje i odvoji od Alonsa…

Tuzlak

Sto ce sada biti placa haha Ali ovo mi se ne svidja, posto sumnjam da ce 2 dana zaredom kazniti Red Bull. Znaci ipak ce sutra dopustiti mapiranje motora…

F1 FENBOJ

Tribali su odluku donit prije postolja,kimi se nije okusija sampanjca osta je suvog grla.

IGOR

hahahah..dobra…!

IGOR

Kimmi je treći!!!!

F1 FENBOJ

BREAKING NEWS! Vettel kaznjen,Kamui P4,Sergio P6

ferrari supporter

ni kriv ni dužan Kimi je dobio 3. mjesto 😀
ove godine stalno sakuplja bodove,i na taj način je stigao Hamiltona i još je u igri za ovogodišnjeg prvaka.

LH Mercedes

Vjerujem da su i on i hamilton još u igri za prvaka jer njih dvojica sum oko 60 bodova od alonsa ali ipak ima jos 10 utrka, Spa na kojoj su i hamilton i kimi dobri, tamo texas koji je nov itd itd. Imaju jos sanse ako ne budu prosipali bodove.

ferrari supporter

imaju oni oba šanse ( po meni Hamilton veće šanse zbog toga što sad nakon upgradeova ima brži bolid )
ali Alonso ima solidnu predost i STRAHOVITO JE KONZISTENTAN,ova utrka mu je 22. u nizu da je u bodovima,mislim da je to sve od lanjske Kanade,a ako Alonso odsad konstantno bude u top 5 ( sposobnosti i bolid za to ima ) jao se svima ostalima jer će im u tom slučaju biti jako teško srezati Alonsovu prednost koja još uvijek nije tolko značajna,ali mu daje prostora da diše.

LH Mercedes

Da, nevjerojatan je kako uspijeva izvlačiti bodove i iz najgorih situacija, ali svatko bar jednom mora imati nekakav peh i on i hamilton i vettel i kimi. Ne bih se bunio da alonso osvoji (samo ne vettel) ali samo da ne pobjegne predaleko jer bi onda sezona bila dosadna.

Rose

Ja bih rekla da je to treče mjesto dobio zasluženo.
Samo mi je žao što nije imao čast popeti se na postolje!
Baš me zanima koje bi njemu Lauda piteanje postavi :-), a još me više zanima kakav bi odgovor dobio 😉

ferrari supporter

Ma 3.mjesto je definitivno zasluženo,imao je neka odlična pretjecanja ( Schumacher,ako se ne varam obe Force indije,mislim čak da je i Pastora prestigao na stazi ).
i da šteta je što se nije popeo na postolje al pravda je zadovoljena,3. mjesto je tu bodovi su tu,a što se tiče njegovog odgovora,šteta što ga nismo dobili prilike čuti jer svi znamo da KImi uvijek daje odlične izjave 🙂

Rose

ferrari supporter,
😉

wodoo

vettel kaznjen s dodatnih 20 sekundi pa je na kraju ipak peti…..

fikus

Button je danas bio fenomenalan i nadam se da će nakraju dobiti 2. mjesto od plačljivca!
ALONSO fenomenalan, definitivno broj jedan na gridu!

Alen

http://www.autosport.com/news/report.php/id/101426

Vettelu 20 sek i pad na 5. mjesto

Istra F1

ajde još 4 komentara da ih bude 200 xD 🙂

given2drive

alonso – nemam rijeci savrsenstvo (uz pokoji problemcic ali rijesen na vrijeme)
button – konacno se i on dignuo “iz mrtvih”
vettel – dobar (ako dobije kaznu svejedno se imati bodove :))
kimi i schumi – perfekto
rosberg – svaka cast
hamilton i massa – razocarenje
i na kraju sauberi – super
😉

m

sauberi su odlični bili danas

Rose

given,
slažem se 😉

luka

Bas onako kako treba vozit,kad treba zagrizut zagrizne,kad treba čuvat gume onda se čuva 😉 Fernando Alonso 😉

Vettelu kazna
skopri26

Sve 5

sandi

Zadovoljan sam. razočarali su Massa, Grosjean i Weber, ostali prema očekivanju

muksa

slažem se samo su i ovi prema očekivanju razočarali 😉

given2drive

hamiltona si zaboravio
😉

muksa

nije on kriv što je pukla gumica

given2drive

ali nije trebao odustati
isao je u box zamijenio gume i nastavio voziti
zasto je odustao??
😉

Grayowl

Da bi mogli donjeti novu getribu,motor ili nekaj slično za sljedeću utrku ,a da ne dobije kaznu?

given2drive

ja sam mislila reci da nije odustao zbog probusene gume
😉

Iceman

Fernando Alonso bravo!!! Ovo je bila još jedna majstorska vožnja, u kojoj sam strepio do zadnjeg kruga. Te gume, koja je to lutrija, koja je to nepoznanica. Jedino što sam siguran je da na ferrariju (ovisno o stazi i ovisno o gumi) gume baš ne šljakaju najbolje. Prvo u Sliverstoneu Alonso starta na tvrdima, jer te bolje funkcioniraju tamo, čovjek gradi prednost i onda se prebaci na mekšu i sve pada u vodu. Ovdje suprotno. Ferrari je u jako dobroj formi, tik pri vrhu ali ne i broj 1. To se danas vidjelo jer čovjek nije izgradio prednost od 10… Read more »

luka

Zaboravio si Kamikazu 😉

Rose

Iceman,
odličan sažetak utrke.
Samo što ja sad kad pišem ipak zam da je Button zadržao drugo mjesto 😉
Bravo Button, nakokon pokazao da zna voziti.

Ivan K1M1

Za pohvalu su danas i sauberi kobayashi i perez napravili pravi podvig danas 5i 6 mjesto sa puno borbe uvijek dobrim odlaskima u box i strategijom odlican voznja danas 🙂

F1 FENBOJ

Sretan Rodjendan GP1.hr. 🙂 :):)

Šumi Fan

Sauber ima najbolji bolid ali katastrofalne vozače ,,,trebali bi dovest nekog sa iskustvom i sa brzinom ,,od ove dvojce nikve koristi

Goran

Sad si se posteno provalio! Perez je vozac kojeg bi radije imao u ekipi nego vozace kao sto su masa maldonado rosberg itd!

Goran

a bolid im je dobar i pitanje je gdje su mu granice ali s obzirom na plasman u utrci mogu biti zadovoljni jer tamo sigurno nisu ocekivali na pocetku sezone da ce biti te ovakav sauber upravo i je to sto je zbog ovog dvojca koji ima neki svoj tip voznje! Obadvojica su jedinstvena i brza! a sad problem schumi tebi i slicnih tebi sto vi sve odmah usporedujete s najboljima! Sauber je prijasnjih sezona bio banana tako da su napravili veliki korak naprijed!

given2drive

checo ide slj sezonu u ferrari ako massa ne popravi rezultate iako je i za to vec kasno
4/5 bodova za konstruktore je alonso osvojio
😉

Rose

Šumi Fan,
jesmo li mi gledali istu utrku?!
Pa Perez, ako se ne varam, +11 mjesta od starta!

nata13

nisam fan Ferraria, ali čestitke Fernandu na pobjedi.. drago mi je što se polako vraća McLaren, Button je danas napravio velik posao, a Hamiltona mi je žao, ipak na 100 utrku odustajanje sigurno nije poželio.. bude bolje sljedeći vikend 🙂

kimi forever

Da je bar bio uključen team radio dok je Vettel mahao Hamilton-u, sa jedne strane bi se čuo smijeh a sa druge plač i očaj!!!

FelipeMassa12

nezasluzeno trebo je vettel prec alonsa al je majmun hamilton počeo prestizat vettela

Damon Hill

i u čemu je tu problem?
Imao je u tom trenutku brži bolid.
simply as that.

mujo

mislim da kolega filipe.. cilja na to da se vozac sa krugom zaostatka mozda ne bi trebao ubacivati izmedju vodecih vozaca u borbi za prvo mjesto u utrci. narocito dok se za to vrijeme timski kolega nalazi na trecem mjestu. jer bi se mozda moglo dogoditi da se namjerno ubacuju vozaci sa friskim gumama koji bi onda slucajno uletavali u borbe samo zato jer su trenutno brzi a inace su krug iza i pola kruga do predposljednjeg.

Grayowl

Mujo – Lewis je vozil svoju utrku i lovil je ove ispred sebe.E sad,ako zaostaješ krug iza vodečeg i vodeči vozi 1:20:000,tvoj protivnik,u borbi za mjesto, 1:19:500,a ti 1:19:000 , jel to znači da nesmiješ pretjecati sporiji bolid od sebe jer kasniš jedan krug iza njega?Kaj bi bilo da je lewis bil na 11. mjestu?Koliko sam pratil utrku,njegov konkurent u borbi za mjesto,bil je 4 sekunde ispred njega,a između njega i konkurencije ,našli su se alonso i vettel.On nije išel štopati vettela jer je vettel štopal njega( čitaj :bil je sporiji od lewisa)

Damon Hill

Mujo, postavi situaciju ovako.
Hamilton je bio brži i pretekao Vettela, i da je recimo uspio preći Alonsa.
dogodi se sudar, izađe safety car, i on više ne zaostaje za puni krug nego za 15 sekundi.
to je utrka, i to je sastavni dio nje.
bilo bi glupo da nije.

mujo

po meni, nema logike za mjesanje u borbu vodecih od strane vozaca koji je zadnji. da je vodeci sam, odnosno da nema aktivne borbe, ok. ali ukljucivanje vozaca u izravni troboj za pobjedu na utrci od strane posljednjeg vozaca na stazi mi je malo overkill. narocito ako je jedan od vozaca u toj borbi momcadski kolega zaostalog za cijeli krug i drito zadnjeg u poretku. nema tu borbe za bodove.

mujo

demone, zato i postoji pravilo da se vozaci koji zaostaju cijeli krug pod safety carom vracaju u krug. dakle opet mi nema logike.

Grayowl

Mujo- napisal sam ti o čemu se radi ali ti trubiš svoju i ne čitaš.ON je bil brži od vettela i lovil je lika ispred alonsa od dvije sekunde.Boril se za pozicije,a vettel i alonso su mu smetali.

mujo

Grayowl, procitao sam ja tvoj post. Ja samo iznosim svoje misljenje da se netko tko je zadnji mozda ne bi trebao ubacivati u borbu vodecih koje dijeli sekunda-dvije razlike bez obzira da li je u tom trenutku brzi.
Ne komentiram sto se dogodilo i zasto (kao ti) vec iznosim misljenje zasto smatram da to mozda nije ok, odgovarajuci na pitanje: “u cemu je problem”.

grayowl

Mujo – ali alonso i vettel se nisu približavali vozaču kojeg je ganjal lewis u borbi za poziciju.Kaj bi onda trebal voziti iza ovih i gledati kak mu “konkurent” briše?Zato sam i napisal kaj bi bilo da je bil 11 ,a ovaj napred 10,a zaostaje krug iza vodečeg,a alonso i vettel ne mogu uloviti i preteči 10 – og?Kaj da mu za naslov treba taj jedan bod,a on nesmije preči vodečeg iako je brži od njega.

mujo

grayowl, po cetvrti puta cu napisati isto: misljenja sam da se POSLJEDNJI vozac sa KRUGOM zaostatka ne bi trebao ubacivati u borbu kojoj su akteri te borbe unutar sekundu-dvije bore za pobjedu utrke. nije mi logicno da se vozac sa najgorim plasmanom i najvecim zaostatkom u utrci gura u direktan sukob na stazi vozaca sa najboljim plasmanom i najmanjim zaostatkom. jos gora mi je situacija ako se vozac sa najvecim zaostatkom gura u borbu u kojoj se nalazi njegov momcadski kolega. a da apsurnost te situacije bude veca, nakon svega ode par krugova kasnije u boks i povlaci se sa… Read more »

Grayowl

Mujo – po peti put ti velim da nema logike da si i zadnji sa 10 krugova zaostatka i voziš sekundu brže od vodečeg da ga ne prestigneš nego da se voziš iza njega do kraja utrke.Nije isto na kraju biti 24 ili 23 ili 22.Kaj misliš kak se određuje poredak momčadima koje nemaju osvojene niti jedan bod?Najboljim plasmanom u utrci.Pa ako jedan od vozača završi na 22-om mjestu,a konkurencija zauzme 23-24,momčad ti sa 12-e pozicije “skoči” na 11-u.Na kraju sezone ti to donese milju,dvije eura,funti ili kaj ti znam čega.Ak je tebi to niš i nelogično da se bore… Read more »

mujo

a gdje sam ja napisao da je to nelegalno? gdje sam ja napisao da on ne smije preticati?
btw nije se vozio do kraja utrke, jel da? povukao se.
ovo sa pozicijama zbilja ne shvacam. znamo kako se djele novci, kako se boduju mjesta, itd…
i odluci se vise… ili ima logike ili ne. sam sebi skaces u usta na pocetku i na kraju posta.

Grayowl

Zašto ga nije prešel?Zašto je hamilton vozil par krugova iza alonsa ,a nije pretekel i njega?Zašto su se i alonso i hamilton odvojili vettelu na preko 2 sec. ak je vettel bil toliko brz?Vidlo se i iz aviona (a i grafike) da je vettel sa DRS-om brži od alonsa 5-6 kmh.Sad mi ,molim te, objasni kak je to vettel bil brži od alonsa?U zavojima ga je lovil ali u zavoju je i “jebeno” prestići nekoga,posebno ako nisi na trkačoj putanji.

vettel

situacija je takva kakva je,problem je u tome što je u pravilu bolid koji se bori za postolje brži od onoga kojeg je prošao za cijeli kruga pa se ne dešavaju takve situacije da se ovaj vrača u krug..jebiga tu je vettel izgubio,alonso i button su profitirali a u nedelju je nova utrka 😉

pipi

Bravo za Alonsa, i u utrci i u kvlifikacijama odvozio bez greske.
Samo imam dojam da bi se trebao zahvaliti Hamiltonu za ulet ispred Vettela.

Grayowl

Imaš krivi dojam.Bil je brži od vettela i jednostavno ga je prešel.Da je vettel bil toliko brz koliko je pokazal mahanjem,zaljepil bi se hemiju za getribu i šišnul ga još jednom.Na kraju,sa 0,5 sec pasti na 2,5 jer te netko prestigel?Jednostavno su mu gume počele odlaziti.

Tuzlak

Pa da je Vettel bio brzi od Alonsa, hamilton bi jos lakse presao pomenutog od Vettela, a ne jurio za njim nekoliko krugova…

Grayowl

Istina ali to navijači vettela ne vide.

aaancy

Da je neko reko na pocetku sezone da ce Alonso raditi ovake stvari, bas svi bi mu se nasmijali! Svaka cast vozacima al on bi mogo mnoge tamo na gridu poduciti kako se manipulira bolidom! Svaka cast! Nemam rijeci za sve ovo dosada! Mnogi su vamo izjavljivali kako je Fia na Ferrarijevoj strani, al ovakom voznjom ima da zacepi usta zlogukim babama! A i ovo kako je Vettel prestigao Butona je za svaku vrstu kazne! Kako jedan takav vozac, takog kalibra, svj.prvak sebi moze dopustiti tako sta? Toliko je ocajan sto ga i vlastiti momcadski kolega pobjedjuje pa i svi… Read more »

zoki1987

pa kaj vi meljete da je trebao biti kažnjen da ste malo bolje pratili jučerašnje kvalifikacije vidjeli biste da je alonso kad je postavio najbolje vrijeme na izlasku iz jednog zavoja izašao van sa staze pa je dobio bolji izlaz iz zavoja i veče ubrzanje pa kaj je i njega trebalo kazniti

aaancy

Jucer su bas svi to radili jer je kisa pljustala !!! I da, kazna ce bit garant! Koliko god je brzi bio od Butona to nije trebo napraviti, bilo je prostora i vremena za to i prije i poslje!

Grayowl

Alonso je najbolje vrijeme postavil u zadnjem krugu(o kojem ti govoriš) ali je vrijeme dovoljno za PP postavil krug ranije.Sukladno tome,nije stekel prednost pred nekim od konkurenata.Btw jel ste primjetili da su mu 2 kotača uvijek bila na rubnicima prilikom izlaska van staze u posljednjem zavoju.To je radil skoro čitavu utrku,a po pravilima NIJE bil van staze sa sva 4 kotača.

F1 FENBOJ

Fernando Alonso ide prema svojom ka 3 tituli u karijeri,bile su neke ankete ko ce pobjedit ovo ono cccc,reka san van Fernando Alonso pobjedjuje.

mujo

baba vanga je goli k. za tebe.

F1 FENBOJ

A sta se tice Vettela nebi ga ja kaznija,kad pogledas malo bolje nije ima kud,a bija je dosta brzi od Buttona tako da bi ga sigurno opet u drugom krugu obisa.Netriba dobit kaznu.

Damon Hill

kažeš nije imao kud.
sad zamisli da je to ona stara staza gdje su kraj takvih zavja trava ili šljunak.
da li bi i onda pretekao?
to služi samo za blaže izlijetanje, nikako za preticanje.
nadam se da će FIA to tako protumačit, iako se to trebalo napraviti prije proglašenja.
ovako nema smisla.

a

nije imao kud ali je trebao vratit poziciju pa pokušat ponovo isto kao kad presjećeš šikanu.

F1 FENBOJ

okej ajde nije triba mozda,al svejedno bi ga obisa sljedeci krug,jer je bija u zadnji par krugova brzi od njega.

sandi

pravila kažu da je kazna ali ja ga ne bih kaznio, pa nije presjekao zavoj niti skratio put

Frantzon

Jasno je k’o dan. Trebao je vratiti pozicijiu i procekati drugu priliku ukoliko je toliko brzi to mu ne bi ibio neki problem.

ducko

dobra utrka, alonso napravio jos jedan korak ka trecoj tituli, zasluzena pobjeda bio je najbolji cijeli vikend…button i vettel u borbi do samog kraja, vidjet cemo jos sto ce suci rec na vettelovo pretjecanje mozda button na kraju bude i drugi, steta za hamiltona bas nema srece, imam osjecaj da bi on alonsa namucio vise od buttona i vettela (vettela je uspio namucit i sa krugom zaostatka 🙂 )… sauberi su bili odlicni svaka im cast, lotus je od pocetka sezone stalno svrstavan medju najbolje ekipe, ali je isto tako zapeo u nekoj prosjecnosti, i cini mi se da sve… Read more »

a

imali smo sažetke s Nevenom Novakom… no ipak hvala ti na kobasičetini od komentara

campo

Da ducko , čini se da Lotusu se puno toga mora poklopiti. Kimi je danas odvozio po meni najbolju utrku od povratka , bio je dobar u dvobojima, nešto ranijim odlaskom u box se riješio dijela konkurencije, ali istodobno izgubio kontakt s vodećima. Sve u svemu mislim da u Mađarrskoj pobjeđuje upravo Kimi, temperature će biti visoke, još ako mu se poklope konačno dobre kvale. I da ono najbolje -tome ću osobno nazočiti.

toffo

Ovo je bila spektakularna vožnja Alonsa kako samo on zna i drago mi je zbog McLarena što su digli formu tako da je trka bila napeta…

Brian O'Conner

Sjajna utrka i još jedna veličanstvena pobjeda Alonsa. Kontrolirao je utrku iako je imao problema sa tvrđim gumama uspio se dobro branit uz pomoć kersa. Button je odličnu utrku odvezo, promjene koje su donijeli su pomogle i također sauber odlična utrka za njih 5. i 6. Još jednom ALONSO MAJSTORSKA VOŽNJA 😀

F2004

“Nico Rosberg odvezao je možda i najbolju utrku te sa 19. mjesta na startu stigao do jednog boda.”

Sa 21. mjesta je startao

Rose

Niko i Perez uz Buttona moji junaci utrke.

KOve

Forza Alonso!!!

Macchine Maranello

Jesam li vam rekao da ćemo pobijediti?

Goran

vidim da neki se zale na misljenje vecine a najvise o tome pise netko iz mostara zaboravih ime! Tj ima u nicku mostar…..gle sudcisu nakon kine rekli da nece dozvoliti vise stvari kao sto su radili rosberg i hamilton! A to je da je hamilton prosao rosberga van staze jer ga je rosberg blokirao! Rekli su da nece u tom slucju nikoga kazniti ali da ce dalje sankcionirati sve slice takve pokusaje obilazenja bolida ispred sebe! A pravilo nalaze ukoliko se neki bolid prode da se presjece zavoj ili van staze da se tom istom bolidu mora vratiti pozicija tako… Read more »

Goran

i biti ce u poredku ako dobije kaznu 7! ili bi mogao dobiti kaznu za VN madarske sto bi mu bilo jos gore jer tamo ako dobije 10 pozicija na startu tesko se pretjece! Nevolim kazne i sva ta sranja ali Button je imao bolji izlaz iz zavoja i ostavio mu je dovoljno mjesta ….da je vetel se drzao rubnika nebi tako dobro ubrzao kao sto je to napravio van staze jer je imao bolju putanju i veci manevarski prostor! po meni je gresku napravila fia koja nije odmah reagirala i javila Rb da vrate pozicijumclarenu i tako bi bilo… Read more »

IGOR

Ja navijam za Ferrari, ali moram poslat poruku Massi..(nadam se da će to čitat..hehehehe): Felipe pakuj kofere trebaju te u Marussiji….

Tuzlak

Hahaha ludjaka 😀

Mirza_JB

Jao kakva šteta što jako zakoči Jenson, bio bi na tronu danas 😀 ovako zadovoljan i kao drugi… da ilegalni RB jos ilegalno prolazi kroz krivinu krivinu 7 pa kako mu se dopusti da svaki krug ide preko plave podloge tj. automatski ide šire i brže…

al Sauberu odličje dana, ljudi su bili u 70 % prenosa

avalon

ma da , zna se da je van staze i po travi puno bolji grip i veča brzina nego na stazi i po vozačkoj putanji 🙂 🙂

Mirza_JB

ja da je trava ne bi ni izletio, domaca je to staza zna on gdje je kakva podloga

ProkletiGad

Alonso opet pokazuje da ove god. zasluzuje naslov. Vettel bi trebo bit kaznjen al i ona mula ga je dobro sjebala s onim prestizanjem..em mu je sjebo priliku da stigne Alonsa,em je dao priliku gumbeku da napokon napravi neki bolji rezultat..al to je formula i dobro je dok ima takvih mudonja..massa uzas,shumi ocekivano,kimi se nada kazni vettelu,kobayashi i perez po meni jedine zanimljive pojave danas..go seb nema predaje valjda u madjarskoj nebu kise da napokon uzme to prvo mjesto kak spada

Lewis McLaren

Odlična utrka. Puno dvoboja i nadmudrivanja. Nažalost, Lewis je ponovno imao peh! Nevjerojatno, mislim kako uz Michaela ima najviše prhova ove sezone, ali u zadnje 3 godine nema mu ravna u tome! Nikako da se otvori. S druge strane odličan Jenson koji je pokazao kako se McM vratio i bit će tu još borbe! Velike čestitke Alonsu na još jednoj vožnji bez i najmanje greške, ovo polako počinje sličiti na ono što je Vettel radio zadnje dvije godine. Činjenica je kako su sada bolidi puno izjednačeniji nego lani, ali unatoč tomu Alonso izgleda čak ponekad i dominantno. Što se dvoboja… Read more »

ferrari supporter

pa i RBR je pretprošle sezone imao hrpu,pehova,odustajanja,kvarova itd. ne samo Lewis.
samo su imali tolko nadmoćan bolid da su i uz sve to uspjeli osvojit naslov ( u nesretnom Abu dhabiju ).

LH Mercedes

ma ti si lud da su imali pehova ne bi bili 100 bodova ispred 2

IVANs

alonso definitivno ide u borbu za naslov!!!!!!!!!!!!!!!!

Damon Hill

ma daj? 😀

MarkOi

Sad sam u dilemi dal da ti dam plus za komentar ili minus za nick 😀

Šalim se,naravno 😉

Related Posts