Raikkonen: Veći utjecaj od Pirelli guma ima zabrana nadolijevanja goriva

Kimi Raikkonen izjavio je kako smatra da je utjecaj guma na ovogodišnje utrkivanje preuveličan, te da su takvi komentari bespotrebni. Po njemu, važniju ulogu igra zabrana nadolijevanja goriva.

“Mislim da se Formula 1 u svojoj suštini nije nimalo promijenila zbog guma. Ovo što gledamo je zbog zabrane nadolijevanja goriva. Da krenemo u utrku s 50 ili 60 kilograma goriva, degradacija guma ne bi bila toliki problem.”

“Prije su se zaustavljanja u boksu obavljala nakon svakih 20 krugova, a konstantno je bilo manje goriva u bolidu. Da je tada rezervoar bio pun, mislim da bi i Michelin i Bridgestone imali istu situaciju kao što je sad ima Pirelli. Gume su dobre u kvalifikacijama, imaju dobar grip i ne možemo se žaliti na njih.”

Podsjećamo, nadolijevanje goriva zabranjeno je od 2010. godine. Zanimljivo, tada smo u prvih pet utrka imali četiri različita pobjednika, a u završnicu prvenstva u Abu Dhabiju četiri vozača su ušla kao kandidati za naslov svjetskog prvaka.

68 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
filipL

Ovako, s jednim dijelom se slažem šta se Kimijeve izjave tiče, a to je da definitivno pun rezervoar goriva utječe na degradaciju guma, ali ostaje misterija, zašto recimo još 2010 godine nije bilo toliko izražene fegradacije guma, i ajde moglo se koliko toliko voziti na limitu?? Isto tako, primjer njegov iz kine, kad je sa drugog mjesta, sa vjerojatno tih 50kg goriva pao na 14 mjesto- zbog guma koje su se otopile čim je htio malo pritisnuti na gas i duže biti na stazi.. Isto, kao što čitam i apsolutno se slažem Alonso u Španjolskoj, bio lagan, 10 krugova prije… Read more »

Grayowl

Uf.Dobro da nije rekel da i gubitak težine kod vozača ,za vrijeme utrke, je “ključni” faktor za pobjedu ili biti drugi.A da ne govorimo o dijelovima na bolidu,koji ,očito, ne služe ničemu nego samo usporavaju bolid.Sva sreća da smo i to vidjeli inače mu nebismo vjerovali.

Grayowl

I sva sreća kaj je bila i sezona u kojoj se koristil samo jedan set guma kroz čitavu utrku.I to ti nebi vjeroval da nisam videl na svoja oči.

zlatko...

on je pijan kad je ovo pricao, nek samo neko objasni sta je sa sezonom 2010, kad takodjer nije bilo nadolijevanja, nek neko objasni zasto je kimi pao u poretku zadnjih par krugova, sa tako laganim bolidom?? ovdje se meni cini da kimi samo voli malo kontrirati svim ostalim vozacima, i bas to je onaj stari kimi koji je uvijek znao sta reci da bude u centru paznje…ipak mi je drag i kao vozac i kao zabavljac…

rose

Pr ili ne slažem se s Kimijem.

Adrijan Sutil

Kimi na redu si za POBIJEDU!!!! LOTUSI LETE KAO DVA STRŠLJENA!!!!!!

Grayowl

Za stršljena koristim pips i cipelu No. 44 🙂

ton

ima puno istine u ovome ali nikad gume nisu ovisile o vanjskoj temperaturi kao ove godine i ta oscilacija je najveći problem

B.M.I.

Kimi je kralj! Uvijek iskren i u glavu!

rose

Imaš moj plus.

rose

Aleluja, napoko je Kimi izgovorio ono što nam svima fali, nadolijevanje goriva! Bez toga ostane puno manje prostora za taktiziranje, prije je to nadolijevanje goriva i broj odlazaka u boks zbog toga igralo i te kako važnu ulogu kod taktika koje su momčadi odabrale. Kimi, bravo!

KOve

Kimi i Alonso su jedini objektivni i iskreni u izjavama. Istinski trkači koji gledaju kako se nositi sa problemima, a ne kako se žaliti na njih. Naklon do poda!!!

PERO

Onda ostani sa glavom prema podu! 🙂 Što je to rekao Kimi, a da nije isto rekao Schumi!? Nije šija nego vrat!

KOve

Eto tebi Schumachera i fino uživaj u njegovim vrhunskim vožnjama i izjavama…

Schumi

Ali gdje odma ubaci i Alonsa. On se ne zali nikako, osim na Rosberga koji se propisno branio, na Pica, i td. 😀

rose

KOve, kako možeš Kimia i Alonsa staviti u istu rečenicu i još k tome svrstati u isti koš?!

Komsija

To Kimi kralju, 100 % si u pravu, vidjeli smo da si u Kini pao sa 2 na 14 mjesto zbog nedostatka goriva, a ne zbog trosenja guma?! Jer kako ti kazes, one bi se manje trosile da su bolidi slabije natankani! Pa ja se nesto pitam, koliko si ti bio natankan 3 kruga do kraja? Imao si 2 odlaska u box, pa zar jedan set nije mogao da izdrzi sa, recimo pola rezervara?! Ali ti si vjerovatno u pravu…

dzevad22

da , on je u pravu , samo da potvrdim tvoje razmisljanje

ivanh

Komisija; slažem se sa tvojim mišljenjem i ne kužim zašto ti daju minuse,jer samo si naveo činjenice tj. Kina debelo pobija njegovu izjavu…

KimiR

Intercooleru, prošle godine istina niko se nije žalio na gume kao što i ti kažeš. Ako nisi upoznat prošlogodišnje i ovogodišnje gume nisu iste, tek tolko da znaš. isti je samo proizvođač. Naredba BE zbog spektakularnijih utrka, naravno novac čini još više novca,….

Intercooler

Ajde ti lijepo momak ponovno pročitaj ono što je Kimi izjavio pa ponovno pročitaj ono što je avalon napisao pa ponovno pročitaj ono što sam ja napisao. Ako ti ni tada ne bude jasno pitaj avalona da ti objasni a ako ti ni tada ne bude jasno onda lipo deaktiviraj svoj account s ove stranice, jel može ! 🙂

Schumi

Pa do cega je onda? Pa do novih Pirelijevih guma. Ne zbog dolijevanja goriva. Lanjske su mogle izdrzati, ovogodisnje ne mogu. A cak su i Bridgestone se dobro drzale sa punim bolidom, sto znaci da ova Kimijeva, da bi ista situacija bila i sa B i M, pada u vodu.

ivanh

Naravno,Kimi zna, a Schumacher nema pojma…:-(…Ne kužim,šta je u Schumijevoj izjavi krivo ak je rekel da se sa tim gumama ne može voziti na limitu bolida i vozača, u čemu je problem,čemu odmah paljba,…???

PERO

pa da! Totalno istu stvar su izjavili, samo je ovaj (pijanac) obrazložio zašto gume odu u 5 krugova, a Schumi nije, jer valjda je svima jasno zbog težine najviše stradavaju! Al djeci moraš sve objasniti i rukama i nogama…zato se pijanac voli….

Damodar

Da te samo jedno pitam.

Kako onda moze Alonso vozit na svakom limitu?

End of Story. Schumy vise nije ono sto je bio.

PERO

Pa možda zato što ima drugi, puno manji limit od Schumi-a!? ha!? 🙂 🙂

Ferrari power

zanimljivo govori

mclarenPG

Kimi je legenda.Sjecam se scene u Mclarenu kad je pred kvalifikacije zaspao na gumama.

gbo1982

jer kaže kimi: “imaju dobar grip i udobne su”

CRNI DJORDJE

Jbg sto jes jest,mislim da lik ima pravo,i ima tu logike da su mishelinke isle sa punim rezervoarom vjerovatno bi bila degradacija guma na istom nivou,i covjek ima iskustvo i nije papak da svoje neuspjehe trazi u vecoj sili kao sto su gume,lik je potpuno realan,na kraju krajeva sta hocete DOBILI SMO HRPU PRETICANJA I NEIZVJESNOSTI,dakle sve su prilike da ce sezona biti za istoriju ili povjest.LJUDI SAMO RELAX zavalite se u fotelju uzmite piwo ladno i kikiriki,i pojacajte ton na TV-u 🙂

CRNI DJORDJE

da su TIGROVE gume kao na mom mondeu,degradacija bi bila manja,provjeren kvalitet i to M+S 🙂

Iceman

Ovdje se neću s njim složiti nego i dalje podržavam Schumijevo mišljenje. Vrlo je iritantno bilo za gledati Alonsa koji je imao cca 2 kruga svježije gume koje su trajale 3 kruga za napad. Ako se ja dobro sjećam prošle godine različite gume su imale veliki raspon u performansama, ali degradiranje nije bilo toliko izraženo. I tada nije bilo doljevanja goriva. Sada je suprotno. Ja mislim da je Pirelli sposoban izumiti dugotrajnije gume bezobzira na količinu goriva. No i Raikkonen i Schumi su vozači i svjetski prvaci i vjerojatno oba mišljenja stoje

rose

Slažem se s tobom Iceman, i ja isto tako podržavam Shumacherovo mišljenje. Ali isto tako mislim da je Kimi u pravu kad kaže da nadolijevanje goriva fali.

l l

Evo zašto volim Kimija! Zato što nije jebeni plačljivko kao Vettel i cijeli Vettelovski Red Bull Racing. Čim više ne uništavaju Formulu 1 svojom dosadnom dominacijom i užasno iritantnim urlikanjem slinavog Vettela, odmah su im gume krive. Praktički jedine ekipe koje se tuže na gume su isfrustrirani Red Bull Racing i Mercedes koji nikako da stane na noge. Ako se mene pita, ovo je APOSLUTNO najbolja sezona koju sam IKADA gledao i ne, SIGURNO mi neće dosaditi pa makar se do kraja sezone izredalo 20 različitih pobjednika. Morao sam ovako grubo i zločesto pisati jer su me naživcirala stalna tužakanja… Read more »

rose

Lijepo napisano The Chaser.

Ivan111

Mislim da gorivo nema veze. Od 2010 se vozi bez nadoljevanja goriva, a to je bila sezona u kojoj je bilo dovoljno ići jedanput u boks na tadašnjim bridgestone gumama. Tad nitko nije ima ista protiv guma, ali smo ipak vidjeli najbolju sezonu ikada.

catalunya1996

Samo naprijed Kimi, jezik u šupak Barnyju!

cici

Kimi zna najbolje ocjeniti situaciju na stazi i ponašanje guma po svom a ne dok ga zeznu iz bokseva kao jednu od prijašnjih kvalifikacija.

cici

Rose,bezpredmetno je komentirati ali ipak javi se.

rose

Cici, evo me, ovoga puta se čak i slažemo u mišljenjima. No hard fillings za ono prije.

Ayrton Mclaren

Bravo Kimi. Ovo je samo jedan pokazatelj zašto čovjeka poštuju apsolutno svi. Otvoren do kraja…za svaku pohvalu.

Rockatansky

Brutalno iskren, kao i uvijek, svaka čast.

Marinko Paprika

PIRRELI – OUT
SAVA – IN

Luka Tunjić

mislim da je ovo prvi put da marinko ima preko deset pluseva 😀 evo + za tebe

Luka Tunjić

hehe,kako je kimi stisao ove koji pljuju gume sa foruma 😀 evo vidite,da su gume dobre!nazalost bio sam u pravo

Vlado

Naravno kad zna da ce ove godine vjerovatno osvojiti titulu. Inace, zar neki dan i drugi vozaci nisu imali izjave kontra guma?

avalon

Kimi Raikkonen izjavio je kako smatra da je utjecaj guma na ovogodišnje utrkivanje preuveličan…gume su dobre u kvalifikacijama, imaju dobar grip i ne možemo se žaliti na njih … koliko vidim sad neki odobravaju kimijeve riči 🙂 baš mi je drago jer od početka pljuvanja po pirelliu ( i od strane MS) sam tvdija da su gume OK , iste za sev vozače i smija se “piscim” koji su u tome vidili zavjeru BE i pirellia . sad meni možete dalje udarat minuse umisto ….kimiju 🙂 🙂

Luka Tunjić

slazem se,neki krive gume zbog losih rezultata (nije msc i vettel)

Intercooler

Kao što sam napisao dolje u komentaru vidi se da nije vozio prošle godine !!! Tko je lani rekao od vozača i jednu riječ o degradaciji guma, problemima o pronalaženju radnog područja i čudnom ponašanju = NIKO !!!!! (da ne bi mislili da spominjem Rosberga, znači niko) Lani se je isto vozilo s punim rezervoarima pa nije bilo takve degradacije i čudnog ponašanja. Istina je sve to što Kimi kaže ali ponavljam nije vozio prošle godine !

avalon

izgleda da jedini onaj kojeg svi pljuju brine za nas iradi sve da bi nam F 1 priuštila puno nepčekivanog i …zadovoljstva , uzbuđenja …..bernie . istina je da povečano zanimanje i gledanost donosi njemu više novaca ( ali i timovima …bar prvoj desetorici ) ali šta je u tome loše ? pa svi se trude zaradit šta više makar to bilo od 2500 “skočit” na 3000 kna 🙂 istina je i da se lani niko nije žalija na gume ali su se (mislim globalno) valjda mnogi žalili na RB , vettela i njihovu dominaciju pa je sve bilo nekako… Read more »

rose

Intercooler, potpisujem. Sam Kimi je rekao da se samo treba naviknuti na nove gume, a onda je stari lisac skontao da nisu samo gume u pitanju, već da fali i nadolijevanje goriva. A i dobro si primjetio, Kimi nije vozio prošle sezone kada su gume bile potpuno drugačije.

Hardcore F1 fan

Konačno netko tko nije potpao u sveopću histeriju oko guma.
Čovjeka je vozio na Michelinkama,Bridgestonu i sad s Pirellijem.

gbo1982

Ali nije na Savi 🙁

Marko

nemoj vređati savu.
imam takve zimske i kotrljaju se 🙂 i imaju gripa.

Intercooler

Kimi vidi se da prošle godine nisi vozio…

kinky kai

samo neka on dobije na ovim gumama jer je krajnje vrijeme da pobjedi

McM ema

Marinko Paprika ima moj plus za sve što kaže!

Luka Tunjić

a ti imas nas minus 😀

Marinko Paprika

Nazalost, urota je sve veća, i komentari mi nestaju kao ljudi u Lebanonnu

sennacher

Samo u “vrijeme nadolijevanja goriva” nitko nije pao u poretku u zadnjih nekoliko krugova s postolja izvan bodova (i to posebno dok se nije bodovalo prvih 10 nego 6 mjesta). Baš je Kimi taj od kojeg se ne bismo nadali ovakvoj izjavi, što zbog epiloga neke protekle utrke, a što zbog njegovog poznatog karaktera.
“Gume su dobre u kvalifikacijama” – kako kome, ali moraju iste voziti i nakon “kvalifikacija”, tj. u utrci. Zašto imamo situaciju da neke konkurentne ekipe ne postavljaju uopće vrijeme na Q3 za koje također TV-kuće plaćaju skupa prava, a gledatelji skupe ulaznice?

gbo1982

Hamilton je u Barceloni zadnjih 30 krugova vozio na istim gumama… Toliko o tome da količina goriva nema utjecaj na potrošnju guma

avalon

baš zbog startanja sa manje goriva i mogučnosti da se tokom trke doliva niko nije pada u poredku u to vrime jer su bolidi bili dosta lakši na startu i manje su trošili gume . danas su na startu natovareni ka deve sa gorivom zbog zabrane dolivanja . nije ista potrošnja guma sa full punim rezervarom ili sa npr 70 – 80 kg goriva manje . vjerovatno je sa manje goriva i lakše podešavat set up jer sad treba podešavat ga na pun rezervar i “pogađat” kako će se bolid ponašat sa skoro praznim rezervarom na kraju trke . prije… Read more »

Ttejac

avalon u pravu si,,al i sad kad nema nadolijevanja goriva npr alonso nije imao nikakvu zaradu što je ostao duže 3 kruga od maldonada (osim sto mu je sljedeci set bio svježiji) dok bi to prije u pravilu bilo moguce jer bi maldonado izišao teži iz boksa dok bi alonso vozio prazan,,tako da se sad neisplati voziti duže na stari gumama od drugi kao prije jer su sad svi u istom razredu težine,,,zato su sada te razlike još veće između svježih i stari guma….i onda svi viču gume banana

Darko

Pa mozi e i vo pravo kimi, koga e tezok bolidot na start normalno i trosenjeto na gumite da bide golemo, a ne kako sto bese do 2010 godina.
Kako i da e pozdrav do Kimi !!!

šalabajzer

ja tebe nisam ništ razumio

Macaktom

bravo kimi

zoran

upravo takonajvise uticaja u F1 cirkusu ima to sto vise nije dozvoljeno sipati gorivo a ne gume!!!!!!!!!

kers

Naravno !!

Related Posts