Ako je vjerovati glasovima koji dopiru iz njemačkog magazina Auto Motor und Sport – Ferrari bi mogao biti prva ekipa koja će na svoj bolid uspješno inkorporirati Mercedesovu ovogodišnju inovaciju – dupli DRS:
“Ferrarijev DDRS imat će premijeru u Barceloni, zajedno s novim difuzorom i nosom bolida.”
Teoriju bi mogla poduprijeti i sretna lica koja su se mogla vidjeti u Ferrarijevom boksu, a Alonso je potvrdio da će utrka u Barceloni imati poseban značaj:
“Barcelona će biti ključan trenutak ove sezone, ali ne i odlučujući. Sigurno nećemo čarolijom odjednom opet biti na pole positionu.”
Ujedno je potvrdio i riječi Marka Webbera, koji tvrdi da je Lotus imao najbolji bolid na Mugellu. Dr. Helmut Marko se slaže s njima:
“Izgleda da je Lotus trenutno najbrži.”
Veteran F1 novinarstva, Roger Benoit, iz švicarskog Blicka također napominje da treba paziti na njih:
“Ako Kimi bude u izvanrednoj formi – Lotus bi mogao biti pritajeni favorit.”
GO ALONSO , GO !!!!!!!!!
NA POCETKU SEZONE NISU HTELI SPOMENUTI LOTUS TIM NI MEDJU 4 TIMA A SADA ODJEDNOM LOTUS IZGLEDA NAJBRZI….JEDNOM SAM PISAO BOJE SE MU SPOMENUT IME……
jeli postoji netko na ovom gp1 portalu da ne navija za ferrari? jbte samo spomeni nešto protiv ili pohvali drugoga dobiješ miljonijedan minus… kom/soc jednoumlje je očito ostavilo traga. pa u tom tonu: antiferaristi svih zemalja ujedinite se – udjelite im koji minus čisto na navijačkoj osnovi.
on topic: sta reći… lotus najbrži :-), mclaren je 2003. bija najbrži, samo šta je malo šteka… 🙁
Evo minus… Ali tebi… Bolje kom/soc jednoumlje nego neo-kapitalističko iživljavanje
Samo -6, sad sam razocaran… Inace nemam favoriziranu ekipu, navijan za utrku, ove sezone je pravi spektakl i pravo me zaboli ko ce pobjedit.
“Ako Kimi bude u izvanrednoj formi – Lotus bi mogao biti pritajeni favorit.”
Teško je prognozirati utrku u Barceloni na osnovi ovih testiranja.Ako se usporede ova sa zimskim jasno je da je Ferrari napravio korak unaprijed ali pitanje je opet kakve su simulacije svi odrađivali..Jedno je sto Momcadi izjavljuju,a drugo je sta se zapravo radilo.Iskreno se nadam da je Ferrari napravio pomak jer cemo u utkama imati jos vecu gužvu i uživanciju.Lotus djeluje mocno kao i u zimskim testovima,ali bez dobre strategije u ovoj gužvi sve pada u vodu.Nadam se kao navijac Lotusa da su poradili i na tom pitanju..P.S. Kad ce vise utrka.Ovo je neizdrživo!
ferrari mora prije svega pronac brzinu koja je katastrofa. Fali im bar 15 kmh vise i to je glavno i nek rijese DDRS i sreci nema kraja
Ferrari je jako dobar an kišnim uvjetima i barem su to popravili od prošle sezone
Slažem se djelomično, ali kada su u pitanju kišni uvjeti puno više toga ovisi o samom vozaču, tako da se ferrari nije “toliko” popravio već je alonso jednostavno “toliko” dobar.
na kisi jako puno toga ovisi i o sreći. imeđu ostalog vettelova prva pobjeda je bila na kiši.
mislim da je alonsova sposobnost na kiši malo precijenjena.
neki dan sam čul da ga ljudi uspoređuju sa sennom. to me jako nasmijalo.
nije mi jasno nesto.. prosle godine kada se vidjelo vec u sredini sezone da je vettel neuhvatljiv ferrari je objavio ako sam ja to dobro skuzio , da prelaze na razvoj novog bolida. Nova sezona dode,njih nigdje( u cemu je caka ),massa koma,alosno 5-6-7 . Svi cemo se slozit da je u maleziji odvozio utrku bolje od svih al isto se moramo slozit da su uvjeti bili normalni da bi to opet bio plasman u sredinu osvajaca bodova .. ako su nesto radili prije pocetka sezona u ovom provom dijelu to nisu pokazali, spanjolska je krajnje vrijeme jer nema vremena,ostali… Read more »
Caka ti je u Ferrarieov stalnoj boljci ,,Aerodinamika ,,,i nenadaj se nekakvom pomaku u Barceloni
Caka je u onome aktivnom vesanju. Pa Ferrari i Lotus su imali to vesanje koje radi i napred i nazad, a Ferrari dodatno levo i desno. Sada zamisli kada ti kazu da mozes koristiti i nedelju, dve dana pred crash ne mozes koristiti.. Pazi o cemu pricamo, o vesanju, o drzanju u krivinama, znaci auto nije projektovano da u kricini nos bude 20cm od zemlje, vec 25cm od zemlje (lupam) a sve dalje mozemo samo zamisliti od potrosnje guma itd.. Ne mora da ti bude jasno,ali moras da shvatis da su krenuli od praznog papira i da su morali da… Read more »
Najbolje da se okrenu razvoju bolida za 2014 godinu jer i za sljedeću već kasne u razvoju.
Jel tebi jasno zašto je Ferrari pao nizašta od 2009 godine,,,,,
ako pazljivo procitas, videces da sam napisao da ne mora šošta da bude jasno da bi dao svoje misljenje na komentar a to je da je stvar prosta sto se tice ove sezone (vezano za pocetni komentar). A to druze sto ti ides dalje i u sirinu, to je druga stvar. Moze biti puno razloga, a prvi je Bryne, pa uz njega Ross, Todt, i vozac koji zna razvijati bolid (Schumacher). Dakle, to je srz svega.. Aldo Costa je konzervativan, nema inovacija, nema filozofa u Ferrariju da pritisnu pravila do kraja. Sve je to kako se ko snadje, il pukovnik… Read more »
Trenutno u F1 aerodinamika je zastupljena 90 % .Unazad par godina dok je snaga motora bila na prvom mjestu Ferrari je gazio i pokrivo sa motorom slabosti (aerodinamika ). I dok ne rješe stari problem “Aerodinamika” nepiše nam se dobro ,,ili se opet vrate stara pravila .
ma naravno da, aerodinamika i downforce je ono na cemu su red bullovi i brown gp osvajali naslove zadnje 3 sezone.. ali opet,ista se stvar postavlja i opet smo svi fanovi ferrarija razocarani jer vidimo da vec ne znam kolko sezona je to velika ferrarije boljka i da ne mogu konkurirati..ne samo sada nego i prije, od 70-80-tih godina do schumachera nije ih nigdje bilo osim u prostovoj sezoni di je bio drugi..pravila nema smisla mjenjat samo zbog ferrarija jer ovo sto gledamo npr ove sezone i ono sto smo gledali pred 5,6 godina je dan i noc po gledljivosti,zanimljivosti… Read more »
Verujem da znas ko je Bryne, tako da ti je jasno da delimo misljenje da je aerodinamika slabost,ili drugim recima njegov odlazak. Ali i takva aerodinamika je pod Todtom bila dovedena u red. A i sam si procitao da sam kao neozbiljnost pridodao vremesnom zracnom tunelu. Opet, sve to su nadoknadjivali na Fioranu i Mugelu dok su mogli, ali eto, zatvaramo opet krug sa temom o zabrani testiranja.. Neko moje vidjenje jeste da je Ferrari postavljao standarde aerodinamike u eri Schumachera,setite se onih resenja u bocnim radijatorima, nesto sa spiralom 2004.. pa znali su i sa starim autom da udju… Read more »
zato ih i zovemo bit i svetinja formule 1 i nadamo se da ce rjesit probleme i ljude koje im nisu potrebni da se opet i mi fanovi malo veselimo 🙂
ferrari=FERRANKESTAIN
sa novom copy-paste über-tehnologijom!
Kupite novi model samo u najskupljim Maranello trgovinama!
Jako ironičan i smiješan komentar. Dajte ekipa 22 minusa za sada? Sve je u banani i treba humora, zar stvarno ni u ovom virtualnom svijetu nitko više nema smisla za humor? Teške boje…
Ovo je Ferrariju zadnja šansa da se izvuku za sve propuste što su do sada napravili!
pole position ferrariu uopće ne treba, treba im samo bolid koji će pružati konstantne rezultate, a tu je Alonso za ostvarivanje pobjede. Ove godine kao i prošle dosta je bitan KERS na startu i vidjeli smo da se Ferrari probija na startu najviše zahvaljujući dobrom KERS-u tako da se ne mora osvojiti pole position kako bi u prvom zavoju bio na prvom mjestu 😉
To Ferrari jednom startao dobro ( i Alonso i Massa ) sto mi je drago za Ferrari ali vidjeli smo kako Kimi u Lotusu prolazi kraj Alonsa, tj. imao sam osjecaj da Alonso ide unazad a ne unaprijed 😀
u potpunosti se slazem sa tobom,neka vise sloze ferrari kakav odgovara Alonsu,a ne da u svakoj utrci se mora borit i sa bolidom em sa protivnicima
nije bitno kako su startali nego je bitna poanta, KERS je jako bitan i ako imaš nešto jači KERS i startaš dobro onda možeš lako biti prvi u prvom zavoju.
Ma to je uredu 😀 Al GL svima do Spanjolske, pa cemo da vidimo sta ce i kako biti haha 😛
slažem se, ova nagađanja i rasprave nam služe samo da skratimo vrijeme 😀 … još jedan vikend bez F1 ma opit ću se ko kreten da što brže prođe
Ante Primorac… a kako onda objasnit dobre startove RB (ako zanemarimo da webber zna “zaspat” na startu ) s obzirom da oniimaju tkz “baby” kers … maniji ,lakši i slabiji od drugih ?
misliš na startove s prvog mjesta i s čiste strane na stazama na kojima se rijetko vozi?
Pa nije Lotus firma od jučer… Meni je Sennin Lotus JPS i dan danas ikona, posebno na GP Monaca 1986
Pa nije,al kad bi ovo bio Lotus,a ne sminka. Mogao se zvati i Trabant da su platili,ali kad sastruzes safrbu to je Renault. Pa vec se sada i ne bi trebao zvati Lotus,nedavno su objavili,ali kontam da ne moze u sezoni da se menja ime i to..
sta god samo napravite da bolid bude konkurentan 😉 forza ferarri
Čini mi se da svako od nas navija za neku svoju ekipu,ali je svima Ferrari na pameti!
iskreno ja nisam ogromni fan ferrarija ali jesam alonsa odavno pa onda voliio bi da se sredi taj ferrari nadam se da me razumijes 😉
O tome ti pričam kolega, dali Alonso ili Massa ili netko treći opet se svodi na to da svi žele konkurentan Ferrari.
ne znam sta bi ti rekao vjerovatno posto ferrari je odavno u ovom sportu mnogi ga vole ili slicno a i nikad se nije “fuljao” oko 10 tih mjesta i slicno 😉 pozdrav
DDRS?….A kada će ga moći koristiti,samo u DRS zoni ili će nešto drugačije napraviti?
mislim da ce od toga imati vece koristi u kvalifikacijama
O da velika borba…jedva cekam vidjet alonsa u spanjolskoj na svom terenu..i napokon normalne staze dolaze pa da vidimo ko je baja medju tom hrpom prvaka
Ovako neke su se stvari izgleda promijenili : ferrari u rangu RBR-a , a da je to bio na prošloj utrci borio bi se za pobjedu , lotus u odličnom izdanje , e sad je li to posljedica “inata”grosjeana , pa skrivanja karti iceman-a to se mora vidjeti , Mercedes izlgeda očito Brawn opet neke karte priprema , a Mc-laren u najboljoj postavi nije ni izašao . Ukratko 7 vozača u razmaku 25 bodova , a 5 urazmaku 10 , ništa nije odmaklo u dominaciju i očekuje nas velika borba !
Baš me zanima kako će izgledat bolid..očito ima novi nos, možda je bez grbe, fin aerodinamičan i da na kraju krajeva “crvena bofinja” pokaže svoj potencijal, a saigurno će uživat dok ju alonso i masa busu cijedili do samog maximuma, možda i koij korak dalje od toga! forza ferrari!!!!!!!!
uvijek sam tvrdio da je CRNA KOČIJA u top 3 od početka sezone,,brzi su na pravcima i bez ddrs-a
Očito su u Ferrariju napravili određeni napredak, ali s obzirom na vrlo slab početak sezone to je bilo i za očekivati. Sada je glavno pitanje za njih koliki je to napredak te koliki napredak su napravile momčadi koje su do sada bile ispred njih. Lotus izgleda odlično, Kimi je izvrstan i čini se kako mogu biti vrlo opasni, ali treba pričekati Barcelonu i vidjeti tko je gdje. Mene osobno najviše zanima gdje je moj McM, jesu li ovi slabiji rezultati na testiranjima posljedica testiranja bolida u uvjetima utrke (kada su puni goriva) ili je uistinu McM izgubio 1,5 s u… Read more »
Mora izgubiti kad ne voze ni Button ni Hamilton stavili neke ljevake vozace looool :-S
Hamilton agresivan dosta i sig. bi imao bolje vrijeme od ovih ali od Lotusa tesko bi bio brzi 😀 …Jednostavno Kimi i Grozan u Lotusu prebrzi za ostale, i Kimi ako nastavi mogao bi se boriti za naslov prvaka, ali naravno daleko je to jos jer poznato je da Kimi voli na startu da napravi crash xD…
Šteta za Alonsa. Ali ako Ferrari ne proradi kako treba i kako se od njih očekuje, sigurno ćemo od druge godine vidjeti puno stranih inženjera i Ferrariu. Ovako od kada su ostali sami taljani, Ferrari konstantno kaska na početku sezone, a onda tjekom sezone kopiraju druge momčadi i počinju ih dostizati. Samo što je često već prekasno za borbu za naslov (konstruktorski).
tako je , sad su u ferrariu ostali sami taljani i zato ferrari zaostaje . možda bi bilo dobro izbacit taljane konstruktora bolida i tehničkog direktora pat frya , massinog trkačeg inžinjera taljana roba smedleya , novog aerodinamičara taljana bena agathangeloua, a ostavit alonsovog trkačeg inžinjera engleza anderu stellu jer on jedini nešto korisno radi , a ne ka ovi taljani fry , smedley i agathangelou .
Avalon el ti ikad razmislis o onome sto pises? Ti isti talijani rade najbolje cestoven automobile ikad ! Nitko im konkurentan nije u tom segmentu! A to sto su sad dve sezone losi odmah su svi idioti? i btw nije ni njemac ni englez jamstvo da ces imati savrsen bolid! Zelis reci da su talijani priglupi za ostatak svjeta ili sta da imaju nizi kvocjent inteligencije! Smjesan si covjece!
Goran… jako dobrorazmišljam dok pišem ali da li ti razmišljaš dok …čitaš ? siguran sam da je neko ovde smišan no to nisam ja 😉
ferrari je imao najvise prostora za napredak, jer nista nije funkcionisalo kako treba, a s ovoliko novih stvari hmmm. nek im svaka donese 0.2 sec eto ih u borbi za prva 3 mjesta… a sto se tice lotusa vidi se da su jako brzi, eh sad hoce li ostati na toj brzini ili ce moci pratiti razvoj drugih to cemo tek vidjeti.
To si u pravu, nikad se ne zna sta moze sutra da se desi 😀
Sreća za Ferrari šta još nije prekasno za “buđenje”! Nadam se samo da će se probuditi!!!
Alonso bi mogao i biti na Pole-u u Španjolskoj,a čak se boriti i za pobjedu sa Raikkonenom…Ferrari ako sada ne napravi nešto najbolje ikada u poslednje 3 godine onda su definitivno odpali do kraja…još imaju poboljšanja na cijelom zadnjem dijelu bolida,zatim prednje,zatim D-DRS,poboljšana aerodynamica bolida,prijanjaje bolje,pa zašto nebi bili sada dobri jednom već ^^ …FORZA ALONSO !!! 😀
Nemam nista protiv Ferrarija ( i ja sam navijao za njih dok je Kimi bio, a kad je otisao nisam navijao ni za kog vozaca vec samo za tim Ferrari ), ali tesko da bude ista mozda malo poprave al da bude na pol-poziciji dzaba se nadati, kad su Lotusi brzi mnogo tako da tesko al vidje cemo sve na kvalifikacijama i trci 😉
Alonso je kao “glavni u Ferrariju,svašta se može desiti,može i ima pravo tražiti ko Schumi 2010 u Španjolskoj da po njegovom ukusu naprave bolid 😀
Niti jedna momcad se nece predati. Ako Ferrari sada ne uspije, do kraja sezone ce mo ih gledati negdje oko sredine poretka, sa izletima do 5-og mjesta. Njihov cilj sada, je biti konstanto broj 2,3 ili eventualno 4, sa izletima prema prvoj poziciji. Ako uspiju, i drugi ce navaliti naprijed, ako ne, bit ce ono sto rekoh na pocetku texta..
2010. godine osim pobjede na početku imali su pad forme. Do Njemačke, dakle sredine sezone. Te su se godine malo prekasno “probudili”. Dakle nije baš izvjesno da bi ih ove sezone mogli gledati “oko sredine poretka”, ako sada i ne naprave nešto revolucionarno.
Hahahaha kako bi bilo da povratnik u F1 Kimi osvoji naslov, to bi bilo fantasticno 😀
on je jedan od favorita ako je lotus u ovakvojformi
To znm i da mi nisi rekao, Lotusi su najbrzi pri izlasku iz krivina a i imaju najbrze bolide, gledao sam Kimija 320 km/h u Bahreinu dok su drugi na pravnici isli do 310 km/h a i sto je potvrdjeno foto-finisom da imaju najbrze bolide i ako ovako nastave mogla bi se ponoviti 2007. god. da Kimi za koji bod bude prvak i osvoji naslov s Lotusom 😀
napio bi se jaran, nebi ga bilo do početka sljedeće sezone 😀
Bolje Kimi nego opet Vettel.