Sauber predstavio novi bolid [foto]

Momčad Saubera je iduća u nizu koja je predstavila svoj bolid. Sauberov C31 je predstavljen na stazi u Jerezu, po hladnom ali sunčanom vremenu. Bez previše pompe i spektakla bolid su otkrili njihovi vozači, Kamui Kobayashi i Sergio Pérez.

Sam bolid nije ništa spektakularno, klasičan izgled nosa i poprilično mali bočni usisnici, izgleda da je Ferrari poboljšao hlađenje svojih motora. Ispušne cijevi su mnogo dalje od stražnjeg kraja nego što je to slučaj kod ostalih momčadi, čini se da James Key nije predvidio nikakve aerodinamičke dobiti od ispušnih plinova. Visoki pokrov motora bi mogao sugerirati malo drukčiji sustav hlađenja nego što je uobičajeno.  Stražnji kraj je kompaktniji nego prošle godine, pod je ponešto izmjenjen te je korišten potpuno novi Ferrarijev mjenjač.

Prednji ovjes je, za razliku od Ferrarija, ostao u “push-rod” specifikaciji te je promijenjen način postavljanja amortizera i prigušnika. Prednje krilo je evolucija prošlogodišnjeg. S druge strane, stražnji ovjes je sada u “pull-rod” specifikaciji, što sve više i više postaje obavezna oprema F1 bolida.

Glavni dizajner Matt Morris tvrdi kako je bolid mješavina revolucije i evolucije. Možda nije previše revolucionaran ali ima dovoljno novosti za tu tvrdnju.

“C31 je revolucionaran na mjestima gdje smo imali svježe ideje, posebno stražnji dio, dok je evolucija gdje smo znali da možemo prenijeti određene pristupe. Morali smo ispraviti slabosti starog C30 bolida ali usput i zadržati njegove prednosti,” izjavio je Morris.

Sauber C31-Ferrari
Šasija karbonska vlakna
Prednji ovjes Sachs Race Engineering ruke ovjesa te amortizerti i prigušnici, “push-rod” dizajn
Stražnji ovjes Sachs Race Engineering ruke ovjesa te amortizerti i prigušnici, “pull-rod” dizajn
Kočnice Brembo kočiona kliješta sa šest cilindara, Brembo karbonski diskovi i pločice
Mjenjač Ferrari 7-brzinski karbonski mjenjač, longitudinalno smješten, karbonska spojka
Elektronika MES
KERS Ferrari
Kolo upravljača Sauber F1 Team
Gume Pirelli
Naplatci OZ
Dimenzije Dužina – 5195 mm
Širina – 1800 mm
Visina – 1000 mm
Težina 640 kg (uključujući vozača, bez fluida)

 

25 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
paalfi

molim vas objašnjenje jer ja ocito ne kuzim čemu ta grba napred koja im je to fora u novom bolidu?

vedran

nosevi bolida su dizani u nebo iz razloga da bi dobili sto vise downforca e ovi su ubiti spušteni samo dI to pravilo odredjuje a mclaren ga je spustio kompletno – pa ZIVI BILI PA VIDJELI KO JE U PRAVU !!

Vedad & McLaren Mercedes

P.S.
Nisu u McLarenu ništa zajebali sve je u skladu sa pravilima, već je McLaren dokazao da se neke stvari mogu napraviti na ljepši način, a ne striktno kako pravila određuju.

Vedad & McLaren Mercedes

Sauber C31 ima puno ljepše izveden nos biloda jer mu je prednje krilo dosta uvučeno prema prednjim točkovima, dok je kod Ferrarija F2012 dosta izbačen prema vani, zato je C31 ljepši od Ferrarija F2012. Ali kako god oni nisu loša momčad, ne treba ih podcjenjivati.

Schumi

Najruzniji poslije Ferrarija

mickey

nabijam ja pravilo ovo glupo, nema bolida finog brete al haj

dejvi

kako su krenuli s ovim nosevima i kockastim bolidima, za par godina će izgledati kao twisted metal 😀

Devil

mislim da se vecina zajebala ne samo mclaren…zato sto nisu radili ove otvore na nosu kao sto su iskoristili to sauber i na bolidu RB8,al ajde vidjet cemo sve na stazi,kao sto sam vec napisao dolje mnogo vise ocekujem od saubera ove sezone 😉

vedran

kako se stvari razvijaju čini mi se da su u mclarenu zajebali neštooo 😉

simbaSS

ma bas su mi sexy svi 🙂 meni se sve vise svidjaju ovi nosevi, nekako mi modernije izgledaju i agresivnije. 🙂

iwanchek

previše mi je kockast kao i ferrari..nema nekih”oblina” kao RB npr..!

Button

ljepši od ferarrijevog bolida!!

campo

Al će estetski kirurzi imat posla s ovim grgavim nosevima.

avalon

ne mislim da je sauber grubih linija ( ni stari) , vjerovatno je za takvo mišljenje “zaslužna” jednostavna bila boja pa zadnjih godina ne izugleda baš pretjerano atraktivno …osim fanovima saubera ( nisam fan ali su mu sauberovci jako simpa ekipa)… inače , svi do sada predstavljeni bolidi su varijacija na zadanu temu ( osim mclarena ) , normalno je da fanovima koji za pojedini tim navijaju je bolid njihovog tima sasvim OK i prihvatljivog izgleda, mada…ponavljam , sve su ovo varijacije na temu . btw…danas bi još treba bit predstavljen i RB i TR ?!?! baš sam radoznal 😉

Devil

Ove god,ce rasturit “sredinji red”,a nadam se da ce pomrsiti planove prve cetvorke!

RapptorTeam-BiH-F1

Rekoh vec, ovaj ima skoro istu grbu kao Ferrari..

af1812

Volim ovaj tim, zasto, ni sam ne znam.
Sve u svemu, slazem se sa komentarom da smo navikli na grube linije od strane Sauber-a. Nadam se da ce biti brzi ove godine. 🙂

couc

ma ovaj je za dlaku lijepsi od ferrarija

antevalenta

saga se nastavlja.. bolid nije ugodan za oko, nos je jako slican ferrarijevom….

crashf1

wow zaista nisam ocekivao da je takav ಠ_ಠ

KIMI ICEMAN

samo mi je glupo crno krilo

Red one

Žestoka konkurencija ferrariju za najružniji bolid godine!

Dorian.Gray

nije cak ni lose… mislim, sauber vec par godina ima te neke grube linije u stilu starih volvo auta, ali naviko sam… ok, pristran sam jer sam sauberov fan, pa mi vjerojatno i zato ta grba izgleda bolje nego kod ferraria, no ne mogu se otet dojmu da su je crveni ipak najruznije rijesili….

vwvtc

Da je više reklama(para) na njemu bio bi još bolji,mislim da je više evolucija nego revolucija naspram starog bolida,sve u svemu solidan je

F.Alonso

Dobro je, bar se grba ne vidi s prednje strane 🙂

Related Posts