Iako smo ove sezone gledali mnoge novotarije, od kojih i dolazak Pirellija, te povratak KERS-a; najviše prašine sasvim sigurno je podigao DRS.
Zamišljen kao alat koji bi vozačima pomogao u pretjecanju sporijih od sebe za neke se pretvorio u umjetni gumb koji je u drugi plan bacio neka prirodna pretjecanja. Osim toga, mnoge vozače je sigurno i obeshrabrio da se obračunaju na mjestima na stazi gdje nije aktivna DRS zona.
Što vi mislite? DRS je uspjeh ili promašaj? Treba li ga zadržati i iduće sezone?
Na ljestvici od 1 do 5 izrazite svoje mišljenje. 1 = DRS je potpuni promašaj i pretjecanja su preumjetna; 5 = DRS je doprinio zanimljivosti i vrijedi ga sačuvati i iduće godine.

Drs je glupost daje prednost a i uzima je ma tko je bolji nek pokaže .Puno toga bi u prošloj sezoni bilo drugačije bez DRS-a
Pozdravsvim ljubiteljima prave F1
Nemogu da vjerujem da neko misli kako se prestrogo kaznjavaju ovi incidenti na stazi. Posebno kada dodje do kontakta izmedju dva bolida. Npr. ono sto je Senna uradio Schumacheru u Brazilu je preblago kaznjeno. Lik ga dva puta zakaci i dobije samo prolazak kroz boks, i to nakon dugo razmisljanja. Za ono mu je trebalo automatski pokazati crnu zastavu. Pogedajte malo neke starije duele ili duele izmedju ovih iskusnijih vozaca. Voze se po nekoliko krivina tocak uz tocak i ne desi se incident. To se sve desava zbog ovih danasnjih vozaca koji dolaze u F1 sa sponzorima, a ne zbog… Read more »
ukratko!
ako sam skuzio glavna definicija je da drs brzem vozacu omoguci da lakse pretekne onog sporijeg vozaca!
pa dragi moj, ti da si brzi bio bi ispred njega! sta si si dozvolio da budes iza?? e pa sad se jebi, sam si si kriv i cmrlji 30 krugova iza njega i cekaj da ode u boks i opet izadje ispred tebe, jer si brzi!!!
@Tifos ferrari je svoje titule od 2000. pa nadalje osvajao tako sto su svake godine imali par stotina novih krilaca na bolidu. Tako ako mislis da je aerodinamika najveci problem ferrarija onda jest fale im ta dodatna krilca tek 2009. kad je to ukinuto oni su ostali zateceni. nadalje DRS mislim da se svida novoj mladoj eliti koja je pocela pratiti f1. dok se starijima gadi sto je razumljivo. Sva pretjecanja sa DRS-om nemogu stati uz bok 20+ krugovao sto je Hamilton ganjao Schumachera u Monzi (podatak je naveden zato sto mislim da je to jedina staza gdje je DRS… Read more »
i za i protiv DRS ali bitno da ima preticanja
Ja mislim da nije bilo dobro uvoditi takvu novotariju. Razlog? On je reducirao onakva pretjecanja kao što je Alonso u Brazilu prestigao Buttona na minimum. Pretjecanja su postala umjetna, a ta fantastična pretjecanja i uzbuđenja na stazi su me i privukla kod F1. Nije bio potreban. Kad bi FIA manje kažnjavala trkače jer žele pretjecati (Hamilton), ne bi bio potreban DRS. Sjetimo se samo mnogih sezona prije DRS-a i kakva su se onda lijepa pretjecanja izvodila na stazi. Stoga, DRS je uzaludan trošak novaca svim ekipama.
napokon neko pametan pirelli svaka cast 🙂
Uspjeh. Zašto? Povećao je akciju i broj pretjecanja u utrci, a to je ono što se od njega i očekivalo.
Totalni neuspeh,jos timovi kao sto je ove godine bio Red Bull dominatan,jos mu das i dodatnu pomoc,koji lopovluk organizovan jos pre pocetka sezone ,a sve u cilju dominacije Red Bulla,molje misljenje da bi Schumacher ove godine bio sigurno na 2 mestu u Canadi,a da je kisa potrajala i 1 sigurno,ali spletom okolnosti i glupom pomicnom krilu,sve je bilo u reziji vodecih timova i pravila koja su pravljena za njih,a vozacki kvaliteti na drugu stranu!ono je smesno zahvaljujuci drs sranju,bas u kanadi primer na pravcu preticanje Buttona i Webera nad Schumyem sta reci nego smesno,pogledaj te snimak gde tu ima logike,ova… Read more »
omogućiti ga na cijeloj stazi ali ga vremenski limitirati, ovisno o poziciji na kojoj je vozač, npr. 1. u poretku ga može koristiti 10 sec, 2. 14 sec, 3. 18 sec itd. do zadnjeg. ovisno o stazi prilagoditi vrijeme korištenja
ma ovo formula je sad postala umjetna cijelu su je modernizirali 🙁
Da na yugu staviš hrpu ovih skraćenica i pravila da moraš pustiti da te pretekne jer kako izgleda gonjaju statistiku zbog koje ću početi gledati fudbal.I da onda bi alonso mgao biti prvak – pustite me da prođem
Čitam komentare i mislim se kako većina nije pismena… Oči me zabole dok čitam neke rečenice jer nemaju smisla. Katastrofa!
Mislim da ne treba puno, preloše…
ja mislim da bi trebalo ukinut areodinamiku…i vratit snagu motora i to po mogućnosti turbo motore..pa da onda vidimo ko je pravi vozač…a ove glupe areodinamičke potpore ukinut totalno..
bolji i brzi da a sta ako taj bolji pokusava pretec sahara force india-u koja ima ludu veliku brzinu na ravnim dijelivima prije kocenja za preticanje gledali bi sta ?
totalni promašaj :-((…..ostaviti Kers,vratiti nadolijevanje goriva i gume da izdrže cijelu trku,ko nekad…rađe gledam jedno pošteno preticanje nego sto umjetnih preko DRS-a….pa poanta utrkivanja je da bolji ili brži onog ispred pretekne zbog umjeća, a ne zbog pomoći ” sa strane ” na “odabranom”mjestu……
ako bi ga koristili svi (drs) kao kers svugdje i non stop – onda smo opet na pocetku – jer bi svi isli dovoljno brzo da opet ne bude preticanja – bilo bi fora onome ko koristi drs i napada- onemoguciti kers – mozda bi bilo zanimljivije
kad bi se DRS moglo koristiti kao KERS, bilo gdje na stazi,vremenski ograniceno, bilo bi bolje. Mislim da ovako vecina vozaca ceka tu ravnicu da pretekne.
ma odlicna stvar za onog koje iza ali belaj za onog ko je ispred .ja ovo nazivam umjetnim preticanjem samo magla za gledaoce .
nije losa novotarija, ali omoguciti da ga svi koriste kad god zele, ovako se vozac vise uopce ne moze braniti od napada, nema sanse protiv onoga koji ga napada…
Mislim da bi FIA trebala dopustiti druge opcije poput većih okretaja motora ili više snage iz KERS-a bilo bi zanimljivije a i moglo bi se koristiti svugdije na stazi a samim time pridonjelo bi večoj mogučnosti za pretjecanja neovisno na kojem dijelu staze se nalazili uglavnom nisam oduševljen DRS-om i mislim da postoje bolje i jednostavnije stvari za poboljšanje pretjecanja,što smo u povijesti i viđali!
ma potpuni promasaj vise bi volio da je DRS nesto tipa KERS-a samo sto bi dao svakom vozacu svaki krug da koriste X puta DRS po krugu i naravno sve zavisi od konfiguracije staze.