Nakon obećavajućih slobodnih treninga za VN Njemačke optimizam se uvlači u momčad Force Indie. Adrian Sutil je bio najbolje plasirani vozač Indijske momčadi, završivši prvi slobodni trening na osmom mjestu. Na istom treningu Nico Hulkenberg je bio deveti dok je Paul Di Resta na drugom treningu zauzeo dvanaesto mjesto. Broj pokrivenih krugova je poprilično impresivan, 121 krug, što se vidi i po pozicijama. Prvi trening je, kao i obično, rezerviran za testiranje guma i podešavanje bolida dok se na drugom treningu testiralo podešavanje bolida za utrku.
Adrian Sutil je imao sitnih problema sa predupravljanjem no nekim promjenama na bolidu to je popravljeno. Testni vozač, Nico Hulkenberg, je pak iskusio probleme sa KERS sustavom, koji se isključio kod prvog izlaska na stazu. Srećom momčad je uspjela popraviti problem i Hulkenberg je mogao nastaviti sa testiranjem.
“Cijeli dan sam se mučio sa predupravljanjem bolida pa smo proveli puno vremena pokušavajući rješiti taj problem. Promijenili smo neke stvari, uključujući i visinu bolida, što je pomoglo u rješavanju problema. Jutarnji program je bio uglavnom vezan uz novu podnicu dok smo se popodne pripremali za utrku i testirali gume na dužim dionicama,” izjavio je Sutil.
“Uživao sam u treningu i bilo je zabavno voziti bolid Formule 1 na ovoj stazi po prvi puta. Početak je bio malo nezgodan, isključio se KERS na mojem bolidu što je promijenilo ponašanje bolida. Ali srećom, momčad je uspjela popraviti KERS na vrijeme i mogao sam nastaviti sa treningom. Jedan od zadataka danas je bila usporedba nove podnice na Adrianovom bolidu sa starom verzijom podnice koju sam ja koristio. moj zadnji izlazak na stazu je bio na eksperimentalnim mekanim gumama koje su se pokazale kao vrlo dobre,” zaključio je Hulkenberg.
Ovo je bilo prvo iskustvo na ovoj stazi za Paula Di Restu koji je iskoristio dio slobodnog treninga za upoznavanje sa stazom.
“Ovo je moja prva utrka na stazi Nurburgring pa sam morao potrošiti dio dana za upoznavanje sa stazom. Balans bolida je bio stabilan od početka, posebno kroz brze zavoje. Pokušali smo poboljšati naše performanse kroz spore zavoje i radili smo na stabilnosti kod kočenja, kako bi spriječili blokiranje stražnjih kotača. Sveukupno, bolid je funkcionirao poprilično dobro i imamo vrlo dobru osnovu za sutrašnje kvalifikacije,” dodao je Di Resta.