Vozači traže regulaciju agresivne Verstappenove vožnje

Max Verstappen još je jednom bio na udaru kritika svojih kolega na vozačkom sastanku u petak tijekom VN SAD-a.

Auto Motor und Sport tvrdi da je Red Bullov vozač kritiziran  zbog agresivne vožnje i žestokog branjenja pozicije, a Nizozemac je navodno dobio ‘jezikovu juhu’ iz svih kuteva sobe za sastanke.

Najglasniji u kritikama je bio Romain Grosjean koji je podržao Sebastiana Vettela, Lewisa Hamiltona i Kimija Raikkonena, a kritikama se priključio i Fernando Alonso.

Šutljivi Raikkonen je navodno pričao preko tri minute o ovoj situaciji, što može značiti samo da je Fincu očito ‘prekipjelo’ zbog Verstappenovih vozačkih poteza.

Mladi Nizozemac navodno nije bio uznemiren kada je na red došla rasprava o njegovim obrambenim potezima protiv Hamiltona u pretposljednjem krugu VN Japana.

“Nisam bio kažnjen. Očito je onda da nisam napravio ništa krivo,” smireno je objasnio Verstappen.

Vozači su potom pritisnuli FIA-inog direktora utrka, Charlieja Whitinga, da uspostavi pravilo koje će odmah stupiti na snagu. Vozači navodno zahtijevaju da, jednom kada vozač počne kočiti, više ne smije mijenjati putanju, blokirati ili ometati bolid iza sebe.

Whiting se složio da će se u buduće koristiti i telemetrija s bolida kako bi se otkrile eventualne nepravilnosti u takvim situacijama.

Nico Hulkenberg je objasnio potencijalne rizike u agresivnoj vožnji.

“Sjedite udobno na kauču u svojoj kući. S on-board snimke izgleda kao da imate mjesta za proći lijevo ili desno. Da li znate koliko je staza uska kada vozite 330 kilometara na sat? Ako ste već stisnuli kočnicu, a vozač ispred se pomakne u vašu liniju, ne možete ništa učiniti. Sudarit ćete se ili ćete otići u izletnu zonu kao Lewis ili ćete završiti u zidu. Ne smijemo si dopustiti da napravimo nešto tek kad se dogodi velika nesreća,” rekao je Hulkenberg.

Alonso je zaključio sastanak podsjetivši vozačke kolege na njegovu nesreću u Melbourneu.

“Ako vozite 300 na sat blizu bolida ispred i on se ‘ubaci’, vi morate ići izvan linije i imate jako malo vremena da ispravite situaciju ili će sve završiti velikim sudarom,” rekao je Španjolac.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
joshuazg04

To sto Max radi u zoni kočenja nema veze s agresivnom vožnjom……. to je jednostavno opasno i debilno…..

dansla

Ma i toliko priče o Maxovom talentu , a šta je to spektakularno pokazao otkad vozi u F1 – baš ništa ! Osim incidenata i protekcije kod sudaca . Prosječno dobar vozač .

458Italia

Kolko god je Max znao isforsirat u nekim situacijama, to da vozači traže regulaciju agresivne vožnje je apsurdno, možete reć šta hoćete. Ali u neku ruku razumijem vozače jer se ovaj vjerojatno ne namjerava prilagodit. Po meni je to do vozača da bi trebao imat malo “smisla” ili osjećaj za to gdje je neki limit u napadačkom ili obrambenom manevru, a da ipak bude konkretan u tom potezu. I manje-više svi vozači iz vrha nekako imaju tu inteligenciju, tj budu odlične borbe, a nitko ne izađe oštećen. Ricciardo mi je pogotovo dobar u tome. Mislim da se Hamilton nema šta… Read more »

sebf

vozači ne mogu napast gazde u F1, zato su napali Vers. jer očito da pravila nisu ista za sve … (nisu nikad ni bila) , ali z ovim malcom tolko je očito … sezona je pri kraju … ak gazde ovak nastave tetošit klinca i 2017. ?! morti bu neko ze staze otišel “z nogama napred” tam de trka nigdar neprestaje

marinx

regulaciju ??? pa oni su vozaci, to im je poso .zabranili su 2 promjene pravca uveli su DRS ERS sad ima samo jos treba da uvedu zmigavce i svijetla jer ako vozac poblica i da ljevi zmigavac tad je vozac ispred duzan propustit.
prisjetite se samo M.S sta je sve radio i postao je CAR
neka manje kukaju i uhvate se volana.
mislim cak da su i boksaci malo preagresivni oni takoder svoj zivot stavljaju na kocku i ja INZISTIRAM da smanje jacinu svojih udaraca

modesto

ja imam svoje mišljenje ovi što su jučer pljuvali po grosjeainu,montoyi,maldonadu, sad to rade verstapennu,.jer se u današnjoj f1 ne smije bit agresivan,,,da voze danas senna,piqet i mansel bili bi izbačenii iz f1,,f1 je postao kamilica sport ,,,f1 treba agresivnih likova, i drugi su imali kontakte i sudare i alonso je slovio na glasu kao gresivan,prgav,itdšumaher 1994 adelaide, 1997 jerez hungaroring 2010,,

avalon

ti ka vrsni poznavalac F 1 ( i to njene davne povjesti kad se vozilo samo na legendarnim stazama ) bi nama neukima moga npr ispričat koliko je puta i koliko vozača doveja u opasnost prgavi , agresivni fernando ? a MS čije si grijehe nabrojia ali samo 3 … daj nabroji još bar 10ak znam da ih znaš/pamtiš bar 50ak zbog kojih nikad nije kažnjen . može ti pomoć i kolega marinx jer kako piše “prisjetite se samo M.S sta je sve radio i postao je CAR” on možda zna i 100ak grijeha MS 🙂 🙂 🙂 .. btw… Read more »

dansla

Očito ne razumiješ bit svega ovoga , ne radi se ovdje o Maxovom agresivnom načinu vožnje , već o tome da se on ne kažnjava za stvari za koje se prema pravilima kažnjava i za koje se svi ostali kažnjavaju . Uostalom , da ga se kažnjava ne bi sigurno vozio tako kako vozi .

F1 fan

Đabe oni traze, zasto? Zato jer je mali zaštičen. A pazite sad, ako red bull složi pobjednički bolid, on ce biti prvak jer to tako mora biti. Ričardo će biti weber2

F1 Driver

Znači došli smo do toga da vozači izgleda ovde moraju da dođu da traže samo da se poštuju pravila, što je u normalnim uslovima nešto što se podrazumeva, ali je pravo pitanje kako je moguće da neko toleriše ovo više, nešto što se iznova i iznova ponavlja, i još gora stvar je ne samo šta Max radi nego što neko zatvara oči na to, što nam govori mnogo više. Ti isti su kažnjavali vozače za potpune besmislice, a sada nakon ovakvih Maxovih stvari niko ama baš ni prstom ne mrdne. I kako je moguće da svaki vozač mora da traži… Read more »

Alonso1983

A Alonsov primjer iz Melburna je najbolji primjer kako i što e može dogoditi kada netko mijenja mjer na kočenju i to sa jako malom korekcijom bolida. Stvar je u tome što vozač kada vozi 300kmh+ i krene kočiti ide na nož, i odabire točku kočenja od koje se može zaustaviti do zavoja, no kad netko kao Max promjeni smjer mora i onaj iza njega a samim time i kada mjenja smijer ne miože kočiti punom silom i dogodi se to što e dogodilo Lewisu da je izletio van ili ono što se dogodilo Alonsu, sudar pa ga nema u… Read more »

Alonso1983

I sorry svima zbog ovih mojih čitabi, ali smatram jako važnim ovo što su vozači tražili regulaciju Maxove agresive pa sam htio što detaljnije iznijeti mišljenje uz neke argumente.

Alonso1983

“Najglasniji u kritikama je bio Romain Grosjean koji je podržao Sebastiana Vettela, Lewisa Hamiltona i Kimija Raikkonena, a kritikama se priključio i Fernando Alonso.” izgleda da se promijenila podrška određenih vozača prema Maxu i njegovom stilu vožnje? neke stvari i ja mogu još prožvakati, ali prmjene pravca kad netko pretječe sa 320+ ili na kočenju ne mogu nikako. To su stvari koje se u ovom sportu ne bi smjele raditi jer se to jednostavno ne radi. Njegov stil vožnje odgovora mojem kada ja igram F1 na kompu pa da me netko ne prijeđe sam voljan šarati lijevo,desno cijelo vrijeme. No… Read more »

Alonso1983

O ovome sam jednom nedavno pričao, i mogu reći da je bilo za očekivati tako šta jer Max bez obzira na talent (koji svakako ima) ne poštuje na stazi nikoga. Ne boji se riskirati no pretjeruje i do sada je već nekoliko puta izgurao druge bolide van staze, oštetio tuđe bolide, ili mjenjao smjer više od jednog puta. Znači krši pravila ali to netko tolerira a zašto? nemam pojma…

Related Posts