Talijanski izvori tvrde: Raikkonen je potpisao za Ferrari

Iako je Ferrari negirao pregovore s Kimijem Raikkonenom, SuomiF1 tvrdi kako je od pouzdanih talijanskih izvora doznao da je Raikkonen ovaj tjedan potpisao za Ferrari.

Sport Bild prvi je pisao o pregovorima Finca s Ferrarijem, a većina ostalih medija smatraju da je to istina.

Raikkonenov menadžer je definitivno pregovarao s Ferrarijem tijekom vikenda u Mađarskoj, dok je Alonsov menadžer pregovarao s Red Bullom. Obje strane su negirale pregovore, međutim, postoje oni koji su upućeni u situaciju i znaju da to nije istina.

Kimi je tijekom vikenda u Mađarskoj rekao kako će neki smatrati njegovu odluku glupom, ali smatra kako će to biti najbolja odluka za njega. Nitko nije očekivao da bi to mogao biti Ferrari iako je u jednom navratu spomenuo da mu Red Bull i Lotus nisu jedina opcija u F1.

Red Bull će najprije odabrati Daniela Ricciarda, no Fernando Alonso ne želi voziti s Raikkonenom u Ferrariju te će Horner sigurno razmotriti opciju da dovede Španjolca u momčad. Ferrari može isplatiti Alonsa te opstati bez Santandera.

Ako Fernando Alonso zaista napusti momčad, budućnost Felipea Masse je sve, samo ne sigurna. Naime, isti izvor tvrdi da Ferrari ne planira produžiti ugovor s Massom te da pregovaraju s Nicom Hulkenbergom i Julesom Bianchijem.

Dodajmo da je SuomiF1 do sada prenosio točne informacije. Prema njihovim riječima, ugovor s Ferrarijem bi trebao biti potvrđen kroz nekoliko tjedana.

262 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Lambo

To je reklama za naočale 🙂

mzf1
stari lisac

vrlo poučan članak o tome kako Ferrari radi posao… Hvala mzf1 na ovom doprinosu. Mislim da će sada svima biti jasnije kako malo svi mi znamo koje to sile (uglavnom € i $) vuku konce i, kako reče jedan Papa (parafraziram) sa koliko se malo razuma vodi ovaj svijet… Mister € ili mister $ je glavni igrač, a zatim egotripovi “moćnih” ljudi (trenutno izgledaju jako moćno, no koliko dugo). Vrlo dobar link.. 🙂

mika

Jako dobar članak. Onaj tko je htio mogao je vidjeti da prelazak Alonsa u Ferrari nema veze s sposobnošću dotičnog niti nesposobnošću Raikkonena. A sad, u izostanku rezultata na naplatu dolaze sva bahatost sponzora, i vodstva Ferrarija. Ne osuđujem Stefana Domenicalija jer on sam je produkt promašene politike “uvijek elegantnog” LDM.

Rijeka

Volio bih da Massa ostane jer on po meni uopće nije loš vozač.U Australiji bio ispred alonsa i onda kriva strategija.Malezija 2.startao ali je izgubio previše pozicija po kiši.U Kini bio 2. iza Alonsa i onda ga opet zeznula strategija.U Bahreinu 2 puta puknuta guma.U Španjolskoj 3.U Monacu se razbio,kriva momčad.U Kanadi loša strategija.U Njemačkoj zapeo u istoj brzini.U Velikoj Britaniji mu pukla guma dok je bio ispred Alonsa.U Mađarskoj 8. opet neka loša strategija PA ZATO NIJE MASSA KRIV NEGO NJEGOVA MOMČAD KOJA SAMO UGAĐA ALONSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fernandof1

moje mišljenje je da alonso nece otici iz ferrarija, ako ikad oce to ce biti nakon iduce godine kad vidi hoce li ferrari imati problema s motorima ili nece. iskreno se nadam da se doci i kimi te da ce to biti jedna od najboljih vozackih postava u zadnjih 10ak godina uz tandem alonso hamilton iz 2007. i mozda cak kimi i massa 2008. to ce zasigurno biti fer borba dva najbolja vozača današnjice koji su u svojim karijerama prosli sve i svašta, od odlicnih sezona, do blagih katastrofa u top momcadima, alonso vec tri godine pokusava pa ne ide,… Read more »

Rakun

Kimi je na svom Twitter profilu izjavio: “Don’t hear any rumors, the more closer I am going to be with Ferrari will be with the new one that I have in my garage.”

Tako da očito ništa od ferraria. 🙂

nedostupan75

Pa i ocekivali smo da takvu veliku vijest prvi objavi Kimi i to na svom Twitter ili Fb profilu .

Lambo

Kimi nema Twitter i sl. To je izjavio na presici za novinare uoči utrke u mađarskoj 🙂

Iceman

Kimi je rekao da ne bi imao ni mobitel, ali eto zbog svojih najbližih, obitelji mora ga imati. Mrzi facebook, twitter i sva ostala društveno-špijunska pomagala. Kimi ne visi na tim bedastoćama. Kimi ladi j…..ja i ispija najdraže piće na najljepšem mjestu na svijetu.

JFK

I meni to tako izgleda, prošle sezone je izjavio da on to ne koristi.
Korisnik ovog accounta https://twitter.com/The_Iceman7 piše da je ova kaciga prava: https://twitter.com/The_Iceman7/status/355280304413499392/photo/1

Možda je iz 2010/11 ili je pak za 2014?

Iceman

Ma to je fotošopirana kaciga. Onog trena kada se pročulo da se RB zanima za Kimija, odmah se pojavila ta kaciga na internetu

schumacher7

E ako Alonso dođe u Red Bull,moglo bi biti svega.Mislim da će biti kao u McLarenu.

Saftello

Ja mislim samo da Mercedes priprema jebenu masinu za 2014 !!!!

Vendetta

Tako treba Kimi, vrati se gdje si bio i vrati ferrari gdje mu je mjesto,a Alonso neka ti bude vodonoša i tu nema kraja.

Redbulovac

Horner:”Novi vozac Red Bulla je Mark Webber.”

Zoky666

Mark sigurno odlazi…

McFast

Već je sam rekao da odlazi.

Redbulovac

Sarkastican Sam -.-

Mp4-4

Ako je ovo vozačka postava Ferraria za sljedeću sezonu bit će jako zanimljivo.

Saftello

Vozačka postava Ferraria za sljedeću sezonu :
1) Raikkonen
2) Hulkenberg
Alonso u RBR
Massa u Willijamsu ili Force India

kimi-fan

netreba Ferrari nikoga od vozaca oni su dobri samo sto Luca treba uraditi je dovesti legendu Zdravka Mamica Maminja za sefa momcadi hehe kad bi Maminjo postroio Alonsa i sve oni bi bili brzi od sviju za sekundu….

Martin Senna

Ajmooooooooo hahah kad bi on tp vikao na team radio.

aprenrecaj

i da nabije na k…c i rbr,lotus i mgp

Redbulovac

I kad bi proklinjo ljude na Bozic

GrofDracula

najjaci komentari da ga jebes 😀

LHNR

A da Kimi ne iznenadi sve nas pa zavrsi kao timski kolega Hamiltona .

deda

I Flavio kaze da Alonso ostaje u Ferrariju! Sad je na Kimiju da odluci Lotus, Red Bull ili Ferrari? Meni se čini nekako naj izglednije da ce u Red bull

mate.

istina. ali ti izgledaš malo nepismeno jer najizglednije se piše skupa.

Ferrarista_5

Vise od 200 komentara na clanak, a 90% komentara su isti. Oce se ovaj slagati sa ovim, oce se onaj slagati sa onim. Daj malo prikocite i pricekajte odluke

Ronin

Koga briga tko će se skim slagati bitno da će bit uzbudljivo. Neka se i tuku pa što meni je baš bilo fora gledati odnos Hamiltona i Alonsa.

Ferrarista_5

Ma ne govorim ja o tome, nego kako je skoro 200 komentara isto, svi o istom pisu

perodeformero

A što bi ti da komentiramo? Nove nepostojeće članke?

Ferrarista_5

Ajme kako vi ne kuzite, nemam nista protiv komentiranja. Samo sam napisao da je 90% komentara isto

NinekF1

ma kaj oni pricaju lotus je u ovom trenutku 2x bolji od ferraria zakaj bi onda on potpiso za ferrari
iako sam navijac ferraria i lotusa neznam bas kak bi njih dvojca u istoj momčadi

Scuderia

http://www.autosport.com/news/report.php/id/109135
briatore kaze da alonso ostaje u ferrariju

JFK

U istom članku znakovito je i ovo:

Briatore also suggested that Alonso would be ready to accept a tougher team-mate alongside him at Ferrari if the team believed that Felipe Massa needed replacing.

alexa bl

mislim da kimmi i alonso ne mogu zajedno, alonso je navikao da ima vozača koji ga nikad neće napasti a kimi nije takav. meni lično je puno draži kimmi.

Zoky666

Ja ne kužim kak bi to Alonso išao iz Ferrarija u R.B zato jer bi recimo Ferari doveo Kimija…ako Nando ne voli konkurenciju i ako bi potpisao za R.B to znaći da i Vettel seli u drugu ekipu… Mislim da Nando nema problema sa konkurencijom i da sigurno neće podviti rep i pobjeći iz Ferrarija zbog Kimija naravno ako je to uopće točna informacija. Ako Ferrari želi uzeti neki naslov nakon dugo vremena a pogotovo konstruktorski trebat će im jedna ovakva postava vozača. A i oni su već dosad odrasli u velike dečke i siguran sam da mogu stavoti svoj… Read more »

Groff

Kimi u Ferrari, Fernando u RB a Seb u Marussiu

campo

Pa zakaj u Marussiu kad može u Toro Rosso , pa da još malo brusi talent !

Groff

Alonsov menađer navodno je pregovarao sa Red Bulom.

kimi-fan

je Alonsov menadzer vidjen u Madjarskoj kako razgovara sa Hornerom,ali taj menadzer je isto menadzer Carlos Sainza Jr malac koji proizvod RB skole.Ja nevidim razlog zasto RB treba ikoga osim ako se boje sta ce se desavati sledece sezone.imaju jednog vozaca mozda najbolji vozac danasnjice i Daniel Ricciardo je pokazao da je dobar zadnji nekoliko utrka….RBnetreba Kimija kojeme ce morati iskesirati puno puno love a pogotovo netrebaju Alonsa….

alonso5

Kimi & Allison & Alonso

DREAM TEAM

Formulas

Upravo sam pročitao na dvije web stranice da je Hamiltonov otac viđen nakon GP Mađarske u Maranelu, i naravno odmah su krenule svakakve špekulacije. Možda dobijemo Lewisa i Kimija u paketu? nevjerujem više nist dok nebude službeno. A navodno su još u igri za Massino mjesto Di Resta i Button. Neznam što je pametno reci na to ali ja bi prvo neke promjene u momčadi pa tek onda vidjeti dali je problem tamo ili u vozaču. No kao što sam dolje rekao nebi se ja bunio da imamo i Vettela i Kimija a nemam ništa ni protiv Lewisa. Njih 4… Read more »

Martin Senna

Veću glupost nisam čuo, button ne mrda iz mclarena 10000%. Lewisu je dobro u mecki. Prestanite vise bezveze izvaljivat i špekulirat.

Formulas

ajd ti ucini svjetu uslugu i neseri. To nepricam ja nego drugi portali…malo googlić pa malo tipkati pa kad se prosvjetlis vrati se! Sto ti mislis da ja to izmisljam? mozda je ta vjest o buttonu glupost ali i nacin tvog izrazavanja i komentiranja je jos veca glupost!

Formulas

http://gol.dnevnik.hr/clanak/automoto/hamiltonov-otac-vidzen-u-maranellu-ferrari-dvoji-izmedzu-lewisa-i-di-reste—296953.html Kad počneš čitati aktivno vjesti o nekom sportu na svim mogućim portalima onda napadni nekog da izmišlja ili jednostavno ubuduce pusti na miru ljude s svojim glupostima. Ja kad nešto pročitam to kažem ovdje i neizmiljam gluposti kako ti to vidiš! Ako ti nepaše ono o cemu se pise i govori tuzi gol.hr

fernandof1

ma kakav hamilton, njegov stari mu više nije menadžer, ali koliko ja znam paulu di resti je.

stari lisac

tvrde da su se pomirili i da ponovno šuškaju…

Luca Badoer

Ovo je kopija sezona 91′ i 92′. Prost izbačen iz Ferrarija nakon kritika, svi oće u Williams, Mansell čeka, klauzule ne klauzule, ovaj neće ovog onaj neće onog.

Neka malo ovih trakavica dok je ovako duga pauza, lakše je preživit

Mario550

Da ćini se da bi se povjest mogla ponoviti, Alonso je jako slićan Prostu, obojica nisu voljeli imati jake timske kolege, Prost je ugovorno 93g zabranio Williamsu da dovede Sennu, ovu su ga svejedno doveli hehe i platili odštetu prostu, dok Alonso 2007 godine ima slićnu situaciju kao Prost 88g, dovoljno poznato ?????.

Uf jedva ćekam da vidim kako će se sve završiti.

perodeformero

Naravno, kada je cijelu karijeru morao voziti na nož protiv momčadskih konkurenata Niki Lauda….

wilson

Kako god sve ispalo,zalosno mi je gledati i citati sve ovo. Pocelo se sve svoditi na politiku,podmetanja,podbadanja,”mudre”izreke u F1,tko ce koliko zaraditi. Ono sto je bit F1 palo je u drugi plan. E to je ono sto mi fali. Manje bitno tko ce gdje i za koga.

CuoreSportivo

Vrlo je lako moguće da je Kimmi potpisao za Ferrari,ali to nikako ne isključuje Alonsov ostanak u Ferrariju,zato jer je Alonso pravi zaljubljenik u Ferrari što ne pokazuje samo za upravljačem F1 bolida(kada pobijedi izađe iz bolida i digne u zrak upravljač gdje sa prstom pokazuje na propetog konjića u središtu),nego i na testiranjima cestovnih/trkačih automobila kao ono nedavno na Nordschleife-u u modelu F12 berlinetta. To su sve prljave psihološke igre jedne umjetne momčadi red bull-a kako bi pomutili konkurente,ali stat će im na kraj pravi asevi današnje f1 kao što su Alonso,Raikkonen i Hamilton…

wiking

osim izjava prije nego što je došao u ferrari, ali ostavimo to postrani nije to toliko bitno.

mzf1

pa vise im je zaljubljeni Alonso stete napravija sa antireklamon i konstantnin nazivanjen ferrarija kanton pogotovo 2012. nego koristi sa njegovih čuvenih 120 %

oreo

jooj, bilo bi super da alonso ode u redbull a kimi u ferrari (jedino mi je žao masse, ako ga otpile… čovjek je praktički žrtvovao rezultate radi alonsa u nekim situacijama, a sada noga…). to bi bilo uzbudljivo! konačno neko miješanje karata!

bili

nije se massa žrtvovao za alonsa, već za svoj o(p)stanak u ferrariju. za mene tu ipak ima razlike

brq

Žuta štampa. RAI je već jednom napustio F1 zbog Ferarija, sumljam da će ponoviti istu pogrešku. Osobno mislim da je za nas (ne za njega) najbolje da ostane u Lotusu. Bez obzira što sam kimijev fan, mislim da su i ALO i VET trenutno veći borci od njega dok je on (RAI) uporan, strpljiv, tvrdoglav i miran i odgovara mu pouzdan i brz bolid. Hebiga, nitko ne može znati kakvi će bolidi biti iduće godine ni mislim da je nama svima noćna mora ako se pogodi da najbolji vozač bude vozio najbolji bolid jer ćemo onda imati vodstva po 60… Read more »

KOve

Kimi ganja samo novce! Napustio je F1 tako da dobije više novaca jer pored odštete koju je dobio izbacivanjem iz Ferrarija dobio je još hrpu milijuna zato što nije našao novu momčad u kojoj će voziti idući godinu. I umjesto da vozi za prosječnu momčad kao Alonso 200.8 i 2009., Kimi se fino povuka i zaradio brutalne pare. Ispada da su mu važniji novci od vožnje Formule 1.

Alonso560

Ma samo da Alonso ostane u Ferrariju i to je to <3

JFK

Ferrari, Red Bull, Lotus, svi šefovi ovih momčadi koriste ovu trakavicu za PR, ali glavni akter nisu oni ni Alonso ni Vettel nego Kimi Raikkonen – on je ključ raspleta gdje će tko. Koliko god ga tko volio ili nevolio, koliko god nekome ova trakavica dosadila (a i meni je – iskreno), čovjeku treba skinuti kapu; Nakon 2 godine pauze (i elegantno uzete gomile novaca od Ferrarija tj. Santandera za isplatu ugovora 2010) vratio se u F1 sa velikim stilom, uzdigao Lotus na korak do vrha i doslovce natjerao velike (Red Bull i Ferrari) da se otimaju za njegove usluge… Read more »

paalfi

već kako sam pisao meni nekak nejde baš u istu rečenicu ferari i v6 sa malom kubikažom, mene to najviše plaši, da su tu u igri v10 ili v8 več bi dao ruku u vatru, ovako više šanse dajem renaultu. Mislim da će ferari imati najviše problema.

Lewis meteor

Što bi Kimi rekao: “Vidjet ćemo što će se dogoditi…”

wiking

netko je dolje spomenuo da alonso nepoštuje vettela, to je po meni najgori mogući mindset skojim bi alonso moga doći u red bull, sigurno je tako mislio i o lewisu pa se dogodilo to što se dogodilo a kamoli neće imati problema sa trostrukim sjvetskim pravakom( za mene u klasi sa lewisom,alonsom i kimijem).iako će većina govoriti o sabotiranju u mclarenu i zadržavanju u boksu koju sekundu više činjenica je da je masno plaćen i da je dvostruki svjetski prvak i tu mi se malo vjerovatno čini da ga je netko namjerno sabotirao. mislim da bi mogli imati odlične dvoboje,… Read more »

hattrick

Mislim da se nitko netreba od njih bojati Vettela, a kamoli Vettel nekog u svojoj sredini i to u bolidu njegovog DNK. Predpostavljam da je cijela ova priča , tj. intezitet, potaknut upravo iz majtorskih RB-ovih PR sfera, možda sa kojom natuknicom samog Bernija, sve u svrhu da se postojeća situacija Webberovog odlaska iz najpoželjnijeg gnijezda na gridu iskoristi maksimalno u poslovne, PR i psiho-ratne sfere. Naravno svaka strana pored RB-a se snalazi u ovakvoj situaiciji na svoj način/igrom koja se isprepleće sa raznim poslovnim dobro isplanoranim spinovima od strana raznih menadžera, medija i ostalih interesnih skupina, do čistih literalnih… Read more »

The Best F1 Driver

Samo što taj Multi 21 nije bio Vettelov Silly potez… Dapače sa koje god strane to gledaš osim s Webberove taj njegov potez je itekako sve i svašta, ali Silly nikako nije… Izdat naredbu Multi 21 je Silly potez od strane Hornera… Nema tog blesana koji je u stanju naređivat Alonsu da prepusti pobjedu Massi, a kamo li da mu to ide naređivat kad je još i tome brži od Masse… Nema tog blesana koji će Kimiu naredit da prepusti pobjedu Grosjeanu, a kamo li da mu to ide naređivat kad je još i tome brži od Grosjeana… Nema tog… Read more »

hattrick

Ma naravno, ovo Silliy si malo izvadio iz konteksta. Htjeo sam samo naglasiti od kud je sve počelo to “silly”. Upravo sa tom famoznom, pomalo pokornom objavom prema Vettlu od strane Hornera. Di je Vettel napokon pokazao muda kako je trebao i puno ranije.

hattrick

Ma naravno, ovo Silliy si malo izvadio iz konteksta. Htjeo sam samo naglasiti od kud je sve počelo to “silly”. Upravo sa tom famoznom, pomalo pokornom objavom prema Vettlu od strane Hornera.
… a nastavilo dalje u opisanom kontekstu sa svim ovim popratnim sadržajima koje ovih dana čitamo.

given2drive

Hmm ajde mala ispravka oko ovih poredaka tj 2.naredjeno je grojeanu 2x ove g hamilton 2x alonso 0x (njegova je bila prije 2ili 3g) vettel taj 1x mada webber na svakoj utrci ima problema (cudni zar ne???) sad ponovo izracunaj 😉

Iceman

Zanimljiv mi je ovaj dio – lako moguće da upravo tih 7 bodova na kraju sezone donese vozački naslov u RB vitrinu. Nikad neću zaboraviti kada se 2010. godine dogodila ona famozna utrka u Njemačkoj. Tada su svi govorili da će biti sramota ako Alonso na kraju sezone uzme naslov prvaka. Ako tih sedam bodova bude odlučivalo to će biti sramota za F1, za Ferrari, za Alonsa. Točno sredina sezone, Alonso se bori za naslov prvaka i to je sramota. Grosjean se toga naslušao više od Masse ali to svima uđe u jedno uho, izađe u drugo. Ipak Kimi je… Read more »

perodeformero

Lako je nama. Raspravljamo pola godine o jednom vrlo stresnom i kratkom trenutku u kojem čovjek odluči ovako ili onako. Malo pretjerujemo sa moraliziranjem. Kada bi davali žmigavce ne bi ih gledali. A kolko se boje jedni drugih. To je malo bespredmetno. Vozaču je sve jedno borio se sa suparnikom u istoj ili drugoj ekipi, naravno pod uvijetom da ekipa dopusti dva prva vozača. Ako recimo Kimi ili Alonso misli da će imati više šanse za osvajanje naslova s ovakvim Red Bullom a ne Ferrarijem, otići će u Red Bull. Čista matematika. Uostalom nešto se tu pjenimo umjesto da uživamo,… Read more »

Nema nista

Od kud tebi ta informacija da se nisi malo preracunao u vezi Vettela?

The Best F1 Driver

Samo Malezija…
Znači naredbe su dobili Vettel da ne napada Webbera i Rosberg da ne napada Hamiltona…
Vettel nije poslušao, Rosberg je.
I to ti je to…

Grosjean je dobio poprilično takvih naredbi (u biti ne takvih nego da se makne) ove sezone, no koliko pamtim tu utrku ju nije dobio, no moguće da sam u krivu.


Ogromna je razlika 2010 i 2013
2010 je to bilo zabranjeno po pravilima
2013 je to dozvoljeno
Samim tim to nije niti približno isto.

given2drive

Da ali jel bi kimi imao puno manje bodova nego sto si naveo isto kao sto bi nico imao vise jer je jednom dobio naredbu da ne pretice hamiltona a druga je bila nico imas drugaciju strategiju pusti lewisa jedino ne znam za koja mjestola a ti nisi ubrojio sve to + ubrojio si alonsovih 7 bodova pa me zanima zasto ali ne samo za alonsa ubroji i ostale znaci grojean bi bio puno visi na ljestvici kimi vi bio ispod alonsa koji ostaje na mjestu na kojem u stvari i je vettel bi imao 7 bodova manje kao sto… Read more »

Iceman

@The Best F1 Driver – 7 bodova tada ili sada, za mene je isto. Da su se iz Ferrarija tako bojali neke kaznetine, ne bi to napravili. Što je za njih 120000 eura?

given2drive

TBFD sorry my bad ja sam racunala na sve dosadasnje utrke a ne samo maleziju jos jednom sorry 😉

Makyora

Ja verujem da je ovo sve istina i da ce Kimi sledece godine biti u ferariju jer samo je trbealo obratiti paznju na Kimijevu recenicu da ce se nekima njegova odluka ciniti glupa a koja druga odluka se moze ciniti glupa , prelazak u RB ili ostanak jos jednu godinu u Lotusu ni po cemu nije glupo ali prelazak u ferari jeste cudno s obzirom sta su mu sve radili 2008 i kako su ga kostali borbe za titulu i kako su vodili PR rat sa njim a on im se sada svojevoljno vraca , samo zasto onda izabrati ferari… Read more »

baya1992

U clanku si sve dobro sazeo,Alonsu je kao bsta kazes dosta ferrarija,al ipak mislim da on ostaje u ferrariju.jer sljedece godine ferrari podize tempo

Makyora

Bas zato mislim da Alonso odlazi jer te dve reci su dosadile ,,sledeca godina ” i sledeca i sledeca i ferari je postao dosadan sa tim za njih uvek postoji sledeca godina

McFast

Možda mu i jesu dosadile ,ali sljedeće godine je promjena pravila i možda Ferrari napravi baš najbrži bolid.Zato mislim da se nebi isplatilo prelazak u neku drrugu momčad ove sljedeće sezone.

Nema nista

Zaboravio si da talijanima nema ravnih u izvedbama turbo motora,jedino tko im se može suprotstaviti su japanci,zato ako su glasine istinite,sljedeće sezone u borbi za vrh gledamo dva vrhunska tj 4 bolida ferari i mcm jer govori se da honda sljedeće god.ulazi u svijet f1,i da će njezine motore upravo koristit McLaren-ovi bolidi,zato mislim da će Kimi u Mcm

mate.

Nema nista trebao bi se bolje informirati jer se Honda vraća u F1 tek 2015.

mika

“trbealo obratiti paznju na Kimijevu recenicu da ce se nekima njegova odluka ciniti glupa ”

Baš zbog te rečenice sam mislio da je u pregovorima a McLarenom 🙂

JFK

Mene je ta rečenica pomalo zabrinula, ovo bi zaista mogao biti odgovor s kojim bi se to razjasnilo, no pričekajmo još malo….

big Ed

Kako god, biće zanimljivo! 😀
Go Kimi, go…

mcstrela

Ako u ovoj vesti ima neke istine jedini logican razlog za ovaj potez ferarija je ispravljanje nepravde koja je ucinjena prema Kimiju.Zasto bi Alonso ili Masa imali bezbroj prilika da pokusavaju uhvatiti zvezde kada je Kimi uhvatio iz prve i otisao kao gospodin ali ipak vidno razocaran u politiku f1.Verujem da gazda ferarija zna da se u zivotu sve sabira i oduzima pa ako je negde zgresio moze potrajati zla kob i susa u Maranelu.Oom ispravkom moze imati i jare i pare!

JFK

Ovdje gadno griješiš, ovom “ispravkom” pare ne mogu imat – dobro bi odriješili kesu, ali mogu imat naslove (pa dobro i to donosi pare).

McFast

Mogao je Alonso prve godine dohvatiti zvijezde da ga nije njegov tim sabotirao u zadnjoj utrci prvenstva.

mcstrela

Svi su se uhvatili price da je Kimi dobar prijatelj sa Vettelom ali su zaboravili da sa Alonsom ima takodje odlican odnos a respekt između njih je tradicija od dana kada su mnogi danasnji piloti sanjali o f1.Alonso i Kimi su po mom misljenju zasluzili da odmere snage i konacno stave tacku u njihovoj eri ko je definitivno kralj staza pa da polako pakuju kofere i ostave ove mlade snage da nasteve pisati novu istoriju f1.Ne treba nama borba između Kimija i Vettela,Kimija i Hamiltona,Alonsa i Vetala….Hamiltona,hocemo borbu TITANA,borbu dva (bez omalovazavanja pomenutih jer njihovo vreme tek dolazi) najveca vozaca… Read more »

JFK

E ovo si dobro rekao, borba TITANA, i po mom mišljenju su to danas 2 najbolja vozača, bez obzira na broj naslova za ove mlađe ima još doooosta vremena.

alonso5

mcstrela
U pravu si samo sto mi je zao da takva dva TITANA imaju zajednicki 3 naslova sto je malo s obzirom na njihove kvalitete.
I sad ako njih dvojica ne osvoje naslov do kraja karijere za jedno 10 – 15 godina najvise ce se pricat o Vettelu i drugima a manje o njima dvojici koji su zasluzili puno vise.Neosporavam ja Vettelovu kvalitetu ali on nije bar po meni u njihovim rangu.Zalosno ce biti ako se za 20 godina zaborave ta 2 TITANA.

deda

Alonso sto posto ostaje u Ferrariju i nevjerujem da bi mu Kimi smeto ko kolega a Ferrari bi napokon dobio dva odlicna vozaca za borbu u konstruktorskom poretku!

deda

Ili eventualno Kimi ipak ide u Red Bull?

vaha

mahnuto prijatelji moji … a sad razvali https://www.youtube.com/watch?v=1axAOMfWqd4

Rai78Black

Ovo ako je tocno, to je fkt ona cudna ljubav . Gdje Kimi voli Ferrari , a oni ga iskoristavaju kako/kad im treba …. Mislim nije ni on glup , ali fkt cudna odluka , nebi volio da je i tocna , uz duzno postovanje prema Ferrari-ju .

kokot joe

Ma ja mislim da će sljedeće godine za Ferrari voziti Rosberg i Kimi , Alonso i Vettel za RB, a Massa i Hamilton za Mercedes.
Jadni Vettel,evo mu opet problema,bit će plakanja na radiju ….

Mp4-4

Da, vjerovatno će Alonso plakati da ga momčad šikanira kao što je optužio svojevremeno Renault i McL a sad je već kritično i u Ferrariu.

Jeremy Clarkson

Joe, go home you’re drunk

Tifosi

Ljudi, dosta govorite kako se alonso zasitio pokušaja osvajanja titule s ferrarijem, pa što je onda schumi trebao od ’96 do ’99 kad je u 3 od 4 sezone izgubio naslov? Mogao je i on tada otići u tada najbolju momčad, mclaren, pa čak je mislim ’98 dobio ponudu rona dennisa ima i na youtubeu njihov razgovor o tome. Nije posustao te je osvojio naslov u petoj sezoni s crvenima. I ovo sad s alonsom i RBR me podsjeća na MSC i njegove pregovore s mclarenom, znači po meni ništa od prelaska alonsa u RBR, a 75% je mogućnost da… Read more »

Mario550

99g je Schumi trebao osvojiti naslov, jbga slomio je nogu u Silverstoneu, tako da se te godine poluproizvod Irvine borio sa Hakkinenom za naslov što dovoljno govori o kvaliteti tog bolida, ako je mogao Irvine biti do kraja u borbi, Schumacher bi odlepršao very hight da nije bilo loma:)

Tifosi

Jest, mislim da je bio i vodeći u prvenstvu do te nesreće, a irvine je bio u borbi samo zbog 5 odustajanja hakkinena te sezone. Uglavnom, ništa bolje nije prošao schumi ni ranije, ’98 u japanu imao prednost, pole i znamo što je poslije bilo, greška na startu i poslije puknuta guma, ’97 – ne treba pojašnjavat, opet imao prednost i zbog ograničenosti bolida i svoje greške nije uspio, a ’96 je imao krš od bolida s kojim je radio čuda, najimpresivnije mi je bilo u monaku njegov pole s 0,510 prednosti u odnosu na hilla. Ovim sam samo htio… Read more »

ice

recite vi šta hoćete ali bi kombinacija Alonso-Kimi u Ferrariu i ove sezone dahtala za vratom RB-u

Mp4-4

Bilo bi zgodno konačno vidjeti u Ferrariu dva vrhunska vozača , da ih vidimo kak se momčad nosi s tim . Jer ta momčad već dobrih 30-tak godina nije imala dva vrhunska vozača u istom trenutku u momčadi.

Mario550

Zadnje je bilo Prost-Mansell konbinacija a bili su tu i podjednaki Berger-Alesi, doduše oni nisu bili vrhunski.

given2drive

Bilo bi lijepo i u najmanju ruku zanimljivo i uzbudljivo 😉
A i zanima me jel’ se alonso opametio od 2007 i kakav bi bio njihov odnos 🙂

Martin Senna

Pa kako nije imala 2 vrhunska. Sta kimi i massa nisu bili vrhunski vozači. Massa je do one nesreće koja mu je oštetila vid bio vrhunski vozač.

given2drive

Pa ne napadaj mene 🙁 ja sam samo izjavila da bi bilo lijepo ih vidjeti u istoj ekipi

Mario550

Ok zanimljivo hehe. Malo mi je glupo da Alonso ne želi voziti sa Kimijem u isoj ekipi koja je već sagrađena oko njega a želi voziti u ekipi sa Vettelom u Red Bullu koji je sagrađen oko Vettela, hmhm. Dolazim do samo jednog zakljućka a to je da Alonso Vettela ne smatra prijetnjom, znamo da su on i Hamilton predvodnici onih koji nimalo ne cijene Vettela, nisu jedanput to izjavili. Ovo sve mi je jako zanimljivo, nema sumnje da Red Bull može platiti Fernanda, ali je pitanje kako će Vettel na to reagirati, on i Alonso i nisu nešto posebno… Read more »

The Best F1 Driver

Možda želi iz Ferraria zato što je ovo nekim čudom možda čak i istina…
http://thejudge13.com/2013/07/31/daily-f1-news-and-comment-wednesday-31st-july-2013/#rift

Ako je zbilja točno da mehaničari Ferraria Alonsa posprdno nazivaju “merdaccia”
http://en.wiktionary.org/wiki/merdaccia

Onda i nije neko čudo da to njegov ego ne podnosi i da želi van…
A u konačnici jedini realni izbor su mu Lotus (u problemima s lovom) ili RB (problemi sa momčadskim kolegom)…
U konačnici za njega možda najbolja opcija Lotus i da tamo dovede Santander sa brdo para…
Samo opet pitanje je ima li Santander volje i love za tako nešto…

given2drive

Ajmo pricekati potvrdu meni je vise dosta te sapunice tko ce gdje ce kad ce i hoce li uopce???

perodeformero

A o čemu bi drobili večeras?

given2drive

Pa mogli bi o hulkembergu ili di resti ili bi se razglabala ona schumijeva izjava ali bez potvrde kimijeva potpisa i/ili alonsova odlaska je patka (kao sto je hat napisao) 😉

mika

given dobar komentar, bumo vidli ko bu kam 🙂 ovo sve može biti jedan spin tj. prisiljavanje jedne od strana da se požure s potpisima.

hattrick

Željka od kud vadiš te vijesti ako smijem znat (ovaj topic i ovaj vijest). Jer ja sam sve do.sada našao ove po svom relevantnijim izvorima no ovu da je KR o potpisanom ugovoru i ovo sto si napisala nigdje.
Iako je dosta toga, pretpostavljam, čisti poslovni spin, ova mi se ćini kao ćista patka za loženje ekipe koka navija za crveni kombine. 😉

perodeformero

Pazi taj Google prevoditelj zna lupati gluposti. Možda su ga napali finski fanovi…….

hattrick

Izgleda da su i oni u teßkoj borbi za klikove u ovo “praznoj” ljetnoj stanci..
😉 😀

stari lisac

@Željka dušo, pročitao sam ja članak, ali mi moji malezijski izvori, koje ne smijem otkriti, govore da su Finci napravili patku, kako reče netko ovdje u postovima, ne bi li dodatno uznemirili ekipe Ferrari-ja i Lotus-a, tako da se bave tračevima, a ne razvojem bolida… Ti malezijski izvori su u kontaktu sa fincima preko ruskih suvlasnika jednih švedskih novina. No ostaje činjenica da jučer, a evo još ni danas “autosport”, “BBC Sport”, pa ni “ESPN F1” nisu ništa objavili o toj temi, pa čak ni da postoje glasine… Ali su objavili da je najveći navijač Fernanda Luca di Montezemolo, po… Read more »

stari lisac

čak si me i natjerala da ovom “liku” hattrick dajem pluseve :facepalm: 😀

Iceman

– može biti za loženje ekipe koja navija za crveni kombinezon, ali nemoj zaboraviti slučaj Hamilton. 95% McLarenovaca i drugih na ovom ili stranim portalima nije vjerovala tamo negdje oko Monze da će Hami preći u Merc. Ono što mi isto pobuđuje maštu su Jergini komentari koji u zadnjih 5 dana prečesto stavlja Kimija u Ferrari.
Jer ako je ovo PR spin, onda je i Alosno u Red Bull-u spin. Alonso da ide u Vettelov RB? Meni je to više nevjerojatnije nego Kimi u Ferrari.

hattrick

Ice, sve je moguće, nekažem da nije, no jedino ova informacija oko već potpisanog ugovora mi se čini patkasto. Osobno bi mi pasale sve tri solucije oko partnerstva sa Vettelom. Kad bi bio Kimi koji mu najviše paše izgledalo bi mi homeostatički. Kad bi bio Alonso bilo bi mi krvavo vidjeti ovu hordu Alonsovaca da navijaju za RB. Obe solucije bi pokazale koje bolji u tolko priželjkivanom Vettelovom ruhu skrojeno od AN. Ricci bi mi bio uanimljiv kao RB rooky koji mora iz utrke u utrku dokazivat svoj upad u ekipu. Bilo bi mi zanimljivo vidjeti i KR i Alonsa… Read more »

stari lisac

Čekaj, par zar nije naslobv “TALIJANSKI (a ne finski) izvori tvrde….” Ili je nešto trulo u državi Danskoj, kako to napisa Englez… No nije lošega da se pročita i vijest (istina, već stara) sa autosport-a, sa link-a
http://www.autosport.com/news/report.php/id/109107
koja govori da je Luca di Montezemolo koraknuo unazad nakon zavrtanja ušiju…
Tako da ovo, iako nije nemoguće ipak više ide u sferu SF-a :nemampojma:

perodeformero

tule, olen tosissasi olet.

stari lisac


mutta haen ei vitsailemme

perodeformero

Hmmm, puno ljetnih priča. Lako ih je zamisliti ako pratiš taj sport. Svaki od vozača pokušava naći najbolju poziciju s koje bi krenuo na osvajanje titule. Ako Kimi vidi da je bliži tituli u Ferrariju, preći će tamo. Naravno Ferrari ako misli da se Alonso već zasitio pokušaja s njima, prihvatit će Kimija. Razlika u kvaliteti između njih dvojice se može mjeriti u mikro-nečemu. Ferrai nema običaj taktizirati s dva prva vozača. Kod njih se uvijek mora znati tko je gazda. U tom slučaju bi Alonso potražio sreću negdje drugdje. Ovo s RB nije isklučeno jer osim MCL koji uvijek… Read more »

BrumBrum

Ne znam kako vama, no meni je sve ovo polako postalo prenaporno. Po mom mišljenju Kimi bi bio lud da ode u Ferrari Alonsu jer zna se tko je on i kakvu poziciju ima u ekipi pa vjerujem da bi svako malo u ekipi bio kaos, no svašta je moguće. Alonso u RBu? Još veći SF, još kaotičnija kombinacija sa Sebom, nego s Kimijem. Samo nek ova pauza što prije prođe pa da saznamo što je od svega što se priča zaista istina.

_marko_

pa bas. zna se ko je Alonso i kakvu poziciju on traži u momčadi, tak da ako je to isitna da je Kimi potpisal za Ferrari onda Alonso definitivno odlazi.
ja se nadam da Kimi nejde u Ferrari. Hoću ga videt iili u Lotusu ili McL ili RBu.

perodeformero

Zašto ti je to naporno? Pa svake sezone, već desetljćima u vrijeme kiseljenja krastavaca se rade ove kombinacije i potpaljuje mašta za nastavak sezone.
Ovo ljeto ni po čemu nije posebno po tom pitanju.

BrumBrum

Nekako mi se čini da je ove godine to ipak malo izraženije, nego prijašnjih. Strah me da ne dođem u dućan i naletim na paštetu s Kimijevim likom. Još će na kraju ispasti da su se tresla brda, a rodio se miš. Nemam ništa protiv razno raznih kombinacija, ipak ovo mi je ipak malo previše.

perodeformero

Ove je godine Kimi kombinacija najboljeg vozača s najlošijim bolidom.

BrumBrum

I, kakve veze to ima s mojim komentarom?

Mario550

Nemoj zaboraviti da se Alonso ne boji Vettela, nije to jedanput izjavio, on je jedan od onih koji ne cijene Vettela isto kao ni Hamilton.

perodeformero

Ako Alonso misli da ima više šanse doći do titule u RB onda će i preći tamo. Jednostavno.

BrumBrum

Bez brige, nisam to smetnula s uma. Samo, nema baš previše smisla otići iz vlastitog dvorišta u ekipu koja sve gradi oko Vettela.

perodeformero

Naravno u Alonsovom algoritmu su sve stavke uračunate, pa tako i ta stavka. Ako mu matematika kaže idi, otići će. Nema tu srca u stilu “Ferrari je Ferrari i svi bi htjeli u Ferrari jer je Ferrari Ferrai, a Ferrari nitko ne odbija………… To su samo kurtoazne i reklamne spike za podizanje prodaje Ferrarija. Možda bi svi mi navijači htjeli imati jedan Ferrari, ali svi ga akteri ove sapunice ionako imaju. Stvar je u kalkulaciji lova+ naslov svjetskog prvaka. Moramo priznati da su i Kimi, i Alonso i Vettel i Hamilton, pa i Button u stanju to i ostvariti sa… Read more »

_marko_

Alonso je jedan od rijetkih koji se boji dobrih vozača u istom timu. zato Massa i je još uvek u Ferrariju.
Alonso uvek traži status vozača broj 1. jedino kad to nije dobil je bilo u McL i svi znamo kak je to završilo.

Lozinho

Tako i triba sve ih smjenit i vozace i mehanicare i domenicalia
naslov se nije osvojio vec nekoliko godina
a s kimiem u crvenom moze se ponovit 2007

Felipe

Kimijem i Massom

yolle

evo tko ne prati f1.com: Franz Tost Q&A: Vettel’s team mate has to bring a lot to the table In 2008, Toro Rosso team principal Franz Tost oversaw Sebastian Vettel’s maiden F1 win at Monza. Fast forward to 2013 and Tost is now playing a key role in the development of two more Red Bull-backed youngsters – Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne – who, along with Lotus’s Kimi Raikkonen, are on a very short list of candidates to be Vettel’s next team mate (rumours in Hungary linking Fernando Alonso to the seat appear to be just that). We spoke to… Read more »

aprenrecaj

‘de ti to sad nama prevedi …….

perodeformero

Možda da staviš link drugi puta?

yolle

a stavio bih link da sam mogao…

DMX

ovakvih nagađanja će biti sad svaki dan …

Related Posts