Renaultov F1 projekt na prodaju?

Izvještaji o budućnosti francuskog Renaulta u Formuli 1 nastavljaju kružiti medijima nakon jako lošeg trkaćeg vikenda u Austriji, zadnji od njih spominju navode iz paddocka o prekidu suradnje s Red Bullom, što je dodatno pogoršala još jedna greška na bolidu Sebastiana Vettela pa su uslijedile teške riječi šefa austrijske momčadi Christiana Hornera.

“7 bolida u prvih 10 imaju Mercedesov motor. To sve govori”, rekao je Horner.

Auto Motor und Sport citirao je izvor koji je procjenjuje da je deficit Renaulta između 40 i 70 konjskih snaga. Zamrzavanjem razvoja motora malo je toga što Renault može učiniti kako bi uspjeli nadoknaditi zaostatak za Mercedesom.

“To se neće dogoditi”, rekao je Helmut Marko. “Fokus je na sljedećoj godini.”

Međutim, dopisnik Michael Schmidt sada kaže da je u paddocku čuo da su Renaultova postrojenja za motore Formule 1 u Viry-Chatillonu na prodaju. Schmidt tvrdi da Formula 1 Renault košta više od očekivanog, oko 50 milijuna eura po sezoni, a posao otežavaju i momčadi koje kasne s isplatom. Da situacija bude još gora, Renault je sada i na lošem glasu, a Schmidt objašnjava:

“Samo kritike i loše vijesti.”

Prema Mercedesovom Nikiju Laudi Renault može naići na probleme prilikom traženja kupca zbog restriktivnih radnih propisa u Francuskoj.

“U Francuskoj oni rade 37 sati tjedno. U Engleskoj je to 43”, rekao je Lauda.

46 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
cooper

Bio na raznim utrkama u monzi i u mugellu, ne vidim o cemu to mugello zadovoljava Fia kriterije a Monza ne??? bas me zanima kaj bi bilo na startu nakon duuuuge ravnice prvi zavoj u breg, ograde blizu na sve strane, ak zletis vec si u ogradi???!! Je toscana je lijepa al monza je monza:)))

Roger

..Tako je. A da ne spominjem Red Bullov dogovor sa Infinitijem.
Pa RB je druga momčad u poretku i ti im je kao katastrofa.
Ma trebao bi Renault kupit Lotus i zdravo!

Roger

Stvarno bi me razočaralo ako su se ovolika bura i špekulacije prave zbog Vettela. Je motor podbacio za sada, ali je i on.
Jednostavno, očito ne zna vozit ni ovaj bolid, ni koristiti motor u njemu najbolje.
A zbog “nepouzdanih” motora osvojio je 4 naslova u borbi sa Ferrarijem i Mercedesima (motori i momčad).
Ide mi sve to skupa na živce.
Pa što bi Alonso rekao na veeeliki Ferrari. Šuti i još dura. I to koliko već godina. A ovome se drma jedna sezona nakon 4 naslova i odmah drvlje i kamenje.
Od sada navijam za Ricija!!!!!!!!!!!

vettel

ovolika strka i buka je zbog nekonkurentnog renaulta i još k tome su debelo najskuplji dobavljaci motora..nije problem što je vettel odustao nego je problem što je najbolje plasirani vozac s renoultovim motorom bio ricciardo i to jedva u zadnjem krugu je došao do osmog mjesta..sljedece sezone mclaren prelazi na hondu pa ce mercedes ostat bez jedne momcadi i lotus vec pregovara da upravo oni popune to mjesto..pitam se zašto lotus razmišlja o prelasku na mercedes i prekidu suradnje s renaultom??sigurno zbog vettelovog odustajanja 😀

Renault_F1_team

čitao sam i to da Lotus hoće kao preć na Mercedes, ali i to je patka, oni su također malo isfrustrirani radi slabog ovogodišnjeg motora i to je možda samo prijetnja ili upozorenje da se poboljšaju, ali Lotus će ostati Renault jer to i jest Renault, od 1995. godine je Renault u Enstonu i Enstone i takozvani Lotus i jesu Renault

Roger

Tako je. A da ne spominjem Red Bullov dogovor sa Infinitijem.
Pa RB je druga momčad u poretku i ti im je kao katastrofa.
Ma trebao bi Renault kupit Lotus i zdravo!

avalon

Redbulovac…možeš ti 1000 % bit u pravu ali ako si objektivan i imaš samokritike mora bi priznat da ti je komentar nepriličan . je li RB tj šasija najbolja toj epitanje jer je na početku zimskih testiranja i sam neway bija kritičan prema svom uradku . ako je to tako onda je teško bilo “upasat” motor u taj “paket” jer upravo RB je ima najviše problema sa renaultovim motorom ( valjda zbog slabijeg hlađenja , a to je vjerovatno bija problem koncepcije/ konstrukcije šasije ) . npr TR je bij apoprilično bolji na testiranjima , a “mlađi brat ” je… Read more »

Wolverine

…apsolutno vrijedi sve što si rekao, imaš plus od mene…problem je u tome što neki ljudi ne vide realno stanje stvari…ili ne žele vidjeti…

zgrobnika

Sve stoji sta si napisao osim što je riki treći a ne četvrti u poretku (ja sam u jednom komentaru napisao da je drugi pa smo statistički točni).
Bilo bi dobro kad bi RB kupio renault f1 pa bi bili krojači svoje sudbine ovako uvijek mogu prebacivat lopticu. Samo proizvodnja motora pogotovo ovakvog nije jednostavna i sigurno su svjesni da bi to bio velik izazov.

Redbulovac

Mene jedino ljuti to sto je Red Bull napravio odlican bolid i napravio sve sto je mogao dok Renault nije.Red Bull Renaultu masno placa motore koji su ocigledno jako losi.Zasto bi netko placao nesto sto ne valja i nije pouzdano?Ja da sam na celu Red Bulla otisao bih u Renault i trazio da vrate novac koji su dobili za motore jer nisu pruzili uslugu koja se od njih trazila. Dobro ,ja mozda pretjerujem ali 100 bodova iza Mercedesa u ovoj ranoj fazi sezone su potpuni debakl i katastrofa.Nadam se da ce se Red Bull vec sada okrenuti novoj sezoni. To… Read more »

f1_MB

Lako je bilo sa v8 motorima,njihova koncepcija je prilicno jednostavna i vrlo zastarjela, za ovakav motor treba brdo love koju mercedes ima, a za renault neznam, njima bas neide ni s prodajom cestovnih automobila

Renault_F1_team

Renaultu baš neide ni s prodajom cestovnih automobila?!?!?
Ti il si neki bidon il živiš nedje u Papui Novoj Gvineji

f1_MB

To su brojke nista ja ne izmisljam , to sto prodaju 2.7 milijuna vozila godisnje i dalje im nista ne pomaze jer su svake godine u sve vecem minusu , vrijednost tvrtke je 40 milijardi 2013 god ,2011 im je bila 42.6 ,samo tonu sve dublje.
Pogledaj kako to Volkswagen radi i sve ce ti bit jasno.
Imaju preko 8 brandova u grupaciju i proizvode neke od najluksuznijih autmobila na svijetu, Bugatti,Lamborghini,Audi, samo su neki u njihovom vlasnistvu.
Pogledaj kakvu su samo tvrtku od Škode napravili

rossi2012

iako su izjavili da ih proizvodnja motora ne interesira ne bi me čudilo da RB kupi f1 renault

Kush

Pa to su samo glasine, na opravdano nezadovoljstvo RB-a, ali još više Lotusa ili Caterhama, koji nemaju resursa da sami unaprijeđuju dijelove koje je moguće unaprijediti, kao softverski dio, glasine, ali opravdane jer je motor preslab, a kad se pokuša tako forsirati, onda je i nepouzdan. Međutim kada bi renault naprasno odlučio prodati, već ove sezone, onda bi RB bio stavljen pred gotov čin, i to nebi bilo neobično u tom slučaju, s tim da mislim, teoretiziram, da bi onda u nekom doglednom vremenu te pogone preselili u Englesku ili Austriju. Bilo je puno špekulacija u zadnje vrijema o RB… Read more »

Wolverine

…koliko znam VW je sponzoriran od strane Red Bulla, ali u WRC-u, tak da su već povezani, tako da ne bi bilo ništa čudno, da ako bi trebalo, da Red Bull preuzme vlastitu proizvodnju motora pod licencom VW grupe…

Messa

Četiri godine, četiri naslova i sad malo šteka odmah mjenjat?? ovi troše tolike milione?? Dal su trošili milione dok su naslove osvajali? Ovo sve ili je medijska prašina da se malo stavi pritisak na Renault ili se prenosi šta je to dotični Michael Schmidt “ČUO”??

Groff

Vrlo zanimljiva vijest.
Vratite nam Cosworth. V8 naravno…

KOve

Coswort se nije baš proslavio zadnjih godina…

avalon

hehehehe Zeuse …ali moram napomenit da ne treba brkat ford cosworth i cosworth . ford c je bija vrlo uspješan ( 176 pobjeda ) i krajem 2004. je prodan , od 2005. coworth je “samostalan” i u 6 sezona i 114 GP ostvarili su samo 1 PP i jedan najbrži krug . nijedan bolid pogonjen cosworthom nije se proslavija prema tome ..nemojte nam vraćat cosworth osim ako nije ford cosworth 😉 🙂

Zeus

Na te minere sam mislio :thumbs:

Zeus

Gdje si Ford našao, muljatori i saboteri.
Avalonu se javiti za detaljnije informacije.

Groff

No dobro…vratite BMW u igru kad vam Cosworth ne odgovara.

Zeus

Ne ni njih, netko je rekao da bi onda morali objašnjavat zašto su i izašli. 😀 Nije da te prcam, ali baš se zaredalo…lol

McM

Ako se ne varam oni su bili najveci zagovornici V6…

Groff

Jesu. Čak su zaprijetili da će se povući iz F1 ako se ne uvedu V6 motori.

perodeformero

A Honda kuca na vrata.
To im je najveća glavobolja.

vettel

što mislite dali ce sljedece sezone sva tri proizvođaca imat jako slicnu konstrukciju pu.a (tj.dali ce ferrari i renault kopirat mercedes)?? ili ce netko izmislit nešto novo,nešto bolje? ja mislim da se u renaultu i ferraiju boje još jednog promašaja pa ce ici na kopiranje ovogodišnjeg mercedesovog pu.a.i također mislim da ce sva tri proizvođaca ici na povecanje snage samoga motora a ers ce ostat takakv kakav je i sad.

Messa

Kako misliš da će kopirat mercedesov motor?

Zeus

Sa 3D printerom :hahaha:

Kush

– dobra, baš sam se nasmijao! u ovako tmurnom i kišnom danu 😀

vettel

eto ti nemaš neko svoje mišljenje pa si se uhvatio za to kopiranje..znaš dobro na što sam mislio al ok.

wilson

Ferrarijev motor je svojom koncepcijom vrlo dobar(izjavili inzinjeri nakon sto je Kimijev motor bio otkriven zbog kvara u Monacu),anedostatak snage u odnosu na Merc je manji u odnosu na Renaltov.Problem je tezina i software.Iduce godine bi svi trebali biti tu negdje. Nadajmo se.

Zeus

Istina, odvojena turbina od kompresora, samo sa strane ne “prekoputa” kao kod Merca. Veličina turbine je jedan od problema, uz to što si naveo. Renault je iza Ferrarija, i po snazi, a i pouzdanosti. Možemo se svi osim Mercedesovih ekipa (ne svih) nadati 2015-oj. Definitivno jedna od najtežih sezona za Renault, možda i najteža.

Kush

točno, a koliko sam shvatio oni za hlađenje turba koriste vodu, pa ti “američki radijatori” (uvezena tehnologija iz vojne industrije) dodatno otežavaju PU, ako sam krivo shvatio slobodno me ispravite, ali otkad se to doznalo( naveo), ponavljam, da bi Ferrari s olakšanom, kompletnom B šasijom, mogao iznenada postati konkurentan, jer motor nemogu mijenjati, samo neznam što se toliko čeka s tom šasijom, možda poslije ljetne stanke doživimo iznenađenja, bilo bi dobro za prvenstvo 🙂

Zeus

I za prvenstvo i za ona dva jadnika…Nije ni Alonso zadovoljan šasijom, bez obzira na PJ-u. Jesi primjetio možda, u Austriji, u kvalama je par puta tako agresivno trznuo volan u desno u osmici, to je kad moraš riskirati do bola, ne bi li ulovio koju desetinku, onako na samoj granici. Merc na primjer u tom zavoju je izgledao kao da ide sporije, (izgledao samo) jer je balansiran opako. Posložiti će se sve to za 2015-tu. Već većina radi na kompletnom novom projektu, samo to dolazi na kapaljku.
😉

Wolverine

…ako kojim slučajem Renault i izađe iz F1, a nadam se da neće, koje su mogućnosti momčadi koje koriste njihove motore?…ostali bi na Ferrariju i Mercedesu, te na Hondi koja se za slijedeću sezonu obvezala samo prema Mclarenu….po meni su ovo čista nagađanja i špekulacije jer su ugovori sa momčadima potpisani na duže vremensko razdoblje, a i da do toga dođe, tko bi bio spreman uskočiti umjesto njih u tako kratkom vremenu?…BMW, VW, Cosworth…nekak ne vjerujem…mislim da su momčadi pogonjene njihovim motorima, pogotovo Red Bull, malo previše dignule strku oko toga svega, ovo je tek prva godina sa novim turbo… Read more »

Kush

Ta druga strana medalje je problem, sjetimo se samo uvođenja KERS-a, jednu godinu neobavezno, po volji, jednu godinu nitko, dok se razvija, pa onda obavezno za sve, kad su uvođeni turbo motori u prošloj eri, isto je bilo neobavezno, s prednabijanjem 1,5 bez 3,0 lit., za provrt, broj i razmještaj cilindara, te nitko nije pitao, to su bila druga vremena, i navodim samo kao primjer, ali ovo sa hibridom nije, jer svi su uglavnom radili električni, dok je Williams, imao nešto na principu zamajca, (kao kod buseva, da se mogu brzo uključiti u promet) samo malo drugačije i puno složenije… Read more »

FW

što se tiče williamsa…taj “zamajac” kako ga zoveš williams prodaje :alstomu, audiu, porscheu i neki proizvođači buseva ih koriste u gradskom prevozu …a sličan sistem koji zovu energy storage koji je stacionaran ugrađuju od vlakova do vjetro generatora itd… tako da mislim da im je taj razvoj baš dugoročno osigurao stabilno poslovanje …uostalom pogledaj na njihovoj web stranici …

Wolverine

…vidiš ovo za Williams nisam znao i taj njihov zamašnjak…ali stvarno, nije mi jasna FIA, koja dobro zna da će svi imati problema sa novim motorima, da zamrzne njihov razvoj, ne kužim jer ako su mislili s time nešto uštediti onda nisu ni trebali donositi odluku o novim motorima s obzirom da njihova proizvodnja višestruko premašuje proizvodnju starih V8-ica….trebali su definitvno dopustiti razvoj motora do određene razine kako je bilo sa V8 motorima ili kako kažeš dodatne dvije homologacije kroz sezonu pa onda zaključati razvoj za tu sezonu, a ne ovako…zbog tih odluka bi se moglo dogoditi i da Honda… Read more »

Kush

@FW – moj bed na kolokvijalnom izrazu, koji se tu koristio, to za buseve se koristilo i prije, a kome su sve prodali, eto nisam znao, nepratim ni svoj tim trenutno koliko bih trebao, da bih mogao raspravljati, a williams nikad nije bio moj tim, nego sam jednom prigodom gledao dokumentarac, kad je to još bilo aktuelno, i tad su spominjali da prodaju porscheu, kome su još poslije prodali i kad nisam znao, niti me zanima previše, naveo sam to kao primjer, jer kad nešto pišem, nemam običaj provjeravati svaki detalj, ako nije neka ozbiljna rasprava, već reći po sjećanju,… Read more »

Alen Šmit

Originalan artikl navodi da je ceokupna vest samo glasina.Btw,baciti peškir posle 4 uzastupne titule je vrlo verovatno nemoguće…

Sad taj Šmit samo truća,možda se poprave u 2015 jer neki delovi pj nisu “zamrznuti” za razvoj.

vettel

za 2015 mogu napravit potpuno novi motor jer procedura je ista kao i ove godine (na zadnjim testiranjima se smrzava razvoj motora do kraja sezone).

Renault_F1_team

nasjedate na obične patke i laži…
ove sezone je tako kako je, prva sezona sa turbo motorima i sa ovom elektronikom (ERS) i ako momčadi koje su na Renaultovom motoru jednu sezonu bace u vjetar to i nije tako strašno…prva sezona je takva kakva je, iduće će biti bolje, to je ista stvar koda Španjolska, Engleska i Italija sad prestanu igrat nogomet zato što su ispale u skupini na SP

vettel

nije baš isto ali ok 🙂 tu je ta stvar da renoult želi poslovati s nulom.oni žele da se taj odjel skoro u potpunosti financira od prodaje motora zato je ranaultov motor najskuplji..a sad reklama je loša,neki kupci kasne s placanjem pa renault mora sve više izdvajat iz vlastitog džepa..morali bi malo više uložit i dovest neke ljude koji su strucni na polju softvera.

Meho

Dobro si reka, samo ću još malo nadodat. 1 sezona nije ništa strašno naspram koliko već Ferrarijevih…

Related Posts