Horner: Renaultovi problemi neprihvatljivi

Sebastian Vettel je na Red Bull Ringu u Austriji imao još jedan problem s pogonskom jedinicom koji ga je na kraju izbacio iz utrke što je bilo njegovo treće odustajanje ove sezone, a osim pouzdanosti ni performanse Renaulta nisu bile prihvatljive. Svjetski prvak izgubio je pogon na startu utrke i iako je njegov RB10 uspio proraditi, Vettel je izgubio čitav krug i našao se na posljednjem mjestu. Kasnije je bio uključen u incident s Estebanom Gutierrezom ali je Red Bull odlučio povući Vettelov bolid sa staze kako bi sačuvali motor. Šef Red Bulla Christian Horner je rekao:

“Frustrirajuće je što se nalazimo u ovoj situaciji. Imali smo puno uspjeha s Renaultom. Sve naše pobjede i prvenstva su osvojena s njima ali situacija se trenutno ne popravlja. Pouzdanost i performanse nisu prihvatljive. Renaultu treba promjena jer ovako ne mogu nastaviti. Ovo nije dobro za Renault ali ni za Red Bull. Kao partneri trebamo raditi zajedno jer iduće godine u našem bolidu neće biti drugog motora, želimo biti konkurentni i u vrhu poretka.”

Upitan koje promjene želi vidjeti, Red Bullov šef kaže:

“Nešto se treba dogoditi jer štogod je bilo učinjeno ovog trenutka ne funkcionira. To nije naš posao ni naša odgovornost. Mi smo krajnji korisnik i jednostavno je frustrirajuće što stvari nisu onakve kakve bi trebale biti.”

Posljednji Renaultov problem dolazi u loše vrijeme za njih jer je ranije Red Bull otkrio da bi mogli razmisliti o proizvodnji vlastitih motora. Međutim, momčad će ipak ostati s Renaultom iduće sezone.

“Ekipi kao što je Red Bull ne manjka izbora ali želimo biti sigurni da ćemo biti konkurentni dugoročno. Dizajniranje i proizvodnja vlastitog motora trenutno nije dio tog plana”, rekao je Horner.

84 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1-1211

Hm.

idijot

Molim vas objasnite, a vidim da vas ima koji se razumijete, kako Renault može nešto značajno popraviti ako je zamrznut razvoj motora?

Mr.Spaceguy

Ne moze u tome je poanta.

zgrobnika

Mogu mjenjati dosta toga elektroniku, injektore, gorivo, pozicije određenih komponent (npr. hladnjaka ko što su učinili u wiliamsu na zadnjoj trci), mogu poboljšati software, imaju direktno ubrizgavanje pa mogu više puta u usisnom taktu brizgati gorivo, poboljšati transfer energije između hibridnih komponenti ersa, mogu se igrati s turbom pa povećati povrat energije u baterije i bolje naštimati prednabijanje uz pomoć struje, poboljšati prikupljanje i slanje energije/sile na zadnju osovinu da bolid ne trza u ulasku u zavoj i ne drobi mjenjače pri izlasku itd Mjesta ima za poboljšanje koliko oćeš jer su motori na početku razvoja. Ali nadoknaditi prednost mecke… Read more »

idijot

Hvala. Ali ako je tako, onda je sad većina posla oko uštimavanja motora na timovima, a ne toliko na Renaultu.

zgrobnika

zato je RB sa renoovim motorom na drugom mjestu

Zeus

Tnx, sused na infu o mogućnostima razvoja PJ-e za ovu sezonu. :thumbs:

Intercooler

Halo drugovi a jel se iko od vas sjetio da je od ove godine gorivo ograničeno i da iz tog goriva treba izvući maksimum s obzirom na stazu po kojoj se vozi. Pa kako to drugačije izvesti nego mapiranjem!!!!

Alen Šmit

Odma šaji mejl Renault Motortsu.Sve to isto ali na engleskom.
Kasnije pošalji Ferariju isto i onda u Silverstonu gledamo ultratriler.
Iskokaću kilu kokica pre trke da negrickam nokte zbog napetosti…

Zeus

Ali nije ograničeno “petljanje” sa samom smjesom goriva, Ako ide, mogu i mazut koristit :hahaha:

stari lisac

e ne mogu, imaju propisane norme za gorivo. Zato i postoji odredba o minimalno 1 L goriva u rezervoarima na kraju trke. Rade se testiranja goriva poslije utrke i gorivo mora odgovarati propisanim specifikacijama…
Inače bi svi koristili kerozin….
😆

Zeus

Ma kakrikiram 😉 sa smjesom se mogu igrati koliko hoće, u drugom mj. prije početka sezone Shell je napravio za Ferrari “jaku” i “brzu” smjesu, ali ništa od toga jer nije bila pouzdana. Vratili su se staroj, i tek nakon par utrka su dobili bolju. Sad, da li Petronas radi bolje od Shella i Totala, samo u Mercu znaju.

Intercooler

Trebate vi još puno kokica iskokati da bi uopće shvatili kaj sam reko u postu iznad…

Zeus

Mapiranjem šta se tiče goriva, možeš mijenjati kut, dužinu i broj uštrcavanja u cilindre po taktu, možda još šta, nemam pojma. E, sad, šta od toga donosi kod ovih novih motora prednost, ne znam, nisam inžinjer. Nisi ništa rekao osim da se gorivo mapira, i?
Pogledaj gore post kolege zgrobnika, tako se objašnjava na postavljeno pitanje, a ne se pravit pametan bez da si objasnio temu, koju si i sam potegao :chill:

Alen Šmit

Strpljenja Horner,videćemo 2015 godinu.Možda Reno opravi PJ pa ćeš opet imati pobedničku ekipu sledeće sezone.

hattrick

Sve puno usijanih glavica. :mrgreen:

stari lisac

Baš nešto razmišljam. Ne vjerujem da je Kimi Raikkonen bio ozbiljna opcija za RBR za ovu sezonu, ali recimo da je i da su ga uzeli. Mislim da bi danas RBR bio iza Marussije da imaju ekipu SV + KR. Nevjerojatno…. :doh: :kaaj:

mika

Glupo, možda bi a možda i nebi.

stari lisac

Pa, možda je glupo, ali referiram se na obrazloženja iz RBR-a i Ferrari-ja, kako se obojica još (!) nisu adaptirala i navikla na nove bolide i motore… Uostalom, napisao sam da ne vjerujem da su u RBR-u ozbiljno razmišljali o angažiranju Kimija… Zato, ne se ljutiti… Vruće je, popijmo jednu :pivo:

Groff

, pitao si o mapiranju motora…Mapiranjem motora fino se regulira količina goriva, sagorijevanje, količina ispuha, kako će motor reagirati na dodavanje gasa, kako će raditi bez gasa i niz drugih “sitnica”.
Kako su promijnejena tehnička pravila za ovu godinu, mislim da je ekipama ograničeno i mapiranje pa je vrlo teško ugoditi motor da radi u optimalnom režimu.
Osim toga, vozači se razlikuju po stilu vožnje pa i o tome treba voditi računa kako mapirati motor.

avalon

Groff…da , pita sam šta je to mapiranje . umisto da mi konkretno odgovoriš “mapiranje je …” ti mi navodiš ono šta se mapiranjem dobija i kako je ono ograničeno pa je vrlo teško ugodit motor da radi u optimalnom režimu . izvini ali to ne smatram KONKRETNIM odgovorom . izgleda da se o mapiranju priča ali se baš i ne zna šta je to 😉 a nije baš teško dat nekakav “grubi” odgovor jer već lani ako se ne varam u RB su se “igrali” sa mapiranjima i u članku na portalu je napisano da su time dobivali na… Read more »

Groff

Evo konkretnije. Mapiranje motora imalo je utjecaj na količinu i brzinu ispušnih plinova u blow difuzore. Dobrim mapiranjem poboljšao se downforce.
Red Bull je usavršio mapiranje tako da je bez dodavanja gasa sipušni plinovi izlazili punom snagom.

Zeus

Groff, 90% bez gasa je punilo difuzor.

avalon

ala evo opet o “posljedicama” mapiranja . pa lipo sam ti napisa šta je zapravo to misterjozno mapiranje 🙂 svaki dan se mogu sa tim “igrat” , naravno na puno prizemnijem nivou nego šta je to kod bolida F 1 ali ipak zbog toga šta imam mogučnost biranja mapa znam kakve su “posljedice prebacivanja iz jedne mape u drugu ” odnosno biranja kuta paljenja sa 3 opcije . mape su već stara stvar i kod “civilnih” dvotočkaša 😉 naravno da kut paljenja ima uticaj i na količinu i brzinu spušnih plinova ali pričaš o nekim minulim , završenim vrimenima jer… Read more »

stari lisac

Mapiranje motora označava niz radnji na promjenama režima rada motora, mijenjajući i točku paljenja smjese, bogatstvo smjese, tlakove ubrizgavanja smjese, brzinu otvaranja ispuha i brzinu odlaska ispušnih plinova, temperature rada motora u pojedinim segmentima, a sve to kroz prilagođavanje CPU (Central Processing Unit) putem mijenjanja software-skih podataka. Povećanje snage motora obično ima za posljedicu njegovo pregrijavanje i posljedično kraći vijek trajanja motora… U modernim bolidima F1 uz samo mapiranje motora mogu se mapirati i mjenjači, kao i kočnice, dakle, sve što se upravlja putem software-a..

r.u.m.

http://www.f1technical.net/news/19445 Evo tu je objašnjen problem PU i Ferrarija i Renaulta,RedBull diže veliku buku oko toga ali i Ferrari je u istom sosu odnosno Mercedes ih je nadigro i napravio bolji motor,sada je pitanje šta će bit druge godine koliko će Mercedes napredovat ili koliko če mu se približit Fer i Ren.Mrzim kad već u 6 mjesecu moram govorit o slijedečoj godini…

r.u.m.

Svi smo mi frustrirani neki više neki manje,mi Alonsovci možda najviše ali u biti kad se podvuče crta sve je vrlo jednostavno.Znalo se da će nakon ovakve velike promjene moguće bit dominacija nekog tim-a (proizvođača motora) i čak se i govorilo o Mercedesu,motori su zamrznuti što je možda po meni glupo u prvoj godini ali opet je sve jasno,tako da Ferrari je to skužio ranije pa se LDM osokolio i mjenjao šefove RedBull je možda sad malo puko ali realno promjene veče neče biti.Fer i Ren bi trebali zasukat rukave za slijedeču godinu.Interesantno kako je Mercedesov motor u Meklarenu koji… Read more »

F1-1211

Disi Marko Rakiciu?!! Al ga Dani dere ko krmaččččččaaa zelenjak. Istina je samo jedna a laž u milijardama. Zato je se Zebazdian ukakao kad su u RB htijeli dovesti Kimija. Aj pozdrav..

avalon

srićom je seb izbjega kimija ali alonso nažalost nije i sad se događa upravo ono šta su mnogi prognozirali …kimi papa fernanda za doručak . a šta će tek bit kad mu bolid “legne” 100 % . ipak za privikavanje treba bar 10 – 15 trka

KOve

Što je Kimi još u Formuli 1? 😛

SpeedyDS1998Senna

Kaj je da je meni je ovo sumnjivo ko sam vrag vise,znaci cim Vettel razmazeno deriste ima problem s autom odma krivit sve od reda,dakle sad bi odma primio Renault na red ,a da je Ricciardo imao probleme izjavio bi kako ce oni to otkloniti i sve ce biti u redu. To su te fore sa prvim u drugim vozacem u RedBullu Jadan Ricciardo po meni,cini mi se da ce ga prije ,ili kasnije,ovi namjerno sabotirat. Ovo sada sa Hamiltonom i Rosbergom ne bih htio komentirat ,jer nisam upucen u to ,ali ovo sa Vettelom i Red Bullom mi je… Read more »

otto

Nek si ti nama ovo ljepo objasnio,a i ja ču lakše podnjet nekih tjedan dana ribolova na Krku.

Ferrariforever

.tako je…sabotirat će vlastiti auto kako bi imali što manje bodova. I to sve samo da napakoste Ricciju….svaka čast!

KOve

https://www.gp1.hr/rosberg-vettel-bi-mogao-izgubiti-respekt-drugih-vozaca/ Očito RB ne radi više od ostalih momčadi kao proteklih sezona. Ja bi srao po Renaultu da i Ricciardo ima problem. Npr. u Kanadi se na mercu javio problem i to na oba bolida Nice i Hamiltona dok vamo u RB sam Vettel ima problem sa bolidom i eto slučajno se dogodilo da Vettel ne zna voziti taj bolid. Negdje je pisalo da Vettel ne zna kontrolirati bolid pri kočenju i downshiftu za razliku od Ricciarda. Onda postoji šansa da inženjeri pokušavaju naći neko software-sko rješenje da Vettelu olakšaju voziti bolid, kao što je to imao prošlih godina, ali… Read more »

FMst

ovo mi je promaklo prošle godine …uistinu bahato …ima ovo logike što pišeš …neznam vrijeme će pokazati

Groff

Pa problem je softvera. Stroj radi u nekim “normalnim” granicama, kada se granice pomaknu stroj krepa.
Mislim da je Alonso prije nekog vremena rekao da ovogodišnji auti nisu baš zabavni ni laki za vožnju pa me ne čudi da se Seb gnjavi sa strojem.

F1-1211

KOve- Dobro si skuzio i napisao +++++
Proslih sesona Renaultov motor je imao manj 30 ks od konkurencije, a rasturali su sve, zasto? Zato sto su pronasli neku caku u mapiranju motora, a to ne funkcionira na turbu i zato ima problema.

avalon

F1-1211..odakle podatci o snazi motora kad proizviđači ne žele i kriju podatke o tome ? obićno se podatci objave kad prođe određeno vrime . npr kad se prešlo na V8 2006. vjerovatno se nisu znale prave snage ali danas se zna da su mercedes i renault imali 750 KS , a ferrari 735 KS . bar su to podatci koje su objavili . interesantno je da su za ovi novi turbo sva 3 proizvođaća dali iste podatke 600 + 160 = 760 KS . nije mi baš jasno to mapiranje motora , zvuči tako mistično , sofisticirano..a šta je to… Read more »

avalon

postavija sam 4 pitanja o mapiranju , a umisto konkretnog odgovora dobija 3 minusa ( za sada ) . je li to zbog toga šta svi osim mene znaju odgovore ili se o tome samo laprda da bi neki ispali znalci ? ajde znalci …odgovorite konkretno , a ne minusima . poučite neukoga 😉

Zeus

Načekat ćeš se, jer na dobar argument samo minusare. Ništa konkretno. Kako kaže Bilmez, ovo je rezervni položaj za još minusa.

zgrobnika

mapiranje na atmosferskom motoru ne donosi puno ko mapiranje na turbu. A šta se tiče prošlogodišnjeg mapiranja svi su koristili iste centraline sa istim softwareom samo su mjenjali parametre. Dok ove godine mjenjaju i software i parametre zato postoje tolike razlike između momčadi koje imaju istog proizvođača motora. Gledao sam intervju s likom iz maFIA-e koji je zadužen za kontrolu. Razlog zašto rikava SV-ov RB tako često moramo tražit u pokušaju da izvuku iz renoa maximum i rade setup preko granice. Kako su izgledali na pred sezonskim moraju biti jako zadovoljni druga ekipa u poretku i drugi vozač u poretku… Read more »

Ferrariforever

.zagrobinka…dobro objašnjeno al mi ipak nije jasno da se to radi samo na Vettelovom bolidu.

Ferrariforever

.avalon..kao što možda primječuješ, ekipe se još uvijek muče s razumjevanjem novih tehnoloigija. Pa i sam Newey je prije par tjedana rekao d ane razumiju neočekivane gubitke snage (ok, znam, nije on niti trebnao znati o čem se radi jer je motor izvan njegove specijalnosti..al ipak) te da se danima muče s jednim problemom. Upravo stoga mislim da i kod mapiranja postoji problem razumjevanja. Nemoj zaboraviti da ove godine imamo kompletno nove tehnologije u F1 i momčadi se primarno muće s pouzdanošću. Po meni, prave performanse i utjecaj novih pravgila vidjet ćemo tek sljedeće godine. Mercedesi su, istina, naprijeda al… Read more »

zgrobnika

postoji puno racionalnih obješnjenja za SV-ove probleme -nesreća -SV nesnalaženje -extremni setup na početku sezone su bila prva dva faktora ali sad je ovo treće. Na osnovu ponašanja SV mislim da se pomirio s ovom sezonom i ne živcira se kao prije. Čovjek daje hladne izjave nakon odustajanja na svojoj stazi !!! Sa njim su išli na sve ili ništa pa dobili ništa. Mislim da on radi više na razvoju a Riki skuplja bodove (što bi taktički bilo pametno). SV čekaju i onako kazne za izmjene djelova PU pa će mo ga viđati sve više kako starta sa začelja. P.S.… Read more »

avalon

schumiforever…je li možda smišno govorit o novim tehnologijama kad je turbo tehnologija u F 1 bila primjenjena prije čak 32 godine ? Renault EF1 6-cilindarski sa turbo punjačem pojavija se 1977. godine . možda uz to šta mu motori nisu struka adrian ne zna zašto motor neočekivano gubi snagu jer je u vrime prve pojave turba u F 1 ima 19 godina 😉 s obzirom da RB koristi renaultov motor tj “novu” tehnologiju , a pionir turbo ere je bija upravo renault možda su oni “zaboravili” šta su radili u prošlom stoljeću . po meni jedine dvi tehnološke novine su… Read more »

avalon

ja bi pokuša objasnit zašto seb ima , a daniel nema problema sa bolidom kad bi meni neko moga objasnit zašto je npr u vrime McL kimi ima kudikamo više problema sa bolidom od coultharda ili MS od NR u mercedesu . valjda su kimi , MS i seb papci , a coulthard , nico i ricciardo kraljevi . zapravo , kimi nije bija papak , bija je pehista kad mu je bolid rikava za razliku od MS koji je bija vozački papak , a seb je baš sad vozačka papčina . ovo je prezentacija njegovog neznanja . lako jer… Read more »

KOve

Postavio si mi pitanja za pisati tri dana o svakom paru vozača koji si naveo. Svaka priča je malo drugačija i stvarno mi se neda sada trošiti sate na objašnjavanja. Nigdje nisam napisao da tvrdim nešto, već pretpostavljam. Svi mi pretpostavljamo, jer mislim da puno toga ostaje iza zavjesa. Tek sada vidim koliko je Weber bio loš na Pirrelijevim gumama, dok je Vettel tu pogodio u sridu, pogotovo kad su promijenili komponente u pola prošle sezone. Sad gume nisu toliko u fokusu i Vettel je popušio (u ondosu na Ricciarda). Red Bull je uvijek hodao po rubu sa sigurnosnim postavkama… Read more »

avalon

KOve…a zašto misliš da sam pitanje postavija baš tebi ? napisa sam “ja bi POKUŠA objasnit zašto seb ima , a daniel nema problema sa bolidom kad bi meni NEKO moga objasnit …” otkud si se ti pronaša u pojmu NEKO ? bolje nemoj trošit sate da bi mi nešto objasnija jer ja i tako ništa ne bi razumija pošto ja samo pretpostavljam za razliku od podosta forumaša koji uz pretpostavljanje dosta toga i znaju . već zbog toga ja sam bar jedan nivo ispod takvih . najvasžnije je izletit pred rudu nekim svojim “znanjem” ili pretpostavkama koje posli treba… Read more »

Ferrariforever

.KOve…dobro si primjetio. ja jednostavno ne vjerujem kako baš sljučajno samo vettelov auto zapne.sječam se da je na početku sezone pisalo kako ima probleme kod navikavanja na softver. istina je da bilo kakve nove prilagodbe nose i nove porobleme. Ako se sječate, tijekom nedjeljnje utrke, kad je več Vettelu stao auto na stazi, Ricciarda su iz boxa upozorili da ne dira neki prekidač očigledno svjesni kako bi isti mogao prouzročiti probleme. Ovo je izdvojen slučaj, al ipak postavlja se pitanje dal možda Vettel nije malo preforsirao svoje znanje o funkcioniranju sistema te zabunom (ili neznanjem) uključio nekakvu spornu opciju. To,… Read more »

Zeus

Previše novih stvari, a premalo testa u stvarnim uvjetima vožnje. Na dyno testu ne mogu simulirati stvarnu situaciju na stazi. Temperature, prljavi zrak, drmuckanja po pasicama, oćenito sve stresove koje PJ doživljava u utrci. Mogli su dati više slobode inžinjerima, tek se krenulo sa V6T sezonom, a ostavili malo prostora za manevre, što na šasiji, što na PJ-i. Sada kada se zna što bi timovi trebali napraviti, ne mogu jer pravila ne dozvoljavaju. Bolje sate i sate sada trošiti na ono malo s čime se mogu igrati, utući brdo love na promašaje, nego rješavati konkretno što je potrebno. Tko garantira… Read more »

mironet

Koliko ja znam i lotus i caterham imaju renaultove motore pa ne rikavaju tako cesto,mislim da je ipak problem u mehanicarima

FMst

iskreno nerikavaju , ali ih i nema nigdje …ma ok činjenica je da ima još brdo posla , ali ne treba odmah pokopati Renaulta , pomalo vrag odnija prišu …

mironet

Hehehe,znam da cu dobit hrpu minusa hehe,al mali Richi.dere “prvaka”pod navodnike zna se zasto kao moj pas tenisku lopticu hehehe

FMst

samo malo blaži ton , ali iz priloženog nema baš previše minusa … čuj došlo vrijeme i za australce

otto

Tenis lopticu dereš ti!Tvoj pas je prepametan za to.

mironet

Bilmez,sve jedno derem li ju ja il moj pas,koliko ju ja derem svejedno Richi dere vettelcica

Groff

Iako je u bolide ugrađena najnovija tehnologija bolidi su cyber sranje. Previše toga je regulirano kompjuterski i kad padne sistem bolid stane. Ne reagira, nemreš ni do garaže.
Vratite V8, reducirajte elektroniku i svi sretni i veseli.

serafciger

apsolutno se slažem. koliko se sjećam,na sebovom bolidu dio elektronike nije ispravno radio i rekli su mu iz boksa da to ne dira. i nije. al ipak otišao motor vrit.
joj kraj ’80ih,početak ’90ih za vrijeme prosta i senne i početak michaela :love:

Zeus

Daj im ti to zašerafi :zub:

serafciger

hahaha uuuu i bih što god treba,sam da mogu primirisat bolid :zub:

Tow Pie Pie

Što god treba??? ….bwahaha..;)

idijot

A zamrzavanje razvoja motora? Mislim, sve i da znaju što da naprave, jel to dozvoljeno?

Roger

A zamrzavanje je idiotarija. Posebno u prvoj godini drastičnih promjena.

Roger

Zanimljivo. I veliki McLaren ima isto Mercedesove motore, pa nisu konkurentni ni malo. Možda ipak nije baš sve do motora. Možda su drugi otišli malo dalje i po pitanju aerodinamike, ovjesa Itd. Jer, pratio sam RBR u Kanadi recimo, dosta imaju vise proklizavanja od ostalih. To se dalo primjetiti kod zida prvaka. A takve stvari usto oduzimaju desetinku.. Vidimo da je i Adrian malo povukao ručnu. Možda se umorio. Ja bih u svakom slučaju pričekao još iduću sezonu, pa makar ovu otpisao. Izgleda da su se malo navikli.. Ipak, 4 godine vladavine. Možda je i njima i Renaultu ovo baš… Read more »

sladjan87

Koliko ja znam ove motore i sav taj sajber cirkus su trazili sami proizvodjaci motora a sta je ko u svemu ovome dobio vidjecemo ,jedino sto znam je da ja nikada ne bih sebi kupio Mercedes sa motorom od 1,6 l , mislim na osobni automobil jer to nije Mercedes .

stari lisac

Kupio bi ti i onaj sa 1,2 L, samo da ti je dovoljno novaca…

r.u.m.

Dobar komentar

Redbulovac

Naravno da su neprihvatljivi.

dakako

Ma sta pricaju ovi,kaki motor od renoa,kakvi bakraci.To sve nema nikakve veze s nicin!
Red Bull daje ti krila i amen, ne pardon, naslov!

FMst

Mislim da bi trebali imati strpljenja jer Renault može iznenadit , a čuj tko bi gori sad doli , to tako ide ništa to nije strašno … ako tako krenu svi će dogodine na Merc pa više neće bit f1 nego Formula Mercedes … mislim da ne bi bilo toliko buke da se uglavnom problemi ne događaju na Vettelovom bolidu

geotec

to mi zvuči kao početak kraja partnerstva red bull-renault

objektivan

Neprihvatljivo je kaj taj Horner misli da su oni predodređeni na prvo mjesto i čim nisu na toj poziciji treba sve dić na noge….bili ste prosjek prije pet godina i osobno se nadam da će te biti prosjek za 5 godina…radije bi vidio recimo jedan Williams kako se bori za konstruktorski naslov ili McLaren….

paalfi

nisu predodređeni ali treba se boriti svim snagama

otto

To si nacrtaj i gledaj,a takav kakav si,vidjet češ to vrlo objektivno.

Seb Red Bull

Nisu predodređeni, svatko bi ovako reagirao na njegovom mjestu. I ja bih isto volio vidjeti Mclaren u borbi za prvo mjesto, ali oni kao i Red Bull nisu u mogućnosti pobjeđivati, barem ne u kontinuitetu 😉

Red Devil

Prije 5 godina završili su 2. u poretku konstruktora. Je*en neki prosjek. 😉

otto

Točno.Sram ih bilo!

Roger

Zanimljivo. I veliki McLaren ima isto Mercedesove motore, pa nisu konkurentni ni malo.
Možda ipak nije baš sve do motora. Možda su drugi otišli malo dalje i po pitanju aerodinamike, ovjesa Itd. Jer, pratio dam RBR u Kanadi recimo, dosta imaju vise proklizavanja od ostalih. To se dalo primjetiti kod zida prvaka. A takve stvari usto oduzimaju desetinku..

Seb Red Bull

Mijenjaju se neke sitnice kroz sezonu. Vidimo kako Mercedes više nema top speed bolji od ostalih.

jesus

ali od svih momčadi koje koriste Mercedesov motor ti spomeneš McLaren koji od sljedeće godine koristi Hondu…

jesus

nije neprihvatljivo od ekipe koja je 4 godine bila prvak… oni imaju opet dobru šasiju i nažalost jako loš motor… Meni bi bilo draže da imaju odličan motor i da se utrkuju s Mercedesom bez obzira na ishod… Nažalost to je jedina ekipa koja je imala šanse biti u rangu s Mercedesom. Ali očito neki vole samo kad je jedna ekipa na vrhu a ostalo za k….

Seb Red Bull

Sad već mislim da ako na Silverstoneu ne ostvare rezultat (a to je za njih 3. i 4. mjesto), trebali bi naveliko razmišljati o bolidu za iduću sezonu. Ne znam je li ih uhvatila neka euforija u Austriji (vjerovatno je), ali bilo je bolje nakon Kanade “stati na loptu” jer je Mercedes imao probleme. Ali to im se odbilo na kraju o glavu. Iskreno, nisam puno očekivao od ovog vikenda jer Red Bull Ring ima puno pravaca i samo 9 zavoja. Ali opet nisam očekivao tek 8. mjesto Ricciarda, to se desilo ponajviše zbog Williamsa koji je konačno imao pravu… Read more »

paalfi

mislim da nije infiniti u igri nego cosworth

Related Posts