Horner: Mercedes je glavni favorit

Šef Red Bulla, Christian Horner, misli kako je Mercedes glavni favorit za osvajanje naslova svjetskog prvaka u 2017. Britanac vjeruje da će njemačka momčad prenijeti dio svoje dominantne forme iz protekle tri godine u nadolazeću sezonu. Međutim, nada se da će njegova momčad biti u prilici boriti se za naslov.

Mercedesov vozač, Lewis Hamilton, rekao je tijekom drugog tjedna predsezonskog testiranja u Barceloni da Mercedes ima nekoliko problema od kojih je jedan podešavanje i ponašanje bolida na stazi. Hamilton je rekao da misli kako je Ferrari, svojom odličnom formom koju su pokazali na testiranju, prerastao u glavnog favorita za 2017. Horner tvrdi da je Ferrari stvarno napredovao, ali nije toliko siguran u Ferrarijev potencijal i da talijanska momčad može održati takav kontinuitet kroz cijelu sezonu.

”Lewis bi rekao i da je Sauber glavni favorit. To su psihološke igre. On samo pokušava prebaciti pritisak na ostale momčadi. Ali zapravo mislim da je on glavni favorit ove sezone. On je očiti broj jedan u Mercedesu trenutno. Po mom mišljenju on je ove sezone najveća opasnost.”

”Mercedes je pobijedio više od 50 utrka u protekle tri godine. Mi smo pobijedili u pet, a Ferrari u tri. Bilo bi sjajno kada bi se borili kotač uz kotač, i kada bi svaka utrka bila neizvjesna do samoga kraja,” rekao je šef Red Bulla.

Horner se nada da je njegova momčad napravila dobru platformu za ovu sezonu kako bi se mogli razvijati u pravom smjeru kroz cijelu sezonu.

”Mercedes je apsolutni favorit. Ferrari se čini da su napravili solidan bolid, a mislim da smo i mi. Imamo odličnu ekipu koja se može intenzivno razvijati tijekom sezone,” dodao je Horner.

35 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
blejky

Red Bull Racing The team’s form: reliability issues with the power unit issues,setup issues. Red Bull surprised with a very neat and tidy design. Everyone expected the technical group around Adrian Newey to come up with sensational solution capitalizing on the aerodynamic revamp for 2017. However, the Milton Keynes-based team’s new challenger has a quite simple design in the area between the front tyres and the coke bottle section of the car compared to the highly sophisticated solutions of Mercedes and Ferrari. Daniel Ricciardo confessed that his team cannot set the times of Mercedes and Ferrari and the ever-optimistic Helmut… Read more »

blejky

“Porediti Renaultov i Hondin motor (testiranja)…” Provjeri molim te koliko je puta hondin motor stao i koliko je puta renaultov motor stao kroz ovih 8 dana testiranja i bit će ti sve jasno. A što se tiče tog “cruise” načina vožnje neznam zašto si to spomenio ta činjenica da su imali toliko kvarova u tom “cruise” načinu vožnje im ne ide u prilog nikako. Mislim motor koji se kvari u “cruise” modu toliko da li ti za ozbiljno misliš da je to potvrda pouzdanosti tog motora. A ovo što si napisao da je njima dovoljno malo samo stisnuti da znaju… Read more »

ren_esp_89

1. Honda ima problem sa vibracijama, kasnije i sa strujom. I sami su rekli da nema rješenja preko noći. Pa zamijenili su 6 motora u 8 dana testiranja. Nije bitan broj odustajanja nego koliko su problemi veliki. 2. Spomenuo sam “cruise” mode jer si naveo kako su vozači izjavili da ne mogu bolid forsirati do kraja zbog PU-a. Pa nijedan tim nije imao “odvrnut” motor. 3. izvrćeš mi riječi.. rekao sam da se PERFORMANSE mogu očitati u relativno kratkom periodu, a ne i pouzdanost. I fino sam napisao da je i sam Renault priznao da imaju problema sa ERS-om (pouzdanost).… Read more »

blejky

Pitanje balansa nije problem renaulta/tvorničkemomčadi nego samog Red Bulla to su izjavila oba vozača Max i Ric i sam Helmut je potvrdio da imaju problema sa balansom i setupom bolida, a kao največi problem TRENUTNO im je Long-Run simulacija utrke.

ren_esp_89

O.T.

Vettel se pita: “Da li je RB na testiranjima samo nabacio šire gume na bolid iz 2016.?”
Po mnogima ćemo vidjeti drugačiji RB u Australiji. Čudno je da bolid RB-a izgleda onako “siromašan” kad se usporedi sa SF i MB

RS172

Da razjasnimo malo situaciju oko shark winga, motora, hornera i RB-a općenito. -Shark Wing – Uklanjanje shark winga je predložio C.Horner ne zato jer druge momčadi imaju prednost nego zato što ružno izgleda. I sam je rekao da ukoliko ne dođe do ukidanja da će oni(RB) izbaciti puno sofisticiraniji T-wing nego ga imaju ostali, koji će biti učinkovitiji, te da je isti već u pripremi. -Motor – ako ste pažljivo slušali što je glavni inženjer Honde izjavljivao 2015-2016 onda bi morali znati da motor radi na blizu max. gotovo uvijek. Međutim postoji ta tanka linija između performansi i trajnosti motora.… Read more »

override667

Sve drzi vodu al maknut taj fin samo zato jer je ruzan a bas ga oni nemaju.. Yeah right.. A ima i ona ‘beauty is in the eye of the beholder’ .. Mozda se nekome to i dopada..

ren_esp_89

RB ima “shark-fin”. Uostalom, to je aerodinamički dio, zašto bi maheri na tom polju (RB) odbacili to?

jackson

Svi oni kukaju na svoj način ali RB je očaj živi, razletili su se kao da su osvojili 15 naslova a ne 4…Postali su prepotentni i samo žele bit br 1. kaoi svi naravno…Ferrari je ima uspona i padova kao Merc i Renault…pogni glave, stisni, radi i napredovat ćeš…RB nije tvornička momčad, osobno mi se uopce ne sviđaju ali imaju mota za napravit šasiju…ali to ime ne garantira ništa od kad je motor posta br 1. Volija bi gledat a i gledat će mo borbu ta 3 tima, ako ne i 4. Mislili su da će f1 bit samo tu… Read more »

RS172

Ako ste gledali intervju sa Grosjeanom, po njemu najbolja momčad što se tiče pristupa ljudima i problemima je Haas. Što se tiče ostalih podjednako ih cijenim, ali RB treba poštovati. Pokupovali su najbolje ljude u F1, imaju budžet, sredstva, tako da će uvijek biti u vrhu. Stvar je u tome što RB ako završi i zadnji njegovi proizvodi će se i dalje kupovati, dok recimo Mercedes, Renault, Honda, McLaren – Oni si jednostavno ne mogu priuštiti taj loš imidž koji dolazi ako si pri dnu poretka. To je i razlog zašto se Toyota povukla iz F1, a mislim i BMW.… Read more »

jackson

Tikvane na osnovu clanka si zakljucija da je Renault strasan, ha ha ha vidi se po kilometrima…upade sam sebi u usta tikvane…pa tikvane sta je vaznije od kilometraze!? Tikvane sta je Renault pokaza?! Na zalost ne puno tikvane…

ren_esp_89

O.T.

Iako ne volim kad Renault sam sebe hvali, ali evo… novi PU premašio očekivane performanse.. Pouzdanost (ERS) još malo kaska ali riješiće se, valjda, do Australije

https://www.motorsport.com/f1/news/renault-says-new-f1-engine-has-exceeded-performance-targets-882373/

Duxys

Horner uredno omalovažava Ferrari, samo se nadam da će Red Bull i Mercedes ove godine često gledati Ferrarijima u leđa B-|

fap

I ja se nadam da ce sto vise da ih gledaju u ledja svaki put kad bi ih obilazili za citv krug

Renault_F1_team

hahahahaha

FerrariHR

Zanimljivo kako lažni navijači McLarena pljuju po Ferrariju iz članka u članak,valjda zbog toga šta u njihovoj momčadi neće bit novosti još koju godinu.. E moj Fapčetino,mora da je u Honde nacrt od Fapčetine.

fap

Za tvoju informaciju od kad nema Rona Denisa u timu Mcl bas mi nesto puca i za njih i za Hondu.
Ali je lepo gledati vas Ferrariste kako ostalim timovima nalazite mane a kod vas prava diktatura .Kad je zadnji put bilo nekog trkanja izmedju dva Ferrarija i vi posle znate da pricate nesto ostalima.Nego ona govna sto spominjes pazi da se ne najedete kad pocne sezona bice vam lose

FerrariHR

Ha ha ha,otkad nema Rona Dennisa😂😂
A nisam zna da si njegov navijač. Ispričavam se. Za koga sad navijaš tokom ove sezone,čisto da znam? Ja za Ferrari od kolijevke pa do groba,ne minjam svake godine.

jackson

Definitivno ste vi Red Bull 3 momcad, pa ako ne i nize… nemate sasiju a ni motor! Horner kao veliki “strucnjak” točno zna ko je kakav…e moj Horner, isti si Helmut debilko, ne znate prihvatit da je netko bolji od vas!

blejky

Pa zato su i tražili da se zabrane shark-fin, jer njihov dizajn bolida je rađen da bude low-drag i njihov bolid bi i bez njega bio učinkovit u brzim zavojima više od ostalih.
Pa ajmo sjebat ostale ekipe da bi mi bili u prednosti.
Jadno starno jadno.

paalfi

pa svatko pokušava navuči što više vode na svoj mlin to je normalno, pa šta je mercedes pričao da budu istupili iz natjecanja ako se ne pređe na nove motere tada sa v8 na v6. svatko ima svoje taktike i netreba im zamjeriti i to je jedna vrsta natjecanja…

blejky

Promjena motora sa V8 na V6 je nešto sasvim drugo.Također niti jedna ekipa se nije tome protivila jel su svi proizvođaći mislili kako ćeimati koristi od togu u svojim cestovnim programima. Ovo što sad rade je namjeran pokušaj oslabljivanja suprnika nakon što su nova pravila donešena i bolidi sklepani da se tako izrazim,pa su vjerovatno uvidjeli tjekom testiranja da im njihov low-drag dizajn neće donjeti puno prednosti nad suparnicima te ako se uzme u obzir ne baš sjajna pouzdanost renaultovog motora tjekom testiranja i manjak snage naspram mercedesa i ferraria što su i sami izjavili da je slučaj. Pa onda… Read more »

El Matador

Cemu ljutna?boli te sto nije rekao,da je ferrari najbolji,najbrzi…

Horner je debilko a ti se expert za F1,pa i Marko je debilko po tebi,a ja ne znam odkad neki debilko ima milijone i milijone a nekakav expert sjedi za kompjuterom bacio stomak do poda i pijucka pivo…

Ccccc…

jackson

Sta me ima bolit, Ferrari je bolji i ne triba mi Horner za to objasnit…Bez Adriana bi bili ka Pale sam na svitu…covik daje sta moze i ne moze ni on uvik vadit kao npr ove godine, a ova dva digmana se kite tudim perjem.

Renault_F1_team

Izjavit za Hornera da je pod navodnicima stručnjak može samo nekakav iskompleskirani ferrarijevac, nitko drugi, a još je najbolje kad u zadnjem komentaru napiše ” Ferrari je bolji i ne triba mi Horner za to objasnit” – Ribaru Palunko, bio je Ferrari i prošle godine bolji, zar ne?? (ili ne, ups..)
Najveći stručnjaci su ovi što po predsezonskim testovima zaključe cijelu sezonu, a pročitaj ljudino npr, ovaj članak, pa vidi treba li sve suditi po predsezonskim testiranjima: https://www.f1puls.com/16919/renault-novi-motor-je-mozda-cak-premasio-ocekivanja/

jackson

Tikvane na osnovu clanka si zakljucija da je Renault strasan, ha ha ha vidi se po kilometrima…upade sam sebi u usta tikvane…pa tikvane sta je vaznije od kilometraze!? Tikvane sta je Renault pokaza?! Na zalost ne puno tikvane…

Renault_F1_team

Čuješ prika, očigledno je da si glup ko qrac, nitko nije reko da je Renault strašan, već samo da se po predsezonskim testiranjima nemože ništa zaključit. Ti si se tu uhvatio riječi tikvan ko pjan plota i misliš da si me izvrijeđao, a vrijeđaš sam sebe, tj. dokazuješ nama svima da si slab poznavalac Formule 1 kad govoriš da je Christian Horner “stručnjak”, a i kad po predsezonskim testiranjima zaključuješ da je Ferrari “godinama” ispred Red Bulla i ostatka društva. I prošle godine je bila ovakva slična situacija na predsezonskim testiranjima, pa smo vidjeli ko je gdje na kraju završio… Read more »

blejky

Nemogu se baš pohvaliti sa učinjenim do sada.Kilometraža im je bila katasrofalna ne samo njima nego svim ekipama na Renaultovim motorima.Sa kvarovima na motoru kroz sve ekipe koje koriste njihove motore bili su ravni sa Hondom po pitanju pouzdanosti. I onda takva izjava motor je premašio naša očekivanja. Moš mislit. A za vrijeme testa sam Horner i oba vozača su izjavili kako nisu bili u stanju koristiti full power jer su imali problema sa pouzdanošču ali kako se nadaju da če Renault to riješiti do prve utrke. Mislim ako nisi bio u stanju opteretiti motor do kraja kako onda možeš… Read more »

jackson

Kolega f1 Renault je veliki stručnjak pa prepuštan mu daljnu analizu…mislim da ga čekaju u Renaultu…

ren_esp_89

Sad si me razočarao. Porediti Renaultov i Hondin motor (testiranja)… Nemam riječi. Prvo, svi timovi su vozili u “cruise” modu i to je jedini razlog zašto nisu mogli pritiskati.. Je li RAI rekao da može ići brže da tim to želi? Misliš da je MB “odvrnuo” motor do kraja i da im je vrijeme na testiranjima “vrh”?
Renault je izjavio da je motor nadmašio performanse (dovoljno im je stisnuti i manje od minut da vide koliku max snagu razvija) ali i priznao da ima problema sa pouzdanošću (ERS)

blejky

“Porediti Renaultov i Hondin motor (testiranja)…” Provjeri molim te koliko je puta hondin motor stao i koliko je puta renaultov motor stao kroz ovih 8 dana testiranja i bit će ti sve jasno. A što se tiče tog “cruise” načina vožnje neznam zašto si to spomenio ta činjenica da su imali toliko kvarova u tom “cruise” načinu vožnje im ne ide u prilog nikako. Mislim motor koji se kvari u “cruise” modu toliko da li ti za ozbiljno misliš da je to potvrda pouzdanosti tog motora. A ovo što si napisao da je njima dovoljno malo samo stisnuti da znaju… Read more »

loni

Ferrari PU =2459 laps, 4450 km
Renault PU =1865 laps, 3724 km

Ako je Ferrarijeva pouzdanst označena kao “super”, onda Renaultova izgleda nije baš katastrofalna 😉

blejky

Kilometraža nije u pitanju i da je opet koliko kvarova su oni imali u toj kilometraži a koliko je imao Ferrari PU koji je odvezao 750 km više.
Znači – Motor – Mjenjač – Turbo – ERS – Elektronika.
Zbroji kvarove i promjeme istih kroz ekipe koje koriste Renault motor i usporedi sa Hondom.
Samo to.

loni

“Kilometraža im je bila katasrofalna” su tvoje riječi, odnsono tvoj komentar .
Sad pišeš: Kilometraža nije u pitanju…

Ima ona Bernijeva: “Think before you drive”

Mike-ferrari

I kako god izgledalo na testiranjima ovo mi se cini kao realnost
Nazalost

Related Posts