Arrivabene: Vjerujem da ne možemo pasti

Ferrarijev šef, Maurizio Arrivabene, svjestan je pritiska koji čeka njegovu momčad na VN Mađarske te kaže kako više mjesta za pogrešku nema.

“Nakon Mađarske nema više zezancije. Nakon utrke ćemo znati gdje smo i koje su nam šanse. Vjerujem da ne možemo pasti,” rekao je Arrivabene za ESPN.

“Ranije u sezoni smo imali probleme s nekim komponentama pogonske jedinice. To smo sredili do točke da nam je sada motor najjača strana. Sada trebamo raditi na pouzdanosti drugih dijelova poput aerodinamike,” dodao je.

Ferrari će morati podignuti razinu svoje igre, pogotovo nakon lošijeg vikenda u Silverstoneu gdje je Mercedes bio daleko bolji, a i Red Bull je pokazao da može zaprijetiti.

Izgleda kako je najslabija točka,t njihovog SF16-H, mjenjač. Arrivabene kaže kako će se morati ozbiljno pozabaviti tim problemom.

“Ovo je treći put da imamo taj problem i mislim da je to određena briga. Moramo to riješiti što prije. Silverstone je izrazio probleme koji nisu vezani samo uz stazu. Takvi problemi su nas pogodili i u Barceloni i u Bakuu, ali ovdje su bili vidljivi.”

“Moramo brzo raditi, ali zaostatak je očigledan. Mjenjač treba temeljitu analizu da vidimo što je problem, dizajn ili materijal. Kladim se da je ovo potonje,” zaključio je Talijan.

 

17 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
brasko

Da bi pao morao bi prvo biti na vrhu. Kako se radi o Ferrariju vrh znači prvo mjesto. U svaku sezonu ulaze uvjereni da imaju najači bolid. I onda nakon par utrka sve već bude puno jasnije. Odmah se vidi da li će neka momčad dominirati ili će to biti dvoboj ili možda troboj. U ovom slučaju je dvoboj, ali između Red Bulla i Ferrarija. Ne za naslov već za drugo mjesto u konstruktorskom poretku i treće mjesto u vozačkom. Ali obzirom kako stoje eminentne momčadi i njihovi svojevremeno jedni od glavnih i dugogodišnjih rivala u F1 McLaren i Williams… Read more »

RapptorTeam-BiH-F1

VN Makarske 🙂

rolu

E MOJA GOSPODO SVE DOK SE NE VRATE V10 ILI V12 TO NECE BITI F1. MORAMO SE PODSJETITI RAZLIKE IZMEDJU V10 V12 PA AJDE I V8 I SADASNJIH USISAVACA. POGLEDAJTE I POCUJTE RAZLIKU IMATE IH NA TUBIJO. OVO DNO DNA.

Mr.Spaceguy

Evo jedan jako zanimljiv članak o tome tko će se zadnji smijati, Alonso ili Vettel.
http://www.f1fanatic.co.uk/2016/07/14/vettel-and-alonso-who-will-have-the-last-laugh/

DMX

Ova postava Ferrarija mi se nikako ne sviđa. Dok je bio domenicali, smedley, Alonso i Massa stalno su bili u špici. Sad im je 5. mjesto top!

mcstrela

Hoces reci dok su bili Kimi I Masa bili su sampioni a i stalno u vrhu…?

DMX

Kakav Raikkonen? Hoću reći kako su za njih tada govorili kako su nesposobni protiv dominantog redbulla a ovi se sad bore za 3-4 mjesto a do kraja sezone će se borit sa Williamsom za 5 mjesto!

AlonsoForever

RB će prestić Ferrari kroz 2-3 trke,garantujem vam…već su pali. Stvari nisu ni malo lake i jednostavne u Maranellu. Naravno,biće kritika i dislajkova SAMO ZATO JER SE NEKI NE MOGU POMIRIT SA TOM ČINJENICOM. Al šta je tu je…

F12013

Kolega, vidjet ćemo… Ja sam ipak mišljenja da će Ferrari posložiti stvari i završiti ispred RB-a. Na kraju sezone ćemo kao sportaši( makar iz fotelje) sportski čestitati jedni drugima na prognozama… U ovom trenutku RB izgleda jako opasno, tko zna kako će izgledati u drugom.
Opet ću ponoviti, Fernandu Alonsu želim naslov, on je Ferrariju dao puno, ali Ferrari mu nije mogao dati onu trunčicu više… Ma koliko volio Ferrari, želim samuraju vozački naslov, Ferrariju će biti dovoljan konstruktorski. Zaslužio ga je, oni dani sa Ferrarijem su nezaboravni!😉

AlonsoForever

jbg,druže…sudbina je takva…vidjet cemo

F1 fan

Sjetio sam se sad one njegove izjave “iznenađenja dolaze”.. Smiješno.
Kao, motor je dobar i nije problem nikad bio. Ok, ali ne mogu shvatiti kako je ferari onda uzeo 3 pobjede i sve 3 na stazama gdje nije bitna snaga motora pogotovo mađarska, singapur, pa i malezija u neku ruku, kako too??????

F12013

I ja vjerujem. Već sam pisao, Mađarska će biti veliki test za Ferrari. Tu će se vidjeti snaga šasije u odnosu na Red Bull i Mercedes. Motor je odlična stavka Ferrarija, pokazao se u Kanadi, tamo je također debitirao novi zadnji ovjes. Ferrari je i najviše promijenjen bolid što se šasije tiče od vodećeg trojca. Kompletan tehnički odjel je promijenjen. Teško je očekivati da to odmah bude ubitačna kombinacija, kad se uzme u obzir da Mercedes ima kontinuiranu evoluciju bolida od 2014 do danas. Red Bull također… Ferrari ne. Zato trebaju se još optimizirati djelići bolida. Motor je odličan. Treba… Read more »

r.u.m.

Nije mi to baš jasno pa Alison je došao još dok je Alonso bio tamo .Lani su bile 3 pobjede kako se i najavljivalo ove godine evo skromno trebalo bi ih biti barem 5-6 a ne svake godine govoriti da se nešto mjenjalo.
Pa ta promjena je napravljena pa neće ih valjda Honda stiči koja lani nije mogla završitit utrku ?

r.u.m.

Ili treba priznati da Arivabene nije spasitelj koji je došao na mjesto Domenikalija i da talijanima treba čovjek koji nije TALIJAN.

F12013

Slažem se, 5-6 pobjeda ove sezone je trebao biti realan cilj. Možda se i ostvari… Allison je došao pred kraj 2013, znači kada je Ferrari već debelo zakoračio u bolid za 2014… Tu se nešto značajno nije moglo napraviti. U 2015, Allison ima veći utjecaj na bolid, ali nisu mjenjane značajne stavke bolida poput pull roda. Motor je jako napredovao, hlađenje, i aerodinamika. U 2016, odbacuje se pull rod prednji ovjes. Znak da se kreće drugim smjerom u dizajnu… Ron Dennis je u jednom intervjuu rekao da bi bilo bolje da je McLaren 2013 ostao na push rodu, ovako je… Read more »

fap

Pa Ferrari od evropske turneje najavljuje velike stvari pa smo videli kako je bilo u Spaniji ne vidim zasto bi im sad Madjarska vise legla pre ce leci RBu nego njima .
Koliko mi je ova uprava prosle godine bila realna toliko ove lupaju gluposti o hvatanju Mercedesa a oni jos malo pa i RB imaju da gledaju ispred sebe sto se tice bodova ,posto ih u trci vec gledaju

katic7

Znači nakon VN Mađarske okrećete se 2017. Ovim tempom RB će vas uvatit jako brzo.

Related Posts