VN Turske ipak bez gledatelja

Iako je prvotno bilo najavljeno kako će ljubitelji Formule 1 moći uživo gledati VN Turske u Istanbulu, vlasti su ipak zaključile kako je zbog ponovnog širenja zaraze koronavirusom najbolje tu odluku promijeniti te će se i ta utrka voziti bez gledatelja.

Predstavnici staze i promotori događaja su se čak nadali da će dostići brojku od 100.000 gledatelja, ali pandemija koja je cijeli svijet paralizirala je primorala organizatore na nepopularnu odluku o utrci bez navijača na tribinama.

”Kako bismo se što bolje suprotstavili ovom virusu te u dogovoru s vlastima odlučili smo da će utrka u Istanbul Parku održati bez nazočnosti gledatelja.”

”Iako je prvotni plan bio imati 100.000 ljudi, na kraju smo od toga morali odustati kako bi očuvali zdravlje svih naših ljudi. Uz najbolju namjeru nas kao organizatora ove godine to neće biti moguće pa ćemo gledati uzbudljivu utrku bez posjetitelja,” rekao je Vural Ak u ime promotora utrke.

Iako će utrka za VN Turske biti bez gledatelja, prema najavama gledatelje bi na tribinama trebali imati na utrkama u Nurburgringu, Portimau te u Imoli.

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
west 44

Evo malo iz Italije;Izvršni direktor Ferrarija Camilleri kaže;”Sad smo u rupi.Znamo da smo tu. To je kombinacija čimbenika,ali što god mogu reći, to bi se uzelo kao izgovor.a isprike nam se ne sviđaju.Stoga je najvažnije usredočiti se na probleme koje imamo i marljivo raditi s odlučnošću da se vratimo na ono što smatramo svojim mjestom.Realno bit će teško vratiti se 2021.U F1 se uvijek borite s vremenom ,kako na stazi tako i van staze ,u razvoju i nema magije. Stoga će to potrajati.Nadam se da ćemo s malo više fleksibilnosti u pravilima sljedeće godine barem napraviti korak naprijed od mjesta… Read more »

Desmosedici

Da..on je sa svojom pasivnošću i nesposobnošću najveći krivac što su sad “u rupi”..svakome se može dogoditise da se ne ostvari zacrtano, ali se ne smije dogoditi da te “izrade” i naprave budalu od tebe i momčadi.

Desmosedici

Evo malo iz Italije: Hibridni turbo apsolutno je zlo Mario Donnini 05. listopada – 09:50 Poluelektrifikacija F1 uništila je konkurenciju, konkurenciju i borbu između timova i vozača. Vrijeme je za promjenu i povratak na teže, čistije i manje dobro rješenje. Maštajući o povratku atmosferskih V12 … Najavljeno i buduće opraštanje od Honde samo je izgovor da se ponovi, jer to za sada pišem. Turbohidrid u F1 najveći je, dosadan, nepravedan i uznemirujući neuspjeh u povijesti sportskog čovječanstva. Utvrđivanjem istog, Federacija je stvorila najveći nesklad vrijednosti na terenu od rođenja F1, prije sedamdeset godina, do danas. Nije slučajno da to pokazuje… Read more »

Desmosedici

Turbohibridni pogrešni koncept Što se tiče Ferrarija, on je s više od dvadeset godina posta podnio i iz Drakeove ere u Monzezemolo, od Schecktera do Schumija, tako da, u najgorem slučaju, to može učiniti bez problema. Ne, ne, problem leži negdje drugdje, upravo u golemom sportskom i regulativnom daru koji je prije gotovo deset sezona dodijeljen Srebrnim strijelama, sada odjevenim u crno. Nije iznenađujuće što sam Mercedes svih ovih godina mijenja tehničare, dizajnere i inženjere kao da su donji veš i unatoč tome nastavlja pobjeđivati ​​bez problema, jer je prednost tolika i takva da inženjer koji trenutno gubi na sudovima… Read more »

mody

slazem se f1 od 2010 gubi popularbosti zbpo dominacije cijelo desetljece včadaju 2 vozaca a zadnjih 6 samo 1,, v8 nisu trebali zbaciti,, treba zaustavit dominacije nez obzira tko to bio,, ako lewis ode iz mercedsa uferari tada ce ovi njegovi navijači navijaz ta rvene ,f1 ima koropraciju to vise nema veze s sportom nek pogledaju moto gp kakvesu trke tamo 6 različitih vozaca borba do zadnje utrke ja hocu onakve utrke kao umonzi,, cak su počli govorito obrnutim startovima upravo ZBOG NJIHOVE DOMINACIJE tesko je pobijeditimercedes jer im ovo pravilo dgovara oni ce haračiti još godinama,,,,,,,,, f1 je trebala… Read more »

mars32

Kada su dogovarali hibride elektrifikacija je bila na pomolu. Proizvođači motora su htjeli djelomičnu elektrifikaciju kao uvjet da ostanu u sportu, da imaju koristi od ulaganja u razvoj tehnologije F1 motora, da tu tehnologiju mogu prenijeti na cestovne automobile. To je bila dobra misao vodilja. Na žalost promašili su s konceptom. Visoki troškovi i jako mali prijenos tehnologije na cestovne automobile. Taj koncept je trebao donijeti revoluciju kod cestovnih automobila i smanjenje emisije plinova ali ne samo da nije ispunio planirane ciljeve negativno se odrazio i na sportski aspekt Le Mans LMP1 serije i F1. Prema zadnjim člancima koje čitam… Read more »

Desmosedici

Vidi..ovo gore nisam ja pisao nego stanoviti novinar..”Fuel Cell” tehnologija je tehnologija gorivih ćelija gdje vodik u kemijskoj reakciji sa kisikom proizvodi električnu energiju koja pokreće elektromotor..dakle, nema tu nikakvog “standardnog motora”, već je to klasični elektomotor..Kada bi bilo kako ti predviđaš i Formula 1 i Formula E bi imale isti pogon, električnom energijom pogonjeni elektromotor..razlika bi bila samo u načinu proizvodnje te električne energije..Fuel Cell gorive ćelije proizvode električnu energiju pomoću komprimiranog vodika, a Formula E dobija električnu energiju iz litij-polimerskih baterija koje se prije toga pune električnom energijom iz mreže..sličan princip kao naši mobiteli..

Desmosedici

Kao što rekoh i na ovaj minus gledam pozitivno..znam da sam nekoga nešto naučio..njegov problem je taj minus..bolje da mi je dao plus da me motivira da ga još nešto naučim što nije znao.

mars32

Tek sad vidim ovaj dio insinuacija o minusima i učenju. Mene par dana nije bilo na GP1 tako da Vam ja nisam davao nikakve minuse niti pluseve. Moguće da su skupljeni jer ste promašili poantu mojeg posta i otišli u nebitnom smjeru. Što se tiče dijela Vašeg posta u kojemu “učite” mogu reći hvala na podsjetniku i dati Vam plus, ali za ovaj drugi post Vam ide minus, tako da budete na nuli :). Standardni motor i vodik su u mojem postu dvije odvojene misli i kao takve se nalaze u različitim rečenicama.

mars32

Ok. Sve u redu. Ja sam nadodao ono što sam smatrao potrebnim nadodati vezano na prethodno razdoblje i osobno predviđanje za budućnost. Slažem se oko principa rada gorovih ćelija i pogona Formule E.

FerrariHR

Desmo
Zanimljivo štivo😄

mody

vazno da je ova staza u kalendaru

Related Posts