Ferrari restrukturira tehnički odjel

Iz Ferrarija stižu vijesti o restrukturiranju tehničkog F1 odjela nakon razočaravajućeg starta u ovu sezonu. Bolid je, prije svega, spor na pravcu, te je momčad pala u sredinu poretka i u prvenstvu je trenutno ba petom mjestu. Ispred njih su Mercedes, Red Bull, McLaren i Racing Point.

Mattia Binotto je nedavno rekao kako neće biti ishitrenih reakcija niti masovnih smjena s dužnosti. Sad najavljuju restrukturiranje tehničke ekipe. Kao rezultat toga je kreiranje novog odjela za performanse. S ovom reorganizacijom žele “postići veću fokusiranost te omogućiti da voditelji odjela jednostavnije i efikasnije dođu do željenih ciljeva”.

Odjel za performanse će voditi Enrico Cardile, koji je dosad bio Ferrarijev šef za aerodinamiku i upravljanje projektima.

“Druga područja ostaju nepromijenjena, Enrico Gualtieri vodi odjel za pogonsku jedinicu, Laurent Mekies je sportski direktor i voditelj je aktivnosti na stazi, a Simone Resta će nastaviti voditi odjel za razvoj šasije,” stoji u objavi.

Binotto dodaje kako ovim želi ubrzati razvoj i napredak.

“Kao što je rečeno prije nekoliko dana, radimo promjene u tehničkoj strani organizacije kako bi ubrzali razvoj na području dizajna i performansi bolida. Ovo je bilo nužno kako bi imali jasnije definirane odgovornosti i radni proces, dok istovremeno potvrđujemo kako vjerujemo talentiranim pojedincima koje imamo u ekipi.”

“Odjel kojim upravlja Enrico Cardile će se oslanjati na iskustvo koje posjeduje Rory Byrne i već dokazani inženjeri poput Davida Sancheza. To će nam biti ‘kamen temeljac’ razvoja bolida.”

“Vjerujemo da Ferrarijevo osoblje radi na visokoj razini i nemamo radi čega zavidjeti konkurentima, no morali smo napraviti ove promjene kako bi podigli razinu odgovornosti kod voditelja odjela,” rekao je Mattia.

Binotto dodaje kako je ovo sve navedeno dio dugoročnog projekta i priprema za nadolazeća nova pravila. Isto tako, smatra kako će i 2021. biti vrlo teška za ekipu.

“Rekao sam ovo više puta, a ponovit ću i sad: započeli smo postavljati temelje za proces koji će nas vratiti na pobjedničke staze. Trebat će neko vrijeme i doživljavat ćemo probleme koje i sad imamo po pitanju performansi i rezultata.”

“No, moramo čvrsto i odlučno reagirati na ove probleme kako bi se što prije vratili na sami vrh ovog sporta. To želimo, i to očekuju naši navijači diljem svijeta,” zaključio je Binotto.

13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
johhan peacedohan

Ovom prilikom im želim poželjeti sreću i preformulisao bih misao od Gary Linekera a koji cijenim da je aktualan već dugi niz godina: Formula 1 je utrka gdje se 20 momaka u bolidima utrkuje nekih 300km naokolo, u kojoj par sudija napravi nekoliko pogrešaka, te na kraju pobjedi uvijek njemački (motor) bolid.

viktorc

FIA tehnički propisi i član 10.2.3 zabranjuju ugradnju i korišćenje sistema koji omogućava promjenu geometrije trapa u toku vožnje, kao i prilagođavanje bilo kog djela oslanjanja tokom vožnje.Zabranjen je bilo kakav sistem sposoban da menja konfiguraciju ili utiče na performanse oslanjanja.Sistem sposoban da tokom vožnje utiče na veći ili manji ugao odnosno ugao konvergencije ili divergencije točkova može donjeti nekoliko prednosti – smanjiti potrošnju pneumatika, smanjiti otpor kotrljanja, smanjiti podupravljanje, i povećati stabilnost pri velikim brzinama.”Toliko o legalnosti”

LHx6

10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion.

Kako je zakretanje kotača promjena na ovjesu?

147 kt

Ma gdje je onaj decec od jucer sta je rekao da ja placem zbog Ferraria i pljujem po ostalima. Danas suti. Nema na ove komentare odgovor.

147 kt

Na zalost takvi kao ti sto pisu i kako pisu sve se zna. Na te tvoje rijeci necu trosit vrijeme. Ovo sto si napisao dovoljno govori o tebi i tebi slicnima. Isto sto sam ti jednom prilikom rekao. Ogledalo. Daj se pogledaj u ogledalo.

LHx6

Kronologija – pogledati u rječnik za domaću zadaću.

“Imaju li navijaci mercedesa kakvih obaveza i duznosti u zivotu ili samo opsjednutost i pljuvanje po Ferrariu. Ocito da im je to najveci dio briga u svakodnevnici zivota.”

Ovo je tvoj komentar gdje generalno sve navijače prozivaš za pljuvanje. Tek na to ti čovjek kaže da i ti pljuješ.

Ako komentiramo onda nemamo pametnije stvari u životu, a ako ne komentiramo onda gdje ste što ne komentirate.

Moraš se odlučiti.

Medimurec013

Nikako da shvate da talijani ne znaju voditi momčad…
Štoviše,talijani nemaju pojma ni o jednom području F1,posebno vođenju momčadi.
Tu,u sredinu poretka,i pripadaju.

viktorc

Prema tvrdnjama Corriere della Sera, uzrok Ferrarijevih poteškoća i loših rezultata je špijunska priča iz prošle godine.FIA je počela prikupljati podatke te ih obrađivati, no prema tvrdnjama Corriere della Sera, podatci koje je FIA koristila u istrazi su bili toliko precizni da postoji sumnja da je podatke proslijedio netko tko zna do detalja svaki dio bolida, točnije osoba koja radi u Ferrariju.FIA zna da mnoge momčadi rade preko svojih limita, i to na takav način da Ferrarijev PU ispada jedini legalan naspram ostalih PU.”Spijuni su medju nama”

Dejan

Ako je Ferrariev ove godine jedini legalan,znaci li to da je proslogodisnji bija nelegalan🤔
Kazes svi kradu,samo su Ferrari uhvatili na djelu😂😂😂😂

LHx6

Znači napravili su ilegalan motor i prijavio ih špijun u njihovim redovima?

Dakle, napravili su ilegalan bolid i uhvatili su ih. To nije novost, to znamo.

west 44

Ferrari je probušeni kurton!!!

Desmosedici

Pušiš West?

LHx6

Što kaže Paolo Secundo?

Related Posts