Pet razloga zašto Carlos Sainz Jr. (ni)je dobar odabir Ferrarija

Samo dva dana nakon što je objavljeno kako Sebastian Vettel i vodstvo Ferrarija nisu pronašli “zajednički jezik” prilikom pregovora o novom ugovoru, kao novi vozač momčadi iz Maranella od sezone 2021. potvrđen je Španjolac Carlos Sainz Jr.

Svakom se vozaču Formule 1 redovito traži “dlaka u jajetu”, a kad netko potpiše za Ferrari, onda je to posebno naglašeno. Kao i obično, mišljenja su različita. Dio stručnjaka, analitičara i javnosti smatra da su Mattia Binotto i suradnici dobro odabrali, ali postoji i opozicija, odnosno ljudi koji misle da bi neki drugi vozač bio bolji izbor.

U nedavnoj anketi na portalu GP1.hr, u kojoj je prije objave Vettelovog odlaska postavljeno pitanje: “Koji bi vozač bio vaš odabir za Vettelovog nasljednika u Ferrariju?”, čak 40% čitatelja glasalo je za Daniela RicciardaFernando Alonso dobio je 15% glasova, “nitko od navedenih” 12%, a Carlos Sainz tek 11%.

Iz toga možemo zaključiti da Španjolac baš i nije bio popularno rješenje, barem među našim čitateljima, no Ferrari je u njemu vidio ono što je u ovom trenutku tražio.

Mi vam u nastavku donosimo pet razloga pro et contra – zašto Sainz je, a zašto nije dobar odabir Ferrarija. Na kraju teksta je i anketa pa možete izraziti svoj stav.

Carlos Sainz Jr, McLaren

Pet razloga zašto je Carlos Sainz Jr. dobar odabir Ferrarija

Piše: Igor Šestak

Mlad, a iskusan. Nakon svega što se događalo u prošlim sezonama, a malo je bilo pozitivnih stvari, Ferrari je očito tražio novi početak. Može se to iščitati iz izjava Mattije Binotta – namjera je bila okrenuti novu stranicu i okrenuti se budućnosti, posebno onoj koja dolazi 2022. s novim pravilima. Svojim godinama i dosadašnjim iskustvom, Carlos Sainz se tu savršeno uklapa.

Sainz nije “zelen”, nije jučer došao u Formulu 1. Jednog takvog izuzetnog talenta, ali na neki način još uvijek nebrušenog dijamanta već imaju u liku Charlesa Leclerca. Carlos sa svojih 25 godina još se uvijek ubraja u kategoriju mlađih vozača, ali pritom posjeduje određenu zrelost. Ova sezona bit će mu šesta u Formuli 1 pa nosi sa sobom i popriličnu dozu iskustva. Iza sebe ima 102 starta u Formuli 1 i to s čak trima različitim momčadima.

Vozio je za Toro Rosso, Renault i McLaren. Momčadski kolege bili su mu Max Verstappen, Daniil Kvjat, Pierre Gasly, Nico Hülkenberg i Lando Norris, a kroz suradnju s različitim timovima, borbu s različitim profilima momčadskih kolega i djelovanje u različitim radnim okruženjima, sigurno je mogao jako puno toga naučiti. Preostaje mu sve naučeno primijeniti i iskoristiti po dolasku u Ferrari.

Glad za uspjehom. Sa svojih 25 godina, navršit će 26 prvog dana rujna, Carlos Sainz Jr. još nije dosegao zenit svoje karijere i ono najbolje razdoblje tek je pred njim. Od svog ulaska u Formulu 1, Španjolac je često isticao one najviše moguće ciljeve, poput primjerice borbe za naslov prvaka, no u ovih prethodnih pet sezona nitko to nije pretjerano ozbiljno shvaćao.

Sainz je veliki radnik i gladan je uspjeha u svojoj karijeri. Sve sezone do sada proveo je u momčadima sredine poretka, a mora se reći da je i u tome bio itekako uspješan, iako generalno gledajući u drugom planu. Posljednje tri sezone završio je u Top 10 ukupnog poretka, a doveo do četvrtog mjesta među konstruktorima i Renault 2018. i McLaren 2019.

Ferrari je u svojim redovima dugo imao Vettela i Raikkonena, vozače koji su svoje najveće uspjehe već ostvarivali. Očito je svima postalo jasno da “Propetim konjićima” trenutno treba nova energija i “jahači” željni dokazivanja.

Izvrsna prošla sezona. Iako je loše počela, 2019. je dovela do potpune afirmacije Carlosa Sainza Juniora. Uglavnom zbog tehničkih problema, na prve tri utrke nije osvojio bodove, ali jednom kad je krenuo, Španjolac se nije zaustavio. Među prvih deset – 13 puta, među prvih šest – osam puta, a na koncu i ono sjajno postolje na VN Brazila. Sainzov veliki forte je da rijetko griješi, a vrlo često izvlači maksimum iz situacije u kojoj se nađe. Inteligentan je vozač koji dobro percipira što se događa oko njega.

Usporedba s momčadskim kolegom Landom Norrisom govori u prilog onom prvoj razlogu. Lando je silno talentiran vozač i jako brz, ali upravo se na utrkama vidjela ta razlika u zrelosti i to iskustvo koje je Sainz do sada već prikupio. Iako su u kvalifikacijama bili tu negdje, omjer bodova na kraju bio je 96 – 49 u Sainzovu korist. Gotovo dvostruko više, a ako takvom sezonom konstantnih rezultata i kontinuiranog uspona u poretku nije zaslužio poziv jedne velike momčadi, što je točno trebao napraviti?

Timski igrač. I dok se posljednjih dana može “opipati” negativna energija koja vlada oko Sebastiana Vettela u Ferrariju ili još izraženije Daniela Ricciarda u Renaultu, iz McLarena na račun Carlos Sainza dolaze samo pozitivni komentari. Španjolac je putem društvenih mreža zahvalio momčadi na svemu u prošloj sezoni i poručio kako jedva čeka ponovno krenuti s utrkivanjem u svom bolidu McLarena, a vodstvo momčadi o njemu govori uglavnom epitetima i s velikim poštovanjem prema svemu što je napravio.

Dokaz je to da Carlos predstavlja vozača koji se zna staviti u službu momčadi, a Ferrariju to treba. Nemojte krivo shvatiti, ne želim reći da Ferrariju treba “vodonoša” i da će Sainz to biti Leclercu. Naprotiv, mislim da će mnogi ostati iznenađeni Carlosovim mogućnostima, ali definitivno je Španjolac smireniji i kontroliraniji tip, od kojeg ne očekujem nekakve ekscese ili nerazumne poteze prema momčadskom kolegi, kakvih je primjerice bilo lani od strane Vettela.

Ricciarda bi odabrali naši čitatelji. Priznajem, osobno sam također navijao da Australac dobije poziv Ferrarija jer mislim da vrijedi više od borbe za sedmo mjesto, no može se razumjeti zašto se Sainz zapravo bolje uklapa i zašto su u Ferrariju procijenili da će kohabitacija unutar momčadi ovako biti puno ugodnija.

Obiteljsko nasljeđe. Na koncu, kao jedan veliki plus Carlosa Sainza Juniora istaknuo bih njegovo okruženje. Jasno, prije svega mislim na njegova oca, Carlosa Sainza starijeg, čovjeka koji se gotovo dva desetljeća natjecao u Svjetskom rally prvenstvu i pritom osvojio dva naslova prvaka. Nedavno je u jednom glasovanju Carlos stariji proglašen najboljim rally vozačem svih vremena, a ukupno je glasalo preko 300 tisuća WRC fanova.

Sainz Junior definitivno se imao u koga ugledati od ranog djetinjstva, imao je od koga učiti pa i danas mu otac, prvorazredni profesionalac, sigurno može mnogo toga savjetovati. Kako se ponašati kad postane članom legendarne ekipe kao što je Ferrari, kako se nositi s pritiskom koji nosi Ferrarijevo trkaće odijelo, a da ne govorimo dođe li jednog dana u borbu za naslov prvaka. Tada je dobronamjerni savjet itekako dobro došao, kao i ta pobjednička kultura, koju je Carlos mlađi mogao usvojiti uz svoga oca.

Ima tu još razloga. Sainz govori talijanski, vrlo je privlačan sponzorima, ima iza sebe veliku bazu navijača iz Španjolske i latinskog dijela Amerike… Jedno postolje u 102 starta u Formuli 1 sigurno ne otkriva pravu sliku o mogućnostima Carlosa Sainza mlađeg. Ferrari mu je dao priliku života, priliku koju je čekao od svoje prve karting utrke, a sada je na njemu da tu priliku i opravda.

Pet razloga zašto Carlos Sainz Jr. nije dobar odabir Ferrarija

Piše: Lovro Pernjak-Grbac

Nije bolji od Vettela. Jedan od razloga zbog kojih mislim da Carlos Sainz nije odabran kao prava zamjena za Sebastiana Vettela u Ferrariju je taj da po brzini nije bolji od Nijemca. Istini za volju, teško je uspoređivati dvojicu vozača koji nisu vozili u istom bolidu, ali trenutno ipak smatram četverostrukog svjetskog prvaka bržim i kompletnijim vozačem.

Iako u posljednjih 5 godina, koliko je Sainz na gridu Formule 1, imamo dominaciju jedne momčadi, a samo dvije mogu donekle pratiti njihov tempo, svejedno smatram da bi Sainz, ako posjeduje neki nevjerojatan talent, pokazao to barem u nekim utrkama. Jedina utrka koja je vrijedna nekog boljeg pamćenja je ‘luda’ utrka u Brazilu gdje je došao do prvog postolja. Da bi stvar bila još zanimljivija, ta utrka je vrlo vjerojatno imala velikog utjecaja na odluku Ferrarija o (ne)produženju ugovora s Vettelom.

Nema mentalitet prvaka. Ako nije nakon prve točke ovog teksta, onda vjerujem da će nakon ovog argumenta pobornici Carlosa Sainza ‘navaliti’ na mene u komentarima. U redu, molim samo bez vrijeđanja. Kao što i podnaslov kaže, mislim da Sainz Jr. jednostavno nema ugrađen u sebi onaj mentalitet prvaka koji smo vidjeli u svim ‘top’ vozačima.

Za primjer možemo koristiti mladog Charlesa Leclerca koji je tijekom svoje prve sezone u Sauberu, gdje je nekoliko puta pokazao sav talent, pokazao da je mentalno spreman za napad na pobjede i da se neće libiti ‘napasti’ nikoga na tom putu pa tako i svog momčadskog kolegu. Upravo to, a nakon 5 godina mislim da je lakše vidljivo nego nakon samo jedne sezone, je nešto što u 25-godišnjem Španjolcu ne vidim. Iako to nije problem u ‘srednjim’ ekipama, mislim da za dolazak u najpoznatiji brend na svijetu morate to imati.

Upitna brzina u kvalifikacijama. Kvalifikacije su pokazatelj sirove snage i upravljivosti bolida te naravno vozačke sposobnosti. U svakom trenutku tog kruga morate ići ‘na maksimum’ i ‘do samog ruba’. Ponekad vam se to obije u glavu, ali sposobnost da u ključnom dijelu kvalifikacija napravite svoj najbolji i najbrži krug, a da pritom ne pogriješite je neprocjenjiva.

Iskreno, nemam ništa protiv prilično simpatičnog Španjolca, ali statistika iz prošle, ali i iz godina prije te mu ne idu pretjerano u prilog. U 2019. ‘izgubio’ je 11:10 u kvalifikacijama od Landa Norrisa koji je vozio svoju prvu sezonu u Formuli 1. Dovoljno dobro? Ja bi rekao – prosječno. Godinu prije, 2018., imao je duel s Hülkenbergom u Renaultu te je izgubio glatko 13-6. U preostalim godinama njegove karijere u F1 isto tako nije ‘blistao’ u kvalifikacijama, otprilike je bio ‘tu negdje’ sa svojim momčadskim kolegama čime ulazi u nekakav ‘prosjek’ koji sam spomenuo i ranije, a to nije što se traži u Ferrariju.

‘Neiskustvo’ i česte promjene momčadi. Carlos Sainz nije neiskusan, daleko od toga. Na kraju godine će imati šest godina provedenih u najvišem rangu motorsporta te zbog toga ga ne možemo okarakterizirati kao neiskusnog, ali je bitno napomenuti da se on u ni jednoj momčadi za koju je vozio(Toro Rosso, Renault, McLaren) nije zadržao predugo.

Kontinuitet u nekoj momčadi je ono čime stječete dodatno samopouzdanje te radite na svojim sposobnostima. Glavna stvar kod toga je naučiti ‘raditi na bolidu’ tj. pomoći momčadi s postavkama bolida kojeg vozite. To je nešto što je vrlo bitno za bilo koju momčad, a posebno za momčad koja želi biti na vrhu. Iskreno mislim da bi ovakva kombinacija ‘neiskustva’ s Leclercom i Sainzom mogla imati barem kratkoročne posljedice za momčad koja je i bez toga jako dugo bez pravog bolida i naslova prvaka. Možda se varam, ali to nećemo vidjeti do 2022. kada će Sainz i Leclerc biti bez iskusnog Nijemca u kreiranju bolida s novim tehničkim pravilima, a znamo koliko je ‘feedback’ vozača bitan…

Fali ‘ono nešto’. Za kraj, htio bih istaknuti ono što je po meni jedna od ključnih karakteristika za vozače ‘top’ momčadi. U proteklih pet godina nisam vidio na stazi i izvan staze ‘ono nešto’ čime se Sainz istaknuo u odnosu na druge vozače. Da, imao je on svojih boljih i lošijih dana, ali generalno gledano smatram da je za doći u Ferrari potrebno biti stepenicu iznad toga.

Vettel je bio četverostruki svjetski prvak te je unatoč kritikama podignuo momčad ‘na noge’ te pokazao iskustvo, znanje i Njemačku upornost od samog početka. Leclerc je s druge strane u prvoj godini odmah pokazao koliko vrijedi te je zbog toga zaslužio poziv u crveni bolid od kojeg se, vrlo vjerojatno, neće odvojiti tako skoro.

Sainz mi za sada djeluje nekako ‘plane’. Jednostavno u njemu ne vidim karizmu kojom su odlikovali vozači Ferrarija. Osim njegove simpatičnosti u raznim intervjuima, stvarno mi nije pokazao da se ističe po nečemu, a to je po mojem mišljenju jako bitno u Formuli 1, a pogotovo u momčadi kao Ferrari…

Je li Ferrari napravio dobar potez angažmanom Carlosa Sainza Juniora?

Rezultati

Loading ... Loading ...

49 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
sportrider86

Ferrari treba nekog tko se ne boji reći da je bolid smeće,kao pokojni Austrijanac davnih dana…koji se ne boji uzeti kantu za smeće i potrgati pola bolida,kao najbolji od najboljih…koji se ne boji napiti ko zadnja stoka,kao Iceman…Ferrariju ne trebaju 2 curice za volanom,koje će eskalirati kada jedan drugom ne ustuknu ako se to traži…i na kraju,crvenima treba vođa momčadi koji nije Talijan…
Od svega toga,oni nemaju ništa…

sennad

Baš radi mira i skladnosti nisu pogriješili. Kopiraju atmosferu od Mercedesa što nije loše. 😃 Ako Vetel izvisi za ugovor u 21 . Mislim da će inat proraditi u Švabi.

sennad

https://youtu.be/0fN5fkk-rMA

Mozda je vec neko objavi, al humora nikad dosta 😃

sladjan87

Smatram , da bi se uzela titula da morate imatu u ekipi broj 1 i broj 2 . Bas me zanima kako ce to funkcionirati .

Pratiteljcro

Ako je suditi po zadnjih 20 god u ferariju, jasno je da su uvijek imali vozaca br1 i barivodonosu kao 2. Sudeci po tome lec je broj jedan a “miroljubivi” sainz ukoliko ga lec bude prasio ce pricati price kada bude drugi, tipa, sretan sam zbog tima i sto napredujemo i blabla sitne lazi zbog nemoci.

Pratiteljcro

Edit: Strong points for team, uff to je najjaca rijec svih vodonosa.

MS791

LHx6 jate pitam samo koliko ti momče imaš godina? Jer ovo što ti pišeš i pokušavas braniti neobranjivo je razina prvog osnovne škole. Čovjek ti nekoliko puta objašnjava razliku između objave nekih vijesti vezanih uz f1 i kolumne odnosno osobnog mišljenja autora te kolumne. I ti uporno tupis svoje.

Desmosedici

Da rezimiram. Sainz je još relativno mlad vozač. Po svemu dosada izgleda da je dosta dobar. Još ne znamo koji su mu krajnji dometi i kako će funkcionirati u jednoj ovako velikoj momčadi gdje ima dosta politike i dvorskih igara. Želim mu da se snađe, da se ne pogubi i da pomogne Ferrariju koliko može. Moja želja je bila da Seb ostane još dvije sezone dok Mali potpuno ne stasa..nadao sam se da je to moguće u jednom korektnom odnosu sa izjednačenim statusom vozača. Nadam se da je vodstvo Ferrarija donijelo ispravnu odluku i da će biti sposobni da se… Read more »

Pratiteljcro

“nadao sam se da je to moguće u jednom korektnom odnosu sa izjednačenim statusom vozača”

Prosle sezone kroz cijelu sezonu je vet bio broj jedan. Dakle ni traga o ravnopravnosti, jedino ako nemislis na ovu sezonu a ako govoris o tome, to sto ce biti cemo tek vidjeti.

Desmosedici

Pa naravno da 4x Svjetski prvak i Rookie u nijednoj ozbiljnoj momčadi ne mogu startati sa istim statusom..to bi bilo neozbiljno..kroz sezonu su se stvari promijenile..Seb je pod pritiskom napravio nekoliko pogrešaka a Mali je bez pritiska odvozio odlično..dobio je Seba u kvalama, a općenito nisu mu se gledale pogreške nego samo uspjesi i to je odlučilo..na kraju sezone vodstvo Ferrarija je dalo do znanja da u novu sezonu ulaze sa istim statusom. I ne citiraj me molim te. Dovoljno je da repliciraš.

Pratiteljcro

Pa sto je pogresno to sto te citiram? Pa nisu rijeci koje citiram “pale s neba” To su tvoje rijeci na koje lupam kontru! Niti sam izvukao tvoje rijeci iz konteksta pa da me mozes vuci za rukav kako nisam fer… U cemu je problem ako te citiram?
I evo opet cu “nadao sam se da je to moguće u jednom korektnom odnosu sa izjednačenim statusom vozača”
O cemu tocno pricas, dali o prosloj sezoni ili pricas o ovoj koja dolazi?

Pratiteljcro

Samo lupaj minuse desmo, lakse je lupiti minus nego dati odgovor koji “boli”. Klasika

Desmosedici

Jednostavno ne volim da me netko citira. To je glupo i nepotrebno. U mom komentaru lijepo piše što sam ja mislio a ti repliciraj..reci svoje mišljenje o tome..nema potrebe da me citiraš.

Desmosedici

P.S. Da..mislio sam o sezoni koja dolazi i nadao sam se barem još jednoj takvoj..što ti nije jasno?

Pratiteljcro

Ne pise lijepo kako kazes vec kazes “nadao si se” dakle proslost koja se dogodila a poslje tvrdis da je ta izjava za sezonu koja dolazi.Nespretno si napisao. Briga me nije mi do prepucavanja

Desmosedici

Ne razumiješ ono što čitaš..nisam ništa krivo napisao..nadao sam se da je moguće da Seb ostane u Ferrariju još dvije sezone. znači ovu i slijedeću..

Pratiteljcro

Nadas se korektnom i izjednacenom odnosu a to prosle sezone nisi gledao vec potpuno suprotno, sve karte su isle na prvog vozaca! Bas kao sto je i svaki prvi vozac u ferkanu zadnjih 20 godina imao povlasteni status sto je i ok. Pa zasto bi pobogu onda ocekivao vidjeti ravnopravan status, tek tako odjednom? Meni to nepije vode…Mada od ove sezone to bi se moglo promjeniti jer sasvim jasno se ferkan okrece leclercu, prema buducnosti.
Samo da si napisao umjesto nadao sam se NADAM se i onda sve ima smisla jer bi tada pricao o buducoj sezoni.

Desmosedici

Daj se saberi.

Pratiteljcro

“Vettel je bio četverostruki svjetski prvak te je unatoč kritikama podignuo momčad ‘na noge’ te pokazao iskustvo, znanje i Njemačku upornost od samog početka” Jedino tocno u cijeloj recenici je njemacka upornost. Vetel ima vjeru u sebe i to je valjda jedino kvalitetno sto posjeduje, dok mu vjestina bas i nije na nivou pokazao je to u duelima vise puta kroz vise sezona raznoraznim izvrtanjima i kontaktima, pa cak je i nicim izazvan, neprisiljen napravio hrpu preskupih gresaka. A gdje je iskustvo i znanje?! U 5 god u ferariju valjda je slozio 5 impresivnih utrka sve ostalo je druga liga… Read more »

fermen

Pozdrav. Mislim da je očito kako je Vettel od njegovog dolaska jako popravio ‘sliku’ Ferrarija. Na što konkretno mislim? Bolid je počeo rasti u performansama jer su imali vozača koji je dao dobar feedback, a to je vrlo bitno. Tu se pokazuje iskustvo i znanje kojeg Leclerc još nema, a Sainz možda ima, iako ne bi stavio ruku u vatru da će u tom segmentu moći parirati Vettelu. Ako se ne slažeš s time, evo ti primjer: Nakon dan i pol ovogodišnjih predsezonskih testiranja smo imali ‘tmurne izjave’ iz Ferrarija kako bolid ne funkcionira, ali je Vettel sjeo u bolid… Read more »

Pratiteljcro

Pozdrav i tebi. Pa valjda se od svjetskog prvaka i ocekuje da zna podesiti bolid, vetel je preko 10 god u formuli i OCEKUJE se da zna odraditi osnove. Svaki prvak je znao podesiti bolid kako mu pase pa i davati povratne informacije o ponasanju istog i sl. U mojoj knjizi to nije neka vrlina vec ocekivana stvar, isto bi odradio i jedan kimi ali ocito nerazmisljamo isto. Ako se dobro sjecam to kad je vetel bio bolestan pa ipak izasao na testiranje to je bio njegov dan, red, da vozi i testira a ne leclercov, pa ako je tako,… Read more »

fermen

Apsolutno. Ali upravo u tome mislim da je Vettel još uvijek bolji i iskusniji te je zato dobar vozač za Ferrari uz Leclerca. Ponajviše zbog toga sam protiv Sainza.

Prvi dan je trebao voziti Vettel, ali je bio bolestan pa je Leclerc dobio cijeli dan i drugo jutro. Seb je tek drugo popodne došao u bolid.
Nije Leclercov minus, ali je činjenica da to nije znao riješiti..ne krivim njega, doći će s vremenom, ali je to tako.

spojler

“Vettel je bio četverostruki svjetski prvak te je unatoč kritikama podignuo momčad ‘na noge’ te pokazao iskustvo, znanje i Njemačku upornost od samog početka.”

Njemačku upornost? Sainz će onda pokazati Španjolsku upornost, ili Španjolsku lijenost? Izmišljeni razlozi baš i nemaju smisla u ovoj usporedbi za/protiv.

fermen

Sve ok. Neka Sainz pokaže što zna i može.
Tekst nije protiv Sainza i njegovih sposobnosti, već samo mišljenje dva autora oko toga je li on dobar odabir za Ferrari.

spojler

Ma sve ok, ali uopće ne postoji pojam Njemačka upornost

fermen

Možda ne postoji baš pojam, ali je činjenica da ne odustaju tako lako i bore se do kraja.

Prihvatiti ću ako me Sainz demantira i pokaže da je u potpunosti zaslužio poziv Ferrarija – mislim da i nenavijači Ferrarija žele kompetitivan crveni bolid pa tako i ja. Ako se Sainz pokaže punim pogotkom – odlično!

spojler

Ne, to ne može biti činjenica. Stvarno mi nije jasno zašto bi jedan se Njemac (bio on Vettel, Sutil ili Glock) borio do kraja a jedan npr Brazilac ne, ili da bi od njega prije odustao neki Britanac, Talijan ili bilo tko drugi. Ja se nisam baš uhvatio toga da li je ovo sa Sainzom dobar potez ili ne, to ćemo vidjeti. Ali ne mogu si zamisliti scenu u glavi da neka momčad razmišlja: ” Uzet ćemo ovog vozača jer je Njemac – oni su uporni. ” Prije mogu zamisliti: Uzet ćemo ovog vozača jer je Njemac – to je… Read more »

LHx6

Iz toga možemo zaključiti da Španjolac baš i nije bio popularno rješenje, barem među našim čitateljima, no Ferrari je u njemu vidio ono što je u ovom trenutku tražio.

Kad ih “educirate” godinama kako se Mercu pogoduje. Kako je Vettel bolji od Hama. Normalno da se sada čude kako to da Vettel više nije poželjan u Ferrariju već tamo neki mulac.

Naučite iz grešaka i mijenjajte se.

Igor Šestak

Moram priznati da mi ova teza nije baš jasna. Anketa je 9. svibnja postavila pitanje: “Koji bi vozač bio vaš odabir za Vettelovog nasljednika u Ferrariju?” I mogli su odrabrati bilo koga od šest ponuđenih vozača, uključujući i Hamiltona (8% je glasalo za njega). Tako da poanta nije bilo uspoređivanje Vettela s nekim, nego ostalih eventualnih kandidata ako Vettel ode. Tada se još nije znalo da odlazi, a ljudi su najviše glasali za Ricciarda. Pa sad ja ne vidim gdje je točno tu problem… I još nešto… Poštovani LHx6, ovaj portal nikoga ne “educira” kako vi tvrdite. Niti se bilo… Read more »

Desmosedici

Igore, svaka ti je na mjestru. Ovaj LHx6 je strašno naporan lik..i jako agresivan ako se ne slažeš s njim.

147 kt

Desmo. Pa nije samo tu spomenuti. Ima ih jos.

LHx6

Komentari su i za debatiranje nas čitatelja. Ako netko kao Desmo priča gluposti kužim da je njemu naporno da ga netko ispravi jer ne može dalje svoje gluposti pisati.

klepesina

al brale moj pa zar ti jos nije jasno da ovde ne smije nista rec protiv ferarija nit izrazit drugacije misljenje od onoga koje imaju navijaci ferarija

Desmosedici

Naravno..ali oni su dosta neupućeni..neću reći ništa grublje..ovaj se dosta razumije, nije glup, ali je jako isključiv i težak.

LHx6

Nema frendova u birtiji danas?

Desmosedici

Kad smo kod birtija..nedavno si se pohvalio da si kod rođaka Alda Coste na Braču pojeo dobru pizzu..ali dosta skupu. Nisi mi odgovorio: Quanto costa la pizza Costa di Brač?

LHx6

U komentarima su se vidjele žalopojke 95% Ferrari navijača odabirom Sainza tj. ne odabirom Vettela za nastavak kao i 80% uredništva. “Nije bolji od Vettela.” Prva rečenica tvog kolege. Samo potvrđuje ono što govorim. Vi to pišete na taj način godinama i onda se čudiš kako čitatelji nisu prepoznali Sainza. Leclerc je bolji od Vettela. Niste to uvidjeli cijelu sezonu iako je bilo predočima svima koji pratimo F1. Sainz će pokazati koliko je dobar čim krene sezona. Osobno ne znam tko će dobiti duel Sainz Lec. Naravno uvjet je da nam Ferrari jasno kaže kako obojica imaju slobodne ruke boriti… Read more »

Igor Šestak

Kao što sam rekao… svi imaju pravo na svoje mišljenje. To se odnosi i na autore i na čitatelje/komentatore. Zašto bismo svi unutar redakcije morali misliti isto? Pa nismo politička stranka da je zabranjeno misliti drukčije.

Ako kolega misli da je Vettel bolji vozač od Sainza to je njegovo pravo i svoj je stav argumentirao. Ne očekuje da svaki čitatelj misli isto kao on, niti ja očekujem da svaki čitatelj mora dijeliti moje stavove. Zato smo u ovom tekstu i ponudili različite argumente, a svaki čitatelj nek odluči sam s kime će se složiti.

LHx6

Rečenica “sve što napišemo je nečije mišljenje, a mišljenja se razilkuju i treba svačije mišljenje uvažiti” koju ponavljate svi s portala kad vam se na nešto ukaže jednostavno ne stoji. To je dječja get-out-of-the-jail-free-card. Zar zbilja to na sve pokušavate primjeniti? Vidi ovu rečenicu tvog kolege. “Vettel je bio četverostruki svjetski prvak te je unatoč kritikama podignuo momčad ‘na noge’ te pokazao iskustvo, znanje i Njemačku upornost od samog početka.” Koliko ima pogrešaka u ovoj tezi. Teško je reći od kuda početi. Ova rečenica je autoru temelj poimanja F1, a temelji se na njegovom potpuno subjektivnom viđenju stvari s navijačkim… Read more »

Igor Šestak

Oprosti, ali ti si taj koji uporno ne želi razlikovati tekst koji je napisan kao “vijest” i tekst koji je napisan kao analiza/komentar ili “osobno mišljenje autora”.

Da netko napiše potpuno pogrešnu informaciju kao vijest, onda je to problem. Ali ako netko piše svoj stav o određenoj temi, onda je to stav tog autora. Ne portala u globalu. I ne mora se nužno svaki čitatelj slagati s tim što je napisano.

Ali ti jednostavno ne možeš prihvatiti da netko o bilo čemu misli drukčije od tebe.

LHx6

Slobodno mi možeš pisati i sa ti. “Mi naše čitatelje cijenimo i vjerujemo da oni o svakoj temi mogu razviti svoje mišljenje pa molim i vas da ne podcjenjujete inteligenciju ljudi koji dolaze na ovaj portal.” Zbilja? “Jer oni sigurno ne otvaraju ove članke da bismo im mi formirali mišljenja.” Ljudi prate F1 portale očekujući da iza tekstova stoje ljudi koji razumiju sport, nemaju osobne agende, barataju sa više informacija od samih čitatelja i da se zabave. Zato se i u studiju F1 sukomentatori zovu “stručni komentatori” jer gledatelj očekuju da nešto novo nauče. Kad vi “stručnjaci” počnete osobne subjektivne… Read more »

Igor Šestak

Poanta mog komentara je bila da portal GP1 nema svoju “propagandu”, niti autori pokušavaju “educirati” čitateljstvo, kao što si napisao aludirajući na to da u tekstovima iskrivljujemo stvarnost. Svi autori na ovom portalu u svim vijestima i izvještajima informacije prenose točno kako su se dogodile i onako kako su službeno objavljene. Ne pravimo se da “imamo svoje izvore” koji su nam dojavili super povjerljive informacije. Onda se iste za dva dana pokažu lažnima, ali nas veseli jer smo na lažnu vijest skupili par tisuća klikova više. To nikad nismo radili i nećemo. A što se tiče analitičkih tekstova, ponovit ću… Read more »

LHx6

Tko govori o izvorima? Govorimo o subjektivnom mišljenju koje se provlači kao objektivno i stručno. Ničim izazvan kolega ti je napisao tezu (ponoviti ću) “Vettel je bio četverostruki svjetski prvak te je unatoč kritikama podignuo momčad ‘na noge’ te pokazao iskustvo, znanje i Njemačku upornost od samog početka.” Koji izvor vam ovo dojavlja molim te? O tome pričamo, a ne jeste li vi krivo objavili datum početka utrke. Ovo ponavljate stalno. O tome pričamo. I ti to dobro znaš. S druge strane ili je kontra Hamiltona ili je ignoriranje. Kad je Hamiltonova britanska upornost barem 10% pridonijela 5 naslova? Nikad,… Read more »

Tomislav Radić

Da te citiram: “Govorimo o subjektivnom mišljenju koje se provlači kao objektivno i stručno.” Znači, ti sebe smatraš toliko pametnim i stručnim da procjeniš što je subjektivno a što objektivno razmišljanje? Takvog su stava bili samo diktatori – mi i nitko drugi. Kad si čuo da netko od nas govori nekome je li objektivan ili nije? Iznesi svoj stav, netko se slaže ili ne slaže, i to je to. To je demokracija i zdrava diskusija. Glavni problem je po ne znam koji put da tuđe mišljenje prihvaćaš samo kad se poklapa s tvojim. A taman si korektan bio u komentarima… Read more »

Mike-ferrari

O cemu ti pricas 1.Covjek je napisao svoj stav i sto je po njegovom misljenju donio u ferrari Ja se recimo slazem snjim i smatram da Seb nije unosio nikakav razdor 2.Ne pise tako o Hamiltonu jer mu nije drag kao osoba i vozac isto kao sto nije ni meni osobno Nisam nesto ni Sebov pristasa ali uvijek bih radje snjim popio kavu nego sa Hamiltonom 3.Ako je debata onda svaki novinar iz redakcije moze napisati svoje misljenje kao i ti na ovom portalu i obrazloziti ga svojim stajalistem 4.shvati kako je tvoj stav o Hamiltonu i Mercedesu samo tvoj… Read more »

klepesina

Postovani Admine jedno pitanje zasto se vi admini ukljucite i stajete u zastitu ferarijevih navijaca i svega ostaloh jos nisam vidio da ste nekoga opomenuli kada je mlatio protiv nekog drug tima il vozaca i nas koji ovde citamo i komentarisemo samo me to interesuje sta je

Mike-ferrari

Staju u zastitu vrijedjanja osoba koje navijaju mahom za ferrari ili vetela kad pocne vrijedjanje sa druge strane
Jos nisam procitao da staju na stranu Ferraria

Igor Šestak

Ne stajemo ni na čiju stranu, niti bilo koga štitimo. Nastojimo upozoravati na korektnost u svim raspravama i brišemo one komentare koji su uvredljivog sadržaja i slično.

Normalna je stvar da dolazi do razilaženja u mišljenjima, važno je samo da se zadrži kultura u komunikaciji. Nažalost, ima pojedinaca koji svoje argumente iznose jedino vrijeđanjem i psovkama.

Mike-ferrari

Objasnio sam na koji nacin odredjeni dolaze do dojma kako redakcija brani ferrari
Zato sto njima uvrede navijaca ferraria dolaze pod normalno a ocigledno im i Seb trn u oku pa tako i njegove navijace tretiraju
Tako da kada vi njima obrisete uvredljiv komentar ispada kako je to u korist ferraria
A sustina je da 85% gnusnih izjava dolaze upravo od te nekolicine prema navijacima ferraria

Related Posts