Lewis Hamilton kaže da svake godine vrši određene promjene u svom načinu vožnje kako bi mogao izvući maksimum iz svog bolida koji se također poboljšava svake godine. Hamilton i Toto Wolff su u zajedničkom intervjuu komentirali u kojim područjima se mogu poboljšati:
“Uvijek postoje područja koja možemo poboljšati. Pitam se kako kao vozač mogu poboljšati komunikaciju sa svojim timom i mehaničarima i momcima u tvornici. Ali, i kako mogu pružiti bolje performanse.”
“Radim to svake godine, pa i kroz sezonu, jer tehnika se razvija. Ove godine, na primjer, imamo iste gume kao i prošle godine, ali prošle godine smo cijelu sezonu imali problem s gumama, tako da još uvijek postoje neke tehnike kojima ću se morati prilagoditi s drugačijim bolidom.”
Hamiltonov trenutni ugovor ističe krajem ove godine, ali kaže da se ne žuri u novi ugovor i tvrdi da novac nije prioritet, ali je svjestan da se bliži završni dio karijere te bi bilo dobro osigurati se financijski:
“Nismo još sjeli i razgovarali. Ne stresiram se i vjerujem Wolffu jer imamo obostrano povjerenje. Rekli smo jedni drugima koji su nam planovi, na što ciljamo i koje su naše obaveze. Nema potrebe da to požurujemo. Ulazim potencijalno u posljednji period svoje karijere i naravno da želite izvući financijski maksimum, ali važniji su rezultati.”
Evo malo od Masse: Za vrijeme boravka u Ferrariju, Massa je bio momčadski kolega sedmostrukog svjetskog prvaka Michaela Schumachera jednu sezonu, svjetskog prvaka 2007. Kimija Raikkonena tri sezone i dvostrukog svjetskog prvaka (2005. i 2006.) Fernanda Alonsa četiri sezone. To znači da mu karijera nikad nije bila laka, pogotovo u najpoznatijoj ekipi svjetskog cirkusa. Tijekom live Instagrama, vozač koji se trenutno utrkuje u FIA Formuli E odgovorio je na pitanje tko mu je bio najteži suigrač tijekom karijere u Formuli 1. “Najteži i najtvrđi suigrač bio je Fernando Alonso”, rekao je Massa. “Ne želim ignorirati važnost Michaela Schumachera, ali Alonso… Read more »
Koga zanima ta griMassa ,čovjek sa vječnim kolcem i po amper vode na svakoj strani!!!
Neka mi netko ovo prevede..nisam ništa razumio.
Razmišljaj!!!
Evo pokušao sam razmišljat tvojom logikom pa sam ušao u slijepu ulicu..nema izlaza.. ne znam kako izać iz toga..nešto tu ne štima: Massa, loš ili osrednji vozač, vodonoša, ne zna vozit po kiši..vozi za neposobnu momčad koja ne zna napravit pobjednički bolid iako troši ogromne, tuđe novce. Njegov rival, najveći vozač na svijetu svih vremena..sumnja se da je došao negdje iz svemira kao i Superman, vozi za veliku, vrhunsko organiziranu englesku momčad..bolid pogonjen najboljim pogonom na svijetu..Mercedesovim motorom..i tako do posljednjih tristo metara posljednje utrke u kalendaru, ovaj neznalica u lošem bolidu neposobne momčadi vodi u ukupnom poretku ispred ovih… Read more »
Ovo nisam vidio do sad pa da odgovorim. Eto sad znaš zašto je superman superman a luzer luzer!!!
Sad ćemo vidjet hoće li Desmo dogovoriti. Ako neće znači da nema što za reći (Desmo teorija).
Hehe
Ovaj Hamilton divan neki covjek
Vrh svih vremena. Uskoro i statistički 🙂
Kako sam te razumio Lewisu će u ovoj svjetskoj krizi još povećat plaću a bezveznom Sebu su je drastično smanjili zato što ništa ne valja..pođi negdje u vrtić pa to pričaj palčićima..i oni će te u čudu gledati.
Evo ga. Nepozvan komentira jednu te istu temu po svim mogućim člancima. Odi me nađi i na drugim portalima i slobodno se ubaci.
Da. Drastično smanjenje plaće 4x prvaku tvom idolu, “boljem od Leca”, “boljem od Hama” su srezali plaću na početničku Leclu i još mu za onako sa strane ponudili kraći ugovor.
Samo ti takav razvoj događaja vidiš kako Ferrari misli da je Seb vrijedniji za naslov u 2020. za Ferrari od Leclerca.