Uspjeh Mercedesa u Formuli 1 u 2019. godini znači da mora platiti svoju najvišu ulaznu naknadu FIA-e za sljedeću godinu, usprkos osvajanju manje bodova nego u najdominantnijoj 2016. godini. FIA propisuje osnovnu naknadu svim timovima za ulazak u Svjetsko prvenstvo, plus dodatni iznos za svaki osvojeni bod u prethodnoj sezoni, s tim da je svjetski prvak konstruktora postigao nešto višu stopu po bodu.

Mercedes je postao prva momčad u povijesti Formule 1 koja je postigla šest uzastopnih dvostrukih naslova, osvojivši ovogodišnje prvenstvo vozača i konstruktora. Tijekom sezone postigli su 739 bodova, što je bolje od svih naslova od 2014. godine, osim 765 bodova u 2016. godini.

Međutim, FIA je u posljednje dvije godine neznatno povećala naknadu, što znači da Mercedes mora platiti više nego ikad za svoj ulazak u 2020. godinu. FIA je za sve timove postavila osnovnu naknadu za 2020. godinu na 556.509 dolara, plus 6.677 dolara po bodu postignutom u protekloj sezoni za pobjednika konstruktora te 5.563 dolara po bodu za sve ostale.

To ove godine iznosi 4.934.303 USD za Mercedesovih 739 boda, nešto manje od 200.000 USD više od naknade iz 2016. godine i preko 600.000 USD više od 2019. godine. Znači da Mercedesova ukupna „ulaznica“ iznosi 5.490.812 USD, što je više od 2 milijuna dolara više od sljedeće najviše ulaznice.

Drugoplasirani u prvenstvu konstruktora, Ferrari, mora platiti 2,8 milijuna dolara za 504 boda koja je postigao ove godine, tj. ukupno 3,3 milijuna dolara.

Da je Mercedes plaćao istu stopu po bodu kao i njegovi rivali, ulazna naknada bila bi jeftinija za 800.000 dolara. Na drugom kraju tablice, loša sezona Williamsove ekipe znači da imaju komotno najmanju naknadu koja se temelji na bodovima: 5.563 dolara za jedan bod koji je Robert Kubica postigao u Njemačkoj.

 

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
2 Autori komentara
avataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
sladjan87

Znate , kak nisu znali slozit bolid prije 2014 nego nakon uvodjenja novih pravila uzimaju sve titule . Meni je to malo cudno .

avatar
Član
LHx6

RB je u 6. sezoni postao prvak (2005-2010). Merc u 5. sezoni (2010-2014). I za RB si sumljičav ili samo za Merc?

avatar
Član
sladjan87

2014 pocinje era ovih jedinica i gle cuda , niko sem Merc. ne zna sloziti bolid .

avatar
Član
sladjan87

Mozda su im pravila isla na ruku a mozda i razumijevanje guma . Mozda , ne znam .