Ferrari dobiva novo prednje i stražnje krilo uoči Barcelone

Ferrari se sprema donijeti velike nadogradnje sljedećeg tjedna na kada je na rasporedu Velika nagrada Španjolske. Poznato je kako je momčad Ferrarija imala problema s mekšim gumama što je posljedica toga da nisu uzeli nijednu pobjedu u ovoj sezoni.

U prve četiri utrke sezone, Mercedes je pokorio konkurenciju, najbolji start bilo koje momčadi u povijesti F1. Ferrari je u mnogobrojnim prigodama izgledao kao najbrži bolid među ekipama, ali iz nekih nepoznatih razloga uvijek podbaci u utrci.

Velika nagrada Španjolske, koja će se održati idućeg tjedna, povijesno nikada nije bila povoljna za Ferrari, a zadnju pobjedu su upisali 2013. godine. To je ujedno i utrka na kojoj većina momčadi predstavlja prve velike nadogradnje, pa ćemo moći vidjeti kako će se momčadi ponašati na utrci i u drugom dijelu sezone.

Prema dostupnim informacijama, Ferrari će imati nadogradnje i za prednje i za stražnje krilo, poboljšavajući tako aerodinamiku, a uvelike će pomoći kod zagrijavanja guma. Zagrijavanje guma predstavljao je veliki problem za Ferrari, osobito kod mekše smjese. Ferrari najvjerojatnije neće još predstaviti svoj drugi motor za ovu sezonu jer je nova verzija motora još u fazi razvijanja i ispitivanja u tvornici.

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1 fan

Sve se bojim kako ce ta nadogradnja ispasti.. Bilo kako bilo u svim poljima su slabiji od Mercedesa, a najviše im fali mehaničkog gripa čini mi se. I još plus to što ne.mogu iskoristiti puni potencijal motora jer dolazi onda do.opterećenja i.kvarova i opet tu ne mogu konkurirati mercu. I daleko lošije ljude na pitwallu imaju od Mercedesa ŠTO se tiče strategije

mika.KA

sad ce bit brzi preko sec!

klepesina

Desmosedici sta bi sa onim inovativnim prednjim krilom hvaljenim na sva usta posle testiranja u Barceloni,zar nisi rekao da je to svemirski napredak koji dugo niko nece moc napravit sta bi sa tim

west 44

Objesili ga o klin!!!

Desmosedici

Nemam još nikakvu informaciju što će to Ferrari prepravit na oba krila da bih mogao komentirat. Znate li vi? Inače, Ferrari ima tzv. outwash sistem protoka zraka preko prednjeg krila. Alfa, Toro Rosso također imaju od početka takva krila. Mercedes i Red Bull su napravili krila više sistem inwash, ali su i oni napravili određene preinake da izbacuju zrak sa strane. Mercedes je prorezao i skratio bočnu ploču ali mu je virilo ono najgornje krilce pa ga je morao podrezat. Stoga ne budalakajte, nego se informirajte. Pozdrav!

klepesina

Neznam sta je inwosh il outwosh a nit me zanima samo znam da im nesto debelo ne funkcionise dal je sasija komplletna il oba krila ili cak motor koji ne smije radit pod punim opterecenjem jer nema pouzdanost nesto debelo ne valja a kolko vidim da u ferariju lutaju cak je ovo cak je ono

klepesina

a meca funkcionira plus inzinjeri ne sjede skrstenih ruku rade prave poboljsavaju smisljaju tako da su uvjek za korak ispred i spremni docekaju nadogradnje protivnickih tabora

Desmosedici

Reću ti. Problem je potrošnja goriva pod punim opterećenjem i slabije zagrijavanje guma na radnu temperaturu na nekim stazama. To su staze sa dugim pravcima i sporim krivinama, gdje se malo energije generira u gume.

svakako

Care, da odeš u Zoološki i s čimpanzom se rapravljaš više bi imalo smisla nego da ovim mulcima objašnjavaš takve stvari.
Vidiš da ih ne zanima ništa osim vrijeđanja i provociranja protivničkih navijača. I naravno da im je Hamilton prvi. A kad dobiju svoje onda ih uredništvo portala mora braniti.

Desmosedici

Svakako care, svakako si car! Hvala na uljudnom komentaru.

Related Posts