Alonso: Nije mi jasno ponašanje Hülkenberga

Fernando Alonso je nakon preuranjenog završetka utrke izjavio kako ne shvaća kako ga je Nico Hülkenberg mogao tako gadno opaliti. Premda su prije prvog zavoja svi vozači bili praktički “zalijepljeni” jedni uz druge, vozač Renaulta je napravio sve kako bi maksimalno zagorčao Alonsu vikend.

Nakon teškog udarca koji je prekinuo utrku i Charlesu Leclercu, Alonso je u obraćanju medijima tražio odgovore. Odgovore koje za sada ne dobiva.

“Kao i u Belgiji 2012., problem leži u pogrešnoj procjeni točke kočenja. Za to je prije šest godina Grosjean dobio utrku zabrane. Vidjet ćemo što će biti u ovom slučaju.”

“Ne mogu shvatiti kako netko može tako teško promašiti točku kočenja. Očito da je Nico ušao u zavoj brzinom kojom se, realno, ne može skrenuti u zavoj.”

Srećom po sve sudionike, nitko nije stradao  i nije bilo potrebe za medicinskom pomoći. Alonso je pohvalio korisnost halo zaštite koja je Leclercu spasila glavu od teškog udarca McLarenovog bolida.

“Dobra strana je to što smo sva trojica čitavi. Preletio sam Charlesov bolid svojim i halo je napravio dobar posao u toj situaciji.”

Suci su nakon utrke htjeli znati malo više o nesreći te su pozvali Hülkenberga i Alonsa na razgovor. O eventualnim sankcijama će se više znati naknadno.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
paalfi

U najboljem slučaju hulk bi trebao dobiti kaznu kao i grozni, bodove obavezno..

sennad

Mislim da su dobro plaćeni , da mogu procijeniti stanje guma,potiska,kocnica, goriva. Nije niko od nas sjeo i vozio pa eto bolid nas prevario. Jednostavno los dan. Nije se naspavao, slaba koncentracija. 😁

Desmosedici

Nema veze to s plaćanjem. Čovjek je nesavršeno biće koje ponekad pogriješi koliko god bio dobar u nečemu. Koliko je velikih nogometaša promašilo penal ili košarkaša slobodno bacanje i to kad se radilo o pobjedi ili porazu?

modesto

zavoj je dosta zeznut i oštar mnogi su ovdje griješili u 1 zavoju

Desmosedici

I Bottas je napravio sličnu grešku. Udario je u Sirotkina ali je napravio manju štetu, pa je valjda zato i manje kažnjen: pet sekundi i dva boda. Kažem vam, veliki problem u ovim situacijama je gubitak aerodinamičkog pritiska i gripa prednjih kotača što kod malo kasnijeg i agresivnijeg kočenja uzrokuje klizanje prednjih kotača. Tada više nema spasa, bolid se ne može zaustavit nego udara one ispred sebe.

Desmosedici

Što sad Alonso mudruje i pravi se pametan? Kako je on u Australiji izveo pretjecanje Quitereza? Ovo se ponekad događa i najboljim i najiskusnijim vozačima ..i događat će se i ubuduće. Problem ovih bolida je što ne opraštaju ni najmanju pogrešku kada se nađu u ovakvoj situaciji. Naime, u nečistom zraku se izgubi aerodinamički potisak na prednjem krilu koje pritiska prednje kotače pri kočenju. Tada pri kasnijem ili agresivnijem kočenju kotači jednostavno prokližu, “dobiju skije” i vozač više ne upravlja bolidom, postaje putnik. Nije ista točka kočenja kada imaš bolid pun goriva, nezagrijane gume, nečist zrak i ona kad si… Read more »

Related Posts