Danas u osam ujutro po našem vremenu, McLaren je predstavio svoj novi MCL33 kojeg će od ove godine prvi put nakon 52 godine, koliko je momčad iz Wokinga u Formuli 1, pokretati Renaultov motor.

Najveća novost po pitanju liverije je zapravo papaja narančasta boja bolida koju krasi tamno plava boja na prednjem i zadnjem krilu, te na mjestu “peraje”.

30
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
15 Komentara na temu
15 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
18 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
blejky

comment image
Sa staze u Barceloni

avatar
Član
BNL.McLaren

Najbolji su mi ovi sta po bocnim usisnicima predviđaju kometitivnost bolida hahahahahahaah 😀 … Stvarno ste komedija dečki. Papaya + plava su povijesne boje McLarena.. Ak vam se ne sviđaju, odite si tamo navijat za Ferrari, Mercedes i RedBull… Pravi fanovi znaju o čemu se radi. Samo dečki nemojte mi se tu plakat i žalit po komentarima kad vam Papaya bolidi počnu uzimat postolja.. 😉

avatar
Član
Legenda86

Tako nekako samo kažem više mi se sviđala ona srebrna strjela s crvenim linijama

avatar
Član
Desmosedici

Ma ta papaya + plava boja je bila nešto kratko u samom početku kad je momčad osnovana. Mclaren se nije proslavio u toj livreji i malo je živih fanova koji se toga uopće sjećaju. Prvi veliki uspjeh Mclarena je bio 1974 u Marlboro crveno bijeloj livreji kada je Emerson Fittipaldi postao Svjetski prvak, pa zatim Hunt 1976, pa zatim osamdesetih Lauda, Prost i Senna do 1992. Zatim od 1997 do 2015 slijedi ona krom srebrena strijela Mercedesova livreja i uspjesi Hakkinena i Hamiltona. E to je zlatno doba Mclarena i pobjedničke livreje. Hoće li ova papaya ikad biti pobjednička livreja… Read more »

avatar
Član
Legenda86

nije mi jasno samo od navijača Mclarena što su priželjkivali tu naranđastu boju a sad im se ne sviđa iskreno i meni se ne sviđa ja sam više za onu krom boju ali hajde ne čini boja brzinu bolida pa tako jedva čekam prve krugove 🙂

avatar
Član
Desmosedici

Ni meni se nešto ne sviđa ova boja ali što ćemo sad? To je Mclarenova boja i to je tako. Krom boja jebila Mecedesova boja i Mclaren ju je koristio dok je koristio njihov pogon, a jedno vrijeme je bio čak u igri da ga Mercedes u potpunosti kupi i pretvori u Mercedes. Prije toga je preko dvadeset godina Mclaren je bio sponzorski povezan s Marlborom i koristio je njihovu livreju. Meni će uvijek asocijacija na Mclaren biti crveno bijeli Marlboro bolid.

avatar
Član
rezervni kotac

Alonso je kralj! ima da leti

avatar
Član

Hmmm….a ko zna?? Da vidimo brate kakav ce ko biti..jos loma proFsore!

avatar
Član
modesto

bezveze bolid ružan

avatar
Član
Chik

Stvarno nemaju smisla za livery..Mogli su iskombinirat bar sa crnom nešto. Ovako u jednoj boji izgleda pusto..

avatar
Član
Red one

Znači ne mogu se načudit koliko je gadan…ljepši mi je bio onaj Caterham sa “kitom na čelu”

avatar
Član
Medimurec013

Isprika Ferraristima, ovaj je tužniji…

avatar
Član

djesi hejteru

avatar
Član
Medimurec013

A eto, polako zaobilazim ovaj site… Mada mislim da nisam baš ništa rekao, a da nije istina…?!
Uživaj…

avatar
Član
Desmosedici

Pa nisu ovo baš neki mali bočni uisnici. Svi ovogodišnji bolidi imaju usisnike slične veličine, jedino mi se čini da su kod Mercedesa malo veći, zapravo imaju veći špic prema vanjskom dijelu. Stvar je u tome kako optimalno usmjeriti zrak na njih da funkcioniraju. Ferrari je lani ponudio originalno rješenje, a ove godine je tu ideju primjenilo nekoliko momčadi. Mislim da je ovo nekakva Mclarenova “gola” verzija i da će još mnogo poraditi na aerodinamičnim paketima da se sve optimizira. Evo, da pohvalim Mclaren, primjetio sam da je Ferrari primjenio njihov dizajn nosača prednjeg krila.

avatar
Član
klepesina

Veci usis veca gladna zvjer unutra,,,logic

avatar
Član
Desmosedici

Jesi li vidio najnoviju Ferrarijevu “šalu” kako usmjeriti što više zraka na usisnike? Zrak prolazi kroz retrovizore, pa se usmjerava u gornji otvor bočnih usisnika. Onaj otvor odozgo na početku usisnika koji ima samo Ferrari. Tako su se mnogi čudili i kad je Ferrari napravio rupu u nosu, a to je bio prvi S-duct i sad ga svi koriste.

avatar
Član
kubinjo

Na stranu što je bolid McLarena jedan od ružnije pofarbanih. Ovi premali usisnici sugeriraju samo na jedno. Česte kvarove i reprize iz protekle tri godine. Mislim da je Barnie Ecclestone u pravu kad kaže da neće biti bitnog pomaka za McLaren ni s Renault motorom. Uostalom, pogodio je i za Mclaren Hondu. Ako nesposobni Boullier, anemični Brown i razvikani Prodromou i nakon ovog već sasvim izglednog debakla ostanu na funkciji i dalje, onda McLarenu više nema pomoći.

avatar
Član
F1ALONSO

Misliš li ti da mclaren nema dobre inžinjere koji će konstruirat usisnike adekvatne veličine ili im ti tribaš. Pa valjda znaju kolike usisnike tribaju za hlađenje motora. Malo su ti glupi zaključci.

avatar
Član
kubinjo

Mclaren već četvrtu godinu pokušava primjeniti isti ili sličan koncept, a za svoje neuspjehe okrivljuje isključivo Hondu. Vidjet ćemo vrlo brzo koliko je Honda sposobna napraviti dobar motor na primjeru Toro Rosso tima, kojem btw prognoziraju posljednje mjesto. Svi će vrlo brzo biti šokirani, a najviše u McLarenu, kojem ponovo iz tko zna kojih razloga predviđaju borbu za sami vrh. Nerealni su bili i ostali. A da li mi je zaključak glup, pokazat će vrlo brzo vrijeme.

avatar
Član
White Lion

Ono sto mi je tesko za povjerovati je da McLaren ima problem sa nalazenjem sponzora.

avatar
Član
Pratiteljcro

Craponda je krepavala zbog malog usisnika za zrak…mda mos mislit. i normalno da optuzuju hondu kada je mclaren na pravcu sporiji za 20 kph . U tom slucaju u koga uperiti prst, u bolid ili motor? btw vidi se iz aviona da nevolis mclaren ili vozace ili sve vezano za taj team pa samo prosipas otrov. Ono sto su alo i stoff dozivljavali na pravcima je ..ma ziva sramota od motora i anemicnosti. u 20 god otkako pratim f1 tolike razlike u brzini nije bilo nikada! (neusporedujem prvi i zadnji bolid na gridu jer zadnji je sporiji vecinom zbog nedostatka… Read more »

avatar
Član
LHsince2007

Izgleda lijepo s ovim bojama, čudi me što na bočnim usisnicima nema više aero dodataka kao Ferrari i Mercedes ali ima vremena za to.
Primjetio sam kako jedino bolidi s Ferarijevim pogonima imaju drugačiji Halo s nekim aero dodacima ostali su klasika kao i prije.

avatar
Član

Mislim da je ovo testni bolid al doslovno tako i da će u drugom dijelu sezone taj bolid poprimiti dosta drugačiji izgled.
Ipak treba istestirati taj bolid

avatar
Član

Tio sam napisat treba istestirat novi motor pa onda če doči aero nadogradnje.

avatar
Član
Legenda86

Ljep bolid mada meni osobno je ona krom srebrna bolja za mclaren ili bijela sa crvenim no bitne su perfnanse a sve čemo vidjet uskoro

avatar
Član
F1ALONSO

Bojama odlično, pravo osvježenje. Aerodinamički gledano i nije najrazvijeniji. Bočni usisnici ovako mali dosta gadni za vidit ali ako obavljaju svoju funkciju ok. Mislin da oni tek imaju dodat aerodinamičke dijelove, a ovo je samo reda radi. Hallo je čak i ok iako bi bez njega to bila sasvim druga priča. Nadam se da će Renaultov motor bit pouzdan, a i dosta su jači od Hondinog za cca 100KS koliko san uspia istražit šta bi bilo oko jednu sekundu po krugu. To je razina Redbulla na kraju prošle sezone.

avatar
Član
F1ALONSO

Usput pitanje adminima šta je sa stavljanjem plusa tj. minusa na komentare? Mislin da to samo pomaže u komunikaciji. Ili se stranica polako zatvara šta bi bila velika šteta kad se sitin brojki o posjećenosti iz 2010 ili 2011 …

avatar
Član
Desmosedici

Vratite + i – a vulgarne i bezobrazne brišite ili im zabranite pristup portalu.

avatar
Član
Red one

Evo moj plus za tvoj komentar!