Norrisu prva startna pozicija u sprint utrci na Interlagosu

Kvalifikacijama za subotnju sprint utrku završen je prvi dan Velike nagrade Sao Paula. U najboljem raspoloženju petak je okončao Lando Norris, koji je sa svojim McLarenom odvozio najbrži krug kad je bilo najpotrebnije te si tako osigurao prvu startnu poziciju u subotnjoj sprint utrci. Vrijeme njegovog kruga bilo je 1:09.243.

Još je jednom u sprint kvalifikacijama briljirao Kimi Antonelli. Mladi vozač Mercedesa bio je prvi u sprint kvalifikacijama u Miamiju, a sada je osvojio drugu poziciju. Treći je bio Oscar Piastri, koji ovaj vikend započinje s bodom zaostatka u odnosu na momčadskog kolegu Norrisa, a kraj njega će startati George Russell u drugom Mercedesu. Jako dobar bio je Fernando Alonso, peti u Aston Martinu, dok je Max Verstappen uspio osvojiti tek šesto mjesto.

U ovim sprint kvalifikacijama negativno su iznenadili Ferrarijev vozač Lewis Hamilton, ispadanjem u SQ2 na 11. mjestu, te pogotovo Carlos Sainz koji je u Williamsu završio na posljednjoj poziciji u SQ1.

Tijek sprint kvalifikacija:

Na jedinom slobodnom treningu koji je prethodio sprint kvalifikacijama uvjerljivo najbrži bili su vozači McLarena, a Norris je bio 23 tisućinke sekunde brži od Piastrija. Svi ostali na tom su treningu bili mnogo, mnogo sporiji, a sa zanimanjem su se čekale sprint kvalifikacije kako bi se otkrile realne mogućnosti ostalih vozača i timova.

Vremenski uvjeti tijekom prvog dana Velike nagrada Sao Paula bili su stabilni. Sprint kvalifikacije počele su po sunčanom vremenu, uz temperaturu zraka od 19 Celzijevih stupnjeva i temperaturu staze od 43 stupnja.

SQ1 – eliminirani vozači: Colapinto, Lawson, Tsunoda, Ocon, Sainz

Odmah na početku prvog dijela sprint kvalifikacija McLarenovi su vozači zasjeli na vrh, a tom je prilikom Piastri uspio biti malo brži od Norrisa, za 25 tisućinki sekunde. Nešto kasnije s vrha ih je uspio maknuti Verstappen, zahvaljujući krugu odvoženom za 1:10,107. U prvom dijelu kvalifikacija svi su vozači morali koristiti srednju smjesu guma, a kako se SQ1 bližio svome kraju, krugovi su bili sve bolji. Situacija na tablici rezultata mijenjala se iz minute u minutu.

U samoj završnici prvog dijela sprint kvalifikacija najbrži krug postavio je Norris – 1:09,627. Verstappen je imao drugi, Alonso treći, a Piastri četvrti rezultat. Vrlo je tijesna bila borba za prolazak u SQ2, a kroz ušicu igle dalje se provukao Mercedesov vozač Antonelli na 15. mjestu. Bio je tek šest stotinki sekunde brži od Colapinta u Alpineu.

Dan u kojem je objavljeno kako ostaje vozač francuske momčadi i sljedeće sezone, ipak nije najbolje završio za Colapinta, koji je vrlo rano završio svoj nastup. Pridružili su mu se u tom razočaranju Lawson u bolidu Racing Bullsa, Tsunoda u Red Bullu, Ocon u Haasu i na veliko iznenađenje Sainz u Williamsu. Španjolac je ostao na posljednjem mjestu i nije štedio kritike upućene svojoj momčadi jer nije bio zadovoljan kako je s taktičke strane odrađen taj SQ1.

SQ2 – eliminirani vozači: Hamilton, Albon, Gasly, Bortoleto i Bearman

Drugi dio sprint kvalifikacija traje deset minuta, a vozači su i u tom segmentu obavezni koristiti srednju smjesu guma. I dok su u SQ1 samo Norris i Verstappen odvozili krugove za manje od 70 sekundi, odmah na početku drugog dijela vidjeli smo čitav niz krugova u vremenu 69 plus ‘nešto sitno’.

Alonso je držao prvo mjesto nakon pet minuta s rezultatom 1:09,330. Kad su svi odradili prve mjerene krugove imali smo svih 15 vozača unutar sedam desetinki sekunde.

Situacija se kasnije nije mijenjala. Vozač Aston Martina ostao je na vrhu poretka, ispred Norrisa, Russella, Piastrija i Antonellija. Leclerc se izvrtio na stazi i izazvao žutu zastavu, što je usporilo neke vozače u njihovim brzim krugovima. Monegaški je vozač prošao dalje s devetog mjesta, ali je, između ostalog, zasmetao svom momčadskom kolegi.

Hamilton je završio SQ2 na 11. mjestu i to je bio kraj njegovog nastupa. Albon je bio 12., Gasly 13., a ispali su još domaći vozač Bortoleto i Bearman.

SQ3 – prva startna pozicija u sprintu za Norrisa

U završnom dijelu sprint kvalifikacija po dva bolida imali su McLaren, Mercedes i Aston Martin. Predstavnike su još imali: Ferrari Leclerca, Red Bull Verstappena, Sauber Hülkenberga i Racing Bulls Hadjara. Vozači u SQ3 moraju koristiti mekše gume.

Norris je s vremenom 1:09,271 zgrabio prvo mjesto. Antonelli je bio drugi, Russell treći, a Piastri je imao pogrešku u prvom zavoju pa postavio tek četvrto vrijeme. Još je Leclerc odmah išao po mjereni krug, smjestio se na peto mjesto, a preostala petorka čekala je u boksu i odlučila ići na samo jedan pravi brzi krug u samoj završnici SQ3.

Maleno poboljšanje rezultata potvrdilo je Norrisu prvu startnu poziciju u subotnjoj sprint utrci na Interlagosu. Krug vrijedan prvog mjesta bio je 1:09,243. Antonelli je uspio sačuvati mjesto u prvom startnom redu, a Piastri se uspio popeti na treće mjesto ispred Russella. Vrlo dobar nastup Alonsa bio je dovoljan za peto mjesto, a Verstappen je završio šesti iako je u svom jedinom brzom krugu imao najbolji rezultat prvog sektora. Slijedili su Stroll, Leclerc, Hadjar i Hülkenberg.

Za Landa Norrisa ovo je prvi put ove sezone da je uspio biti najbrži u sprint kvalifikacijama, a četvrti put ukupno u njegovoj karijeri. Zanimljivo je da ove sezone imamo pet različitih pobjednika u isto toliko sprint kvalifikacija: Hamiltona u Kini, Antonellija u Miamiju, Piastrija u Belgiji, Verstappena u Austinu i Norrisa u Sao Paulu.

Sprint utrka vozi se u subotu s početkom u 15 sati po srednjoeuropskom vremenu.

Pretplati se
Obavijesti o
13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Karo

eni je sve to pomalo čudno. Mislim, da su mnoge momčadi špekulirala sa postavkama za kišu. Naime, u nedelju je prognoza loša. Kiša če navodno početi baš u vreme starta utrke.

schumy

Čudi me slaba pozicija Maxa… Ovo je inače “njegova” staza.
Sutra će na startu biti “tarapana”, sce miriše na puno odustajanja/sudara…

F1 fan

Prvi sektor najbrži dalje banana.. tko zna kaj je. Nije u dobroj poziciji svakako
Ali kako god mislim da nas čeka i dobar sprint i utrka

SFulcrum7

Pa prvi sektor je samo prvi zavoj i ravna duljina. Imao je manje downforcea i manje krilo. Ostatak kruga nije mogao parirati.

west

To mu i je jedini način da pobjedi Mclaren sa što manje downforcea , zato je i pobjedio na ovim brzim stazama!!!

SFulcrum7

Ali ako bude kise, onda je duplo gore, zar ne?

west

Točno !

White Lion

Kako je vozio pocetkom sezone iskreno sam mislio da nitko nece Piastriu uzeti naslov ove sezone, ovo sve vise mirise na Norrisov veliki povratak.
Sutra mozemo ocekivati ludnicu na startu od strane Verstapena koji ce na sve legalne i nelegalne nacine pokusati doci do bolje pozicije pa bi mogao izbaciti bar dvojicu ispred sebe i opet po obicaju ne biti kaznjen

sladjan87

Pa da , on i FIA su u dosluhu . FIA mu namjesta naslov prvaka . Dokle vise sa tim teorijama ? Da li ste pametni ?

stoka

Opet najbrzi kad je najpotrebnije…

mika.KA

To je, budemo vidjeli start.to mu je kao boljka..

Bobo2411

nekad bila..

mika.KA

I to sta kazes

Related Posts
13
0
Would love your thoughts, please comment.x