Sedmerostruki svjetski prvak doživio je još jedno ogromno razočaranje u, kako on sam kaže, najtežoj godini u njegovoj F1 karijeri.
Lewis Hamilton debitirao je u Formuli 1 2007. godine, a pred sam kraj njegove 19 sezone u tom sportu, prvi mu se put dogodilo da je završio posljednji u kvalifikacijama. U kvalifikacijama na Velikoj nagradi Las Vegasa završio je na 20. mjestu i prvi je put bio najsporiji vozač na stazi u situaciji u kojoj je imao postavljeno vrijeme u tim kvalifikacijama.
“Osjećaj je grozan. Ne osjećam se dobro, ali jedino što mogu napraviti je pustiti to da prođe. Pokušat ću se vratiti sutra. Napravio sam sve što se moglo napraviti u pogledu pripreme, u pogledu odrađivanja svih treninga. Danas sam imao izvrstan osjećaj na trećem treningu. Nisam napravio pravi krug na kraju, ali imao sam osjećaj kao da smo najbrži. A onda u kvalifikacijama završim 20. Ova godina mi je definitivno najteža”, rezignirano je komentirao Hamilton.
“Jednostavno nemam riječi za ovo. Očigledno je da to nije dovoljno dobro. Nisam mogao zagrijati gume. Imao sam puno podupravljanja bolida i problem s jednom od prednjih kočnica, tako da sam se stvarno mučio s usporavanjem prije zavoja.”
“Pokušat ćemo sutra. Mislim da imamo stvarno dobar bolid, ali bit će stvarno, stvarno teško probiti se s 20. mjesta. Iskreno, mislio sam da će ovo biti odličan dan, a ispao je najgori. Ne može biti gore od ovoga.”
Još jedan neslavan statistički podatak – ovo je prvi put da je Ferrari ostao na posljednjem mjestu u kvalifikacijama još od Velike nagrade Abu Dhabija 2009. godine kad je na začelju završio Giancarlo Fisichella.
Inače, bilo je nekih nedoumica oko završnice prve runde kvalifikacija. Činilo se da je Hamilton ušao u novi krug neposredno prije isteka vremena i da je mogao pokušati još jednom izboriti se za prolazak u Q2, no Britanac je objasnio što se zapravo dogodilo. Njegov najbrži krug bio je skoro sekundu sporiji od kruga Alexa Albona na 16. mjestu.
“Imao sam žutu zastavu u posljednjem zavoju tako da sam morao pustiti, a kad sam prešao ciljnu crtu već je bilo crveno. Ali svejedno nisam imao gripa, tako da ne mislim da bi taj krug napravio neku razliku”, priznao je Lewis.
Lewisov momčadski kolega također nije uspio doći do dobrog rezultata. Charles Leclerc je uspio ući u Q3, ali je osvojio tek deveto mjesto.
Ne vidi, fulao je svijetlo za zadnji pokušaj.
Nije lagano u 40oj, nakon 7 titula, uči u polukantu i riskirati glavu… kao kad si bio gladan pobjeda, a sve to da bi se borio za 4-5 mjesto. Da ima konkurentan bolid glad za pobjedama i rekordima bi ga vratila u igru. Ovako se bulja stisne, kočiš 5 metara prije i imaš to što imaš. Bespotrebno gaženje ostavštine. Koja je ogromna. Upisao si se u legende, uzeo si tonu toga, po meni više nego po skillu zaslužuješ, sad je vrijeme za penziju.
Ček zašto je lec daleko ispred ?
Sve ti je objasnio gore! Citaj malo sa razumjevanjem.
Razumijem da je čovjek za penziju i to-je-TO!
Nikako da shvatiš da je Hamu vrijeme da se makne i otvori put mlađima koji čekaju pred vratima Ferrarija da se nametnu.
To je Bearman koji u stvarnoj “kanti” daje vrhunske rezultate!
A ti malo prestani (na)vijati i (za)vijati oko Hama, zaista ove godine je ispod svih razona vozačkog umijeća!
Istina . 8x prvak. A 7x prevara svijeta
Max prve 2 godine prevara, treca godina dominacija i cetvrta na srecu radi Meclarenovog piskit cu kakit cu. Znaci jednom zasluzeno prvak, pusa
Hamilton 7 poklonjenih titula od fia-e i Mercedesa i jedna uzeta na prevaru
smanjiti dozu pod hitno! svi mi znamo koji tim i koji vozač ima neregularni naslov..a nije Mercedes 🙂 🙂
Moj Hrvoje, ne znam kako si izračunao tih 5 metara kao neku referencu uspjeha ili neuspjeha. Pitam se koji to vozač može pri tako velikim brzinama svaki put pogoditi točku kočenja baš u tih 5m. A ostalo se uglavnom slažem. Zato uvijek govorim da je Elkan jako pogriješio što je doveo ostarjelog Lewisa za tako velike novce. Naravno da Lewis u ovakvim okolnostima neće previše riskirati za neki nebitni bod. Stoga je bilo pametnije dovesti nekog mladog talentiranog a još neafirmiranog vozača koji će “gristi”.