F1 ekipu Kick Sauber tijekom zimskih mjeseci očekuje transformacija u tvornički tim Audija, a njemački gigant prezentirao je kakav će biti raspored boja na njihovim bolidima.
Iduće sezone na gridu Formule 1 neće biti Saubera, već ćemo umjesto švicarske momčadi gledati tvornički tim Audija. Jasno, bit će to zapravo isti tim s uglavnom istim osobljem i vozačima, no poprimit će novi imidž. Procesi trkaćeg tima i odjela za šasiju nastavit će se odvijati u Sauberovom sjedištu u švicarskom Hinwilu, ali pored toga Audi gradi svoju bazu za pogonske jedinice u Neubergu u Njemačkoj, dok bi tehnološki centar u Bicesteru u Ujedinjenom Kraljevstvu također trebao biti od velike pomoći.
Vozački par činit će i dalje Nico Hülkenberg i Gabriel Bortoleto, koji su vezani ugovorima za 2026. godinu. Vozači su se ove srijede pridružili CEO-u Audija Gernotu Döllneru, šefu Audijevog F1 projekta Mattiji Binottu i šefu trkaćeg tima Jonathanu Wheatleyju u Audi Brand Experience Centru u Münchenu, gdje je prezentiran raspored boja na konceptu Audijevog prvog F1 bolida za 2026.
A bold new chapter with Audi joining the grid in 2026! 🤩👀#F1 pic.twitter.com/Eyw6nuLvjA
— Formula 1 (@F1) November 12, 2025
Kompletni vizualni identitet novog bolida bit će prezentiran javnosti u siječnju 2026. godine, prije nego Audi krene u svoju prvu F1 sezonu kao konstruktor, s vlastitim bolidima i pogonskim jedinicama.
Na konceptu bolida R26 moglo se vidjeti segment prepoznatljive Audijeve crvene boje, u kombinaciji s karbonskom crnom te bojom titana. Jasno, tu je i legendarni logo s četiri prstena.
“Motorsport je dio Audijevog DNK-a i oduvijek je bio pokretačka snaga tehnološkog napretka i inovacija”, rekao je Döllner. “Ulaskom u vrhunac motosporta, Audi daje jasnu i ambicioznu poruku. To je sljedeće poglavlje u obnovi kompanije. Formula 1 bit će katalizator promjena prema lakšem, bržem i inovativnijem Audiju.”
“Ne ulazimo u Formulu 1 samo da bismo bili prisutni. Želimo pobjeđivati. Istodobno znamo da se ne postaje vrhunska momčad u Formuli 1 preko noći. Potrebni su vrijeme, upornost i neumorno preispitivanje postojećeg stanja. Do 2030. želimo se boriti za naslov svjetskog prvaka.”
Iz te poruke izvršnog direktora jasno je da Audi ulazi u elitno natjecanje s velikim ambicijama. Prema realizaciji tog plana momčad bi trebao povesti Binotto i Wheatley, ljudi s ogromnim iskustvom u Formuli 1.
“Audijev F1 projekt najuzbudljiviji je projekt u motosportu, ako ne i u sportu općenito”, rekao je Binotto. “Cilj je jasan: boriti se za naslove prvaka do 2030. godine. To je putovanje koje zahtijeva vrijeme, prave ljude i način razmišljanja usmjeren na stalno poboljšanje. Formula 1 jedno je od najkompetitivnijih okruženja. Postati prvak znači prolaziti kroz proces napretka.”
“Pogreške će se događati, ali učenje iz njih ono je što pokreće transformaciju. Zato slijedimo pristup u tri faze: započinjemo kao izazivač s ambicijom rasta, zatim se razvijamo u natjecatelja koji se usuđuje propitivati postojeće stanje i ostvaruje prve uspjehe, a naposljetku postajemo prvaci.”
“Ovo putovanje nije samo o cilju, nego i o suradnji s ljudima koji omogućuju svaki korak. Riječ je o stavu, fokusu, otpornosti i samopouzdanju bez samozadovoljstva. Momčadi koje osvajaju prvenstva ne grade se na magiji – grade se na ljudima koji vjeruju jedni u druge, u proces i u cilj. Naši vozači, Nico i Gabi, utjelovljuju taj duh. Donose strast i glad te svaki krug vide kao priliku za učenje i napredak”, rekao je Wheatley.


