Senzacionalan rezultat ostvario je Nico Hülkenberg na Velikoj nagradi Španjolske i donio Sauberu dragocjene bodove. Istaknuo je kako su noviteti na bolidu donijeli napredak i objasnio kako mu je ispadanje u prvoj rundi kvalifikacija zapravo pomoglo u utrci.
U prvoj trećini ove sezone Formule 1, Sauber se samo jednom našao među osvajačima bodova. Nico Hülkenberg završio je sedmi u Australiji, iskoristivši prilično kaotičnu utrku za dobar rezultat. Nakon toga, sedam trkaćih vikenda švicarska je momčad odradila bez ijednog boda.
Na Veliku nagradu Španjolske Sauber je stigao s određenim nadogradnjama bolida. Hülkenberg to u kvalifikacijama nije uspio pretvoriti u dobru startnu poziciju. On je ispao već u Q1, ali obećavajuće je bilo 12. mjesto njegovog momčadskog kolege Gabriela Bortoleta.
Nijemac je startao s 15. pozicije, a onda je veliki dio posla obavio u prvom krugu, probivši se među deset najboljih. Dobrom vožnjom i strategijom držao se u gornjoj polovici poretka, a onda je još malo profitirao kad je odustati morao Kimi Antonelli i kad je na stazu izašao sigurnosni automobil.
Zbog ranog ispadanja u kvalifikacijama, Hülkenberg je imao veliki broj setova nekorištenih mekših guma i to mu je itekako pomoglo u završnici utrke.
“Jednostavno, sve je kliknulo. Dobar start, mega prvi krug u kojem sam zaradio puno pozicija, a to je bio temelj za ovu utrku. Nakon toga, da budem iskren, jednostavno sam imao dobar bolid, dobar ritam, dobar balans i harmoniju. Nadogradnje su se zaista isplatile i veoma sam uživao gledajući to.”
“Prije Safety Cara bio sam na osmoj poziciji, a onda je Safety Car malo promiješao utrku. Na kraju mislim da je ispadanje u Q1 predstavljalo zlatnu karticu jer su mi ostali svi setovi novih guma. Prilično ironično, ali isplatilo se ovaj put”, komentirao je Nico.
Kad se Safety Car maknuo sa staze, vidjeli smo vrlo neobičnu situaciju. Hülkenberg je sa Sauberom napao i prestigao Lewisa Hamiltona u Ferrariju. U redu, Lewis nije imao nove gume, ali svejedno bio je to nevjerojatan trenutak za Sauber. Pretjecanje Hamiltona bilo je za šesto mjesto, a kad je Max Verstappen dobio kaznu, Hülkenberg je promoviran na petu poziciju.
“Mislim da je Lewis bio na već korištenim mekšim gumama, a ja sam imao nove gume jer sam tako rano ispao iz kvalifikacija. To pokazuje kolika je razlika između novih i korištenih guma. Jedan krug odnese jako puno energije i života iz tih guma.”
“Jasno, uživao sam u tom pretjecanju, ali to ne znači da se mi sad stvarno možemo boriti s velikim dečkima. Mislim da smo napravili veliki korak u pogledu borbe s drugim timovima iz sredine poretka”, izjavio je Nijemac.
Bortoleto je završio na istoj poziciji s koje je i startao, tako da još uvijek čeka svoje prve bodove u Formuli 1. Dva dobra plasmana Hülkenberga trenutačno drže Sauber na osmom mjestu konstruktorskog poretka.
naravno d asu pojedinci pisali loše i pljuvali po Ham-u..ali evo sada kada je vidljiv razlog svi šute…jadno..valjdasu mislili da je Ham zaboravio voziti,,,,,