Piastri daleko ispred svih na posljednjem treningu u Barceloni

McLarenovi su vozači zauzeli prve dvije pozicije na trećem slobodnom treningu u Barceloni, no među njima je bila ogromna razlika jer je Oscar Piastri bio više od pola sekunde brži od Landa Norrisa.

Od ‘ostatka svijeta’ najbrži je bio Ferrarijev vozač Charles Leclerc, koji je zauzeo treću poziciju sa zaostatkom od tri četvrtine sekunde. Malenih devet tisućinki sporiji od njega bio je George Russell u Mercedesu, dok je na petoj poziciji trening završio Max Verstappen u Red Bullu. Verstappenov zaostatak za Piastrijem bio je jako blizu jedne sekunde.

Posljednji koji je uspio ostati unutar sekunde s Oscarom bio je Isack Hadjar u bolidu Racing Bullsa na šestom mjestu.

Tijek treninga:

Treći slobodni trening započeo je nekako uspavano. Vozačima se nije žurilo na stazu, tako da je u prvih 20 minuta samo deset vozača postavilo kakva – takva vremena, ne baš konkurentna istini za volju. Većinom se vozilo na srednjoj smjesi guma, tek su momci iz Haasa koristili mekše gume.

Temperature su bile vrlo visoke, tako da je u kontekstu menadžmenta guma situacija bila prilično nezgodna. U zraku je izmjereno 30, a na površini staze čak 46 stupnjeva. Nakon prve trećine treninga prvo je mjesto preuzeo Carlos Sainz u Williamsu s rezultatom 1:14,124.

Nešto brži su potom bili Ferrarijevi vozači: Charles Leclerc je na mekšim gumama postavio vrijeme 1:13,941, a Hamilton je na mediumu bio otprilike desetinku sporiji.

Kako se bližila polovica treninga, konačno smo u akciji vidjeli sve vozače. Za kratko je vrh preuzeo Lando Norris u svom McLarenu nakon kruga na srednjoj smjesi guma, no onda je značajno bolji rezultat upisao George Russell s Mercedesom na softu – 1:13,396. Njegov momčadski kolega Kimi Antonelli došao je do druge pozicije, zaostavši nešto više od četiri desetinke za Britancem.

Situacija na stazi potom se opet primirila i neko se vrijeme nije previše toga događalo. Malo više od četvrt sata preostalo je do kraja kad je Max Verstappen odvozio brzi krug na novom setu mekših guma pa nadmašio Russella za 21 tisućinku sekunde i preuzeo prvo mjesto. Vrlo blizu došao je Fernando Alonso, na treće mjesto s 39 tisućinki zaostatka za Verstappenom.

Većih incidenata tijekom treninga nije bilo, no vidjeli smo neke manje pogreške. Po rubu šljunčanih klopki plesali su u nekim situacijama Lawson, Bearman i Antonelli, a jedno izlijetanje sa staze imao je i Norris. Srećom po njega, spasio se na ‘sporednoj cesti’.

Zbog tog nezgodnog trenutka u zavoju broj 9, Norris je morao ponoviti svoj brzi mjereni krug, a sigurno u toj situaciji nije mogao izvući maksimum. S druge strane, Piastri je djelovao vrlo opušteno i ležerno, nije se činilo kao da vozi na limitu, a opet postavljeno vrijeme bilo je silno demotivirajuće za ostatak društva. Australčev rezultat bio je 1:12,387.

Norris je na koncu završio drugi, ali imao je više od pola sekunde zaostatka za momčadskim kolegom. Nije to priprema za kvalifikacije kakvu je želio. Do trećeg mjesta došao je Leclerc u Ferrariju, zaostavši za Piastrijem više od sedam desetinki sekunde. Uspio je biti brži od Russella u Mercedesu za sitnih devet tisućinki. Unutar jedne sekunde s najbržim vozačem bili su još jedino Verstappen na petom (+0,988) i Hadjar na šestom mjestu (+0,995).

I dok se na vrhu Piastri jako odvojio, razlika između trećeg Leclerca i 18. Ocona bila je tek nešto veća od jedne sekunde. Stoga, možemo očekivati da će u kvalifikacijama biti jako napeto u borbi za ulazak u Q2 i posebno za mjesto u završnoj rundi Q3.

Treći trening u prvih deset završili su još Antonelli, Alonso, Hamilton i Lawson. Dobri su bili momci iz Saubera, Bortoleto i Hülkenberg, na 11. i 12. mjestu. Tsunoda je bio tek 14., a koliko se može zaključivati po rezultatima treninga, situacija nije najbolja niti za Williams. Sainz je bio 13., a Albon 19. U donjem dijelu poretka ostali su i vozači Alpinea te Haasa.

Kvalifikacije počinju u 16 sati.

Pretplati se
Obavijesti o
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Znalac00

Ništa od ideje da će promjena pravila spasiti sezonu, McL očito miljama ispred svih….

ZMija2

zamisli kolike su razlike bile izmedju bolida u ranijim sezonama
sada 0,7 sek izmedju prvih 10 u kvalama
i mi kazemo da su neki od bolida miljama ispred ostalih
malo kise i sve ce se karte promijesati

Related Posts
2
0
Would love your thoughts, please comment.x