Marko o Tsunodi: Bude li dobar, budućnost postoji, a ako ne…

Pred jedinim japanskim vozačem u Formuli 1 važna je sezona u kojoj će morati biti na vrlo visokom nivou, ako želi ostati u ovom sportu i 2026.

Yuki Tsunoda ulazi u svoju petu sezonu s drugom momčadi Red Bulla. U prethodnim sezonama imao je boljih i lošijih perioda, dočekao je i ispratio veći broj timskih kolega, ali njegova karijera našla se u fazi stagnacije. Japanac se pokazao korisnim vozačem, no nikoga nije uvjerio da zaslužuje mjesto u ‘A momčadi’.

O tome svjedoči prošlogodišnja odluka Red Bullovog vodstva. Kad je postalo jasno da Sergio Perez više nema mjesto u momčadi, Yuki Tsunoda opet nije bio prvi u redu čekanja. Iako iza sebe ima četiri sezone u F1, Red Bull je izabrao Liama Lawsona koji je do sada odvozio tek 11 utrka u protekle dvije sezone.

Stoga, Yuki čeka novu sezonu u redovima Racing Bullsa, a za novog momčadskog kolegu dobio je mladog Francuza Isacka Hadjara. Zašto je Lawson dobio prednost i što Tsunoda mora napraviti da bi ostao u F1, objasnio je Red Bullov savjetnik Helmut Marko.

“Naša je odluka uglavnom bila pitanje mentalne snage. Oko utrke u Meksiku Yuki je nažalost imao dvije nesreće, a Liam je u to vrijeme vozio vrlo dobro. Proučavali smo sve činjenice i zato odabrali Liama.”

“Yuki se mora pokazati. Ima mladog i brzog timskog kolegu pored sebe, a u pitanju je njegova budućnost, tako da se mora motivirati. Bude li dobar, onda postoji budućnost. Ako ne, možda za njega više neće biti prilika u F1”, rekao je Marko.

Još jedna nepovoljna okolnost za Tsunodu je skorašnji završetak suradnje između Red Bulla i Honde. Yuki je dogurao do Formule 1 uz veliku potporu Honde, koja će od 2026. surađivati s Aston Martinom. Honda i dalje sponzorira jedinog Japanca u F1, ali predsjednik HRC-a Koji Watanabe kaže da se Yuki mora sam pobrinuti za nastavak svoje karijere.

“Tsunoda ima sponzorski ugovor s nama. On je u osnovi neovisan vozač, ali mi ga podržavamo kao sponzori. On mora sam poduzeti neke akcije. Sad je u svojoj petoj godini, ima sposobnost i dobro razumije svijet Formule 1. Mi više ne možemo puno toga napraviti za njega. Vozači se ne mogu oslanjati na Hondu zauvijek. Netko na Tsunodinoj razini karijere mora se pobrinuti za sebe”, poručio je Watanabe.

Sudeći po ovim izjavama, Tsunoda će ove godine morati napraviti nešto veliko kako bi si osigurao mjesto na F1 gridu 2026.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
CroF1Crew

Red Bull je prekrižio Tsunodu još od prije dvije sezone od kad je odlućio dovesti nazad na grid posrnulog DR. Nije mi jasno zašto ga nisu probali uz Maxa, Gasly je dobio priliku, Albon je dobio priliku. Nažalost mislim da je ovo Yukiju zadnja godina na gridu i šteta zbog toga jer imao je feneomenalno odvoženih utrka i u pravoj momčadi se mogao možda razviti u nešto veće od solidnog vozača sredine poretka.

schumy

Potpisujem 100%!!

1borna

Obzirom na Hondu u Aston Martinu možda otiđe tamo kao rezervni vozač?

CroF1Crew

I Honda je prekinula potporu tako da nam je Yuki nažalost prepušten sam sebi. A u Astonu ionako imaju vječitog rezervnog vozača u Drugovichu.

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x